لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> آشنایی با بهترین هتل های پنج ستاره گیلان
آشنایی با بهترین هتل های پنج ستاره گیلان

آشنایی با بهترین هتل های پنج ستاره گیلان

استان گیلان به جهت دارا بودن جاذبه های گردشگری و تاریخی فراوان ، تنوع غذا های محلی ، تنوع صنایع دستی ، سرسبزی چشمگیر و نیز همجواری با دریا همواره کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است. لذا هتل های رشت به جهت قرار گیری در محیطی دلپذیر و آرام که دسترسی آسان را به مکان های دیدنی استان فراهم می نمایند، همواره مورد توجه و انتخاب بسیاری از گردشگران بوده اند. در اینجا تلاش بر آن است تا با معرفی چهار هتلِ پنج ستاره استان تحت عنوان ِ هتل کادوس رشت، هتل رسپینا لاهیجان، هتل معین فومن و نیز هتل ستاره دریا لنگرود، در ثبت بهترین خاطرات در کنار عزیزانتان در این استان رویایی ، شما را یاری نماییم. لذا با رزرو آنلاین هتل های مذکور از مزیت های آن بهره مند شوید.

هتل کادوس رشت
هتل کادوس رشت
که در بلوار آزادی (منظریه) واقع شده است،در سال 1362 مورد بهره برداری قرار گرفت. این هتل بزرگ دارای چهار طبقه مجزا و نیز حدود 96 باب اتاق می باشد. باز سازی هتل کادوس در سال 1391 صورت گرفته است. قرار گیری در مرکز شهر و نزدیکی به مناطق تاریخی نظیر ساختمان شهرداری سابق و پل خشتی چمار سرا از جمله امتیازات هتل محسوب می شوند که نظر گردشگران را به خود معطوف داشته است. رمز موفقیت این هتل در جلب نظر مهمانان،طراحی لوکس داخلی و نحوه خدمات ارزشمند آن به آنها بوده است. از دیگر امتیازات این هتل می توان به فاصله کم آن به دریای خزر (حدود 30 کیلومتر) و عضویت در گروه هتل های آریا اشاره نمود. وجود سالن همایش هتل با ظرفیت حدود 200 نفر و کافی شاپ لوکس آن از دیگر امکانات آن محسوب می شود.

تصویر شماره 1 : نمایی بسیار زیبا از هتل بزرگ کادوس در رشت.

از قوانین هتل کادوس می توان به تحویل اتاق در ساعت 14 و تخلیه آن در ساعت 12 اشاره نمود. همچنین برای اقامت برای کودکان زیر هفت سال در صورت عدم استفاده از سرویس ،رایگان و بالای هفت سال نفر اضافه محسوب می گردد. پذیرش خانم ها ، فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر می باشد. قابل ذکر است که پذیرش صیغه نامه ها نیز با مهر برجسته و ارائه مدرک شناسایی قابل پذیرش می باشند.
هتل بزرگ کادوس رشت

تصویر شماره 2 : نمای بسیار زیبا از فضای داخلی هتل کادوس رشت.

پارکینگ ، رستوران ، ماهواره ،آسانسور ، روزنامه ، نماز خانه ، اتاق عقد ، صندوق امانات و لابی از دیگر امکانات داخلی این هتل به شمار می آیند. استخر روباز ، باغچه ، فضای باز هتل ، فضای سبز ، زمین تنیس و مسیر پیاده روی نیز از امکانات خارج از هتل محسوب می شوند. فراهم نمودن امکانات برای معلولین نیز از اقدامات خاص هتل می باشد. قابل ذکر است که اکثر کارکنان هتل کادوس به زبان انگلیسی مسلط هستند و پذیرش در این هتل به صورت 24 ساعته امکانپذیر است. نتایج بررسی نظرات مهمانان ِ هتل ، ارزیابی عالی را برای هتل کادوس به ثبت رسانده است و این مساله نشانگر رضایتمندی این عزیزان ازهتل مذکور بوده است.
هتل بزرگ کادوس رشت

تصویر شماره 4 : سالن زیبای رستوران ِ هتل کادوس در رشت.
هتل بزرگ کادوس رشت
تصویر شماره 5 : فضای داخلی اتاق های هتل کادوس در رشت.

هتل معین فومن
هتل معین فومن
در کیلومتر 4 جاده ماسوله واقع شده است. این هتل در اسفند 1393 فعالیت خود را آغاز نموده است. هتل معین در زمینی به وسعت 11000 متر مربع قرار گرفته است و دارای سه طبقه مجزا و 62 واحد اقامتی می باشد. بنای اولیه این هتل با هدف ایجاد کارخانه چای پی ریزی شده بود که بعد ها به هتل تغییر کاربری داده است و از آن جهت به هتل مزرعه معین فومن معروف می باشد.
هتل معین فومن

تصویر شماره 6 : نمایی بسیار زیبا از هتل معین فومن و همجواری با مزارع سر سبز چای.
هتل معین فومن
تصویر شماره 7 : نمایی زیبا از هتل معین فومن.

قرار گیری در قلب مزارع سرسبز چای و زمینهای شالی که چشم اندازی زیبا از طبیعت بکر گیلان را به نمایش گذارده است ، از جمله امتیازاتی است که نظر گردشگران را به خود معطوف داشته است.نزدیکی به آثار تاریخی و توریستی نظیر ماسوله و قلعه رودخان ، طراحی لوکس داخلی آن و نیز پرسنل مهمان نواز هتل ، از جمله امتیازاتی است که منجر شده تا این هتل پنج ستاره همواره در کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی واقع شود.
هتل معین فومن

تصویر شماره 8 : نمایی از فضای داخلی هتل معین فومن.

از قوانین هتل معین فومن می توان به تحویل اتاق در ساعت 14 و تخلیه آن در ساعت 12 اشاره نمود. هزینه برای اقامت کودکان زیر 3 سال رایگان ،3 تا 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس ، نیمه بها و بالای 5 سال نفر اضافه محاسبه می شود. پذیرش خانم ها تنها با ارائه مدارک شناسایی معتبر و نیز پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر می باشد.
هتل معین فومن

تصویر شماره 10 : نمایی از یکی از اتاقهای هتل معین فومن.

فروشگاه و غرفه ، پارکینگ ، دستگاه ATM ، اینترنت ،آسانسور، روزنامه ، نمازخانه،صندوق امانات ،لابی ،سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی و تاکسی سرویس شبانه روزی از امکانات این هتل به شمار می آیند. همچنین این هتل دارای کافی شاپ و رستوران و چایخانه سنتی و سالن چند منظوره برای جلسات و همایش ها نیز می باشد. از امکانات خارج از هتل می توان به فضای سبز ،مسیر پیاده روی ،نیمکت چوبی و تخت سنتی اشاره نمود.
استخر ، سونا خشک ، سونا بخار و جکوزی از امکانات ورزشی و تفریحی هتل معین فومن محسوب می شوند. این هتل در برخی اتاقها دارای نمای باغ و جاده می باشد. اکثر کارکنان هتل به زبان انگلیسی مسلط می باشند و پذیرش در آن به صورت 24 ساعته امکان پذیر است. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه حدود 40 کیلومتر است. بررسی نظرات مهمان ، ارزیابی عالی را برای هتل به ثبت رسانده است و این به معنای میزان رضایتمندی افراد از این هتل می باشد.

مقایسه هتل فلامینگو و لیلیوم کیش
ادامه مطلب

هتل رسپینا لاهیجان
هتل رسپینا لاهیجان
در کیلومتر3 جاده لاهیجان به لنگرود واقع شده است. این هتل در نوروز 1397 در زمینی به مساحت حدود 15000 متر مربع مورد بهره برداری قرار گرفت. هتل رسپینا دارای 5 طبقه مجزا و حدود 20 واحد اقامتی می باشد. همجواری این هتل با مزارع سر سبز چای از امتیازاتی است که منجر شده تا مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد. هتل رسپینا حدود 20 کیلومتر با سواحل دریای خزر و 9 کیلومتر با شهر تاریخی لنگرود و 3 کیلومتر به شهر لاهیجان فاصله دارد. از امکانات رفاهی هتل رسپینا می توان به سالن اجتماعات، سالن ورزشی، اینترنت، پارکینگ روباز، کافی شاپ، کافه سنتی، اتاق چمدان و فضایی آرام و دلپذیر اشاره نمود.
هتل رسپینا لاهیجان

تصویر شماره12 : نمایی از هتل رسپینا در لاهیجان.
ز قوانین هتل رسپینا می توان به تحویل اتاق در ساعت 14 و تخلیه آن در ساعت 12 اشاره نمود. هزینه برای اقامت کودکان زیر 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس ،رایگان و بالای 6 سال نفر اضافه محاسبه می شود. پذیرش خانم ها تنها با ارائه مدارک شناسایی معتبر و نیز پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر می باشد.

هتل رسپینا لاهیجان

تصویر شماره 13: تصویری از هتل رسپینا.
هتل رسپینا لاهیجان

پارکینگ هتل روباز و رایگان است وتمامی اتاق ها دارای سرویس فرنگی می باشد و سرویس ایرانی تنها در طبقات و لابی هتلی قرار گرفته است. صبحانه در این هتل به صورت بوفه سرو می گردد. صبحانه، استخر، اینترنت به صورت رایگان می باشد.
هتل رسپینا لاهیجان

تصویر شماره14 : تصویری از سرو غذا در فست فود هتل رسپینا.

اتاق های نوع استاندارد، رویال و جونیور از نظر امکانات داخل اتاق، یکسان هستند و تنها اسم متفاوتی دارند.فاصله هتل رسپینا تا فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت 58 دقیقه (حدود 53 کیلومتر) و تا فرودگاه رامسر یک ساعت و پانزده دقیقه (حدود 70 کیلومتر )می باشد. بررسی نظرات مهمان ، ارزیابی عالی را برای هتل به ثبت رسانده است و این به معنای میزان رضایتمندی افراد از این هتل می باشد.

مقایسه هتل گامبرون و هتل آپارتمان پارسیان کیش
ادامه مطلب

هتل ستاره دریا لنگرود
هتل ستاره دریا لنگرود
همجوار با ساحل دریای خزر و منطقه ی زیبای و توریستی چمخاله می باشد. این هتل دارای حدود 34 واحد آپارتمانی و سوئیت است که این واحد ها در طبقات اول تا سوم هتل به صورت پراکنده می باشند. ایجاد دریاچه مصنوعی در مرکز محوطه ، فضای دل انگیزی برای مهمانان گرامی ایجاد شده است. مجاورت با ساحل زیبای دریا از یک سو، و نمای این محوطه از سویی دیگر، باعث خلق چشم اندازی دلپذیر در سوئیت ها و آپارتمان های هتل ستاره دریا شده و این مساله بر افزایش توجه گردشگران افزوده است. هتل پنج ستاره دریای لنگرود دارای امکانات کامل بوده و طراحی داخلی زیبای هتل در واحدها از جمله امتیازات آن به شمار می آید.
هتل ستاره دریا لنگرود

تصویر شماره15 : نمایی زیبا از هتل ستاره دریا در لنگرود.

هتل ستاره دریا لنگرود

تصویر شماره 16 : نمایی دیگر از مجموعه بسیار زیبای ستاره دریا در لنگرود.

پارکینگ ،آسانسور ،لابی ،کافی شاپ،رستوران و اینترنت از امکانات رفاهی هتل ستاره دریا در لنگرود به شمار می آیند. این هتل در برخی از اتاقها دارای نمای دریا و دریاچه می باشد. اکثر کارکنان هتل مسلط به زبان انگلیسی هستند و پذیرش در این هتل به صورت 24 ساعته صورت می گیرد.
هتل ستاره دریا لنگرود

تصویر شماره 17 : نمایی دیگر ازمجموعه ستاره دریا در لنگرود.

از قوانین هتل ستاره دریا می توان به تحویل اتاق در ساعت 14 و تخلیه آن در ساعت 12 اشاره نمود. هزینه برای اقامت کودکان زیر 4 سال در صورت عدم استفاده از سرویس ،رایگان و بالای 4 سال نفر اضافه محاسبه می شود. پذیرش خانم ها تنها با ارائه مدارک شناسایی معتبر و نیز پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر می باشد. بررسی نظرات مهمان ، ارزیابی عالی را برای هتل به ثبت رسانده است و این به معنای میزان رضایتمندی افراد از این هتل می باشد.

معرفی هتل کادوس رشت؛ اقامتی خاطره انگیز در شمال کشور
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر