لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل پارس و هتل زندیه شیراز
سوئیت دبل هتل زندیه شیراز

مقایسه هتل پارس و هتل زندیه شیراز

ما در این مقاله به مقایسه هتل پارس و هتل زندیه شیراز می‌پردازیم. هتل زندیه شیراز یکی از هتل‌های ۵ ستاره در شهر زیبای شیراز می‌باشد که به اماکن دیدنی و گردشگری مشهور این شهر نزدیک است. هتل از شرایط بسیار خوبی برخوردار است. همین موضوع باعث شده تا در طول سال، مسافران بسیاری از نقاط مختلف جهان و کشورمان این هتل را برای اقامتشان انتخاب نمایند.

هتل پارس شیراز یکی از لوکس‌ترین هتل‌ های شیراز می‌باشد که در قلب شهر واقع شده است. این هتل چهار ستاره در خیابان کریم‌خان زند در سال ۱۳۸۱مورد بهره‌برداری واقع شد. به همین خاطر تنها کافیست با رزرو این هتل خودتان را برای سفری فوق‌العاده آماده کنید.

درباره هتل پارس

نمای ساختمان هتل پارس شیراز
عکس از: google map

هتل پارس شیراز متشکل از دو برج ۱۳ طبقه با ۱۸۸ اتاق مدرن، ۲۷ سوئیت مجلل و ۲ آپارتمان می‌باشد. این واحدها تمامی امکانات رفاهی را دارند. این هتل دارای موقعیت مناسبی است. نزدیکی آن به خیابان‌های اصلی سبب شده تا از اکثر جاهای دیدنی شیراز نظیر آرامگاه حافظیه، آرامگاه سعدی به راحتی بازدید نمایید.

امکانات عمومی هتل پارس

رستوران هتل پارس شیراز
عکس از: google map

از امکانات عمومی هتل پارس باید به اینترنت وای فای رایگان در لابی اشاره داشت. در این هتل سالن‌های متفاوتی جهت برگزاری جشن‌ها، مراسم و همایش‌های کاری وجود دارد. مسافران به راحتی می‌توانند از این امکانات بهره‌مند گردند.

معرفی هتل نارین چالوس - اقامتگاهی دنج و زیبا
ادامه مطلب

انواع نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی در سالن آینه برگزار می‌شود. سالن برلیان دارای کاربری برای برگزاری کنفرانس‌ها، جلسات، سمینارها و کارگاه‌ها می‌باشد. همچنین سالن زمرد دارای امکانات مجهز مهمانان ویژه است. این امکانات جهت برگزار نمودن مجالس و مراسم‌های خاص و سیمینارهای بین‌المللی استفاده می‌شود.

کافی شاپ هتل پارس شیراز
عکس از: google map

مسافران این امکان را دارند تا با سر زدن به بخش تور گردشگری هتل درخواست تور کرده و بلیط‌های موردنیازشان را جهت بازدید از مکان‌ها و جاذبه‌های دیدنی شهر تهیه نمایند. چنانچه به پول نقد نیاز دارید، در لابی هتل پارس شیراز دستگاه خودپرداز وجود دارد. آرایشگاه در هتل این امکان را برای مسافران فراهم نموده تا همیشه از ظاهری آراسته برخوردار باشند.

برای افراد ناتوان حرکتی نیز امکانات رفاهی خوبی وجود دارد. اینگونه آن‌ها می‌توانند همچون افراد عادی اقامت دلپذیری را داشته باشند. پارکینگ این مجموعه نیز دارای ظرفیت ۱۰۰ خودرو بوده و به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. خدماتی همچون خشک‌شویی و ترانسفر گشت‌وگذار هم با هزینه مجزا صورت می‌پذیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل پارس

اتاق دو تخته دبل هتل پارس شیراز
عکس از: google map

هتل پارس شیراز دارای اتاق‌هایی با طراحی متنوع می‌باشد که انواع اتاق در این هتل شامل اتاق یک‌تخته، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل، سوئیت دو نفره دبل و سوئیت یک خوابه دو نفره توئین می‌شود. تمامی واحدهای اقامتی که در این هتل موجود هستند، به امکاناتی نظیر رخت‌آویز، سیستم تهویه مطبوع هوا، یخچال و مینی بار، مبلمان، چای‌ساز، میز آرایش و میز مطالعه، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه تمام لوازم بهداشتی، صندوق امانات الکترونیکی، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی مجهز می‌باشند.

درباره هتل زندیه

ورودی هتل زندیه شیراز
عکس از: google map

این هتل بی‌نظیر و شیک بوده و میزبان مسافران و گردشگران به نحو احسن می‌باشد. هتل ۵ ستاره زندیه شیراز دارای جلوه آنچنان زیبایی است که فقط باید خودتان از نزدیک آن را ببینید. همچنین با اقامت در این هتل زیبا می‌توانید از ارگ کریم‌خان، مسجد وکیل و بازار وکیل بازدید کنید.

10 راز كوچك و البته ناپسند در مورد هتل ها
ادامه مطلب

امکانات عمومی هتل زندیه

رستوران هتل زندیه شیراز
عکس از: google map

بعضی از مهمانان هتل زندیه شیراز به‌خاطر اینکه هدفشان از این سفر کار و تجارت می‌باشد، می‌توانند به قسمت بیزینس سرزده و از سالن سمینار مجهز استفاده کنند؛ چراکه در این سالن امکان برگزاری جلسات بسیار مهم و ضروری برای مهمانان وجود دارد.

چنانچه در سفرتان به شیراز مهمان هتل زندیه شدید، حتما سری به گالری صنایع‌دستی نیز بزنید. گوشه‌ای از روح هنری شهر شیراز در این مکان، به بهترین شکل ممکن به تصویر کشیده شده است. محوطه هتل دارای فضای سبز بوده که در هنگام عصر و شب می‌توانید از این قسمت بهره ببرید. همچنین پارکینگ مجموعه، در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. برای تهیه پول نقد برای مسافران خودپرداز در لابی هتل قرار داده شده است.

سالن بدنسازی هتل زندیه شیراز
عکس از: google map

سرویس ترانسفر رفت‌وبرگشت به فرودگاه برای مسافران رایگان می‌باشد. از همین رو با رزرو این هتل برای سفری لاکچری خودتان را آماده کنید. علاوه بر این موارد، کرایه اتومبیل بدون راننده جهت گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر شیراز در لابی صورت می‌پذیرد. برای خرید نیز این امکان را دارید تا به فروشگاه موجود در لابی سر بزنید. بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته از مسافران عزیز استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل زندیه

اتاق دو تخته توئین هتل زندیه شیراز
عکس از: google map

انواع اتاق‌ها و سوئیت‌هایی که در این هتل وجود دارد، بی‌نظیر بوده و اقامتی همراه با آرامش را به میهمانان تقدیم می‌کنند. از مشهورترین اتاق‌ها و سوئیت‌هایی که هتل زندیه دارد، می‌توان به اتاق دو تخته دبل، دوتخته توئین، سوئیت بیزینس، سوئیت ماه‌عسل، سوئیت لوکس و سوئیت زندیه اشاره داشت.

معرفی هتل گامبرون کیش و علت نام‌گذاری عجیب آن
ادامه مطلب

عمومی‌ترین امکانات موجود در اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل شامل مینی بار، یخچال، مبل، تخت بسیار راحت، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، حمام و چای‌ساز می‌شود. البته امکانات این اتاق‌ها آنچنان زیاد هستند که نمی‌توان به همه آن‌ها اشاره نمود. در ضمن، جدا از این امکانات همه اتاق‌ها دارای دکوراسیونی شیک و چشم‌انداز بسیار دلربایی هستند که شما را مات و مبهوت خواهند کرد.

تفاوت هتل زندیه و هتل پارس در چیست؟

اتاق دو تخته توئین هتل پارس شیراز
عکس از: google map

هر دوی این هتل‌ها در طی مدت فعالیتشان به خوبی توانستند به‌عنوان میزبان نیازهای مخاطب را شناخته و برطرف کنند. از آنجایی که هتل زندیه از هتل‌های 5 ستاره است در مقایسه با هتل پارس 4 ستاره دارای امکانات و خدمات رفاهی مجهزتری می‌باشد.

هتل زندیه شیراز به کدام یک از جاهای دیدنی شیراز نزدیک است؟

هتل زندیه به جاذبه‌هایی چون ارگ کریم‌خان، بازار وکیل، مسجد وکیل و حمام وکیل نزدیک است.

هتل پارس شیراز به کدام یک از جاذبه‌های شیراز نزدیک است؟

این هتل دارای فاصله مطلوبی از آرامگاه حافظ، باغ جهان نما، باغ دلگشا و خانه قوام می‌باشد.

جمع‌بندی

سفر به شیراز، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از زیبایی‌های طبیعی و فرهنگ متنوع این شهر است. بازدید از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی شیراز از جمله مسجد نصیرالملک، آرامگاه حافظ و سعدی، باغ ارم، کاخ نارنجستان و باغ دل‌گشا را پیشنهاد می‌دهیم.

همچنین چشم‌انداز زیبای شیراز را از بلندی قلعه کریم‌خان را تجربه کنید. در نهایت، عطر گل‌های سرخ و بوی تاریخ در این شهر خاطره‌ای خوش برای شما به جا می‌گذارد. ما در این مقاله به مقایسه هتل پارس و هتل زندیه شیراز پرداختیم تا شما بتوانید به راحتی برای اقامت خود این دو هتل دوست داشتنی را انتخاب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر