لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> درون پارک متروکه بابانوئل در برزیل
درون پارک متروکه بابانوئل در برزیل

درون پارک متروکه بابانوئل در برزیل

در حین رانندگی در کشور برزیل و به سمت شهر ریو دو ژانیرو، ممکن است منظره وهم انگیزی را در کنار جاده مشاهده کنید: یک گروه متروکه از بابانوئل ها که در میان درختان پالم و علف ها احاطه شده اند.
اگر به دقت نگاه کنید متوجه خواهید شد که این گروه از بابانوئل های کریسمس تنها نیستند. یک سورتمه به ظاهر غمگین و مخروبه ای از گوزن های شمالی نیز در نزدیکی دیده می شود. در همان نزدیکی ها آبنبات های رنگ و روفته و سرسره های کهنه و یک خانه ترسناک را تشخیص خواهید داد.

بر روی تابلوی این نوشته را خواهید دید: به پارک آلبانوئل در ایتاگوئی برزیل-یک پارک متروکه با زمینه کریسمسی خوش آمدید. این پارک زاییده فکر سیاست مدار آنتونیو آلبانو ریس بود که به عنوان “بابانوئل کینتینو” معروف است، زیرا او هر سال در روزهای کریسمس به صورت نمادین لباس بابانوئل بر تن می کرد.

این پارک قرار بود که یک مکان سرگرم کننده و مفرح با بیش از ۳۰ میلیون متر مربع مساحت باشد، اما تنها منطقه بابانوئل ها در این پارک تکمیل شد. پس از مرگ ریس در یک تصادف جاده ای در سال ۲۰۰۴، پارک آلبانوئل تعطیل و به یک مخروبه تبدیل شد. با ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید. چند سال بعد، کریستوفر جونز معلم مدرسه انگلیسی به همراه گروهی از دوستانش در حال رانندگی از ریو به شهر پاراتی بودند که بابانوئل های ترسناک را شناسایی کردند.

جونز که یک عکاس مشتاق بود، مجموعه ای از عکس های خیره کننده ای از این پارک را به ثبت رساند که فضای غمگین پارک را به نشان می داد. از اتومبیل بیرون پرید و به این مجسمه های غول پیکر نزدیک تر شد، جونز و دوستانش از آنچه که به چشم دیدند شوکه شدند.
Santa theme park
جونز گفت:” این مجتمع عظیم به طور کامل به سمت جاده باز می شود. در ابتدا فکر می کنم یک دیوار بسیار کوچک بود، حدود یک پا یا دو پا ارتفاع داشت و کاملا رها شده بود. یک خانه بزرگ یا خانه های در پشت آن قرار دارد، اما محوطه چمن جلو پارک کاملا باز است”.

بررسی این پارک بسیار عجیب و غریب بود به لطف همبستگی بین بسیاری از انجمن ها با کریسمس، شادی، زندگی جدید، جشن و این خوفناک، محیط شوم.
“کریسمس به گونه ای طراحی شده است که خوشحال کننده باشد، مگر نه؟ جونز می گوید: ” با این حال، این پارک با پر از شکاف وکپک پوشانده شده اند.” “ما فقط مجذوب همه چیز بودیم”. جونز می گوید محیط طبیعی ساده اطراف پارک تاثیر این پارک را بیشتر کرد.

Santa theme park

“در حقیقت، در پشت مکان واقعی پارک یک دره پر شیب قرار داشت و یک آبشار زیبای نیز در پس زمینه آن قرار داشت، به این دلیل که این مکان خیلی دور افتاده بود به سختی می توان همه منطقه را در یک عکس نشان داد”.
سایر عناصر پارک کاملا قابل تشخیص بودند. جونز به خاطر می آورد: “این نوع مجسمه های بابانوئل موجود در پارک تقریبا مانند یک هلیکوپتر سوخته بودند به طور خاص عجیب و غریب بودند.

به نظر می رسید پارک آلبانوئل به طور کامل متروکه شده بود. جونز می گوید: ” اگر شما به برخی از ساختمان ها نگاه کنید و از درها یا پنجره های باز نگاهی بیاندازید، نوعی مجسمه های کریسمس و اشیاء خرد شده درون آن ها وجود دارد، که به طور خاص ترسناک هستند.”
Santa theme park

“به نظر می رسد که آنها هیچ چیزی را از محل خارج نکردند و بعضی قسمت ها خرد شده و تنها به درون ساختمان انداخته شده اند.” گروه جونز در مورد کاوش در اطراف پارک محتاط بودند و نمی دانستند که ممکن است چه چیزی را پیدا کنند.
جونز می گوید: “ما نمی خواستیم خیلی به درون این پارک برویم، فقط محض احتیاط. ” در حقیقت، ما در حومه شهر اقامت کردیم، اما چه کسی می داند چه چیز دیگری در آنجا وجود دارد؟”

پس از بازگشت به انگلستان، جونز عکس های گرفته شده از پارک را ویرایش و آن ها در صفحه فلیکر آپلود کرد. او عکس ها را به کمرنگ تر کرد و رنگ قرمز را برای تاکید بر عجیب و غریب بودن پارک بیشتر کرد. در سطح بین المللی، این پارک مانند سایر نقاط رها شده در سراسر دنیا مشهور نیست و اطلاعات موجود در اینترنت به اندازه کافی محدود است.
Santa theme park

در نتیجه، اغلب تصاویر جونز هست که در رسانه های اجتماعی نمایش داده می شوند. این عکس ها توسط شخصیت های پر طرفدار در توییتر از جمله کارگردان فیلم مکزیکی، گویلرمو دل تورو به اشتراک گذاشته شده اند. جونز می گوید: ” من فکر می کنم این مکان جایی است که بسیاری از مردم واقعا از وجود آن خبر ندارند.” چند سال بعد، این سفر غیرمنتظره هنوز به دنبال جونز است. او گفت: “واقعا حیرت انگیز است مگر نه؟ از نظر ظاهری قابل توجه است. ”

آشنایی با معروف ترین جاذبه های گردشگری مذهبی در برزیل
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر