لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل چمران با هتل بزرگ شیراز
مقایسه هتل چمران با هتل بزرگ شیراز

مقایسه هتل چمران با هتل بزرگ شیراز

شیراز از آن شهرهای با اصالتی است که در هر گوشه آن داستانی برای روایت موجود است؛ از زیبایی باغ‌های بهشت گونه‌اش بگیر تا شعر و ادب و بزرگانی مثل حافظ و سعدی. ما در این مقاله به مقایسه هتل چمران با هتل بزرگ شیراز پرداخته‌ایم.
این دو هتل را می‌توان از هتل های شیراز برشمرد که ارائه‌دهنده امکانات بسیار خوبی به میهمانشان هستند. هتل بزرگ را باید یکی از بهترین هتل‌ های شهر شیراز معرفی کرد؛ زیرا از بهترین‌ها و همچنین درجه یک‌ترین هتل‌های ایران به شمار می‌آید. هتل چمران هم از هتل‌های ۵ ستاره‌ای است که با رعایت کامل استانداردهای روز جهانی در صنعت هتلداری در ۳۰ طبقه بنا‌شده است.

درباره هتل بزرگ شیراز

در مجاورت دروازه قرآن این هتل ۵ ستاره قرار دارد که از جمله بهترین گزینه‌ها برای اقامت در هنگام سفر به شهر شیراز محسوب می‌شود. هتل بزرگ شیراز فعالیت خودش را از سال ۱۳۹۲ با رعایت کامل استانداردهای جهانی آغاز کرد.
امروزه بعد از گذشت یک دهه هتل توانسته با ارائه خدمات باکیفیت در سطح بین‌الملل به گزینه‌ عالی اقامتی برای گردشگران خارجی تبدیل گردد. هتل بزرگ شیراز متشکل از ۱۳ طبقه و ۱۵۸ اتاق بوده که به‌طور هم‌زمان قابلیت پذیرش ۳۵۰ مهمان را دارد. شایان ذکر است، همه‌ساله علاوه بر مسافران داخلی، از دیگر نقاط جهان نیز افراد برای اقامتشان این هتل را برمی‌گزینند.

امکانات عمومی هتل بزرگ

سالن بدنسازی هتل بزرگ شیرازبا اقامت در هتل احساس خواهید کرد در خانه خودتان هستید؛ بدون هیچ‌گونه کمبودی یکی از شیرین‌ترین سفرهای عمرتان را دارید. تمامی پرسنل هتل بزرگ شیراز کاملا حرفه‌ای هستند و با مسئولیت‌پذیری کامل در حال خدمت‌رسانی به میهمانان می‌باشند.
از جمله امکانات عمومی هتل بزرگ شیراز می‌توان به سالن همایش، سالن زیبایی بانوان، آرایشگاه آقایان، کافی‌شاپ، مجموعه‌های تجاری و پارکینگ سرپوشیده اشاره داشت. یکی از ویژگی‌های عالی این هتل نزدیکی هتل بزرگ شیراز به دروازه قرآن است که به هیچ عنوان نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.
نزدیک بودن به باغ‌های شیراز، اماکن تاریخی نظیر تخت جمشید، حافظیه و آرامگاه سعدی هم باعث شده تا گردشگران به آسانی به این جاذبه‌های دیدنی دسترسی مطلوبی داشته باشند. خوب است بدانید این هتل از ترانسفر فرودگاهی هم برخوردار می‌باشد که رفت‌وبرگشت به فرودگاه را برای مسافران عزیز بسیار آسان کرده است.
مسافرانی که با خودروی شخصی میهمان شیراز می‌شوند، دیگر نگرانی بابت جای پارک نخواهند داشت. چراکه برای همه مهمانان هتل بزرگ بخشی به‌عنوان پارکینگ در نظر گرفته‌شده است. این پارکینگ به‌صورت رایگان قابل‌استفاده بوده و شما پس از رسیدن می‌توانید با استفاده از خودرو شخصب به گشت‌وگذار بپردازند.

امکانات تفریحی هتل بزرگ شیراز

جکوزی هتل بزرگ شیراز
یکی از بهترین مکان‌ها برای سپری کردن اوقات فراغت مجموعه ورزشی این هتل است. مجموعه ورزشی آقایان از امکاناتی همچون اتاق‌های مخصوص ماساژ، باشگاه بدن‌سازی، سونای خشک و بخار، استخر، صخره‌نوردی و حوضچه آب سرد برخوردار است. همچنین مجموعه ورزشی بانوان دارای باشگاه ورزشی، استخر و اتاق‌های مخصوص ماساژ می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌ های هتل بزرگ شیراز

اتاق سه تخته هتل بزرگ شیراز واحدهای اقامتی که هتل بزرگ دارند عبارت‌اند از اتاق‌ دبل، اتاق دوتخته توئین و سوئیت. اتاق دبل شامل یک تخت دونفره، اتاق دوتخته توئین شامل دو تخت تک نفره و سوئیت شامل دو اتاق‌خواب می‌شود که با یک در به هم اتصال دارند. سوئیت‌ها برای سفرهای خانوادگی مناسب هستند.
تمامی اتاق‌ها از امکاناتی مثل لوازم بهداشتی، حمام اختصاصی مجهز به توالت فرنگی و ایرانی، حوله سشوار و دمپایی برخوردارند. سایر امکاناتی که در داخل اتاق‌ها ارائه‌شده شامل مواردی چون چای‌ساز، صندوق امانات، تلویزیون ال‌ای‌دی و اینترنت رایگان است.

درباره هتل بزرگ چمران شیراز

نمای ساختمان هتل چمران شیرازهتل چمران شیراز را در منطقه قصر دشت شهر شیراز پیدا می‌کنید. این منطقه را می‌توان از مناطق زیبا و مرتفع شیراز برشمرد، که با باغ‌های باشکوه و خیره‌کننده‌اش بسیار سرسبز است و شما از تماشای این منطقه سیر نمی‌شوید. شما با رزرو این هتل می‌توانید از پنجره‌هایش چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر شیراز را تماشا کنید.

امکانات عمومی هتل چمران شیراز

صبحانه هتل چمران شیرازدر هتل چمران شیراز خدمات و امکاناتی همچون خدمات گشت‌وگذار، خدمات بانکی، اینترنت پرسرعت، سالن‌های پذیرایی چندمنظوره و آتلیه عکاسی وجود دارد. انواع واحدهای تجاری نظیر بانک، شرکت مسافرتی و گردشگری، سالن زیبایی بانوان، آرایشگاه آقایان، فروشگاه جهت خرید لباس و سوغاتی در طبقات اول و دوم هتل است.
همچنین در طبقات ۲۱ و ۲۲ سالن‌های پذیرایی هتل چمران قرار دارند که آماده برگزاری مراسمات، جشن‌ها و مجالس گوناگون هستند. از دیگر خدماتی که در هتل چمران شیراز ارائه ‌شده است می‌توان به کافی‌نت، اینترنت بی‌سیم پرسرعت، مرکز بازی‌های رایانه‌ای و ویدئویی اشاره کرد.
پارکینگ هتل چمران شیراز دارای گنجایش ۴۰ خودرو بوده که به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود. لابی هتل بزرگ چمران را باید به عنوان مکانی معرفی کرد که برای ارتباطات تجاری و همچنین نشست‌های رسمی مربوط به کار و تجارت مناسب است.

امکانات تفریحی هتل بزرگ چمران شیراز

رستوران هتل چمران شیرازسالن‌ زیبایی و باشگاه ورزشی با تجهیزات کامل، استخر، سونا و جکوزی و ماساژ در لابی این هتل دایر بوده و مهمانان گرامی در هنگام اقامت این امکان را دارند تا از این خدمات بهره‌مند گردند. همینطور هتل چمران از مرکز سلامتی و تندرستی برخوردار است که خدمات ویژه طب سنتی و درمان گیاهی را ارائه می‌دهد.

اتاق‌ ها و امکانات اتاق‌های هتل چمران

اتاق دو تخته دبل هتل چمران شیرازدر این هتل انواع اتاق‌ها عبارت‌اند از سوئیت یک‌خوابه دو نفره، اتاق یک تخته و اتاق دو تخته. وعده صبحانه با اقامت در این هتل به صورت سلف‌سرویس و رایگان خواهد بود. با این حال برای سایر وعده‌ها لازم است هزینه مربوطه را پرداخت نمایید.
در داخل اتاق‌ها و سوئیت‌ها از خدماتی نظیر روم سرویس، یخچال، رخت‌آویز، تلویزیون و تلفن، میز تحریر، آب رایگان، مبلمان، کمد لباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای‌ساز، حمام اختصاصی مجهز به دوش، سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار با هزینه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سشوار، حوله و دمپایی برخوردار خواهید بود.

تفاوت هتل چمران با هتل بزرگ چیست؟

لابی هتل چمران شیرازهتل چمران شیراز مرتفع‌ترین هتل شهر شیراز است؛‌ اما ساختمان هتل بزرگ شیراز یک ساختمان 13 طبقه است که در دامنه کوه قرار دارد. تعداد اتاق‌ها و تنوع اتاق‌ها و سوئیت‌ها نیز در این هتل‌ها با یکدیگر متفاوت است که در این مقاله به صورت مفصل برای شما شرح دادیم.
جمع‌بندی
شیراز از جمله مقاصد مهم گردشگری است که از هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های بسیاری برخوردار می‌باشد. خبر خوب آن است که تعداد هتل های پنج ستاره خوب در این شهر کم نیست. ما در این مقاله به مقایسه هتل چمران با هتل بزرگ شیراز پرداختیم و سعی کردیم شما را هر چه بیشتر با این دو هتل آشنا کنیم. امیدواریم در سفری که برای شیراز برنامه‌ریزی می‌کنید در یکی از این دو هتل اقامت نمایید و از کیفیت خدمات آن‌ها راضی باشید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی هتل ساحلی شهر ایزدشهر به همراه عکس و اطلاعات کامل
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر