لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> جاهای دیدنی مشهد تا بابلسر؛ محبوب‌ترین جاذبه‌ها در بین مسافران
جاهای دیدنی مشهد تا بابلسر

جاهای دیدنی مشهد تا بابلسر؛ محبوب‌ترین جاذبه‌ها در بین مسافران

مسیر مشهد به بابلسر از مسیرهای زیبا و چشم‌نواز برای هر مسافر و گردشگری محسوب می‌شود. این مسیر با جاذبه‌های مختلف و سرسبز، خستگی سفر را از مسافران می‌گیرید. تنوع جاهای دیدنی مسیر مشهد تا بابلسر موجب شده تا این مسیر به عنوان یکی از پرطرفدارترین مسیرهای جاده‌ای در بین گردشگران شناخته شود.

ما نیز در این مقاله سعی داریم تا شما عزیزان را با زیبایی‌ها و جاذبه‌های این مسیر بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا برخی از بهترین و مهم‌ترین جاهای دیدنی مسیر مشهد تا بابلسر را به همراه آدرس و دیگر ویژگی‌های آنها شرح دهیم.

معرفی جاهای تفریحی مسیر مشهد تا بابلسر

زمانی که قصد حرکت از مشهد به بابلسر را دارید دو مسیر مختلف در پیش روی شما قرار دارد. مسیر اول از مشهد شروع و از شهرهایی ماند نیشابور، سبزوار، شاهرود، دامغان و ساری می‌گذرد. مسیر دوم از چناران، قوچان، بجنورد، شیروان، گنبدکاووس، آزادشهر، علی آباد، گرگان، بهشهر و ساری عبور می‌کند و در نهایت به بابلسر زیبا ختم می‌شود.

هر چند مسیر اول هم مسیری دیدنی است اما بسیاری از مسافران برای رسیدن به مشهد مسیر دوم را که جاهای طبیعی و سرسبز بیشتری را در خود جای داده انتخاب می‌کنند. در ادامه ما نیز برخی از جاهای دیدنی مسیر مشهد تا بابلسر را به اختصار شرح می‌دهیم:

گردشگاه بش قارداش

استخر گردشگاه بش قارداش

بش قاراش جاذبه‌ای زیبا در نزدیکی شهر بجنورد و یکی از جاهای دیدنی مسیر مشهد تا بابلسر است. این مجموعه تاریخی و طبیعی به عنوان یکی از زیباترین و محبوب‌ترین جاذبه‌های بجنورد شناخته می‌شود. جاذبه بش قارداش علاوه بر اهمیت تاریخی از زیبایی‌های طبیعی بسیاری نیز برخوردار است.

مساحت این مجموعه تفریحی چیزی در حدود ٣٨٠ هکتار است. بش قارداش با داشتن آب و هوایی مطبوع در فصل تابستان و بهار میزبان جمعیت زیادی از مسافران و گردشگران است. علاوه بر درختانی سربه فلک کشیده مانند سرو، زیتون، اقاقیا و… امکانات رفاهی بسیاری نیز در این گردشگاه برای رفاه و راحتی مهمانان در نظر گرفته شده است.

آبشار گردشگاه بش قارداش

نمازخانه، سوپرمارکت، سرویس بهداشتی، پارکینگ، خودپرداز، آلاچیق برای نشستن و استراحت و… نمونه‌هایی از این امکانات هستند. همچنین فضای بزرگ و دلباز این گردشگاه مناسب افرادی است که اهل ورزش‌های هوازی مانند دویدن و پیاده‌روی هستند. در ضمن در برخی مواقع سال و در مناسبت‌های مختلف جشنواره‌های گوناگونی نیز در فضای این تفرجگاه برگزار می‌شود.

گردشگاه بش قارداش در شب

  •       آدرس و مسیر دسترسی به گردشگاه بش قارداش

استان خراسان شمالی، ٦ کیلومتری بجنورد، جاده اسفراین به بجنورد محل واقع شدن این تفرجگاه زیبا است. برای رفتن به این مکان قبل از هرکاری باید به بجنورد بروید، بعد از وارد شدن به بجنورد باید مسیر جنوب بجنورد به سمت خیابان چمران را انتخاب کنید. این مسیر شما را به جاده بجنورد اسفراین راهنمایی می‌کند. پس از عبور از جاده ارکان در قسمت چپ جاده، گردشگاه بش قارداش را مشاهده می‌کنید.

لازم به ذکر است که فاصله مشهد تا این جاذبه در حدود ٢٧١ و فاصله بابلسر تا بش قارداش ٤٩٨ کیلومتر است.همچنین موقعیت مکانی گردشگاه بش قارداش بر روی نقشه اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری از مسیر و وضعیت این جاذبه به شما نشان می‌دهد.

پارک ملی گلستان

پارک ملی گلستان

از دیگر جاهای دیدنی مسیر مشهد تا بابلسر می‌توان به پارک ملی گلستان اشاره کرد. در پارک ملی گلستان انواعی از گونه‌های جانوری و گیاهی یافت می‌شود. به طوری که در این پارک به طور تقریبی نیمی از گونه‌های جانوری ساکن در ایران را می‌توان دید.

پارک ملی گلستان با نام ذخیره‌گاه زیست کره نیز شناخته می‌شود. علاوه بر تنوع گونه‌های حیوانی، پوشش جنگلی، گیاهی، آبشارها و… بر جذابیت و زیبایی‌های این جنگل افزوده‌اند.

آبشار پارک ملی گلستان

لازم به ذکر است که پارک ملی گلستان در فهرست آثار ملی کشورمان به ثبت رسیده است. پارک ملی گلستان با وسعت زیاد و ٩٠٠ مترمربعی خود بخش‌هایی از شهرهای مختلف را در برگرفته است. بخش زیاد و بزرگتر این پارک در استان گلستان واقع شده است. همچنین ٣٤ درصد آن نیز در استان خراسان شمالی و قسمت اندکی از این پارک در استان سمنان واقع شده است.

این جنگل زیبا در مسیر مسافرانی قرار دارد که از سمت مشهد به شمال حرکت می‌کنند. بسیاری از مسافران در بین راه در بخش‌های قابل دسترس این جنگل، اتراقی چند ساعته می‌کنند و پس از لذت بردن از آب و هوای مطبوع و طبیعت سرسبز آن به مسیر خود با انرژی بیشتر ادامه می‌دهند.

طبیعت زیبای پارک ملی گلستان

  •       آدرس و مسیر دسترسی به پارک ملی گلستان

اگرچه این پارک مساحت زیادی را در بخش‌های مختلف دربرگرفته است اما استان گلستان ١٥ کیلومتری شهر گالیکش یکی از آدرس‌هایی است که برای آن در نظر گرفته‌اند. همچنین مساحت زیاد این منطقه و واقع شدن بخش‌هایی از آن در استان‌‌های مختلف موجب شده راه‌های دسترسی متفاوتی برای رسیدن به این پارک وجود داشته باشد.

یکی از اصلی‌ترین راه‌های دستیابی این جنگل جاده گرگان مشهد است. با استفاده از این جاده به قسمت اصلی پارک راه پیدا می‌کنید. زمانی را که از گرگان برای رسیدن به این پارک صرف می‌کنید چیزی در حدود دو ساعت است. در حقیقت زمانی که از گرگان خارج می‌شوید باید مسیر شهرستان گالیکش را در پیش بگیرید. پس از اینکه گالیکش را پشت سر گذاشتید با طی مسافتی ١٥ کیلومتری به پارک ملی گلستان خواهید رسید.

رودخانه پارک ملی گلستان

همچنین اگر از مشهد به سمت این جنگل حرکت می‌کنید باید مسیر بجنورد را انتخاب کنید. پارک ملی گلستان در فاصله ٢٧٩کیلومتری از مشهد واقع شده است. همچنین از بابلسر تا این پارک مسافتی ٣٣٠ کیلومتری را باید طی کنید.

لازم به ذکر است که موقعیت جغرافیایی پارک ملی گلستان بر روی نقشه اطلاعات و جزئیات بیشتری را از مسیرهای قابل دسترس به شما ارائه می‌دهد.

چشمه و جنگل رامیان

چشمه رامیان

یکی دیگر از بهترین جاهای دیدنی مسیر مشهد تا بابلسر چشمه و جنگل زیبا و سرسبز رامیان است. این منطقه یکی از بهترین تفرجگاه‌های بین راهی مسافران محسوب می‌شود. چشمه گل رامیان یکی از عمیق‌ترین چشمه‌های ایران و جهان محسوب می‌شود. این چشمه در میان جنگلی سرسبز و انبوه از درختان سربه فلک کشیده واقع شده است.

شکل چشمه به صورت بیضی مانند است. علاوه بر عمق زیاد این چشمه، رنگ سبز و تیره چشمه نیز بر شگفتی‌های آن افزوده است. جالب است بدانید که در این چشمه آبزیان مختلفی نیز زندگی می‌کنند. ماهی سفید یکی از گونه‌ای غالبی است که می‌توان در این دریاچه مشاهده کرد.

طبیعت زیبای چشمه رامیان

علاوه بر خود چشمه وجود درختان و پوشش های متنوع در این منطقه بر جذابیت‌های چشمه افزوده است. انواعی از درختان بلوط، درختچه‌های لیک و دیگر درختان را به راحتی می‌توان در این منطقه به تماشا نشست. لازم به ذکر است که به دلیل اهمیت زیست محیطی، این چشمه در سال ١٣٩٥ در فهرست آثار ملی کشورمان به ثبت رسیده است.

از آنجا که این چشمه در قسمتی از دامنه کوه واقع شده در اطراف آن جاذبه‌های متنوع دیگری نیز برای بازدید وجود دارد؛ چشمه‌هایی مانند دیو چشمه، گرم چشمه، انجیر چشمه و آبشارهایی مانند جوزک نمونه‌هایی از جاذبه‌های اطراف این چشمه هستند.

جنگل رامیان

  •       آدرس و مسیر دسترسی به چشمه و جنگل رامیان

استان گلستان، پنج کیلومتری جنوب شهر رامیان محل واقع شدن این جاذبه زیبا است. برای اینکه به دیدن این چشمه بروید در ابتدا باید مسیر بجنورد گرگان را در پیش بگیرید. پس از طی این مسیر به طرف جاده شاهرود رامیان در جهت مستقیم حرکت کنید. سپس به پنج کیلومتری جنوبی رامیان حرکت کنید. از این پس از راه جاده آسفالته راهی دریاچه شوید.

چشمه رامیان در پاییز

همچنین از مشهد تا چشمه رامیان مسافتی ٥١٨ کیلومتری و از بابلسر تا چشمه رامیان مسافتی کمتر در حدود ٢٦٩ کیلومتر را باید طی کنید. لازم به ذکر است که ارزیابی موقعیت مکانی چشمه رامیان بر روی نقشه اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری از مسیرهای پیش رو را به شما نشان می‌دهد.

جنگل ناهارخوران گرگان

جنگل ناهارخوران گرگان در پاییز

پس از اینکه گشت و گذاری حسابی در پارک زیبای ملی گلستان انجام دادید نوبت به جنگل معروف و محبوب ناهارخوران می‌رسد. جنگل ناهارخوران از جاهای دیدنی مسیر مشهد تا بابلسر محسوب می‌شود. زیبای‌هایی خیره کننده و روح‌نواز، این منطقه را به یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی شمال تبدیل کرده است.

در حقیقت می‌توان گفت جنگل ناهارخوران از آن دست جاذبه‌هایی است که مسافران مسیر مشهد به بابلسر برای یک بار هم که شده تجربه اقامت در آن را امتحان می‌کنند. این جنگل عظیم در نزدیکی گرگان بخش زیادی از مساحت جنگل‌های هیرکانی را به خود اختصاص داده است. درخت‌های بلند بالا و کهن این جنگل حکایت از قدمت زیاد آن دارد.

جنگل سرسبز ناهارخوران گرگان

این جنگل به دلیل قرار گرفتن در ارتفاعی بالاتر از سطح دریا دارای آب و هوایی خنک است. بخش زیادی از این جنگل ٣٠٠ هکتاری پناهگاه حیواناتی همچون پلنگ، خرس و… است. اما حدود ١٧٠ هکتار از این جنگل به پارک جنگلی برای تفریح مسافران اختصاص داده شده است.

نکته قابل ذکر در مورد این جنگل در مورد رعایت نکات زیست محیطی آن است. به طوری که بسیاری از مسافران بین‌راهی بدون توجه به ارزشمندی این منبع بزرگ زیست محیطی با ریختن زباله آن را آلوده می‌کند. اگر شما گذرتان به این جنگل خورد حتماً رعایت این نکات را در دستور کار خود قرار دهید.

جنگل های انبوه ناهارخوران گرگان

پس از بازدید و تفریح در این جنگل می‌توانید از جاذبه‌های اطراف آن نیز دیدن کنید؛ پارک جنگلی النگدره، آبشار خال سیاه، آبشارهای تل انبار و چشمه آبگرم نمونه‌هایی از این جاذبه‌ها هستند.

  •       آدرس و مسیر دسترسی به جنگل ناهارخوران گلستان

استان گلستان، هشت کیلومتری جنوب گرگان محل واقع شدن این جنگل زیبا و بزرگ است. همچنین بهترین مسیر دسترسی به جنگل ناهارخوران از سمت گرگان است. در مسیر خود از مشهد به سمت بابلسر به گرگان وارد شوید. سپس در بلوار ناهارخوران گرگان مسیر خود را ادامه دهید. در ادامه مسیر تابلوی‌های راهنما شما را به سمت ناهارخوران گرگان هدایت می‌کنند. همچنین از مشهد و بابلسر تا جنگل ناهارخوران به ترتیب در حدود ٥٨٨ و ١٩١ کیلومتر مسیر را در پیش روی خود دارید.

طبیعت زیبای جنگل ناهارخوران گرگان

لازم به ذکر است که موقعیت جغرافیایی جنگل ناهارخوران بر روی نقشه اطلاعاتی دقیق‌تر از مسیرهای دسترسی را به شما نمایش می‌دهد.

روستای جهان نما

طبیعت زیبای روستای جهان نما

در بین جاهای دیدنی مسیر مشهد تا بابلسر از دیدن روستاهای زیبا و سرسبز نیز غافل نشوید. در روستای جهان‌نما سرسبزی و زیبای طبیعت را به معنای واقعی کلمه می‌توان دید. روستایی که در میان انبوهی از ابرهای لطیف غرق شده است.

واقع شدن این روستا در منطقه‌ای با ارتفاع زیاد آب و هوایی ییلاقی و خنک به آن بخشیده است. منطقه و روستای جهان نما یکی از پاک‌ترین و تمیزترین آب و هواها را دارد. در اطراف این روستا می‌توانید به پیاده‌روی و کوه‌پیمایی بپردازید و ریه‌هایتان را از اکسیژن خالص پر کنید. ناگفته نماند نام دیگر این روستا بام گلستان است.

روستای جهان نما

پس  در طی مسیر مشهد به بابلسر اگر دلتان هوس رفتن به منطقه‌ای بکر و دست نخورده با حال هوای ساده و زیبای روستایی با مردمانی مهما‌ن‌نواز و خونگرم را کرد، منطقه و دهکده زیبای جهان را در برنامه گردشگری خود قرار دهید.

همچنین با توجه به آب و هوایی ییلاقی و سردی که بر این ناحیه از گلستان حاکم است بهتر است اواخر بهار و تابستان را برای رفتن به این محل انتخاب کنید. همچنین در حوالی این روستا بخش باستانی تمیشه، گورستان قدیمی کمر سرک، امامزاده روشن آباد و… برای بازدید و گردش وجود دارد.

  •       آدرس و مسیر دسترسی به روستای جهان نما

طبیعت روستای جهان نما به قدری در میان اهالی شمال و به خصوص استان گلستان مشهور است که بیشتر مردم محلی و بومی ساکن گرگان آدرس آن را به خوبی می‌دانند. روستای جهان نما در استان گلستان، بخش جنوبی کردکوی واقع شده است.

روستای جهان نما در میان ابرها

رایج‌ترین و بهترین مسیر رفتن به روستای جهان نما مسیر کردکوی است. زمانی که وارد جاده کردکوی می‌شوید باید وارد پارک جنگلی کردکوی شوید و سپس مسیر روستای درازنو را در پیش بگیرید.رادکان و حاجی‌آباد مسیرهای بعدی پیش روی شما هستند. پس از طی مسافتی چند کیلومتری ییلاق زیبای جهان نما در مقابل شما خودنمایی می‌کند.

طبیعت سرسبز روستای جهان نما

مسیر ذکر شده در حدود ٧٠ کیلومتر طول دارد. تمام مسیر به جز ٣٠ کیلومتر انتهایی آسفالته است. همچنین اگر از مشهد به سمت روستای جهان نما حرکت می‌کنید مسافتی ٥٧٠ کیلومتری را باید طی کنید. در ضمن فاصله بابلسر تا روستای جهان نما ٢١٢ کیلومتر است.

لازم به ذکر است ارزیابی و بررسی موقعیت جغرافیایی روستای جهان نما بر روی نقشه اطلاعاتی دقیق‌تر از این منطقه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

هفت آبشار تیرکن

هفت آبشار تیرکن

در میان جاهای دیدنی مسیر مشهد تا بابلسر آبشارهایی زیبا نیز به چشم می‌خورد. هفت آبشار با نام آبشارهای هفتگانه تیرکن نیز شهرت دارد. آن طور که گفته شده قدمت این آبشارها به میلیون‌ها سال پیش بازمی‌گردد. این هفت آبشار در میان جنگل‌های لفور به مانند نگینی زیبا می‌درخشند.

آبشار تیرکن

در حوالی شهر بابل هفت آبشار سوادکوه در مسیری در مجاورت یکدیگر جاذبه‌ای کم‌نظیر خلق كرده‌اند. هر کدام از این آبشارهای دارای ارتفاعی متفاوت است. بلندترین این آبشارها در حد ٩متر ارتفاع دارد. آب این آبشارها در یک مسیر حرکت می‌کند و در نهایت به حوضچه‌ای ختم می‌شوند. این حوضچه در تابستان مکانی لذت‌بخش برای آبتنی مهمان این منطقه است. اگر به دنبال فصل مناسبی برای سفر به این منطقه و دیدن این آبشارهای زیبا هستید فصل بهار بهترین انتخاب است.

  •       آدرس و مسیر دسترسی به هفت آبشار تیرکن

آبشارهای هفتگانه تیرکن از توابع شهر بابل محسوب می‌شوند. مسیر دسترسی به آین آبشارها نیز بسیار راحت است. سوادکوه، قائمشهر، بابل شهرهایی هستند که دسترسی راحتی به این آبشارها دارند. در حقیقت می‌توان گفت هفت آبشار در فاصله‌ای ٤٢ کیلومتری از جنوب بابل، ٣٥ کیلومتری از بخش غربی سوادکوه و ٥١ کیلومتری از قائمشهر واقع شده است.

هفت آبشار تیرکن مازندران

زمانی که مسیر اصلی خود را انتخاب کردید در نهایت باید به روستای تیرکن بروید. زمانی که از مشهد به سمت این آبشار حرکت می‌کنید در ابتدای امر خود را به شهر ساری برسانید. سپس مسیر بعدی یعنی قائمشهر را انتخاب کنید. جاده خطیرکلا و در نهایت روستای تیرکن را می‌بینید. پس از رسیدن به روستای تیرکن با یک پیاده‌روی تقریبا دو ساعته به آبشارها نزدیک می‌شوید.

آبشار هفتگانه تیرکن

همچنین فاصله مشهد تا آبشار تیرکن چیزی در حدود  ٨٠٠ کیلومتر و فاصله بابلسر تا این آبشارها در حدود ٦٣ کیلومتر است. در ضمن موقعیت جغرافیایی هفت آبشار تیرکن بر روی نقشه اطلاعاتی جزئی‌تر از مسیر و مسافت‌ها را به شما نشان می‌دهد.

روستای لاجیم

روستای لاجیم

در مسیر جاهای دیدنی مسیر مشهد تا بابلسر دیدن روستاهایی مانند لاجیم را هم در برنامه سفر خود جای دهید. روستای لاجیم روستایی با فرهنگ و تاریخی غنی است. همچنین موقعیت جغرافیایی این روستا و واقع شدن آن در میان سه منطقه کسلیان، دودانگه و چهاردانگه آب و هوایی مطبوع و طبیعتی زیبا به آن داده است.

دیدنی‌های لاجیم شامل جنگل زیبای لاجیم، برج تاریخی، رودخانه لاجیم و .. می‌شود. اگر برای رفتن به این روستا به دنبال فصلی مناسب هستید، بهار و تابستان زمان‌هایی مناسب برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت در این مکان‌ها است. همچنین اگر قصد اقامت چند روزه در این روستا را دارید برخی از اهالی روستا خانه‌هایشان را برای اقامتی دلپذیر در اختیار شما قرار می‌دهند.

طبیعت زیبای روستای لاجیم

  •       آدرس و مسیر دسترسی به روستای لاجیم

لاجیم یکی از روستاهای شهر سوادکوه، بخش  زیرآب است.  همچنین مسیر دسترسی به روستای لاجیم دشوار نیست.  این روستا در ٣٥ کیلومتری جنوب شرقی ساری قرار گرفته است. برای رفتن به این روستا زمانی که از مشهد به سمت بابلسر حرکت می‌کنید با توقف در ساری به سمت این روستا حرکت کنید.

 پس از خروج از دوربرگردان ساری به طرف پل شهید نوابی حرکت کنید. سپس از سمت چپ تا پل راهبند ادامه دهید. در ادامه به بلوار کشاورز می‌رسید. پس از رسیدن به میدان به اولین خروجی بروید. در نهایت پس از طی چند کیلومتر به سمت چپ و سپس راست به روستای زیبای لاجیم می‌رسید.

همچنين فاصله اين روستا تا مشهد و بابلسر به ترتيب در حدود ٧٤٢ کیلومتر و ٩٩ کیلومتر است. در ضمن بررسی موقعیت جغرافیایی روستای لاجیم بر روی نقشه اطلاعاتی بیشتر از این روستا و راه‌های منتهی به آن به شما نشان می‌دهد.

دریای خزر

دریای خزر

به نظر بسیاری از مسافران یکی از زیباترین و جذاب‌ترین جاهای دیدنی مسیر مشهد تا بابلسر دریای خزر است. در دریای خزر انواعی از گونه‌های آبزیان زندگی می‌کنند. اما آنچه که مسافران را در مسیر مشهد به بابلسر راهی این دریای زیبا می‌کند ساحل زیبا و رویایی آن است.

پیاده‌روی در ساحل آرام و تماشای غروب خورشید یکی از تفریحاتی است که مسافران هنگام رفتن به این دریا از انجام آن لذت می‌برند. علاوه بر این تفریحات هیجان‌انگیزی مانند جت اسکی، شاتل و بنانا، پارک آبی، غواصی، اسکوتر زیردریایی، اسکی روی آب، پاراسل و قایق‌سواری نمونه‌هایی از تفریحات موجود در این دریا هستند. خلاصه اینکه در سواحل دریای خزر همه چیز برای تجربه یک لذت واقعی فراهم شده است.

ساحل دریای خزر

  •       آدرس و مسیر دسترسی به دریای خزر

دسترسی به دریای خزر از شهرهای مختلف شمالی امکان‌پذیر است. با توجه به اینکه این جاذبه از جاهای دیدنی بابلسر محسوب می‌شود به راحتی می‌توانید از شهر بابلسر با طی زمانی هفت دقیقه‌ای در مسافتی ٣ کیلومتری به ساحل راه پیدا کنید. همچنین از مشهد تا ساحل دریای خزر مسافتی در حدود ٦٠٠ کیلومتر را باید طی کنید.

در ضمن موقعیت مکانی دریای خزر بر روی نقشه اطلاعات و جزئیات بیشتری از مسیر و ساحل را به شما نشان می‌دهد.

اقامت در بابلسر

برای بازدید از جاهای دیدنی مسیر مشهد تا بابلسر با نزدیک شدن به بابلسر به راحتی می‌توانید یکی از هتل های متنوع این شهر را انتخاب کنید. اگر از طرفداران اقامت در هتل پنج ستاره هستید هتل 5 ستاره میزبان بابلسر انتخاب مناسب برای اقامت مسافران سخت‌پسند است.

همچنین هتل ساحلی میزبان بابلسر نیز با امکاناتی مناسب و قیمت‌هایی مقرون به صرفه انتخابی ایده‌آل برای چند روز اقامت در بابلسر است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و تعداد نفرات همراه خود هر کدام از اتاق‌های آن را انتخاب و رزرو کنید.

ناگفته نماند در بین هتل های بابلسر هتل چهار ستاره میزبان بابلسر هم با داشتن امکانات مناسب گزینه‌ای عالی برای اقامت در این شهر است.

جمع بندی

آبشار سیاسرت رامسر
ادامه مطلب

همانطور که همه ما می‌دانیم مسیر مشهد تا بابلسر با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیار، مسیری محبوب برای رفتن مسافران به مشهد و بالعکس است. با توجه به اهمیت این مسیر در بین جاده‌های کشور در این مقاله سعی کردیم تا  اطلاعاتی از جاهای دیدنی مسیر مشهد تا بابلسر در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امید است توانسته باشیم گامی مثبت در شناخته‌تر شدن این جاذبه‌ها برداریم.

5/5 - (6 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر