لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل پارس و هتل الیزه شیراز
مقایسه هتل پارس و هتل الیزه شیراز

مقایسه هتل پارس و هتل الیزه شیراز

سفر به شیراز یک تجربه فراموش نشدنی است. شیراز با داشتن تاریخچه و فرهنگ بارزی که به دوره‌های گوناگونی بازمی‌گردد، یکی از شهرهای دیدنی و زیبای ایران است. کاخ‌ها و باغ‌های بزرگ مانند باغ ارم در شیراز، هنر و زیبایی معماری ایران را به اوج خود رسانده است. مساجد تاریخی همچون مسجد نصیرالملک نیز جاذبه‌هایی هستند که باید در این سفر ملاقات کنید. مقایسه هتل پارس و هتل الیزه شیراز موضوع این مقاله می‌باشد.

این دو هتل از شناخته‌ شده ترین هتل های شیراز که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم، بدون شک از اقامتگاه‌های خوب این شهر فرهنگ و هنر هستند. اگر قرار است میهمان شیراز  شوید، برای اقامتتان از این دو هتل غافل نشوید.

درباره هتل پارس شیراز

نمای ساختمان هتل پارس شیراز
عکس از: google map

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شیراز که در قلب این شهر قرار دارد، هتل پارس شیراز می‌باشد. در سال ۱۳۸۱ بود که این هتل چهار ستاره در خیابان کریم‌خان زند افتتاح شد. هتل دسترسی مطلوبی به فرودگاه بین‌المللی شیراز دارد؛ از همین رو کافی است با رزرو این هتل خودتان را برای سفری فوق‌العاده آماده کنید.

این هتل در دو ساختمان مجزا متشکل از 198 باب اتاق و سوئیت‌ مجلل بنا شده است. هتل پارس با واقع شدن در موقعیتی مناسب و نزدیک بودن به بلوار چمران، از اکثر جاهای دیدنی شیراز همچون آرامگاه سعدی، آرامگاه حافظیه و ارگ کریم‌خانی تنها با چند دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد.

مقایسه هتل پارمیس کیش با هتل شایگان کیش
ادامه مطلب

امکانات عمومی هتل پارس

رستوران هتل پارس شیراز
عکس از: google map

از امکانات عمومی که هتل پارس دارد می‌توان به اینترنت وای فای رایگان در لابی اشاره داشت. سالن‌های متفاوتی در این هتل جهت برگزاری جشن‌ها، مراسم و همایش‌های کاری وجود دارند. اینگونه مسافران به راحتی می‌توانند از این امکانات بهره‌مند شوند. انواع نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی در سالن آینه برگزار می‌شوند.

سالن برلیان جهت برگزاری کنفرانس‌ها، جلسات، سمینارها و کارگاه‌ها کاربرد دارد. همچنین سالن زمرد دارای امکانات پیشرفته‌ای بوده و برای برگزاری مجالس و مراسم‌های خصوصی و کنفرانس‌های بین‌المللی میزبان مهمانان می‌باشد. مسافران با سر زدن به بخش تور گردشگری هتل این امکان را دارند تا درخواست تور کنند. اینگونه برای بازدید از مکان‌ها و جاذبه‌های دیدنی شهر بلیط‌های لازم را تهیه خواهند کرد.

کافی شاپ هتل پارس شیراز
عکس از: google map

چنانچه نیاز به انجام کارهای بانکی دارید، در لابی هتل پارس شیراز دستگاه خودپرداز وجود دارد. همچنین برخورداری آرایشگاه در هتل این امکان را به مسافرانش می‌دهد تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند. برای افرادی که ناتوانی حرکتی دارند نیز امکانات رفاهی مطلوبی تعبیه ‌شده است. اینگونه آن‌ها نیز می‌توانند همچون افراد عادی اقامت خاطره‌انگیزی داشته باشند.

همچنین پارکینگ این مجموعه دارای ظرفیت ۱۰۰ خودرو بوده و به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. خدماتی شامل خشک‌شویی و ترانسفر گشت‌وگذار نیز با هزینه مجزا صورت می‌پذیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل پارس

اتاق دو تخته توئین هتل پارس شیراز
عکس از: google map

هتل پارس شیراز از اتاق‌هایی با طراحی متنوع برخوردار است. انواع اتاق در این هتل شامل اتاق یک‌تخته، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل، سوئیت دو نفره دبل و سوئیت یک خوابه دو نفره توئین می‌شود.

همه واحدهای اقامتی که در این هتل موجود هستند، به امکاناتی نظیر رخت‌آویز، سیستم تهویه مطبوع هوا، یخچال و مینی بار، مبلمان، چای‌ساز، میز آرایش و میز مطالعه، صندوق امانات الکترونیکی، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه تمام لوازم بهداشتی و… مجهز هستند.

5 راه آسان برای ایمن کردن اتاقتان در هتل
ادامه مطلب

درباره هتل الیزه شیراز

نمای ساختمان هتل الیزه شیراز
عکس از: google map

هتل الیزه شیراز را باید یکی از لوکس‌ترین هتل‌های این شهر معرفی کرد. هتل در سال ۱۳۹۳ و در منطقه معالی آباد شیراز بنا شد. دکوراسیون داخلی هتل الیزه مطابق با آخرین استاندارد‌های روز دنیا طراحی شده است. همچنین پرسنل هتل متشکل از افراد مجرب و آموزش دیده می‌باشند که از مسافران گرامی میزبانی می‌کنند.

امکانات هتل الیزه

رستوران هتل الیزه شیراز
عکس از: google map

از جمله امکانات رفاهی که هتل الیزه شیراز دارد باید به یخچال، مبل راحتی، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، میز کار، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی مجزا اشاره کرد. در اتاق‌ها و نیز فضای لابی می‌توانید به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته باشید.

از جمله مزایای مهمی که ساکنین هتل الیزه شیراز از آن برخوردار هستند، نزدیکی به مراکز تجاری و جاذبه‌های دیدنی می‌باشد. علاوه بر این، نزدیک بودن به ایستگاه مترو نیز باعث گشته تا دسترسی ساکنین هتل به نقاط گوناگون شهر به سادگی صورت پذیرد.

لابی هتل الیزه شیراز
عکس از: google map

صبحانه هر روز به صورت بوفه و به شکل رایگان در رستوران هتل الیزه شیراز ارائه می‌گردد. علاوه بر رستورانی که در لابی ساختمان واقع شده است، یک رستوران باشکوه دیگر نیز در بام هتل الیزه وجود دارد. این رستوران با ارائه بهترین خدمات ممکن، از مسافران عزیز میزبانی می‌کند. میهمانان این امکان را دارند تا جهت صرف ناهار و یا وعده‌های غذایی دیگر نیز به یکی از این ۲ رستوران مراجعه کنند.

اتاق دو تخته توئین هتل الیزه شیراز
عکس از: google map

بخش پذیرش هتل الیزه شیراز به صورت 24 ساعته، به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند. افراد با هماهنگی این بخش می‌توانند از ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی نیز بهره مند گردند. علاوه بر ترانسفر، افراد برای سهولت رفت و آمد در شهر، می‌توانند از خدمات تاکسی سرویس و یا کرایه اتومبیل هم استفاده کنند.

معرفی اتاق های هتل بین المللی کیش
ادامه مطلب

تفاوت اصلی هتل پارس و هتل الیزه شیراز

فضای باز هتل الیزه شیراز
عکس از: google map

در هتل الیزه اگر سن مهمان از 8 سال بیشتر باشد، به‌عنوان مهمان بزرگسال به شمار می‌آید. چنانچه سن خردسال کمتر از 3 سال باشد، هزینه او به صورت رایگان است. در صورتی که خردسال سنی بین 3 تا 8 سال داشته باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ برد محاسبه خواهد شد.

در هتل پارس چنانچه سن مهمان از 7 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. اگر سن خردسال کمتر از 7 سال باشد، هزینه اقامت او رایگان است.

هتل الیزه شیراز به کدام یک از جاهای دیدنی شیراز نزدیک است؟

هتل چهار ستاره الیزه شیراز را در یکی از بهترین مناطق این شهر، یعنی معالی آباد پیدا خواهید کرد. از مزایای هتل الیزه می‌توان به دسترسی آسان به مراکزی نظیر بام چمران شیراز، رصدخانه ابوریحان بیرونی، باغ ملی و… اشاره نمود.

هتل پارس شیراز به کدام یک از جاذبه‌های دیدنی شیراز نزدیک است؟‌

هتل پارس شیراز در خیابان زند و در مرکز شهر قرار دارد. این هتل به جاذبه‌هایی چون ارگ کریمخان زند، بازار وکیل، نارنجستان قوام، حمام وکیل و… نزدیک است.

جمع‌بندی

مقایسه هتل پارس و هتل الیزه شیراز را در این مقاله مطالعه نمودید. بازدید از جاذبه‌های شیراز تجربه‌ای ارزشمند و الهام‌بخش است. به طور کلی، سفر به شیراز فرصتی برای غوطه‌ور شدن در فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی می‌باشد و ترک آن تلخ خواهد بود. امیدواریم در سفرتان به این شهر، با اقامت در یکی از دو هتل الیزه و پارس تجربه اقامتی منحصربه‌فرد داشته باشید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر