لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل مروارید خزر محمود آباد و هتل نارنج متین چابکسر
مقایسه هتل مروارید خزر محمود آباد و هتل نارنج متین چابکسر

مقایسه هتل مروارید خزر محمود آباد و هتل نارنج متین چابکسر

مقایسه هتل مروارید خزر محمود آباد و هتل نارنج متین چابکسر را در این مقاله خواهید خواند. شمال ایران یک منطقه زیبا و دیدنی است که با جنگل‌های سرسبز، کوه‌های بلند و سواحل ماسه‌ای شناخته می‌شود. این منطقه مقصدی محبوب برای گردشگران از سراسر جهان است و هر چیزی را که برای یک تعطیلات آرامش‌بخش یا ماجراجویی دارد.

اگر به دنبال یک تعطیلات آرام هستید، می‌توانید در یکی از هتل های محمود آباد یا چابکسر اقامت کنید و از زیبایی طبیعی این دو شهر لذت ببرید. می‌توانید در جنگل‌ها پیاده‌روی کنید، در رودخانه‌ها شنا کنید و از غذاهای محلی بهره‌مند گردید. ما در ادامه قصد داریم دو هتل نارنج متین و هتل مروارید خزر را معرفی کنیم.

درباره هتل نارنج متین چابکسر

هتل نارنج متین چابکسر از نمای دور

هتل نارنج متین چابکسر را در استان همیشه سبز گیلان و در نزدیکی ساحل قاسم آباد پیدا می‌کنید. این هتل از فضایی دنج و دوست داشتنی برخوردار بوده که پیش از هر چیز باب دل میهمانان هتل می‌باشد. هتل نارنج متین با دارا بودن 4 ستاره در روستای توسکا محله واقع شده است. هتل تا چابکسر که یکی از زیباترین شهرهای منطقه شمالی کشور است، 10 کیلومتر فاصله دارد. هتل نارنج متین را در چند قدمی ساحل دریای خزر پیدا می‌کنید.

واحدهای اقامتی هتل نارنج متین

اتاق دو تخته توئین هتل نارنج متین چابکسر

در سال 1399 بود که این هتل ساحلی را بازسازی کردند و در حال حاضر در محوطه‌ای وسیع، متشکل از 82 واحد اقامتی است. واحدهای اقامتی که این هتل دارد عبارت اند از: 52 سوئیت ویلایی و نیز 30 واحد آپارتمانی که در 6 بلوک سه طبقه واقع شده‌اند.

معرفی هتل سیمرغ تهران - تاپ ترین هتل 4 ستاره پایتخت
ادامه مطلب

سوئیت های هتل نارنج متین چابکسر

این 30 واحد آپارتمانی که هتل دارد، در مجموع واحدهای دو خوابه می‌باشند و از 4 تخت با چشم‌اندازهای زیبا از دریا یا محوطه برخوردارند. سوئیت‌های ویلایی هتل، شامل انواع سوئیت‌های دوتخته تویین و دبل، در کنار سوئیت‌های دو خوابه 4 تخته می‌شوند. این هتل سوئیت‌هایی دارد که از جکوزی برخوردار می‌باشند. همچنین برای جمع‌های خانوادگی نیز هتل متین چابکسر 2 سوئیت کانکت ارائه می‌دهد.

امکانات هتل نارنج متین

محوطه و فضای سبز هتل نارنج متین چابکسر

در رستوران هتل میهمانان می‌توانند انواع متنوع غذاهای ایرانی، محلی و فست فود را سفارش داده در طی وعده‌های صبحانه، نهار و شام میل کنند. در این مجموعه برای صرف نوشیدنی و دسر در کافی شاپ در کنار خانواده یا دوستانتان، حتما زمانی را اختصاص دهید.

سالن بازی نیز در این مجموعه رفاهی اقامتی، وجود دارد که برای اوقات فراغت و تفریح مهمانان مناسب می‌باشد. این تفریحات عبارتند از بیلیارد، فوتبال دستی، ایرهاکی و … . خبر خوب آن است که هتل دسترسی تقریبا مناسبی به جاذبه‌های دیدنی گیلان و رامسر دارد. در فاصله 20 دقیقه‌ای از هتل، به تله کابین رامسر می‌رسید. تله کابین لاهیجان و چشمه دمکش نیز تا هتل تقریبا 45 دقیقه فاصله دارند.

درباره هتل مروارید خزر

هتل مروارید خزر محمود آباد از نمای دور

هتل مروارید خزر محمود آباد کمی دورتر از دریای خزر در کیلومتر ۱۴ جاده ساحلی محمودآباد به نور واقع شده است. این هتل 5 ستاره متشکل از ۳ طبقه و 22 واحد اقامتی بوده که در سال ۱۳۸۵ افتتاح شده و در سال ۱۳۹۵ جهت ارتقای کیفیت خدمات موردبازسازی قرار گرفت. موقعیتی که هتل دارد، به صورتی است که هم از جاده چالوس و هم از جاده هراز می‌توان به آن دسترسی داشت.

از ویژگی‌های خوب این هتل فاصله آن از دریا می‌باشد. زیرا از این فاصله این امکان را دارید تا شهر و فضای سرسبز شمال را تماشا کرده و در ساعات مختلف روز از منظره دریا لذت ببرید. امکان دسترسی آسان به جاذبه‌ها و اماکن دیدنی شمال را این موقعیت مکانی به مسافران می‌دهد.

بهترین هتل در قشم
ادامه مطلب

خوب است بدانید که اکثر جاذبه‌ها و اماکن دیدنی در فاصله تقریبا ۳۰ کیلومتری از این هتل واقع شده‌اند. علاوه بر موقعیت خوب، هتل مروارید خزر محمودآباد امکانات و خدمات مناسبی نیز به مهمانان ارائه می‌دهد تا در پایان سفر مسافران احساس رضایت داشته باشند.

امکانات و خدمات عمومی هتل مروارید خزر

ساحل اختصاصی هتل مروارید خزر محمود آباد

هتل مروارید از لابی برخوردار بوده و مهمانانی که اهل مطالعه‌اند، در لابی می‌توانند به کتاب یا روزنامه‌های روز کشور دسترسی داشته و مطالعه کنند. برای آن دسته از مسافرانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند بدون نگرانی از پارکینگ هتل بهره‌مند شوند.

علاوه بر این‌ها، اگر علاقه‌مند بودید، در لابی این هتل فروشگاه و مرکز خرید وجود دارد که می‌توانید یادگاری و سوغاتی‌هایتان را خریداری کنید. سایر امکانات و خدمات هتل شامل کافی‌شاپ، آرایشگاه بانوان، خدمات باربری، دستگاه فتوکپی و فکس، تاکسی‌سرویس، خدمات خرید بلیط هواپیما، دستگاه خودپرداز و پذیرش ۲۴ ساعته می‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل مروارید خزر

اتاق دبل هتل مروارید خزر محمود آباد

هتل مروارید خزر محمود آباد دارای 22 واحد اقامتی بوده که عبارت‌اند از سوئیت یک خوابه دو نفره، سوئیت دو خوابه چهار نفره، ویلا دوبلکس سه خوابه ۵ نفره و ویلا لوکس سه خوابه ۶ نفره.

واحدهای اقامتی این هتل مانند سوئیت یک خوابه دو نفره رو به دریا قرار دارند. با رزرو این سوئیت روزتان را با صدای امواج آرامش‌بخش دریا شروع خواهید شد. از این رو توصیه می‌کنیم، در هنگام رزرو اتاق به این نکات توجه کنید.

ویو اتاق های هتل مروارید خزر محمود آباد

اتاق‌های این هتل مبله شده هستند و دارای یخچال، کمد لباس و تلفن می‌باشند. به همه اتاق‌ها خدمات روم سرویس و صبحانه ارائه می‌گردد و مهمانان در داخل اتاق‌ها می‌توانند به وای فای هتل متصل شوند. البته برای استفاده از اینترنت حجم محدودی در نظر گرفته‌شده است. با این حال، همین حجم به‌صورت رایگان به مهمانان هتل مروارید خزر ارائه می‌شود.

معرفی بهترین هتل کرمانشاه به همراه عکس - شهر فرهاد کوه کن
ادامه مطلب

سرویس بهداشتی در برخی از واحدها فرنگی و در بعضی دیگر ایرانی می‌باشد. در داخل حمام اتاق‌ها نیز دوش، لوازم بهداشتی و حوله و دمپایی وجود دارد. اتاق‌ها از سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و سرمایشی از نوع اسپیلت و شوفاژ برخوردار هستند.

تقاوت هتل مروارید خزر محمود آباد و هتل نارنج متین چابکسر

  • در هتل نارنج متین اگر سن مهمان از 5 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.
  • در هتل مروارید خزر اگر سن مهمان از 2 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

فاصله هتل نارنج متین چابکسر تا دریا چقدر است؟

فاصله هتل نارنج متین چابکسر از آنجایی که این هتل، یک هتل ساحلی بوده، بسیار کم می‌باشد؛ در نتیجه در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید به ساحل دسترسی داشته باشید.

هتل مروارید خزر محمود آباد تا دریا چقدر فاصله دارد؟

هتل مروارید خزر محمودآباد نیز تا ساحل فاصله بسیار کمی دارد و این مسئله یکی از امتیازات این هتل محسوب می‌شود.

 جمع‌بندی

اگر به دنبال یک تعطیلات فراموش‌نشدنی هستید، حتماً از شمال ایران دیدن کنید. این منطقه مقصدی عالی برای هر نوع تعطیلاتی است و مطمئنا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. ما در این مقاله به مقایسه هتل مروارید خزر محمود آباد و هتل نارنج متین چابکسر پرداختیم. در سفرتان به شمال، می‌توانید برای اقامت هر کدام از این هتل‌ها را رزرو نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر