لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> ۵ فعالیتی که نباید در زمستان نیوزلند از دست بدهید
۵ فعالیتی که نباید در زمستان نیوزلند از دست بدهید

۵ فعالیتی که نباید در زمستان نیوزلند از دست بدهید

بیشترین بازدیدکنندگان نیوزلند، سفر خود را برای ماه های شرجی تابستان برنامه ریزی می کنند. اما در زمستان مجموعه ی جدیدی از جاذبه های هر دو جزیره وجود دارد. از اسکی در سطح جهانی گرفته تا چشمه های آب گرم و تماشای حیاط وحش در یک سطح دیگر در جشنواره های زمستانی معتبر. با جمعیت کمتر و ماشین های اجاره ای ارزانتر و وجود مساعدت های بیشتر، زمان بسیار جذابی برای پوشیدن لباس گرم و کشف کردن زمستان سرزمین عجایب است پس با سایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.

رفتن به داخل چشمه های آب گرم
روزهای سرد زمستانی در استخرهای ژئوترمال نیوزلند، برای تمدد اعصاب مناسب هستند که بیشتر آنها در آتشفشان جزیره ی شمالی یافت می شوند. روتوروآ به طور خاص برای چشمه های آب گرم خود معروف است که هم طبیعی و هم مصنوعی هستند. در هر اقامت استخر خصوصی آبگرم خصوصی به شما پیشنهاد می شود. شما چند مجموعه ی آب گرم برای انتخاب کردن دارید. ضمن اینکه دریاچه ی تاپو یک مقصد محبوب برای شنا در آب است. درحالی که در جزیره ی جنوبی مجتمع آب گرم هامنر اسکوی اروپایی که در شمال شهر کرایستچرچ است، یکی از بزرگترین جاذبه های منطقه است.
Stargazing
به ستاره ها خیره شدن
ستاره های آسمان نیوزلند، در طول شب های بلند و بدون ابر در اواسط زمستان بسیار تماشایی هستند. مخصوصا در منطقه ی آوراکی ( جزیره ی یونایتد کوک) واقع در جزیره ی جنوبی ( جایی که تورهای ستاره شناسی در آنجا برپا می شود).
آلودگی نوری به شدت در این منطقه ی بین المللی آسمان تاریک ( که بزرگترین نوع آن در جهان است) کنترل می شود. جایی که منجم ها می توانند صورت های فلکی ای را مشاهده کنند که فقط در نیمکره ی جنوبی دیده می شوند. مثل چهار ستاره درخشان نیمکره جنوبی، ابرهای ماژلانی و راه شیری. در پایان ماه مه، به خوشه ای از ستاره های کوچک که در افق شمالی نیوزلند دیده می شوند و به خوشه ی ستاره ی پلایادریا ماتاریکی مشهور هستند، بیاندازید. یک یادآور آسمانی از مهمترین رویداد در تقویم فرهنگی موری یعنی سال نوی موری است. اگر شما در زمستان به نیمه ی جنوبی نیوزلند سفر می کنید با دقت به تماشای آئورورای استرالیا ( نورهای جنوبی) بنشینید.
Whale watching
تماشای نهنگ ها
وقتی نوبت به تماشای نهنگ ها در نیوزلند می رسد، جایی بهتر از کایکورا در شمال غربی ساحل جزیره ی جنوبی نیست که یکی از تنها مکان هایی در دنیاست که در آن پیدا کردن نهنگ ها بسیار رایج است.همچنین ماه های زمستان، مجموعه ای دیگر از نهنگ ها از جمله نهنگ گوژپشت، نهنگ خلبان، نهنگ آبی و نهنگ شکار جنوبی به خوبی فوک های دریایی، دلفین ها و حتی آلباتروس را با خود به همراه می آورد. کانال تروی در مارلبرو سوندز یکی دیگر از نقاط مهم در جزیره ی جنوبی است. در حالی که تماشا کردن نهنگ ها در جزیره ی شمالی در خلیج هاوراکی در نزدیکی اوکلند، بی آو پلنتی و بی آو آیلندز متمرکز است.
Skiing and snowboarding
اسکی و اسنوبورد
به طور کلی از اواسط ماه ژوئن تا اوایل ماه اکتبر، فصل اسکی در نیوزلند است و ممکن است کوتاه تر از ساحل نیمکره ی شمالی باشد اما اسکی و اسنوبورد در اینجا می تواند به همان خوبی آن در هر نقطه ی اروپا و آمریکای شمالی باشد. بیشتر علاقمندان به ورزش های زمستانی به چهار استراحتگاه زمستانی در اطراف کویینزتاون در جزیره ی جنوبی می روند، اگرچه بیش از ۲۵ محوطه ی اسکی در هر دو جزیره وجود دارد که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید- بسیاری از آنها فعالیت های زمستانی دیگری مانند راه رفتن در برف، راه رفتن در یخچال ها و ماشین های برف رو را پیشنهاد می دهند. سفری را برای بعد از تعطیلات مدارس در اواسط جولای برای فرار از جمعیت و لذت بردن خالص برنامه ریزی کنید.
Catching a winter festival
رفتن به یک جشنواره ی زمستانی
به طور رسمی در ۱۱۵ ژوئن برگزار می شود. جشن های سال نو اغلب در شهرهای بزرگ مثل اوکلند بیشتر قابل مشاهده اند و اغلب میزبان رویدادهای مختلفی از جمله رقابت های هاکا و نمایشگاه های هنری مآوری برای مدت چند هفته می باشد. دیگر جشنواره های زمستانی مشهور در جزیره ی شمالی شامل جشنواره ی موسیقی جز ولینگتن در ماه ژوئن، جشنواره ی راسل بردمن در ماه جولای و ولینگتن آن پلیت در آگوست می باشد. در جزیره ی جنوبی نیز جشنواره های برجسته شامل جشنواره های زمستانی کويینستون در ماه ژوئن، جشنواره ی استیم پانک نیوزلندی در اومارو در ماه مه یا ژوئن و هفته ی گی اسکی در کوئینستاون در ماه سپتامبر می باشد.

7 شهر رمانتیک اروپا پس از پاریس
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر