لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل سارا و هتل هلیا کیش
مقایسه هتل سارا و هتل هلیا کیش

مقایسه هتل سارا و هتل هلیا کیش

هتل هلیا هتلی سه ستاره در جزیره کیش می‌باشد که در زمینی نسبتا بزرگ در میدان ساحل کیش از سال ۱۳۸2شروع به فعالیت کرد. هتل سارا از دیگر هتل‌ های کیش است که  این نیز 3 ستاره می‌باشد. این هتل فوق‌العاده فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ شروع کرده است. اگر عازم جزیره می‌باشید و دنبال اقامتگاهی باکیفیت و در عین حال به‌صرفه می‌باشید حتما تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید. مقایسه هتل سارا و هتل هلیا کیش را در این مقاله خواهید خواند.

امکانات عمومی هتل سارا

نمای ساختمان و ورودی هتل سارا کیش
عکس از: google map

برای رفاه حداکثری مسافران در هنگام اقامت در هتل سارا کیش، از بهترین هتل های کیش، امکاناتی شامل خشک‌شویی در صورت لزوم برای لباس‌های مسافران و آسانسور برای دسترسی به طبقات مختلف وجود دارد. پرسنل هتل سارا در قسمت پذیرش به صورت شبانه‌روزی به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.

دقت داشته باشید چنانچه مسافر جزیره زیبای کیش با ماشین شخصی خود هستید، محلی به‌عنوان پارکینگ در این هتل وجود ندارد. به همین خاطر بهتر است برای پارک خودرو از محوطه یا خیابان‌های اطراف هتل بهره ببرید. ولی اگر با هواپیما عازم این جزیره زیبا هستید، نگرانی بابت گشت‌وگذار خود نداشته نباشید. چراکه به‌راحتی می‌توانید از خدمات تاکسی‌سرویس هتل سارا کیش بهره‌مند گردید.

لابی هتل سارا کیش
عکس از: google map

علاوه بر موارد ذکر شده، حتی اگر با هدف کاری راهی این منطقه شده‌اید، می‌توانید به‌راحتی جلسات کاری‌تان را برگزار کرده و از این خدمات بهره‌مند گردید. به خاطر وجود امکاناتی نظیر فکس، فتوکپی و پرینتر این امکان را دارید نیاز‌های کاری خودتان را رفع نمایید. همچنین برای واکس کفش‌هایتان در ورودی لابی دستگاهی ویژه قرار داده ‌شده است.

هتلهایی در ایرلند که در آنها با شما مثل خاندان سلطنتی رفتار می کنند
ادامه مطلب

مهمانان این امکان را دارند به بخش تور گردشگری هتل سر بزنند. اینگونه با درخواست تور یا بلیط‌های ورودی از جاذبه‌های متنوع بازدید خواهند کرد. در عین حال از تماشای مکان‌های دیدنی کیش بهره‌مند می‌گردند. همچنین اینترنت وای فای نیز با هزینه مشخص‌شده‌ای در لابی هتل قابل‌دسترس می‌باشد. خوب است بدانید در تمامی طبقات این هتل سرویس بهداشتی فرنگی تعبیه‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سارا

اتاق دو تخته توئین هتل سارا کیش
عکس از: google map

اتاق‌های هتل سارا کیش همگی مجهز می‌باشند و از دکوراسیونی شیک و ساده برخوردارند. انواع اتاق‌هایی که در این هتل موجودند شامل سوئیت سه نفره رویال لوکس، اتاق دو تخته لوکس، اتاق سه تخته لوکس و اتاق چهار تخته لوکس می‌شود.

از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه باید به بالکن، یخچال، درآور، مینی بار با هزینه، کمد لباس، حمام اختصاصی همراه با سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون و صندوق امانات اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل هلیا

لابی هتل هلیا کیش
عکس از: google map

با اقامت در هتل هلیا کیش شما امکان اتصال به اینترنت در لابی هتل را دارید. دقت کنید جهت بهره‌مندی از این امکانات به پرداخت هزینه نیازی ندارید. البته برای استفاده از این اینترنت رایگان، حجم مصرفی مشخصی وجود دارد.

از نکات قابل‌توجه در هتل هلیا آن است که این هتل از پارکینگ برخوردار نمی‌باشد. آن دسته از میهمانانی که با اتومبیل شخصی سفر می‌کنند، لازم است برای پارک خودرو جایی را در نظر داشته باشند. هتل هلیا آسانسور ندارد، به همین خاطر برای رفت‌وآمد در میان طبقات میهمانان باید از پله‌ها استفاده کنند.

میز سلف سرویس صبحانه هتل هلیا کیش
عکس از: google map

از امکانات و خدمات ارائه‌شده دیگری که در این هتل وجود دارد، می‌توان به تاکسی‌سرویس، خدمات خانه‌داری، خشک‌شویی، خدمات تور گردشگری، کافی‌شاپ، خدمات باربری، خدمات تهیه بلیط، امکان کرایه اتومبیل بدون راننده و اتاق چمدان اشاره داشت.

معرفی هتل آتانا تهران – هتلی 4 ستاره در خیابان وال استریت ایران
ادامه مطلب

بدون شک با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید دلچسب‌ترین سفرهای عمرتان را تجربه کنید. قسمت پذیرش در هتل هلیا کیش به‌صورت ۲۴ ساعته فعال است و آماده پاسخگویی و استقبال از میهمانان می‌باشد. از همین رو در زمان سفر با هواپیما نگران ساعت پروازتان نباشید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل هلیا

اتاق سه تخته هتل هلیا کیش
عکس از: google map

انواع اتاق‌هایی که در داخل این هتل موجودند شامل اتاق دوتخته، اتاق سه تخته و سوئیت یک‌خوابه چهارنفره می‌شود. هیچ کدام از اتاق‌ها ظرفیت اضافی ندارد. با توجه به اینکه اتاق‌های هتل هلیا تقریبا بزرگ می‌باشند و دارای نور خوب و کافی هستند.

دکوراسیون داخلی و ترکیب رنگ‌ها بکاررفته در اتاق‌های این هتل ایجادکننده فضایی گرم و صمیمی بوده است. تمامی اتاق‌های هتل هلیا به سیستم تهویه مطبوع و امکاناتی شامل مبلمان، یخچال، کمد لباس و تلفن در داخل اتاق‌ها مجهز است. سرویس بهداشتی که در داخل اتاق‌ها می‌باشد ایرانی و فرنگی بوده و حمام‌های آن نیز به‌صورت اختصاصی در داخل اتاق‌ها وجود دارند. این حمام‌ها دارای حوله، لوازم بهداشتی و سشوار و دمپایی می‌باشند.

برای سرگرمی هرچه بیشتر میهمانان در تمامی اتاق‌ها تلویزیون با شبکه پخش فیلم وجود دارد. اینگونه میهمانان در اوقات فراغتشان می‌توانند به تماشای فیلم موردعلاقه‌شان بپردازند. شایان ذکر است، چنانچه میهمانان همراه خود وسایل گران‌بها داشته باشند، در داخل اتاق‌ها صندوق امانات قرار داده شده است. از جمله جاذبه‌های دیدنی نزدیک به هتل هلیا کشتی یونانی، اسکله تفریحی، باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها و تعدادی مراکز خرید دیگر می‌باشد.

تفاوت هتل سارا و هتل هلیا چیست؟

فضای سبز هتل هلیا کیش
عکس از: google map

هتل هلیا در ۲ طبقه دارای ۶۱ اتاق می‌باشد. هتل سارا در ۳ طبقه متشکل از ۷۲ اتاق در خیابان رودکی جزیره کیش قرار دارد. هتل سارا در مقایسه با هتل هلیا از واحدهای اقامتی متنوع‌تری برخوردار است و این هتل برای سلایق گوناگون واحدهای متنوع‌تری را ارائه می‌دهد.

معرفی هتل کوثر مشهد - هتلی اقتصادی در نزدیکی حرم
ادامه مطلب

فاصله هتل هلیا کیش تا اسکله تفریحی چقدر است؟

اگر هدف اصلی‌تان از سفر به کیش سپری کردن لحظاتتان کنار دریا می‌باشد، پس بد نیست از فاصله هتل هلیا تا اسکله تفریحی اطلاع داشته باشید. فاصله هتل هلیا تا اسکله 741 متر است.

فاصله هتل سارا کیش تا اسکله تفریحی چقدر است؟

فاصله هتل سارا کیش تا اسکله تفریحی 1.4 کیلومتر است. بد نیست در طی اقامتتان در هتل به این اسکله هم سر بزنید و اوقات خوشی را کنار همسفرانتان تجربه کنید.

جمع‌بندی

ما در این مقاله به مقایسه هتل سارا و هتل هلیا کیش پرداختیم. هتل هلیا در موقعیت مکانی بسیار مطلوبی واقع شده است. میهمانان با انتخاب این هتل در هنگام رزرو اینترنتی به مراکز خرید مشهور جزیره دسترسی راحتی دارند. همچنین هتل فاصله بسیار کمی تا ساحل طلایی‌رنگ خلیج‌فارس دارد.

موقعیت قرارگیری که هتل سارا کیش دارد، به‌گونه‌ای است که دقیقاً روبه روی مرکز تجاری رویا مال واقع شده است. همین قضیه خبر خوشی برای دوستداران خرید می‌باشد. مسافران با مراجعه به این مرکز خرید می‌توانند خرید نمایند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر