لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل آسمان و هتل عالی قاپو اصفهان
مقایسه هتل آسمان و هتل عالی قاپو اصفهان

مقایسه هتل آسمان و هتل عالی قاپو اصفهان

در این مقاله مقایسه هتل آسمان و هتل عالی قاپو اصفهان را می‌خوانید. هتل عالی قاپو از بهترین هتل‌های ۴ ستاره شهر تاریخی اصفهان است. هتل یکی از قدیمی‌ترین هتل‌ های اصفهان نیز به شمار می‌آید. از آنجایی‌ که هتل عالی قاپو در خیابان معروف چهارباغ اصفهان قرار دارد، به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی این شهر همچون سی و سه پل و زاینده‌رود نزدیک می‌باشد.

هتل آسمان هتلی بلندقامت با برج مرتفع است که چشم‌انداز بی‌نظیری از نمای تماشایی شهر تاریخی اصفهان را در پنجره‌های خود به نمایش می‌گذارد. هتل به جاذبه‌های طبیعی و جذاب پایتخت نظیر گنبدهای فیروزه‌ای‌ رنگ کشورمان مشرف است. بدون شک مزیت فوق‌العاده‌ای است که تنها با رزرو اتاقی در هتل آسمان، تجربه خواهید کرد.

امکانات هتل عالی قاپو

رستوران هتل عالی قاپو اصفهان
رستوران هتل عالی قاپو اصفهان

همان‌طور که پیشتر اشاره کردیم هتل عالی قاپو اصفهان، هتلی ۴ ستاره می‌باشد. از همین رو دارای تمامی امکانات هتلی چهار ستاره نیز هست. امکاناتی شامل نمازخانه، آرایشگاه، صرافی، فروشگاه، استخر، سونا، اتاق چمدان، جکوزی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، کافی‌نت و … باعث شده است تا این هتل به یکی از بهترین اماکن اقامتی اصفهان تبدیل شود.

هتل انتخاب شماره یک اکثر گردشگرانی است که برای تماشای زیبایی‌های بی‌اندازه این شهر تاریخی به اصفهان سفر می‌کنند. البته امکانات متعدد هتل عالی قاپو اصفهان تنها به این چند مورد محدود نمی‌شوند. این هتل دارای دو رستوران ایرانی و ایتالیایی می‌باشد. این رستوران‌ها گستره وسیعی از متنوع‌ترین غذاهای خوشمزه ایرانی و فرنگی را پوشش می‌دهند.

هتل گیلی لانکانفوشی مالدیو
ادامه مطلب
سالن کنفرانس هتل عالی قاپو اصفهان
سالن کنفرانس هتل عالی قاپو اصفهان

فضای وسیع و امن و دنج محیط رستوران تجربه لذت‌بخش چشیدن غذاهای لذیذ این مکان را فراموش ‌ناشدنی خواهد کرد. هتل عالی قاپو اصفهان علاوه بر رستوران‌های ایتالیایی و ایرانی، دارای کافی‌شاپ دنج و راحتی نیز می‌باشد. این کافی‌شاپ برای میهمانان عزیز انواع گوناگونی از نوشیدنی‌های گرم و سرد هتل را آماده و سرو می‌کند.

خوب است به این نکته توجه داشته باشید که پارکینگ هتل تقریبا ۲۰۰ متر با هتل دارای فاصله است. چنانچه می‌خواهید با خودروی شخصی به اصفهان سفر کنید، در هنگام رزرو، بهتر است این مورد را با پذیرشگر هتل در میان گذارید. اینگونه هماهنگی موردنیاز جهت پارک خودروی شما فراهم خواهد شد.

واحدهای اقامتی هتل عالی قاپو

اتاق دبل هتل عالی قاپو اصفهان
اتاق دو تخته دبل هتل عالی قاپو اصفهان

خبر خوب آن است که تمامی واحد‌های اقامتی هتل عالی قاپو دارای دکوراسیون و مبلمانی مدرن می‌باشند. این واحدها به اسباب و لوازم کامل و شیکی همچون سرویس بهداشتی فرنگی، چای ساز، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون صفحه تخت، آباژور، میز تحریر، یخچال، صندوق امانات، تلفن، کمد لباس، سیستم اطفا حریق و غیره مجهز شده‌اند.

از آنجایی‌که هتل عالی قاپو دارای اینترنت پرسرعت وایفای می‌باشد، میهمانان هتل این امکان را دارند تا از بدو ورود خود از خدمات رایگان اینترنت هتل هم برخوردار شوند. اینگونه در طول اقامت خود از گشت و گذار در اینترنت نیز بی‌بهره نخواهند بود.

درباره هتل آسمان

نمای ساختمان هتل آسمان اصفهان در شب
برج هتل آسمان اصفهان

این هتل چهار ستاره را در کنار زاینده‌رود پیدا خواهید کرد که در مکانی بسیار خوش‌منظره با آب و هوایی مطلوب واقع شده است. هتل همزمان با روز جهانی گردشگری در سال ۱۳۸۴ شروع به فعالیت نمود. هتل آسمان اصفهان در مدت‌زمانی کوتاه توانست به مکانی محبوب میان گردشگران اصفهان مبدل شود.

معرفی هتل عباسی اصفهان؛ هتلی 5 ستاره در نصف جهان
ادامه مطلب

امکانات و خدمات رفاهی هتل آسمان

میز سلف سرویس رستوران هتل آسمان اصفهان
میز بار هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان، خدمات و امکانات رفاهی کاملی نظیر خدمات اتاق ۲۴ ساعته، سيستم سانترال مرکزی و دورنگار، خشک‌شویی و لباسشویی، سالن‌های اجتماعات با ظرفيت‌هاي مختلف با ارائه دستگاه‌های صوتي و تصويری، اتاق کنترل و ترجمه، سوئيت کنفرانس، رستوران گردان، رستوران خورشيد و کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، فست فود آسمان، صرافی، کافی‌نت، پارکينگ و تاکسی‌سرویس شبانه‌روزی و امکانات ورزشي از قبيل استخر سرپوشيده، جکوزی و اتاق ماساژ، سونا خشک و بخار را برای مهمانان داخلی و خارجی خود فراهم کرده است.

استخر هتل آسمان اصفهان
استخر هتل آسمان اصفهان

این هتل دارای سالن‌های پذیرایی مختلفی می‌باشد. هر یک از سالن‌ها با دکوراسیون جذاب و ویژگی‌های خاصی که دارند می‌توانند به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن از انواع مختلفی از جشن‌ها و رویدادهای فرهنگی، مذهبی، تاریخی و علمی میزبانی کنند.

واحدهای اقامتی هتل آسمان

اتاق دو تخته توئین هتل آسمان اصفهان
اتاق دو تخته توئین هتل آسمان اصفهان

همان‌طور که پیش‌تر نیز ذکر گردید، هتل آسمان دارای ۸۸ واحد اقامتی است. این واحدها مبله می‌باشند و به‌تمامی اسباب و وسایل رفاهی با طراحی و چیدمانی مدرن مجهز شده‌اند. واحدهای اقامتی این هتل از امکانات رفاهی متنوعی برخوردارند و سامانه تهویه مطبوع، کليد‌های کارتی، صندوق امانات، مينی بار، شبکه پخش فيلم‌های سينمايی اینترنت پرسرعت وایفای، تلويزيون‌های LED متصل به ماهواره و … را دارند.

برخی واحدها به زاینده‌رود و منظره تماشایی این جاذبه پرطرفدار کشورمان اشراف دارند و باعث شده تا هتل آسمان اصفهان به مکانی خاص برای گردشگران تبدیل شود.

تفاوت هتل آسمان و هتل عالی قاپو اصفهان در چیست؟

aseman isfahan hotel 1 jpg

در هتل عالی قاپو چنانچه سن مهمان از 6 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال است. اگر سن خردسال بین 0 تا 6 سال باشد، به صورت رایگان در نظر گرفته خواهد شد؛ ‌اما در هتل آسمان چنانچه سن مهمان از 12 سال بیشتر شود، مهمان بزرگسال می‌باشد. چنانچه سن خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

معرفی هتل سفید کنار انزلی
ادامه مطلب

آدرس دقیق هتل آسمان اصفهان کجاست؟

هتل آسمان را در خیابان مطهری و در نزدیکی سی‌وسه پل پیدا خواهید کرد. هتل آسمان به مراکز دیدنی و آثار تاریخی شهر، نزدیک بوده و این امر موجب صرفه جویی در وقت مهمانان هم می‌شود.

آدرس دقیق هتل عالی قاپو اصفهان کجاست؟

هتل عالی قاپو اصفهان، در خیابان شمس آبادی، انتهای خیابان عباس‌آباد، خیابان چهار باغ عباسی قرار دارد. باتوجه به واقع شدن هتل در خیابان سنگ‌فرش شده چهارباغ عباسی، این هتل به اصلی‌ترین نقاط توریستی و تاریخی شهر تبدیل گشته است.

جمع بندی

هتل آسمان اصفهان در حال حاضر دارای سيزده طبقه و ۸۸ واحد اقامتی ممتاز و باکیفیت است. هتل با طرح‌های گوناگونی شامل سوئيت‌هاي معمولي و سوئيت‌های رويال، يک تخته، دو تخته و آپارتمان، در دسته برترین هتل‌های اصفهان قرار دارد. هتل آماده است تا از تمامی مسافران نصف جهان به شایسته‌ترین شکل ممکن پذیرایی کند.

هتل عالی قاپو از 100 واحد اقامتی به‌صورت سوئیت‌های جونیور و رویال، پلان‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته تشکیل شده است. هتل گزینه‌های اقامتی مختلفی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. در این مقاله به مقایسه هتل آسمان و هتل عالی قاپو اصفهان پرداختیم.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر