لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مراکز خرید نزدیک هتل پانوراما کیش
مراکز خرید نزدیک هتل پانوراما کیش

مراکز خرید نزدیک هتل پانوراما کیش

مراکز خرید از جمله مهم‌ترین دلایل سفر به کیش و از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری تفریحی این جزیره زیبا هستند. اگر شما هم از آن دسته مسافرانی هستید که قصد رزرو هتل پانوراما و پس از اقامت در آن قصد رفتن به مراکز خرید نزدیک هتل پانوراما کیش را دارید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا لیستی از مهم‌ترین مراکز را در اختیار شما قرار دهیم:

1. مرکز خرید رویا مال

طبقات مرکز خرید رویا مال

پس از رزرو هتل کیش و اقامت در آن می‌توانید مرکز خرید رویا مال کیش که یکی از مراکز خرید محبوب و معروف در جزیره کیش است را به عنوان محلی برای خرید سوغاتی انتخاب کنید. این مرکز با مساحت زیاد (٦٤٩٥ مترمربع) در چهارطبقه شامل دو طبقه تجاری و دو طبقه اداری ساخته شده است. طراحی این ساختمان به صورت مدرن و امروزی است.

در واحدهای تجاری رویا مال کیش می‌توانید از فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، الکترونیک، موبایل، پوشاک، زیورآلات، اکسسوری چمدان و کیف، لوازم منزل و خوراکی خرید کنید. علاوه بر فروشگاه‌های متنوع در این مرکز خرید، پس از گردش و خرید در آن می‌توانید از رستوران واقع در پشت بام مجتمع برای خوردن غذا یا نوشیدنی دلخواهتان استفاده کنید.

فروشگاه های مرکز خرید رویا مال

لازم به ذکر است که فاصله هتل پانوراما کیش تا این مرکز خرید در حدود ٦٥٠ متر است. شما می‌توانید این مسافت را در زمانی یک دقیقه‌ای با خودرو و ٩ دقیقه‌ای با پای پیاده طی کنید.

کیش، خیابان رودکی محلی است که می‌توانید به راحتی این مرکز خرید را مشاهده کنید. همچنین برای بررسی بیشتر و دقیق‌تر می‌توانید موقعیت مکانی مرکز خرید رویا مال را روی نقشه ببینید.

2. مرکز خرید مروارید

مرکز خرید مروارید

یکی از شیک‌ترین مراکز خرید نزدیک هتل پانوراما کیش مرکز خرید مروارید است. این مرکز با داشتن مساحت ٢٧ هزار متر مربع یکی از بزرگترین مراکز خرید جزیره محسوب می‌شود. این مرکز در یک طبقه در سال ١٣٧٣ ساخته شد. معماری و طراحی این مرکز خرید در نوع خود کم‌نظیر است. سبک معماری مرکز خرید مروارید برگرفته از بناهای زیبا و با اصالت دوران هخامنشیان است.

معرفی هتل آفتاب شرق کیش - هتلی سه ستاره با امکانات فوق‌العاده
ادامه مطلب

فروشگاه های مرکز خرید مروارید

در این مرکز خرید ٢٠٨ فروشگاه از جمله پوشاک، لوازم ورزشی، عطر، لوازم خانگی، بدلیجات و… وجود دارد. همچنین رستوران و کافی شاپ موجود در ساختمان این مرکز خرید فرصتی برای لحظاتی استراحت و خوردن وعده‌ای غذای لذیذ یا نوشیدنی خنک و دلچسب است.

اگر بخواهید از هتل پانوراما کیش برای خرید به این مرکز بروید باید مسافتی ١.٤ کیلومتری را در زمانی سه دقیقه‌‌ای با خودرو و ١٣ دقیقه‌ای با پای پیاده طی کنید.

کیش، بلوار مروارید محلی است که به راحتی می‌توانید این مرکز خرید را مشاهده کنید. در ضمن موقعیت مکانی مرکز خرید مروارید روی نقشه اطلاعاتی دقیق‌تر از راه‌های دسترسی به شما نمایش می‌دهد.

3. مرکز خرید زیتون

نمای ساختمان مرکز خرید زیتون

یکی دیگر از مراکز خرید نزدیک هتل پانوراما کیش مرکز خرید  زیتون است. این مرکز خرید با اینکه یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید موجود در کیش محسوب می‌شود اما همچنان زیبایی خود را حفظ کرده است. این مرکز در سال ١٣٦٧ به بهره‌برداری رسید. البته در طی سال‌های مختلف به منظور افزایش امکانات و خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است.

در این مرکز خرید به راحتی می‌توانید اجناسی لوکس و زیبا را با تنوع زیاد ببینید. ٩٦ واحد فروشگاهی موجود در مرکز خرید زیتون شامل انواع پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکلن،  اسباب بازی و… است.

فروشگاه های مرکز خرید زیتون

شما می‌توانید در زمان اقامت در کیش با خرید اجناس مختلف این بازار از آنها به عنوان سوغاتی استفاده کنید. لازم به ذکر است که اگر بخواهید از هتل پانوراما کیش به مرکز خرید زیتون بروید باید مسافتی ١.٣ کیلومتری را در زمانی کوتاه در حدود سه دقیقه با خودرو و ٨ دقیقه با پای پیاده طی کنید.

معرفی هتل المپیک تهران به همراه عکس و اطلاعات کامل
ادامه مطلب

جزیره کیش، خیابان فردوسی، میدان امیرکبیر، بلوار ساحل آدرس مرکز خرید زیتون است. برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد این مکان و راه‌های دسترسی به آن می‌توانید به راحتی موقعیت مکانی مرکز خرید زیتون روی نقشه را مطالعه کنید.

4. بازار پانیذ کیش

فروشگاه های بازار پانیذ کیش

از دیگر مراکز خرید نزدیک هتل پانوراما کیش می‌توان بازار پانیذ کیش را نام برد. مرکز خرید پانیذ کیش در دو طبقه احداث شده است. در این طبقات انواع تولیدات مختلف مانند کیف و کفش، پوشاک، وسایل صوتی و تصویری، تلفن‌همراه، ساعت، لوازم خانگی و… به مشتریان ارائه می‌شود. همچنین کافی شاپ شیک و دنج این مرکز خرید مکانی مناسب برای نوشیدن قهوه‌ای داغ و دلچسب و استراحتی كوتاه پس از گشت و گذار در این مجتمع است.

نمای ساختمان بازار پانیذ کیش

در ضمن فاصله این مرکز خرید تا هتل پانوراما کیش در حدود ١.٧ کیلومتر است. شما به راحتی در زمانی ٤ دقیقه‌ای با خودرو و ١٢ دقیقه‌ای به صورت پیاده از هتل پانوراما به این مرکز خرید می‌رسید.

کیش، خیابان فردوسی محلی است که به راحتی می‌توانید مرکز خرید پانیذ را ببینید. در ضمن با مشاهده موقعیت مکانی مرکز خرید پانیذ روی نقشه اطلاعتی دقیق‌تر از محل قرارگیری آن به دست خواهید آورد.

5. مرکز خرید مریم

نمای ساختمان مرکز خرید مریم

یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید نزدیک هتل پانوراما کیش مرکز خرید مریم است. این مرکز خرید به صورت بازارچه‌ای روباز در مساحتی ٦ هزار مترمربعی به مهمانان ارائه خدمت می‌کند.

٥٢ غرفه موجود در این مرکز خرید با نمایی زیبا چهره‌ای متفاوت از دیگر مراکز خرید به این مجموعه داده است. با وجود کوچک بودن فضای بازارچه‌ای این مرکز خرید، انواعی از کالاهای مختلف از جمله پوشاک، شال و روسری، کیف و کفش، شکلات و قهوه، عینک و ادکلن را می‌توان در آن پیدا کرد.

معرفی هتل پارسیان آزادی تهران | اقامتی دلپذیر بر فراز پایتخت
ادامه مطلب

فروشگاه های مرکز خرید مریم

فاصله هتل پانوراما تا مرکز خرید مریم در حدود ١.٧ کیلومتر است. برای طی این مسافت نیاز به صرف زمانی ٤ دقیقه‌ای با خودرو و ١٤ دقیقه‌ای به صورت پیاده دارید.

جزیره کیش، خیابان سنایی محل دقیق قرار گرفتن این بازارچه است. همچنین دیدن موقعیت مکانی مرکز خرید مریم روی نقشه اطلاعاتی جزئی‌تر و دقیق‌تر از مسیرهای پیش رو را به شما نشان می‌دهد.

6. بازار ونوس

نمای ورودی بازار ونوس

بازار ونوس نیز یکی از مراکز خرید نزدیک هتل پانوراما کیش است. این بازار در سال ١٣٧٥ افتتاح شد. ساختمان این مرکز خرید با مساحت ٢٦ هزار متر مربع در دوطبقه احداث شده است. در این دو طبقه انواع کالاهای اساسی مانند پوشاک، لوازم آرایشی، کیف و کفش و… در معرض دید مشتریان قرار گرفته است.

علاوه بر خرید از فروشگاه‌های متعدد این مرکز خرید می‌توانيد از امکانات رفاهی موجود در آن نيز مانند شعب بانكي، رستوران و كافي‌شاپ نيز بهره‌مند شوید. در ضمن برای سرگرمی و تفریح کودکان نیز فضایی جداگانه شامل اسباب‌بازی، تشک بازی، تونل‌های جذاب و… تعبیه شده است.

فروشگاه های بازار ونوس

برای رفتن به مرکز خرید ونوس از هتل پانوراما فقط کافی است تا مسافت ١.٩ کیلومتری را در زمان ٥ دقیقه‌ای با خودرو و ١٦ دقیقه‌ای با پای پیاده طی کنید.

کیش، خیابان سنایی، خیابان دریا، خیابان موج، بازار ونوس آدرس این مرکز خرید بزرگ است. همچنین با دیدن موقعیت مکانی مرکز خرید ونوس روی نقشه اطلاعات بیشتری در مورد مسیرها و راه‌های دسترسی به دست خواهید آورد.

جمع‌بندی

گشت و گذار در مراکز خرید از جمله تفریحات موجود در جزیره کیش هستند. ما نیز در این مقاله سعی کردیم تا در مورد مراکز خرید نزدیک هتل پانوراما کیش بیشتر صحبت کنیم تا اطلاعاتی مفید در این زمینه کسب کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر