لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هر آنچه بایستی در مورد صبحانه هتل لیلیوم کیش بدانید!

هر آنچه بایستی در مورد صبحانه هتل لیلیوم کیش بدانید!

صبحانه یکی از وعده‌های اصلی غذایی است که هر چقدر کامل‌تر باشد شما را سرحال‌تر می‌کند و انرژی لازم برای روزی دل‌انگیز را برایتان فراهم می‌کند. امروزه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای صرف صبحانه به رستوران‌ها و هتل‌های شهر بروند و طعم‌های جدید را امتحان کنند. در این نوشته ما می‌خواهیم از آیتم‌های مختلف صبحانه هتل لیلیوم کیش برایتان بگوییم و نگاهی به منوی جذاب آن بیندازیم. اگر مهمان هتل لیلیوم کیش هستید یا می‌خواهید برای صرف صبحانه به این هتل مجلل بروید، همراه ما باشید.

صبحانه در هتل لیلیوم کیش

صبحانه در هتل لیلیوم کیش

صبحانه هتل لیلیوم کیش در رستوران پیچک که در طبقه لابی هتل قرار دارد، سرو می‌شود. صبحانه این مجموعه به شکل بوفه در ساعات ابتدایی روز ارائه می‌شود و کیفیت خوبی دارد.

اگرچه بعضی از مهمانان معتقدند که تنوع صبحانه هتل لیلیوم در حد هتلی 4 ستاره نیست، اما در منوی صبحانه آن آیتم‌های وسوسه‌انگیز و خوشمزه‌ متعددی دیده می‌شود. مورد بعدی درباره صبحانه هتل لیلیوم کیش کیفیت، طعم خوب و تازگی غذاها است که احساس خوبی به شما می‌دهد.

رستوران های هتل لیلیوم کیش

سرو جوجه کباب در رستوران های هتل لیلیوم کیش

قبل از این که به سراغ منوی صبحانه هتل لیلیوم کیش برویم، بد نیست ابتدا کمی با رستوران‌های این مجموعه آشنا شوید. این هتل مجلل دارای یک رستوران ایرانی، یک باغچه و رستوران سنتی، یک فست‌فود و همچنین یک کافه دنج است که در ادامه هر کدام را به طور مختصر معرفی خواهیم کرد.

رستوران اصلی هتل لیلیوم، رستوران پیچک است که در کنار لابی قرار دارد و ظرفیت آن 300 نفر است. این رستوران فضایی مدرن با دکوراسیونی لوکس دارد و میزها و صندلی‌ها آن به زیبایی چیدمان شده‌اند.

رونمایی از استثنایی ترین روش های رزرو ارزان تر هتل
ادامه مطلب

ناهار و صبحانه هتل لیلیوم در رستوران پیچک سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند در فضایی آرامش‌بخش از غذای خود لذت ببرند. رستوران پیچک از ساعت 8 صبح تا 10 برای وعده صبحانه و از ساعت 13 تا 15 برای سرو ناهار در خدمت مهمانان است.

سرو زرشک پلو با مرغ رستوران های هتل لیلیوم کیش

در رستوران پیچک انواع غذاهای ایرانی و گیاهی با کیفیت قابل‌قبول طبخ و سرو می‌شود. طعم و عطر خوب غذاهای این رستوران، سرویس‌دهی مناسب و برخورد خوب پرسنل سبب شده که رستوران پیچک میان مهمانان و ساکنین جزیره محبوبیت خوبی به دست آورد.

فست‌فود پاشام یکی دیگر از رستوران‌های معروف و محبوب هتل لیلیوم کیش است. این فست‌فود در طبقه همکف هتل قرار دارد و در آن چند نوع ساندویچ و برگر، انواع پیتزا، پیش‌غذا و… سرو می‌شود.

ظرفیت این رستوران هتل لیلیوم کیش 150 نفر است و غذاهای آن کیفیت و طعم بی‌نظیری دارند. فست‌فود پاشام فضایی مدرن، دلنشین و صمیمی دارد و انتخاب مناسبی برای طرفداران غذاهای فست‌فودی به شمار می‌رود.

علاوه بر این دو رستوران، یک باغچه سنتی نیز در هتل لیلیوم قرار دارد که امکانی به شما می‌دهد تا در فضایی سنتی غذای مورد علاقه خود را نوش جان کنید. همچنین یک کافی‌شاپ زیبا نیز در طبقه همکف هتل قرار دارد که برای ملاقات‌های دوستانه بسیار مناسب است. شما می‌توانید در این کافه در حالی که انواع نوشیدنی‌ها و دسر را میل می‌کنید با دوستان و عزیزان خود معاشرت کنید و در محیطی صمیمی اوقات خوشی را سپری کنید.

منو صبحانه هتل لیلیوم کیش

منو صبحانه هتل لیلیوم کیش

صبحانه هتل لیلیوم کیش هر روز به شکل بوفه برای مهمانان هتل در رستوران پیچک ارائه می‌شود. ساعت صبحانه هتل لیلیوم کیش بین 8 تا 10 صبح است که این زمان ممکن است در فصول مختلف سال کمی دستخوش تغییر شود.

بوفه صبحانه هتل لیلیوم کیش تقریباً کامل است و در آن هر چه برای وعده صبحانه هوس کنید، پیدا می‌شود. خوراکی‌های صبحانه این هتل لوکس بسیار تازه و باکیفیت هستند و در آغاز روز انرژی مورد نیازتان را برای گشت و گذار در جزیره را تأمین می‌کنند.

معرفی هتل پارسیان کیش
ادامه مطلب

منو برای صبحانه هتل لیلیوم تنوع خوبی دارد و شامل انواع غذاها و نوشیدنی‌های سرد و گرم می‌شود. خوراک لوبیا، املت، نیمرو، سوسیس و سیب‌زمینی، تخم‌مرغ آب‌پز، عدسی، انواع نان ایرانی و فانتزی، پنیر، گوجه و خیار، ژامبون مرغ و گوشت، خامه، مربا، چای، قهوه و پنکیک برخی از آیتم‌های جذاب منو صبحانه هتل لیلیوم کیش است.

توجه داشته باشید که گزینه‌های منو صبحانه این هتل 4 ستاره در ایام مختلف سال ممکن است با هم متفاوت باشد. در هر صورت در بوفه صبحانه هتل لیلیوم کیش خوراکی‌های متعددی وجود دارد که هر کس با ذائقه و سلیقه خاص خود می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

عکس صبحانه هتل لیلیوم کیش

عکس صبحانه هتل لیلیوم کیش

اگر می‌خواهید نگاهی به عکس صبحانه هتل لیلیوم کیش بیندازید تا با برخی از آیتم‌های منوی صبحانه این هتل آشنا شوید، این بخش را از دست ندهید؛ زیرا در ادامه عکس هیجان‌انگیز از صبحانه هتل لیلیوم کیش برایتان آورده‌ایم تا بیشتر با چند و چون بوفه صبحانه این هتل مدرن آشنا شوید.

صبحانه هتل لیلیوم کیش

 

نگاهی اجمالی به هتل لیلیوم کیش

نمای ساختمان هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین هتل های کیش است. این هتل 4 ستاره در سال 1397 مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و از آن زمان تا کنون توانسته رضایت مهمانان خود را جلب کند.

هتل لیلیوم یکی از لوکس ترین هتل های کیش واقع در بلوار رودکی است. ضلع شرقی این هتل مشرف به دریا است و چشم‌اندازی فوق‌العاده از جزیره را مقابل چشمانتان به نمایش می‌گذارد. همچنین از ضلع غربی آن نیز می‌توان نمایی زیبا از پارک بزرگ شهر را  دید.

هتل لیلیوم 154 واحد اقامتی با ظرفیت‌ها و امکانات متفاوت دارد. برخی از واحدهای این مجموعه شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته با ویوی دریا و پارک می‌شود.

زیباترین غار هتل ها در کاپادوچیا ترکیه
ادامه مطلب

کافه روباز هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم کیش از بهترین هتل های کیش برای ماه عسل است و اتاق‌های VIP آن منظره‌ای تماشایی رو به دریای مواج خلیج فارس دارند. در این هتل مجلل شما می‌توانید با هماهنگی پرسنل مجموعه، دیزاین خاص برای تولد یا مناسبت‌های خاص را برای عزیزان خود تدارک ببینید.

صبحانه هتل لیلیوم کیش به صورت رایگان و سلف سرویس برای پذیرایی از مهمانان ارائه می‌شود. اما چنانچه بخواهید ناهار را مهمان رستوران های هتل لیلیوم کیش باشید، باید هزینه‌ای جدا بپردازید. در ضمن جالب است بدانید که وعده شام نیز توسط هتل ارائه می‌شود و شما می‌توانید از غذاهای فست‌فودی رستوران پاشام استفاده کنید.

پذیرش هتل لیلیوم کیش

آنچه در معرفی هتل لیلیوم کیش نباید از خاطر برد، موقعیت مکانی عالی این اقامتگاه لوکس است. این هتل در یکی از بهترین نقاط جزیره قرار گرفته و دسترسی خوبی به مراکز خرید کیش و اماکن گردشگری آن دارد. برخی از مراکز خرید نزدیک هتل لیلیوم کیش عبارتند از:

  • مرکز خرید رویا مال
  • بازار پردیس 1 و 2
  • مرکز خرید میکامال
  • بازار پانیذ کیش
  • مرکز تجاری کیش
  • مرکز خرید زیتون کیش
  • مرکز خرید مروارید
  • بازار پارسیس
  • مرکز خرید سارینا 1
  • بازار مرجان کیش.
آدرس هتل لیلیوم کیش، میدان پردیس، بلوار رودکی
لوکیشن هتل لیلوم کیش روی نقشه گوگل مپ

جمع‌بندی

هتل لیلیوم از بهترین هتل های کیش است که امکانی به شما می‌دهد تا در محیط تمیز و باصفای رستوران‌هایش طعم اصیل یا بین‌المللی انواع غذاها را تجربه کنید. صبحانه هتل لیلیوم کیش وعده‌ای رایگان برای ساکنین این هتل شیک است که به صورت سلف سرویس در رستوران پیچک سرو می‌شود. از مزایای منوی صبحانه هتل لیلیوم کیش می‌توان به کیفیت خوب مواد غذایی، تنوع قابل‌قبول و طعم دلپذیر غذاها اشاره کرد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر