لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترین هتل های محدوده ونک تهران
بهترین هتل های محدوده ونک تهران

بهترین هتل های محدوده ونک تهران

میدان ونک یکی از میدان ‌های مهم منطقه ی ۳ تهران است. این میدان در نزدیکی اماکن مهمی مانند بوستان آب و آتش، بوستان ملت، پارک طالقانی، پارک ساعی و خیابان ولیعصر واقع شده است. اقامت در محدوده ی ونک تهران می تواند برای گردشگران و مسافران یک تجربه ی جالب باشد. با ما همراه باشید تا بهترین هتل های محدوده ونک تهران را به شما معرفی کنیم. با ورود به سایت ایران هتل آنلاین می توانید لیست بهترین هتل های محدوده ونک تهران را ببینید و بعد از مطالعه در مورد آنها یکی را به دلخواه انتخاب و رزرو کنید. ایران هتل آنلاین اطلاعات بسیار جامع و کاملی در مورد هتل های تهران در اختیار کاربران قرار می دهد تا با آگاهی کافی اقدام به رزرو هتل نمایند. از طرفی تخفیفات خوبی برای هر هتل در نظر می گیرد و تضمین قیمت می دهد.

هتل ارم تهران

هتل ارم تهران

هتل ارم تهران واقع در ميدان ونک – اتوبان شهيد حقاني – بعد از کتابخانه ی ملی – جنب روگذر شهید همت غرب یکی از بهترین هتل های محدوده ی ونک تهران است. این هتل در سال 1370 یعنی حدود 29 سال پیش ساخته شده و در سال 1394 به طور کلی مورد بازسازی قرار گرفته است. البته بازسازی های دیگری نیز بر این هتل انجام شده که آخرین مورد آن در سال 1394 می باشد.
این هتل شامل 72 واحد اقامتی در قالب 2 طبقه است و با امکانات جدید و به روزی که در اختیار مهمانان قرار می دهد می تواند رضایت آنها را به دست آورد. هتل ارم در فاصله ی نزدیکی تا اتوبان شهید حقانی قرار گرفته و دسترسی آسانی به شاهراه های اصلی شهر دارد. از مزایای هتل چهار ستاره ی ارم تهران می توان به امکانات رفاهی مجهز و پرسنل مجربی اشاره کرد که آماده ی خدمترسانی به مهمانان گرامی هستند.

مقایسه هتل ترنج و هتل داریوش کیش
ادامه مطلب

هتل رامتین تهران

هتل رامتین تهران

هتل رامتین تهران

هتل رامتین تهران واقع در خیابان ولیعصر – بالاتر از میدان ونک به طرف جنوب تهران – مقابل پمپ بنزین هتلی چهار ستاره است که در قالب پنج طبقه بنا شده است. این هتل دارای 55 باب اتاق و سوئیت اقامتی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران می باشد. اتاق های شیک و فضای دلنشین هتل، شرایط اقامتی به یادماندنی را برای مهمانان فراهم می کند و آنها را از اقامت در محدوده ونک تهران خوشنود می سازد.
هتل رامتین در خیابان ولیعصر به عنوان یکی از خیابان های نزدیک به میدان ونک و در نزدیکی پارک ساعی قرار دارد و دسترسی از آن به نقاط مهم شهر تهران به راحتی امکان پذیر است. از دیگر امکانات هتل رامتین سالن های کنفرانس مجهز، چندین رستوران، سالن های ورزشی و … است.

هتل نیلو تهران

هتل نیلو تهران

هتل نیلو تهران

هتل نیلو تهران در خیابان ولیعصر – نرسیده به میدان ونک – خیابان فوزی – خیابان لاهیجانی – پلاک 3 واقع شده است. این هتل هتلی چهار ستاره است که در سال 1384 ساخته شده و در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل نیلو دارای 65 باب اتاق اقامتی در قالب 5 طبقه است که با طراحی شیک و امکانات به روز آماده ی پذیرایی از مهمانان گرامی در شهر تهران می باشد.
هتل نیلو با قرارگیری در خیابان ولیعصر و نزدیکی به میدان ونک، دسترسی آسانی به مراکز خرید و شاهراه های اصلی شهر تهران دارد. این هتل با ارائه ی خدمات با کیفیت، افتخار میزبانی از جلسات کاری و مهمانی های بزرگ عزیزان را نیز دارد. لازم به ذکر است که هتل نیلو دارای یک مجموعه آبی زیباست که در حال بازسازی می باشد و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مقایسه هتل عباسی با هتل پارسیان کوثر اصفهان
ادامه مطلب

هتل آپارتمان تاج محل تهران

هتل آپارتمان تاج محل تهران

هتل آپارتمان تاج محل تهران

هتل آپارتمان تاج محل تهران واقع در میدان ونک – خیابان ملاصدرا – خیابان شیخ بهایی جنوبی – پلاک 29 یک هتل آپارتمان بسیار زیباست که از بهترین هتل های محدوده ونک تهران می باشد. این هتل آپارتمان در سال 1380 شروع به کار کرده و به منظور ارائه ی خدمات بهتر به گردشگران و مسافران گرامی در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته است.
معماری این هتل ترکیبی از معماری ایرانی و هندی است. این سبک معماری در قسمت های مختلف هتل به چشم می خورد. هتل آپارتمان تاج محل تهران از سه ساختمان مجزا تشکیل شده است. ساختمان A دارای 7 طبقه، ساختمان B دارای 8 طبقه و ساختمان C در قالب 6 طبقه بنا شده است. این سه ساختمان جمعا 80 واحد اقامتی دارند و می توانند مکان مناسبی برای اقامت در محدوده ونک تهران باشند.
هتل آپارتمان تاج محل از وجود یک رستوران هندی بهره می برد. این رستوران با سرو انواع غذاهای بومی هند حال و هوای حضور در کشور هندوستان را برای گردشگران ایجاد می کند. هتل سه ستاره تاج محل تهران از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی شاهراه همت قرار دارد و دسترسی از آن به سایر نقاط شهر به راحتی امکان پذیر می باشد.

هتل آپارتمان پردیس تهران

هتل آپارتمان پردیس تهران

هتل آپارتمان پردیس تهران

هتل آپارتمان پردیس تهران واقع در میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – کوچه ی چهاردهم – پلاک 7 یکی از باسابقه ترین هتل های ونک تهران است. این هتل آپارتمان در قالب 5 طبقه بنا شده و دارای 10 واحد آپارتمان یک خوابه و دو خوابه برای پذیرایی از گردشگران گرامی است.
از جمله مزایای هتل پردیس تهران موقعیت قرارگیری آن در سه کیلومتری سفارت بحرین است. از طرفی این هتل آپارتمان در فاصله ی کوتاهی تا بازار ونک به عنوان یکی از بازارهای معروف و محبوب تهران قرار دارد. لذا با اقامت در این هتل می توان از بازار ونک دیدن کرده و تجربه ی خرید در آن را به دست آورد.

هتل هما تهران

هتل های هما تهران
هتل های هما تهران

هتل هما تهران در سال 1352 احداث شده است. این هتل طی این سال ها چندین بار بازسازی شده است و در حال حاضر دارای 15 طبقه و جمعا 173 باب اتاق و سوئیت می باشد. فاصله هتل هما تهران با میدان ونک تنها 806 متر است، به همین خاطر دسترسی راحتی به شاهراه های تهران خواهید داشت.

کاخ ها و موزه های تهران
ادامه مطلب

هدف هتل هما تضمين اقامتی آسوده، لذت بخش و خلق خاطره هايی به یاد ماندنی، طی مدتی است كه میزبانی شما را بر عهده دارند و توانسته اند امتیاز بسیار خوب را از کاربران ایران هتل آنلاین دریافت کنند. امکانات مدرن و طراحی با شکوه اتاق ها و فضای داخلی هتل پنج ستاره هما تهران، اقامتی به یاد ماندنی توام با آرامش را برای مهمانان گرامی به ارمغان می آورد. هتل همای تهران زیر مجموعه گروه هتل های هما می باشد. لازم به ذکر است، مجموعه آبی هتل هما برای مهمانان رایگان می باشد.

ونک محله ای واقع در تهران با مراکز تجاری فراوان است که دسترسی آسانی به نقاط مهم شهر تهران دارد. ما در این مطلب 5 مورد از بهترین هتل های محدوده ونک تهران را به شما معرفی کردیم و در مورد هر یک توضیح دادیم. آیا تاکنون به محله ونک تهران رفته اید؟ آیا در بازار ونک گشت و گذار داشته اید؟ آیا لذت اقامت در محدوده ونک تهران را چشیده اید؟

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر