لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل میزبان بابلسر 4 ستاره
رزرو هتل 4 ستاره میزبان بابلسر

معرفی هتل میزبان بابلسر 4 ستاره

استان مازندران، از استان‌های زیبایی است که در طول سال از گردشگران بسیاری میزبانی می‌کند. به عبارتی از جمله پر بازدیدترین استان‌های ایران بوده که هتل ‌های زیادی نیز دارد که از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارند. هتل میزبان بابلسر 4 ستاره یکی از این هتل‌ هاست.

اگر شما هم قصد سفر به این شهر را دارید حتما این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید. ما قصد داریم در ادامه به معرفی هتل میزبان از هتل های بابلسر بپردازیم.

رزرو هتل میزبان بابلسر 4 ستاره

رزرو هتل 4 ستاره بابلسر

این هتل از هتل های بابلسر کنار دریا دارای 4 طبقه بوده و متشکل از 54 اتاق و 77 تخت در شهر بابلسر است. این هتل خارج از محدوده طرح ترافیک واقع شده و از یک پارکینگ اختصاصی با ظرفیت پارک 1700 ماشین برخوردار می‌باشد. هر کدام از اتاق های هتل میزبان بابلسر دارای چشم ‌اندازی خاص به سوی خیابان، دریا و یا ساحل هستند. برخی از آن‌ها تراس نیز دارند.

میهمانان با پیمودن تنها فاصله 5 دقیقه با ماشین این امکان را دارند تا خود را از این هتل به شهر بابلسر برسانند. به همین خاطر اصلا نگرانی از این بابت که هتل چهار ستاره میزبان خارج از شهر واقع شده و دسترسی به شهر بابلسر و جاذبه‌ های آن ندارید نداشته باشید.

هتل چهار ستاره میزبان بابلسر، علاوه‌بر دریا، به مراکز خرید نیز نزدیک بوده و باتوجه به همین نزدیکی، مورد استقبال گردشگران واقع شده است. همانطور که گفتیم، در این هتل امکانات زیادی وجود دارد. از این رو هنگامی که قصد استراحت در هتل را دارید، در نزدیکی‌تان هم مرکز خرید و هم رستوران وجود دارد. شما می‌توانید از آن استفاده نمود و اصلا هم لازم نیست از هتل خارج گردید.

امکانات هتل چهار ستاره میزبان بابلسر

استخر هتل 4 ستاره میزبان بابلسر

هتل 4 ستاره میزبان بابلسر که از بهترین هتل های این شهر است، امکانات کاملی را به مسافران ارائه می‌‌دهد. اکثر افرادی که در این هتل اتاق رزرو می کنند، این امکان را دارند تا از امکاناتی نظیر نمازخانه، خدمات باربری، لاندری، پارکینگ، آسانسور، رستوران و… بهره‌مند گردند. همینطور افرادی که ناتوانی جسمی دارند هم در این هتل از خدمات ویژه معلولین می‌توانند استفاده کنند.

معرفی رستوران های هتل لیلیوم متل قو
ادامه مطلب

امکانات تفریحی نظیر سالن ورزشی، سالن بیلیارد و سالن اجتماعات هم در این هتل وجود داشته که تمامی مسافران از این امکانات رفاهی بهره‌مند می‌گردند.

از جمله امکانات عمومی این هتل از هتل های بابلسر کنار دریا، عبارت است از اینترنت در لابی و در اتاق، اتاق مهمانی و جلسات کاری، نمازخانه، آسانسور، پارکینگ، روزنامه، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، تراس عمومی، تاکسی سرویس، سالن همایش، تلویزیون در لابی، روزنامه رایگان و…

این هتل دارای تعدادی رستوران و کافی شاپ بوده که هم افرادی که در هتل اتاق رزرو نموده‌اند و همچنین افراد متفرقه از این کافی شاپ و رستوران ها می‌توانند استفاده کنند.

رستوران های هتل 4 ستاره میزبان بابلسر

در طبقه اول این هتل یک رستوران ایرانی وجود دارد که با 600 نفر ظرفیت، انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و سنتی را ارائه می‌دهد. مهمانان هتل در ساعت 10 صبح به صورت رایگان می‌توانند از بوفه صبحانه این رستوران استفاده کنند.

همچنین این هتل از سالن اجتماعات برخوردار است که به صورت مجزا نیز می توانید از آن استفاده کنید. از جمله امکانات این سالن عبارت است از خدمات صوتی و تصویری، ویدئو پروژکتور، نورپردازی و میان وعده.

اتاق های هتل چهار ستاره میزبان بابلسر

1- اتاق دبل کینگ

اندازه این اتاق ها تقریبا 20 متر مربع بوده و چشم انداز آن‌ها رو به شهر است. بد نیست بدانید که تعدادی از این اتاق‌ ها تراس هم دارند. از جمله امکانات اولیه اتاق های دبل کینگ عبات است از سیستم تهویه مطبوع، یک تخت دو نفره، تلویزیون ال ای دی، تلفن، مبلمان، چای ساز، حمام، یخچال، میز توالت و مینی بار( با هزینه) و … . معمولا اتاق های دبل کینگ در طبقه و نیم طبقه سوم واقع شده‌اند.

2- اتاق دبل پارتیشن دار

سایز اتاق های دبل پارتیشن دار 38 متر مربع است. این اتاق ها در نیم طبقه سوم واقع شده‌اند. اتاق دبل پارتیشن دار تراس و نمایی رو به شهر دارند. از بین تمام امکانات اتاق های دبل پارتیشن دار می توان به دستگاه چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، یک تخت دو نفره و یک کاناپه تخت خواب شو به عنوان سرویس خواب اضافه، تلویزیون ال ای دی، تلفن، حمام، سرویس فرنگی، میز توالت و مینی بار( با هزینه) و … اشاره کرد.

معرفی اتاق های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس
ادامه مطلب

اتاق های هتل میزبان بابلسر 4 ستاره

3- اتاق توئین

اتاق های توئین هتل 4 ستاره میزبان بابلسر تقریبا 28 متر مربع می‌باشند. به جز دو مورد که نمای آن‌ها رو به دشت است؛ چشم انداز بقیه رو به شهر می‌باشد. امکانات اولیه این اتاق ها شامل تلویزیون، تلفن، دو تخت دو نفره، یک سرویس خواب اضافه به عنوان کاناپه تخت خواب شو، سیستم گرمایش و سرمایش،  یخچال، دستگاه چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، میز توالت و مینی بار( با هزینه) و… می‌شود.

4- اتاق کانکت دبل تراس دار (کینگ)

این اتاق ها در طبقه سوم و نیم طبقه سوم با اندازه 40 متر مربع قرار دارند. از جمله امکانات موجود در این اتاق های چهار نفره عبارت است از سیستم تهویه مطبوع، میز توالت و مینی بار (با هزینه) تراس، تلویزیون ال ای دی، تلفن، حمام، مبلمان، سیستم گرمایش و سرمایش وی ار پی، دستگاه چای ساز و… .

5- سوئیت یک خوابه تراس دار

این سوئیت‌ ها شامل یک اتاق، یک تراس و یک سالن هستند و اندازه 60 متر مربع دارند. همینطور این سوئیت‌ ها دارای تراس می‌باشند. از جمله امکانات آن‌ها عبارت است از تلویزیون ال ای دی، تلفن، حمام،یک تخت دو نفره داخل اتاق خواب و یک سرویس خواب اضافه با ظرفیت دو نفر (دو کاناپه تخت شو در نشیمن)، مبلمان، سیستم گرمایش و سرمایش وی ار پی، دستگاه چای ساز سیستم تهویه مطبوع، میز توالت و مینی بار( با هزینه) و… .

6- سوئیت دوبلکس دو خوابه برای شش نفر

سایز این نوع سوئیت ها 90 متر مربع بوده و شامل دو اتاق خواب در طبقه بالا، یک سالن در طبقه همکف و یک تراس می‌باشند. این سوئیت ها مجهز به سه سرویس بهداشتی هستند. از جمله امکانات سوئیت های دوبلکس دو خوابه برای شش نفر می‌توانیم به تلفن، حمام، دو تخت دو نفره و یک تخت خواب تاشو، سیستم گرمایش و سرمایش وی ار پی، دستگاه چای ساز سیستم تهویه مطبوع، میز توالت، تلویزیون ال ای دی، مبلمان و مینی بار ( با هزینه) و… اشاره کنیم.

آبشار جلسنگ لفور مازندران
ادامه مطلب

امکانات هتل چهار ستاره میزبان بابلسر

7- سوئیت دوبلکس دو خوابه برای چهار نفر

این نوع سوئیت ها که در طبقه سوم واقع شده اند، 55 متر مربع می‌باشند. این سوئیت ها بطورکلی متشکل از دو اتاق خواب در طبقه بالا و یک سالن نشیمن در طبقه همکف هستند. همینطور سرویس بهداشتی نیز در طبقه بالا و نیز در طبقه همکف سوئیت های دوبلکس دو خوابه قرار دارد.

از میان تمامی امکاناتی که در این سوئیت ها موجود است، خوب است به سیستم گرمایش و سرمایش وی ار پی، دستگاه چای ساز، دو تخت دو نفره، یک سرویس اضافه به صورت کاناپه تخت خواب شو، تلویزیون ال ای دی، تلفن، حمام، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، میز توالت و مینی بار ( با هزینه) و… اشاره کنیم.

نظرات در مورد هتل میزبان بابلسر 4 ستاره

نظرات در مورد هتل میزبان بابلسر 4 ستاره بسیار متنوع بوده و شما می‌توانید در بخش نظرات هتل های سایت ایران هتل مطالعه نمایید.

امکانات هتل 4 ستاره میزبان بابلسر

آدرس و شماره تلفن هتل میزبان بابلسر 4 ستاره

آدرس: بابلسر، كيلومتر ۳ كمربندی

تلفن پشتیبانی: 05191005105

جمع‌بندی

بابلسر زیبا باتوجه به ساحلی بودن، محبوبیت زیادی دارد. همچنین، در این شهر یکی از پل‌های معلق به نام پل معلق بابلسر هرساله افراد زیادی را به سمت خود می‌کشاند. به همین خاطر چنانچه قصد سفر به این منطقه گردشگری را دارید و می‌خواهید در جایی اقامت داشته باشید که هم مقرون به صرفه باشد، هم  در فاصله نزدیکی با فریدونکنار و بابلسر باشد، هتل میزبان بابلسر 4 ستاره را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

سوالات متداول

امکانات هتل چهار ستاره میزبان بابلسر چیست؟

از جمله امکانات هتل شامل تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، تلفن در اتاق و یخچال می‌شود.

فاصله هتل میزبان بابلسر 4 ستاره تا دریا چقدر است؟

این هتل تا دریا فاصله 10 کیلومتری دارد.

 

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر