لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> مترجم گوگل بهتر از پیش در خدمت مسافران
مترجم گوگل بهتر از پیش در خدمت مسافران

مترجم گوگل بهتر از پیش در خدمت مسافران

قطعا مسافرت دارای مزایای بسیاری است، ملاقات با افراد جدید، یافتن دیدگاه های نو و خوردن غذاهای خوشمزه از جمله آن است. اما یکی از خسته کننده ترین بخش های ماجراجویی به دور دنیا، تلاش ما برای ترجمه کردن چیزهاست. از علائم راهنمایی و رانندگی گرفته تا منوهای غذا و نقشه های مترو، ترجمه ی همه ی این موارد می تواند تجربه ای دلسرد کننده و زمانبر باشد. اما نگران نباشید، مترجم گوگل آماده ی کمک است.
مترجم گوگل بروزرسانی جدیدی برای ویژگی ترجمه های دوربینی خود معرفی کرد که آن را قادر می سازد تا به درک شما از زبان های جدید کمک کند بدون اهمیت به اینکه به کجای دنیا می خواهید بروید، و به شما این امکان را می دهد که با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.
اگر تا بحال با آن کار نکرده اید، این نحوه ی کار آن است: ویژگی دوربین نرم افزار به مسافران این امکان را می دهد که از هر علامت و نشانه ای عکس بگیرند. سپس کاربر متنی که خواهان ترجمه ی آن است را هایلایت کرده و زبانی که می خواهد متن به آن زبان ترجمه شود را انتخاب می کند. متن ترجمه شده به سرعت بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود.

و اکنون نرم افزار با تعداد زیادی از زبان ها شامل عربی، تایلندی، ویتنامی، هندی، بنگالی، گوجاراتی، کانارا، مالایالام، مارتی، نپالی، پنجابی، تامیل و تلوگو کار میکند.

برای امتحان آن، نرم افزار مترجم گوگل را دانلود و نصب کرده، زبان مبدا و مقصد را وارد کنید. روی دوربین کلیک کنید و عکس بگیرید، قسمتی که میخواهید را هایلایت کرده و ترجمه انجام می شود. نرم افزار برای هر دو دستگاه های اندرویدی و ios موجود است.
اگر زمان بیشتری در اختیار دارید، همیشه می توانید یادگیری زبان جدیدی را شروع کنید بجای اینکه به دنبال ترجمه ی آن باشید. فواید اثبات شده ی علمی بسیاری در یادگیری زبانی جدید وجود دارد، و با تشکر از نرم افزارهای گوناگون، دیگر گفتن “سلام” ، “خداحافظ” و ” سرویس بهداشتی کجاست؟” به هر زبانی آسان تر از همیشه است.

گوشی هوشمندتان را برای سفر آماده کنید
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر