لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> لوکس ترین هتل های گلستان-لذت اقامت در مه و جنگل
لوکس ترین هتل های  گلستان-لذت اقامت در مه و جنگل

لوکس ترین هتل های گلستان-لذت اقامت در مه و جنگل

وقتی پاییز در النگدره عاشق می شود، مه در جهان نما سحر می کند، ناهارخوران با روح و جان بازی می کند، توشن آیینه وار با ناز تمام دلبری می کند، وقتی که باران کوه معجزه تقسیم می کند و آشوراده شما را به عروج می برد، گلستان می شود مثال همان بهشتی که بارها به تمام ابنا بشر وعده داده شده است. گلستان در گوشه شمال شرقی کشورمان نامی آشنا از خطه ای است که وجب به وجبش جادوی زنده طبیعت است و افسون خالق. بهار، تابستان، پاییز، زمستان، فرقی نمی کند فقط کافی است کوله بارتان را بردارید و راهی گلستان شوید، بهشت با آغوش باز پذیرای شماست. اما چه چیزی اقامتتان را در این بهشت زیبا تکمیل خواهد کرد؟ اگر از یک اهل سفر بپرسید حتما می گوید یک هتل خوب! بنابراین عاقلانه است که قبل از آغاز سفر جستجویی در میان هتل های استان گلستان داشته باشیم و در نهایت با یک رزرو آنلاین هتل هوشمندانه سفر کنید.

پرطرفداترین هتل های استان گلستان

بهتر است از ابتدای راه با یکدیگر روراست باشیم. اگر این سوال برایتان پیش آمده است که این پرطرفدارترین هتل های استان از کجا آب می خورد، باید بدانید به لطف سیستم نظرسنجی منحصربفردی که در اختیار داریم و به مدد مسافرینی که به ما اعتماد کرده و کار رزرو هتل خود را به ما سپرده اند، در کنار یک تجربه 12 ساله، یک مجموعه باارزش، بزرگ و واقعی از داده ها و معیارها را در اختیار داریم که در کنار ستاره هایی که بر دوش هتل ها می درخشند، ما را در انتخاب بهترین گزینه ها یاری داده و بهترین مشاور و راهنمای مسافرین آینده ما هستند. یک راهنمایی بی منت و البته واقعی که صداقتش در دنیای پرغوغای امروزی خود محل ارزش است.
در سرتاسر پهنای وسیع استان زیبای گلستان و در میان 17 شهر آن، هتل های متعددی قرار دارند. هتل های پنج، چهار و سه ستاره در کنار هتل آپارتمان ها و اقامتگاه های بوم گردی از جمله گزینه های پیش روی شماست.

هتل قصر بوتانیک گرگان


آدرس: استان گلستان، کیلومتر 10 جاده گرگان- ساری، روبروی روستای نودیجه
امتیاز میهمانان: 4.1 از 5

محبوب ترین هتل در میان تمام هتل های استان گلستان، هتل قصر بوتانیک گرگان است. یک هتل چهار ستاره موفق که توانسته با رعایت اصول هتلداری مدرن رضایت اغلب میهمانان خود را جلب کند. دشت های سرسبز و دلبرانه اطراف گرگان گاه خفته در مه، نمای فوق العاده این هتل است که هر روز از پنجره اتاق با آن روبرو خواهید شد. هتلی نوساز که در سال 1393 در 6 طبقه با 72 اتاق و سوئیت به بهره برداری رسیده است. کافی شاپ 24 ساعته، رستوران با ارائه سه وعده اصلی، اینترنت رایگان، امکانات ورزشی و تفریحی از جمله سالن بدنسازی، استخر، سونای بخار، سونای خشک در کنار لابی مجهز، روزنامه، فروشگاه صنایع دستی،پارکینگ، ماهواره و یک فضای مناسب برای پیاده روی از جمله امکانات قصر بوتانیک است.
رستوران هتل بوتانیک گرگانفضای آراسته داخل هتل و طبیعت جذاب اطراف آن، آرامش هتل، برخورد خوب پرسنل آداب دان مجموعه، بهداشت و تمیزی کل مجموعه، کیفیت قابل قبول غذاهای سرو شده بخصوص در وعده صبحانه از نظر میهمانان قبلی هتل قصر بوتانیک سبب شده تا این هتل در میان رقبای چهارستاره اش یک سر و گردن از بقیه بالاتر باشد و امتیاز خوبی را کسب کند. بسیاری از میهمانان هتل معتقدند این هتل نسبت به هزینه امکانات مناسبی را ارائه می دهد. تحویل اتاق راس ساعت 14 و تخلیه راس ساعت 12 انجام می گیرد و به خاطر داشته باشید این هتل در مورد لغو رزرو، قوانین خاص خود را دارد و هزینه اقامت برای کودکان زیر سه سال رایگان است.
لابی هتل بوتانیک گرگانیکی دیگر از مزایای هتل قصر بوتانیک گرگان موقعیت قرار گرفتن آن است که سبب شده تا به بسیاری از جاذبه های طبیعی و تاریخی مشهور اطراف گرگان به سهولت دسترسی داشته باشید. از جمله مکان های گردشگری نزدیک این مجموعه می توان به چند گزینه اشاره کرد:

 منطقه جنگلی ناهار خوران
 پارک جنگلی النگدره
 تپه هزار پیچ
 برج گرگان
 موزه صنایع دستی گرگان
 روستای زیارت
 کاخ موزه گرگان
بیشتر این مناطق با یک رانندگی حداکثر 30 دقیقه ای قابل دسترس هستند. اقامت در قصر بوتانیک، گرگان را برای همیشه جزو مقاصد محبوب شما قرار خواهد داد.

همه چیز درباره هتل داد یزد و ویژگی‌های آن
ادامه مطلب

هتل کانیار علی آباد کتول

نمای اتاق های هتل کانیار علی آیاد کتول

آدرس: استان گلستان، شهرستان علی آباد کتول، خیابان امام رضا
امتیاز میهمانان: 4 از 5

یکی دیگر از محبوب ترین هتل های استان گلستان در شهر علی آباد کتول قرار دارد. شهری کوچک اما نام آشنا، با آبشاری استثنایی و روستاهایی جذاب و چشم نواز که طبیعت منحصربفردش آن را شهره عام و خاص کرده است. هتل کانیار علی آبادکتول، یک هتل سه ستاره است که توانسته نظر بسیاری از مسافرین را جلب و در میان پنج هتل این شهر رتبه اول را کسب کند. در میان هتل های چند ستاره استان گلستان نیز این هتل حائز جایگاه دوم در میان سایر رقباست. هتلی 5 طبقه که در سال 1385 افتتاح شده و در سال 1395 مورد بازسازی و گسترش قرار گرفته است و نمای جذابی از کشتزارهای وسیع و سرسبز را پیشکش مسافرین و میهمانان می کند. کافی شاپ، رستوران ایرانی، خدمات بیدارباش، اتاق چمدان، روم سرویس، صبحانه در اتاق، نهار در اتاق، لابی مجهز، پارک بازی کودکان، نمای جنگل و شهر، مسیر پیاده روی و محیط مناسب و سرسبز بیرون هتل برای نشستن، اینترنت رایگان، روزنامه، کتابخانه، فروشگاه صنایع دستی و سوغات و فضای بیرون برای صرف شام از جمله امکانات این هتل خوشنام است.
اتاق دو تخته دبل هتل کانیار علی آباد کتول
سفر در مه و خاطره خوب از جمله عناوینی است که مسافرین قبلی هتل کانیار با آن ها از آن یاد می کنند و آن را در شهر کوچکی مانند علی آباد شایسته داشتن ستاره های بیشتری می-دانند. برخورد خوب پرسنل، ارزش نسبت هزینه به هتل، منظره جذاب و چشم نواز اطراف، غذا با کیفیت مناسب، اینترنت خوب در لابی، محیط آرام و بهداشت مناسب و تمیزی کل مجموعه از جمله نقاط قوت هتل کانیار از نظر مسافرین قبلی است.
هتل کانیار در 39 کیلومتری مرکز استان قرار دارد و برخی از جاذبه های توریستی و گردشگری نزدیک به آن عباتند از:
 آبشار کبودوال
 بازارچه سنتی
 نرگس تپه
 امامزاده شیخان
 دهنه محمد آباد
تحویل اتاق ها راس ساعت 14 و تخلیه راس ساعت 12 انجا می گیرد و اقامت برای کودکان زیر سه سال رایگان است.

هتل زیارت گرگان

فضای اطراف هتل زیارت گرگان

آدرس: استان گلستان، هشت کیلومتری گرگان، جاده نهارخوران، روستای زیارت
امتیاز میهمانان: 3.5 از 5

جایگاه سومین هتل پرطرفدار استان گلستان متعلق به یک هتل دو ستاره است. روستای زیارت آنقدر مشهور است که وصف زیبایی هایش مثل معروف زیره به کرمان بردن است. در قلب این روستای افسانه ای، هتل زیارت گرگان قرار دارد که در سال 1387 در 5 طبقه افتتاح شده و در سال 1396 نیز مورد بازسازی قرار گرفته است. از آب و هوای استثنایی و مناظر چشم نواز و شگفت انگیز اطراف هتل زیارت که بگذریم، پذیرش 24 ساعته، خدمات روم سرویس 24 ساعته، خشکشویی، خدمات اتو، اینترنت، پارکینگ با ظرفیت محدود، صندوق امانات، فروشگاه صنایع دستی و لابی دنج در کنار رستوران کوچک در طبقه همکف برای صرف صبحانه، از جمله امکانات هتل زیارت گرگان است.
اتاق سه تخته زیارت گرگان
مسافرین این اقامتگاه دو ستاره آب و هوای عالی، برخورد خوب پرسنل، نوساز بودن هتل، آرامش دلچسب و بهداشت و تمیزی هتل را از جمله نقاط قوت و نداشتن رستوران برای ارائه وعده ناهار و شام و کوچک بودن پارکینگ را از جمله نقاط ضعف این مجموعه نسبت به هزینه رزرو هتل ذکر کرده و در مجموع از امکانات این هتل دو ستاره رضایت نسبی داشته اند. قرار داشتن هتل در روستای زیارت سبب می شود تا بتوانید به راحتی در میان کوچه پس کوچه های این روستای تاریخی و زیبا قدم بزنید و لذت ببرید. آبشار معروف زیارت، چشمه آب گرم و آستانه مقدس امامزاده عبدالله از جاذبه های توریستی روستاست که حتما باید سری به آن ها بزنید.
ویو اتاق های هتل زیارت گرگان
طبیعت سحرانگیز روستا در ترکیبی از کوه ها و جنگل ها از دیگر جاذبه های طبیعی روستاست. فاصله هشت کیلومتری هتل زیارت تا شهر گرگان نیز سبب سهولت دسترسی شما به جاذبه های شهر گرگان می شود. بندر ترکمن و جزیره آشوراده نیز از دیگر مقاصد نزدیک به هتل زیارت است. اقامت برای کودکان زیر هفت سال در صورت استفاده نکردن از سرویس رایگان است و تحویل اتاق راس ساعت 14 و تخلیه اتاق راس ساعت 12 انجام می شود.

معرفی هتل ایران کیش - هتلی لوکس با امکانات فوق‌العاده
ادامه مطلب

هتل آذین گرگان

لابی هتل آذین گرگان

آدرس: استان گلستان، گرگان، جاده گرگان- تهران
امتیاز میهمانان: 3.4 از 5

رتبه پنجم هتل های استان گلستان در ایران هتل آنلاین متعلق به هتل چهارستاره آذین گرگان است. این هتل چهارستاره در ورودی شهر گرگان و در نزدیکی دانشگاه علوم پزشکی در سال 1380 افتتاح شده و در طول عمر 17 ساله اش بارها مورد بازسازی و بهینه سازی قرار گرفته است. پذیرش 24 ساعته، خدمات بیدارباش، لاندری، کافی شاپ 24 ساعته، رستوران، رستوران سنتی، رستوران روباز، رستوران تابستانی، رستوران بوفه، چایخانه تابستانی، اجاره ماشین، اتاق چمدان، اتاق VIP، خدمات اتو، تبدیل ارز، خدمات تهیه بلیط، صندوق امانت، آتلیه عکاسی، فروشگاه صنایع دستی، اینترنت، کافی نت، پارکینگ، امکانات برای معلولین و صبحانه و ناهار در اتاق در کنار سالن های تشریفات و آمفی تئاتر از امکانات هتل آذین گرگان است.
سوئیت دبل هتل آذین گرگان
برخورد خوب و مناسب پرسنل، بهداشت مناسب مجموعه، کیفیت مناسب غذای رستوران، پارکینگ مناسب، مکان مناسب و سهولت دسترسی، آرامش کلی مجموعه از جمله نقاط مثبت هتل آذین و هزینه رزرو این هتل نقطه منفی این مجتمع اقامتی از نظر میهمانان قبلی است. از جذابیت های هتل آذین رستوران تابستانه در طبقه شش هتل است که از نمای بسیار زیبایی برخوردار است.
نزدیکی به شهر گرگان سبب سهولت دسترسی به بسیاری از جاذبه های شهر و مناطق اطراف است. از جمله جاذبه های نزدیک عبارتند از:
 روستای زیارت
 موزه صنایع دستی گرگان
 برج گرگان
 کاخ موزه گرگان
 پارک النگدره
تحویل اتاق ها راس ساعت 15 و تخیله راس ساعت 14 صورت گرفته و اقامت کودکان زیر 3 سال رایگان است. در یک نگاه کلی هتل آذین از دید میهمانان هتل امتیاز خوبی را کسب می کند.

هتل شهاب ناهارخوران

تریا هتل شهاب نهارخوران گرگان

آدرس: استان گلستان، گرگان، بلوار ناهارخوران، 300 متر مانده به کلانتری
امتیاز میهمانان: 3.3 از 5

ناهارخوران نگین پرآوازه استان گلستان است. جنگلی ژرف و استثنایی با شکوه هیرکانی که حالا پارک ناهارخوران نامیده می شود و نامی آشنا در دنیای سیر و سفر است. هتل نوپای چهار ستاره شهاب ناهارخوران، با نمایی جذاب از طبیعت مست کننده مسیر ناهارخوران و جنگل های گرگان از دیگر گزینه های مناسب برای اقامت است. هتلی که ابتدای کارش در سال 1392 با یک تالار آغاز شد اما در سال 1393 شکل و شمایل یک هتل را به خود گرفت. پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، خدمات بیدارباش، خدمات اتو، اجاره ماشین با راننده، اینترنت، رستوران، پارکینگ غیر مسقف و لابی در کنار نمایی جذاب از جنگل از امکانات هتل آذین است. برخورد مناسب پرسنل، موقعیت عالی هتل، سهولت دسترسی، آرامش مجموعه و بهداشت قابل قبول از جمله نقاط مثبت و نداشتن پارکینگ مسقف از جمله نقاط منفی از نگاه میهمانان این هتل چهارستاره است.
اتاق دو تخته توئین هتل شهاب نهارخوران
علاوه بر منطقه ناهارخوران که با یک پیاده روی 5 دقیقه ای به راحتی قابل دسترسی است، جاذبه های دیگری نیز در نزدیکی این هتل قرار دارد که برخی از آن ها عباتند از:
 پارک جنگلی النگدره
 برج گرگان
 پارک شهر
 کاخ موزه گرگان
 روستای زیارت
تحویل اتاق راس ساعت 15 و تخلیه راس ساعت 12 صورت گرفته و اقامت برای کودکان زیر 3 سال رایگان است.

هتل جهانگردی ناهارخوران

محوطه هتل جهانگردی گرگان

آدرس: استان گلستان، گرگان، جاده نهارخوران، روبروی هتل شهرداری، پارک جنگلی
امتیاز میهمانان: 3.3 از 5

یکی از قدیمی ترین هتل های استان گلستان، هتل جهانگردی نهارخوران است که فعالیتش را از سال 1360 آغاز کرده است. این هتل سه ستاره در طول مسیر طولانی خود در سال 1389 مورد بهسازی قرار گرفته است. هتلی یک طبقه با کلبه ها و سوئیت های متعدد که گاه به دور از هتل در دل جنگل محو شده اند. یک اقامت دلپذیر در یکی از برجسته ترین جنگل های ایرانی با آب و هوایی خاص و دلپذیر. کافی شاپ، رستوران، رستوران سنتی، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، اتاق چمدان، خدمات بیدارباش، اینترنت رایگان در لابی، پارکینگ غیر مسقف، لابی، صندوق امانات و فروشگاه صنایع دستی از امکانات هتل جهانگردی ناهارخوران است.
رستوران هتل جهانگردی گرگان
فضای خوب و مناسب برای نشستن در بیرون هتل و فضای مناسب پیاده روی از دیگر ویژگی-های این هتل کهنه کار است. یک رستوران در طبقه همکف و در داخل ساختمان اصلی هتل قرار دارد و سه وعده اصلی را سرو می کند، رستوران سنتی در فضای باز محوطه هتل قرار داشته و از ساعت 14:30 تا پاسی از شب به ارائه خدمات مشغول است. فضای عالی و موقعیت مناسب، آرامش مجموعه اقامتی، برخورد مناسب پرسنل، کیفیت مناسب غذا و نظافت قابل قبول از نقاط قوت هتل جهانگردی و فرسودگی نسبی کلبه ها در کنار تنوع پایین وعده های غذایی از نقاط منفی مد نظر میهمانان محترم هتل است. تحویل اتاق ها راس ساعت 14 و تخلیه راس ساعت 12 صورت گرفته و اقامت برای کودکان زیر 7 سال در صورت استفاده نکردن از سرویس رایگان است.
فضای خارجی هتل جهانگردی گرگان
به خاطر داشته باشید این هتل قوانینی خاصی برای لغو رزرو دارد که به هنگام رزرو حتما آن را مطالعه کنید. یک پیاده روی 5 دقیقه ای از هتل شما را به پارک جنگلی ناهارخوران می رساند. از دیگر جاذبه های نزدیک این هتل می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
 روستای زیارت
 پارک جنگلی النگدره
 پارک شهر
 کاخ موزه گرگان
 برج گرگان
 مسجد جامع گرگان

اتاق دو تخته دبل هتل جهانگردی گرگان

آدرس: استان گلستان، کیلومتر 17 جاده آزاد شهر به گرگان، 15 کیلومتری دلند، مقابل پارک دلند
یکی از مجتمع های اقامتی در تمام استان گلستان، مجتمع اقامتی انجیلو دلند است. هتلی در 15 کیلومتری دلند که با یک چشم به هم زدن شما را به پارک افسانه ای دلند می رساند. جنگل های انبوه و درختان سربفلک کشیده افرا، انجیلی و آزاد که هوش از سرتان می پراند و شما را عاشق جنگل های مه آلود و پاییزهای نوبرانه دلند می کند. اقامت در یک محیط جنگلی دلچسب، خوش آب و هوا و استثنایی از جذابیت های این مجتمع اقامتی است. انجیلو دلند در سال 1391 آغاز به کار کرده و در سال 1396 مورد گسترش و بازسازی قرار گرفته است.
محل اقامت شما در این مجتمع در سوئیت هایی مشرف به کوه است. پارکینگ، رستوران، روم سرویس، اتاق چمدان، صبحانه در اتاق از جمله امکانات این هتل زیباست. اگر قصد استفاده از رستوران مجتمع، برای وعده های ناهار یا شام را داشته باشید باید 24 ساعت قبل با مسئولین مربوطه هماهنگ نمایید. فضای جذاب این هتل، برخورد مناسب پرسنل، راحتی دسترسی، آرامش مثال زدنی و البته بهداشت خوب و مناسب مجتمع اقامتی انجیلو دلند از جمله نکات مثبت مد نظر مسافرین قبلی هتل است. اگر از صندلی چرخدار استفاده می کنید تنها این نکته را به خاطر داشته باشید که ورودی واحدها و رستوران دارای چند پله است.
انتخاب شما بسته به هزینه اولیه برای رزرو هتل و یا امکانات مد نظر شما دارد. اما اگر هنوز هم در انتخاب خود مردد هستید بهتر است سری به نظرات مسافرین قبلی بزنید و با دید بازتری هتل خود را رزررو کنید و به خاطر داشته باشید که با رزرو آنلاین ایران هتل آنلاین شما کمترین قیمت رزرو را به صورت تضمینی بدست خواهید آورد و در صورت کنسلی کارمزدی از شما دریافت نمی شود. در ضمن می توانید از تخفیف ویژه عضا ایران هتل آنلاین هم استفاده کنید. شاید شانس بیاورید و از تخفیفات فصلی خیلی خوب هتل ها هم بهره مند شوید! اما اگر هتلی را رزرو کرده و به هنگام اقامت در آن نکته ای به ذهنتان رسید حتما آن را در ایران هتل آنلاین منعکس کنید تا این چرخه اعتماد حالا حالاها ادامه دار باشد و نظرات شما برای برطرف کردن نقاط ضعف، مستقیما به هتل مربوطه انعکاس یابد.

معرفی هتل پارس شیراز - از بهترین هتل های 4 ستاره شهر شیراز
ادامه مطلب

5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر