لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل گامبرون و هتل آپارتمان پارسیان کیش
مقایسه هتل گامبرون و هتل آپارتمان پارسیان کیش

مقایسه هتل گامبرون و هتل آپارتمان پارسیان کیش

مقایسه هتل گامبرون و هتل آپارتمان پارسیان کیش را در این مقاله مطالعه خواهید کرد. اطلاعات موردنیاز در رابطه با این دو هتل را در این مقاله ذکر می‌کنیم. با این حال بهتر است خودتان در سفر به جزیره با انتخاب یکی از این دو هتل در میان هتل‌های سه ستاره کیش اقامتی اقتصادی اما راحت را تجربه کنید.

یادتان  باشد که پیدا کردن اقامتگاهی با چنین امکانات متنوع و قیمت پایین کار آنچنان آسانی نیست. پس اگر عازم این جزیره هستید و دنبال اقامتگاهی به‌صرفه و در عین حال مناسب می‌باشید، روی این دو هتل  از هتل های کیش حساب ویژه باز کنید.

درباره هتل گامبرون کیش

نمای ساختمان هتل گامبرون کیش
عکس از: google map

هتل گامبرون کیش از جمله هتل‌های میان‌رده و سه ستاره در جزیره کیش به شمار می‌آید. نام گامبرون برای اکثر افراد احتمالا آشناست، به‌خصوص برای کسانی که تاریخ خوانده‌‌اند. چراکه گامبرون نام قدیم شهر بندرعباس است.

در زمان حمله پرتغالی‌ها این نام به این بندر داده ‌شده است. فعالیت هتل گامبرون از سال ۱۳۹6 شروع شد و در مدت‌زمان بسیار اندک به یکی از پرطرفدارترین هتل‌های جزیره تبدیل گشت. ساختمان این هتل بطورکلی متشکل از 160 واحد اقامتی است.

امکانات عمومی هتل گامبرون کیش

لابی هتل گامبرون کیش
عکس از: google map

این هتل دارای پرسنلی  مجرب و آموزش‌دیده می‌باشد. همین موضوع از جمله مزیت‌های اصلی این هتل به شمار می‌رود که توانسته در جلب رضایت مهمانان و مشتریان نقش بزرگی ایفا نماید. شایان ذکر است امکانات ارائه‌شده در لابی هتل گامبرون کیش عبارتند از تاکسی‌سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، کرایه اتومبیل، نظافت روزانه، خشک‌شویی و آرایشگاه.

مقایسه هتل مشهد و هتل فردوس مشهد
ادامه مطلب

بدون شک اینگونه مهمانان اقامتی همراه با آرامش را خواهند داشت. تنها لازم است تا عازم جزیره کیش شده و این هتل بی‌نظیر را برای خود و خانواده‌تان رزرو کنید. خدمات مربوط به رفاه و راحتی معلولان نیز هتل گامبرون فراهم کرده است.

این هتل پارکینگ نیز دایر بوده و با گنجایش ۱۰ خودرو به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. اینگونه کسانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، می‌توانند در این پارکینگ ماشینشان را پارک کنند. نمازخانه، آسانسور، لابی و فضای سبز هتل گامبرون کیش نیز از دیگر قسمت‌های این هتل هستند و هر یک قسمتی از نیازهای مهمانان را رفع می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل گامبرون

اتاق سه تخته هتل گامبرون کیش
عکس از: google map

انواع واحدهای اقامتی که در این هتل موجودند شامل سوئیت جونیور یک خوابه چهارنفره، سوئیت رویال دوخوابه چهارنفره، اتاق دوتخته، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته می‌شود. در بین این واحدهای اقامتی تنها اتاق دوتخته و اتاق سه تخته از ظرفیت اضافی برخوردار می‌باشد. باقی واحدها ظرفیت اضافی ندارند.

فضای داخلی اتاق‌های هتل گامبرون از امکانات بسیار خوب و با کیفیتی برخوردارند که شامل سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون ال سی دی، مبلمان، کمد لباس، آب رایگان، صندوق امانات، سشوار، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه و حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می‌شود. علاوه بر این موارد، چیدمان داخلی اتاق‌ها و فضای آن‌ها بسیار خاص و آرامش‌بخش می‌باشد و بدون شک توجه اکثر مهمانان را به خود جلب خواهد کرد.

درباره هتل آپارتمان پارسیان کیش

فضای سبز هتل آپارتمان پارسیان کیش
عکس از: google map

اگر به فهرست برترین گزینه‌های اقامتی در جزیره تماشایی کیش نگاهی بیندازید، نام هتلی شما را متوجه خود می‌کند. این هتل در ازای دریافت نرخی منصفانه، خدماتی با کیفیت مطلوب را به گردشگران ارائه می‌دهد. هتل پارسیان کیش دارای موقعیت مکانی بسیار عالی بوده و در نزدیکی دریا واقع شده است. هتل با برخورداری از امکاناتی رضایت‌بخش و خدماتی قابل‌قبول، توانسته نقشه مهمی را در صنعت گردشگری ایفا کند.

آشنایی با سوئیت های هتل اسپیناس پالاس و امکانات ویژه آن ها
ادامه مطلب

هتل پارسیان کیش مناسب برای کسانی است که قصد دارند با بودجه‌ اندکی راهی جزیره تماشایی کیش شوند. این افراد می‌خواهند از زیبایی‌های بی‌حدونصاب جزیره بهره‌مند گردند. بیش از ۲۵ سال است که این هتل سه ستاره به میزبانی از گردشگران مشغول می‌باشد. در طول این مدت هتل توانسته خدماتی مناسب و شایسته را به مهمانان خود ارائه دهد.

واحدهای اقامتی هتل پارسیان

اتاق سه تخته هتل آپارتمان پارسیان کیش
عکس از: google map

اتاق‌های مبله با دارا بودن طرح‌های اقامتی گوناگون در دو طبقه جهت پذیرایی از مسافران جزیره فراهم شده است. اینگونه مسافران هیچ کمبودی را در انتخاب واحد اقامتی مناسب جهت سپری کردن لحظاتی به‌یادماندنی احساس نخواهند کرد.

از جمله امکاناتی که در تمامی اتاق‌های هتل آپارتمان پارسیان کیش وجود دارد عبارتنداز سیستم تهویه مطبوع، مبل راحتی، یخچال، تلویزیون، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی. خوب است بدانید که در فضای لابی هتل و همچنین تمامی اتاق‌ها دسترسی رایگان به اینترنت وای فای نیز امکان‌پذیر می‌باشد.

امکانات رفاهی هتل پارسیان کیش

میز صبحانه هتل آپارتمان پارسیان کیش
عکس از: google map

با هر سطح انتظاری که به هتل پارسیان کیش وارد شوید و اتاقی برای خود رزرو نمایید، ناامید نخواهید شد؛ چون این هتل دارای امکانات بسیار قابل‌قبولی جهت میزبانی از گردشگران می‌باشد. پارکینگ و نمازخانه هتل به همراه رستورانی خاص در طبقه اول و همینطورکافی‌شاپی دنج که در طبقه همکف قرار دارد، تمامی امکانات رفاهی جهت برخورداری از اقامتی لذت‌بخش در این هتل وجود دارد.

در محوطه هتل پارسیان سالن آرایش و زیبایی مناسبی نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است. کپسول آتش‌نشانی، فضای سبز، صندوق امانات، دستگاه فتوکپی و دورنگار، محوطه نگهداری از باروبنه، سیستم اعلام حریق و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و خودپرداز از دیگر امکاناتی به شمار می‌آید که در طول اقامت در این هتل آسودگی و رفاه مهمانان را تضمین می‌کند.

معرفی بهترین هتل های خرم آباد – پایتخت طبیعت ایران به همراه عکس و آدرس
ادامه مطلب

تفاوت اصلی هتل گامبرون و هتل آپارتمان پارسیان کیش چیست؟

اتاق دو تخته دبل هتل آپارتمان پارسیان کیش
عکس از: google map

تفاوت هتل گامبرون و هتل آپارتمان پارسیان کیش در وهله اول این است که هتل گامبرون از هتل های سه ستاره جزیره و هتل آپارتمان پارسیان، از بهترین هتل آپارتمان ‌های کیش می‌باشد. تفاوت دوم این هتل با یکدیگر مسافت آنها تا دریا است.

فاصله هتل گامبرون کیش تا ساحل جزیره چقدر است؟

فاصله هتل گامبرون کیش تا ساحل جزیره تقریبا 1.5 کیلومتر می‌باشد که فاصله نسبتا کمی می‌باشد.

فاصله هتل آپارتمان پارسیان کیش تا دریا چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان پارسیان کیش تا دریا تقریبا 5 کیلومتر است. به همین خاطر پیشنهاد می‌دهیم این مسیر را با خودرو بپیمایید.

جمع‌بندی

می‌توان اذعان داشت، تجربه سفر به کیش بدون شک شیرین و دلچسب است. حال اگر در اقامتگاهی مناسب اقامت داشته باشید که از لحاظ اقتصادی نیز به‌صرفه است، قطعا می‌تواند این تجربه را دو چندان شیرین کند. ما در این مقاله بطور مفصل به مقایسه هتل گامبرون و هتل آپارتمان پارسیان کیش پرداختیم.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر