لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> یازده هتل برتر کشور شیلی
یازده هتل برتر کشور شیلی

یازده هتل برتر کشور شیلی

شیلی یکی از کشور های آمریکای جنوب می باشد، که طول آن از عرض آن بسیار بیشتر است. شیلی کمبود عرض خود را با داشتن مناظری حیرت انگیز جبران کرده است ! کوهستان های ” آندس، Andes ” در شرق و اقیانوس آرام در غرب آن قرار دارد. گله های عظیم لاما، چند جنگل بارانی و چند بیابان را هم می توان به لیست دیدنی های این کشور اضافه کرد. یکی از بهترین نکات مربوط به شیلی این است، که شما می توانید رزرو آنلاین هتل های خود را از میان هتل های بسیار خاص شیلی انجام دهید، که سفر شما در آمریکای جنوبی را خاطره انگیز تر و لذت بخش تر می سازند، چه در درون شهر و چه در مناطق خارج آن.
11 – ” اکوکمپ پاتاگونیا، Ecocamp Patagonia “
” اکوکمپ پاتاگونیا ” در قلب پارک ملی ” تورس دل پین، Torres del Paine ” جای گرفته است و یک هتل کاملاً مستقل به شمار می رود. فلسفه ی سازندگان آن بر روی تکنولوژی های پاک متمرکز است، پس بدانید که ” اکوکمپ ” محلی برای ارتباط با طبیعت است و نه اینترنت ! ” اکوکمپ ” اولین هتل در جهان به حساب می آید که برای اسکان مهمانان خود از گنبد های جغرافیایی ” ژئودسیک، geodesic ” استفاده کرده است، چرا که این سازه ها در برابر باد های قدرتمند پاتاگونیایی، به خوبی مقاومت می کنند. اتاق های گنبدی معمولی، سیستم گرمایشی ندارند و سرویس های بهداشتی آن ها هم مشترک هستند، ولی سوئیت های مجموعه لوکس تر می باشند و سیستم گرمایشی و سرویس های اختصاصی دارند. از فعالیت های محبوب می توان به کوهنوردی، سوار کاری، تور های بازدید از یخچال ها و استفاده از مناظر طبیعی اشاره کرد.
10 – ” هاسیندا ترس لاگوس، Hacienda Tres Lagos “، ” آیسن، Aisen “
Hacienda Tres Lagos, Aisen
این درست است که ” هاسیندا ترس لاگوس ” در منطقه ای دور افتاده قرار دارد و محل های اقامت آن کمی کهنه شده اند، اما چشم انداز های شگفت انگیز آن نظر شما را جلب خواهند کرد. نام این هتل بوتیک را می توان ” سه رودخانه ” ترجمه کرد، که بخاطر قرار گیری آن در میان سه رودخانه ی ” جنرال کاررا، General Carrera “، ” برتراند، Bertrand ” و ” نگرو، Negro ” در منطقه ی ” آیسن پاتاگونیا “، برای آن بسیار مناسب می باشد. دیوار ها و کف تمام اتاق ها از چوب پوشیده شده است و بالکن ها و تراس ها به مناظر دیدنی دید دارند. کلبه ی رو به روی ساحل آن، به تلفن و اینترنت ماهواره ای دسترسی دارد. این هتل در حال حاضر برای بازسازی و بهبود امکانات بسته شده است، اما می توان انتظار داشت که در ماه آوریل سال 2017 درب های آن دوباره گشوده شوند.
9 – هتل و اسپای ” تیرا آتاکاما، Tierra Atacama “
Tierra Atacama Hotel & Spa
هتل و اسپای ” تیرا آتاکاما “، در ” سن پدرو د آتاکاما، San Pedro de Atacama ” استراحت و آسودگی را با تاریخ ترکیب کرده است ! این هتل رو به روی کوه آتشفشانی ” لیکانکالور، Licancabur ” قرار گرفته است، اما بقیه ی مناظر آن هم بسیار نفس گیر و تماشایی هستند. این هتل در نقطه ای تاریخی و در لبه ی بیابان ساخته شده است. در گذشته، در این مکان چوپانان بعد از گذر از ” آندس “، گله های خود را برای استراحت می آورده اند. از خشت های موجود در صفحه های مرجانی منطقه، در ساخت ورودی این هتل استفاده شده است.
8 – ” ریتز – کارلتون، Ritz – Carlton “، ” سانتیاگو، Santiago “
Ritz-Carlton, Santiago
جای هیچ تعجبی وجود ندارد که ” ریتز – کارلتون ” یکی از لوکس ترین هتل های کل کشور می باشد. این هتل در یکی از شیک ترین مناطق پایتخت، یعنی ” ال گولف، El Golf ” جای گرفته است. شما می توانید از مناظر اقیانوس آرام و کوهستان های ” آندس ” به طور همزمان لذت ببرید و یا در اسپا و مرکز ورزشی پشت بام هتل به فعالیت بپردازید. مهمانان این هتل قریب به اتفاق بر این باورند، که سرویس دهی هتل و رفتار کارکنان آن بی نظیر است، اما بنای خود هتل کمی کهنه و قدیمی شده است. اگر حتی یکی از 5 رستوران داخل این هتل شما را جذب خود نکردند، می توانید از انتخاب های بیشتری که در نزدیکی این هتل قرار دارند یکی را برگزینید.
7 – هتل کلبه ی ” هوئیلو هوئیلو مونتانا مجیکا، Huilo Huilo Montana Magica “
Huilo Huilo Montana Magica Lodge
آیا تا به حال هیچوقت خواسته اید که در یک خانه ی درختی و یا یک کوه آتشفشانی ساکن شوید ؟! شما هردوی این کار ها را می توانید در هتل کلبه ای ” هوئیلو هوئیلو مونتانا مجیکا “، که در جنوب ” آندس ” قرار دارد، انجام دهید ! ساختمان این هتل در داخل یک جنگل بارانی واقع شده و به شکل یک کوه آتشفشانی طراحی شده است. به جای مواد مذاب، آب از آن فوران می کند و بدنه ی آن پوشیده شده از خزه و دیگر انواع گیاهان می باشد. در پایان یک روز خسته کننده، شما می توانید در داخل یک وان آب داغ که از چوب بدنه ی یک درخت ساخته شده است حمام کنید. یک نکته ی قابل توجه دیگر در مورد این هتل این است که دسترسی به آن فقط از یک پل ساخته شده از طناب ممکن می باشد!
6 – هتل ” پورتیو، Portillo “
Portillo Hotel
” پورتیو ” یکی از قدیمی ترین و مشهور ترین مراکز اسکی در آمریکای جنوبی به شمار می رود و هتل ” پورتیو ” هم یکی از پر طرفدار ترین هتل های آن. ساختمان به رنگ زرد روشن این هتل در جلوی منظره ی سفید کوهستان های ” آندس “، بسیار به چشم می آید. این هتل در کنار رودخانه ی ” اینکا، Inca ” قرار دارد و هم اتاق های سنتی و هم کلبه های ییلاقی را برای مهمانان خود تدارک دیده است. اگر شما به خرید کردن علاقه دارید این هتل شاید برای شما مناسب نباشد، چرا که از مراکز و فروشگاه های شهری فاصله ی زیادی دارد، اما اگر طرفدار اسکی کردن هستید، فقط کافی است که از در های هتل خارج شوید.
5 – هتل کلبه ای بیابانی ” آلتو آتاکاما، Alto Atacama “
Alto Atacama Desert Lodge
انگیزه بخشیدن به مهمانان برای تقدیر کردن از طبیعت و فرهنگ های اصیل منطقه، عامل اصلی است که چرخ های کسب و کار این هتل را می چرخاند. این هتل 30 فواره ی طبیعی، دهکده ها و دشت های محلی بیابان ” آتاکاما “، خشک ترین بیابان غیر قطبی جهان، که با داشتن عمری بیش از 3 میلیون سال، به نوعی یکی از قدیمی ترین های نوع خود نیز به حساب می آید، را برای ارائه دارد. معماری سازه ی این هتل کلبه ای با منطقه ی بیابانی اطراف به زیبایی ترکیب شده است. بعضی از اتاق ها، حمام های رو باز دارند و همه ی آن ها جزئیات شیک و لوکسی را در طراحی های خود دارند.
4 – هتل ” دبلیو سانتیاگو، W Santiago “
Hotel W Santiago
زمانی که فشن، طراحی و یک زندگی اجتماعی پر جنب و جوش در مرکز توجه ها باشند، یاد هتل ” دبلیو سانتیاگو ” در ذهن ها جای می گیرد. این هتل کلاس بالا در پایتخت و بزرگ ترین شهر شیلی یعنی ” سانتیاگو ” قرار دارد و بدون شک نظر مسافران امروزی و طرفدار تجلل را به خود جذب می کند. با طراحی مدرن و چشم انداز های حیرت انگیزی که از شهر ” سانتیاگو ” دارد، این هتل یکی از پر تراکنش ترین نقاط شهر به شمار می رود. یکی از بهترین فضا های موجود در این هتل برای لذت بردن از منظره های اطراف، استخر ورزشی حرارتی پشت بام آن می باشد. بعد از یک روز گردش و سیاحت در شهر، بهترین نقطه برای تماشای غروب آفتاب می باشد. با قرار داشتن در محله ی با کلاس ” ال گولف “، هتل ” دبلیو سانتیاگو ” هم به مرکز شهر و هم به جاذبه های تاریخی نزدیک است.
3 – ” سن آلفونزو دل مار، San Alfonso del Mar “
San Alfonso del Mar
” سن آلفونزو دل مار ” با داشتن بزرگ ترین استخر جهان، یکی از مبتکر ترین هتل های ساحلی سراسر جهان می باشد. این استخر عظیم طولی بیش از هزار متر دارد و با 66 میلیون گالن آب تصفیه شده ی اقیانوس آرام پر شده است ! ساحل در یک سوی این استخر و ساختمان چند طبقه ی هتل ” آلگاروبو، Algarrobo ” در سمت دیگر آن قرار دارد. این هتل اتاق های 2 و 4 خوابه را به مهمانان خود اجاره می دهد و همین موضوع آن را به یکی از بهترین محل های اسکان برای خانواده ها و زوج هایی که گروهی سفر می کنند تبدیل کرده است.
2 – هتل ” استرونومیکو الکویی دوموس، Astronomico Elqui Domos “، ” کوکوئیمبو، Coquimbo “
Hotel Astronomico Elqui Domos, Coquimbo
هتل ” استرونومیکو الکویی دوموس “، که در منطقه ی ” کوکوئیمبو ” کشور شیلی قرار دارد، محلی مناسب برای تماشای بیرون آمدن ستارگان در شب می باشد. اتاق های این هتل گنبد های ” ژئودسیکی “، پوشیده از کانوا و چادر مانند می باشند و سقف هایشان هم قابل جمع شدن است. همین تجهیزات، این امکان را برای شما فراهم می کنند تا بتوانید در تخت خود دراز بکشید و ستارگان آسمان های نیمکره ی جنوبی زمین را تماشا کنید. چند تا از کابین ها، رصدخانه های کوچکی نیز دارند و یک رصدخانه ی بزرگ و اصلی مجهز به تلسکوپ های بزرگ هم، در ساختمان اصلی آن قرار دارد. به دلیل محل نسبتاً دور افتاده ی این هتل، حمل و نقل عمومی فقط به صورت محدود موجود می باشد.
1 – ” اکسپلورا پاتاگونیا، Explora Patagonia “، ” سالتو چیکو، Chico “
Explora Patagonia, Salto Chico

” اکسپلورا پاتاگونیا ” در ” سالتو چیکو ” قرار دارد و ماجراجوی درون شما را به خود جذب می کند ! این هتل در پارک ملی ” تورس دل پین ” قرار دارد و بیش از 50 برنامه ی تور کوهنوردی و اسب سواری تدارک دیده است تا شما را در تمام طول روز سرگرم و مشغول کند. بنای سفید رنگ و درخشان این هتل مجلل نیز در کناره ی دریاچه ی ” پهو، Pehoe ” قرار دارد، که خود به عنوان یکی از زیبا ترین دریاچه های جهان شناخته می شود. چشم انداز های دریاچه، یخچال های طبیعی و مناطق کوهستانی اطراف این هتل شما را به وجد خواهند آورد!

چگونه سزار مانریک به صنعت گردشگری لانزاروت رونق بخشید
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر