لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> ۳۶ ساعت در شهر بوگوتا کلمبیا
۳۶ ساعت در شهر بوگوتا کلمبیا

۳۶ ساعت در شهر بوگوتا کلمبیا

در پایتخت کلمبیا: منظره ای از یک گالری که آثار هنرمندان محلی را جشن می گیرد، به سرعت در حال تحول است که فرهنگ های غذایی و بار ها و چیزهای دیگری را برای اکتشاف در خود جای داده است.

رزرو آنلاین هتل در شهر بوگوتا که به مرور زمان بهتر و بهتر می شود. این شهر از انرژی و فرصت ها پر شده است و محیطی پر رونق برای خلاقیت ایجاد کرده است که جنبه های منفی آن را از بین می برد – آلودگی، ترافیک – اما نه به اندازه کافی قابل توجه. این روزها، بوگوتا با ایده های جدیدی در حال شکوفایی است، از مجموعه هایی که همه چیز را در خود جای داده است، از کتابفروشی های فمینیستی گرفته تا سالن های مو و بارهای شبانه روزی که برنامه های رقص تانگو را سازماندهی می کنند و تا صرف یک شام عالی در محله های شلوغ. استعدادهای درخشان بوگوتایی، از آشپز گرفته تا کفش سازهای شیک تا نوآوری های هنری بصری، مانند هیچ وقت دیگری در معرض نمایش قرار دارند.

جمعه
۱) ۳ بعد از ظهر، محل گالری

این گالری در بین گاراژ ها و فروشگاه های قطعات خودرو و در محله سن فیلیپ گسترده شده و دوازده گالری هنری جدید شهر در آن قرار دارد. بعد از ظهری را با گشت زدن در خیابان های کوچک سپری کنید و آثار هنرمندان تازه کار کلمبیایی و آمریکایی را کشف کنید. انستیتوی د ویژن که توسط تیمی از زنان اداره می شود ارزش تماشا کردن را دارد- هیچ علامتی در خارج از آن وجود ندارد، تنها یک ایموجی علامت تعجب بر روی در مدرسه قرار دارد- به خاطر علاقه آن به هنرمندان آینده. در یک بازدید اخیر، گالری اس جی آر( SGR) مجموعه ای از نقاشی های منظره الهام گرفته از کارتون را که توسط پائولا سنیور هنرمند کلمبیایی نقاشی شده اند را در معرض نمایش قرار داده است و گالری فلورا آرس+ طبیعت ( LORA ars + nature) نمایشی از آثار با ارزش ریکاردو اوبرجون هنرمند نامدار ونزوئلایی را به نمایش می گذارد. در میان گالری ها، از کافی آزاهار ( AZAHAR Coffee) دیدن کنید، یک غرفه تازه افتتاح شده از یکی از شرکت های تولید قهوه شهر، برای یک نوشیدن یک قهوه و یا سودای زنجبیل و فلفل تند.

2) 7 بعد از ظهر، شهر کاکتیل ها

بوگوتا شهر کاکتیل است. یک کاکتیل ساز از سانفرانسیسکو، نیویورک و مکانی دیگر در حال طراحی منو بارهای اطراف شهر و افزایش مهارت ها متصدی های محلی بارها هستند که به عمیقا در حال الهام گرفتن از ترکیبات و مواد محلی کلمبیا می باشند. بار هورتا کوکتلریا آرتسانال در کیونتا کاماچو یکی از منو های کاربردی را دارد. منوی فصلی، یک منو از نوشیدنی های میوه ای و یک منو که بیشتر تمرکز آن بر روی نوشیدنی های الکلی است. متصدیان علاقمند بارها خیار ارغوانی، اکسیر قارچ و صمغ درخت آلو را می فرشند، سعی کنید چیزهایی را که معمولا دوست دارید به آن ها بگویید و به آن ها راهنمایی رایگان دهید. اگر مشروبی مناسب شما در این مکان وجود نداشته نباشد، سری به بار ال مونو باندید بزنید که درست در گوشه و بالای شهر قرار دارد و به همان اندازه در صنعت آبجو معروف است.

3) 9 بعد از ظهر، علاقه های محلی

ال چاتو همانند دیگر رستوران های برتر حومه خدمات شاد، غذاهای قابل اشتراک ارائه می دهد که شب را می توانید با گروهی از دوستان و در میان قفسه های پر از کتاب و میز هایی برای جشن های پر جنب و جوش سپری کنید. از قبل برای صرف شام در این محل دنج، میز رزرو کنید جایی است که در آن آلوارو کلاویخو، آشپز بی عیب و نقص (که در نوما و پرسه کار کرده است) به طور شگفت انگیزی به منوی غذایی دست یافته است که اخیرا شامل قارچ گریل شده و ماهی مرکب در آبگوشت گزنه، گوشت بره با پنیر فتا و دانه گل آفتابگردان و بستنی با طعم ذرت می باشد. صرف شام برای دو نفر در حدود ۲۰۰۰۰۰ پز کلمبیایی یا در حدود ۶۳ دلار آمریکا است. همه چیز با آبجو محلی و لبخند سرو می شود.
شنبه
4) 10 صبح، سیب زمینی و معجون
Potatoes and potions
ممکن است که ساعت ها در مسیرهای پالوکومئو سرگردان شوید: این بازار بزرگ دارای غرفه هایی پر از میوه های گوناگون وبسیار متنوع و ده ها گونه سیب زمینی است که در ردیف های چیده شده است. شما می توانید برای کم تر از ۵ دلار یک صبحانه داشته باشید که شامل نان آرپاس که با کباب و پنیر پر شده و به همراه آب میوه ای که از انبه، توت فرنگی، لولو و بسیاری دیگر از میوه هایی که قبلا ندیده و یا نشنیده اید، می باشد. در بین خوردن اسنک و بررسی محصولات جدید از سبدهای بافتنی، قفس های پرندگان و شیشه های معجون رنگی برای اهداف مختلف از جمله جذب پول، ترساندن ارواح، تضمین شانس خوب و افزایش کشته شدگان خریداری کنید.
5) ظهر، آثار محلی را بخرید
Buy local
برخی از جالب ترین طراحان بوگوتا در کاسا پرسیس را چک کنید، جایی که شما کفش را از Gal vs. Buck که یک خط تولید اجناس چرم رنگی با حاشیه دوزی است را پیدا کنید. شما همچنین می توانید کلاه های حصیری شیک، جواهرات و مایو های طرح دار از برند کلمبیایی بائوبابا را تهیه کنید. تراما کاسا دو سریدورس یک خانه قدیمی است که هر اتاق اش به وسیله یک کسب وکار متفاوت اشغال شده است. اگر به دنبال یک ظاهر جدید هستید در این خانه یک آرایشگر و یک هنرمند تتو وجود دارد، اما اگر به دنبال چیز هایی هستید که کم تر ماندگار هستند به دنبال انتخاب شلوار های فاق بلند و دامن های دوخته شده در کلمبیا باشید که از پارچه هایی با طرح های آفریقایی و توسط لیا سامانتا طراحی شده اند. در طبقه بالا در آلما دو کوکو، لوسیون های بدن خانگی، ماسک های صورت و لوازم آرایشی تهیه شده از کاکائو و روغن نارگیل ساحل اقیانوس آرام کلمبیا ساخته می شوند. ال تلار دو لاس پالابراس یک کتابفروشی است که تنها فروشندگان آن بانوان هستند و در طبقه همکف قرار دارد.

6) 1 بعد از ظهر، ناهار تفریحی

لا کاندلاریا با کوچه های کوچک، ساختمان های تاریخی و وفور هنر های خیابانی، مدت های مدیدی است که یکی از معدود محلات شهر، بدون یک مکان غذا خوری خوب بوده است. این موضوع با ورود پرودنسیا تغییر کرد، این مکان اکنون فضایی با سقف بلند و پشت بام شیشه ای و با منویی متفکرانه است که همه روزه در حال تغییر می باشد و ممکن است شامل گوشت گوساله، چغندر و سالاد توت فرنگی، پنیر سویا و رازیانه باشد. قبل از بیرون رفتن برای دیدن نقاشی های رنگارنگ سیاسی و تماشای ساختمان های دولتی که قدمت آن ها به چند قرن پیش بر می گردد، نوشیدن شراب های محلی یا سودای گریپفورت که بصورت خانگی تولید می شوند یک پایان مناسب بعد از صرف ناهار در این مکان می باشد. هزینه ناهار برای دو نفر در حدود ۱۰۰۰۰۰ پزوس کلمبیایی است.
7) 3 بعد از ظهر، قهوه و قبرستان ها
Coffee and cemeteries
قبرستان مرکزی بوگوتا که محل استراحت سیاستمداران و مجسمه سازان است یک مکان قدیمی، رمانتیک و باشکوه است که حتما باید از آن دیدن کنید. این مقبره ها در ایالت های گوناگونی بقایای ده ها رئیس جمهور کلمبیایی و خانواده و هنرمندان برجسته را در خود جای داده است. در بین مسیرها راه بروید و مجسمه هایی تزئینی را خواهید دید و همچنین شمع هایی که افراد محلی روشن کرده اند و ، گل ها و ادعیه هایی که مومنان در پای مجسمه مریم باکره رها کرده اند. این احتمالا آرامش برانگیز ترین جایی است که در شهر وجود دارد. توجه داشته باشید که ممکن است برای ورود از شما درخواست کارت شناسایی کنند. از اینجا یک بلوک به سمت پایین خیابان ۲۴ قرار دارد که سابقا خیابان هنرهای رنگی بوده است، به کافه دو لا فوندا می رسید، مکانی خلوت و آرام، برای نوشیدن یک فنجان قهوه کلمبیایی. تا زمانی که آنجا هستید چند کیف بخرید (۱۲۰۰۰ پزوس کلمبیایی) تا با خود به خانه ببرید.

8) 5:30 بعد از ظهر، مفاهیم نوآورانه

بوگوتا اکنون خانه تعدادی از مجتمع های هوشمند است: مجموعه هایی که در آن ها مغازه ها، بارها، کافه ها و گاهی اوقات فضاهای کاری در زیر یک سقف و مکان های مناسبی برای توقف و استراحت در هنگام ظهر می باشد. برای داشتن یک محیط دوستدار همجنس گرایان و هنرمندان به سمت اسیس مانوس بروید جایی که فروشگاه های کوچک لباس های قدیمی، وسایل سرامیکی و سنجاق مینا را می فروشند و یک بار شبانه روزی که به طرز عجیبی تزئین شده و با قیمت معقولی کاکتیل و قهوه به مشتریان می فروشد. تقویم را برای فهرستی از فعالیت ها بررسی کنید که از رقص تانگوی همجنس گرایان گرفته تا پاب کوییز (یه امتحان که در بار برگزار می شود) را شامل می شود. برای یک گزینه خودخواهانه، خانه آرسنال را امتحان کنید، جایی که منطقه مرفه شهر در یک حیاط پر از میزها و صندلی ها قرار دارد و با نسخه های کوچک و شیک کافه ها و رستوران ها، همچنین یک کتابفروشی و یک فضای کاری احاطه شده است.
9) 8 شب، شام با آدم های شرور
Dinner with villains
چند ساعت را برای صرف شام در یکی از جالب ترین و محبوب ترین رستوران ها در بوگوتا اختصاص دهید. رستوران ویلانوس ان برموداس در حقیقت زاییده افکار یک آشپز مکزیکی و یک آشپز آرژانتینی است که این خانه زیبا در چاپینرو را به یک مقصد غذا خوری جدی تبدیل کرده اند. با یک کاکتیل شروع کنید، سپس به منویی که شامل ۱۰ نوع غذاها است را امتحان کنید، که ممکن است از غذا های ساده ای مانند نان خانگی با کره و سیر سیاه تخمیر شده گرفته تا غذا های پیچیده تری مانند موس نخود با بستنی قیفی تند. منوی غذا هر چند هفته یک بار تغییر می کند و برای دو نفر هزینه ای در حدود ۳۰۰۰۰۰ پزوس کلمبیایی در بردارد.

یکشنبه
10) 10 صبح، ورزش کنید!

در صبح های روز یکشنبه، بیشتر کررا ۷، یکی از شریان های اصلی شهر، توسط وسایل نقلیه کامل بسته است و افراد محلی برای دوچرخه سواری، بند بازی و قدم زدن سگ های شان به خیابان می روند. برای دویدن یا قدم زدن به آن ها ملحق شوید، برای صرف صبحانه متشکل از آب میوه تازه و سالاد میوه در یکی از غرفه های متعددی که در امتداد مسیر تنظیم شده اند، توقف کنید. کلاس های آمادگی جسمانی رایگان، بخشی از طرح سلامت شهر است که در بسیاری از پارک های سطح شهر در صبح برگزار می شوند، بنابراین در پیاده روی هایتان در یکی از این کلاس ها شرکت کنید (پارک ملی انریکه اولایا هررا معمولا یک نقطه مفرح است و 20 نفر لباس پوش که از یک کلاب به اینجا آمده اند در این کلاس شرکت می کنند). این کلاس ها توسط مربیان مشتاق و با صدای ریتمیک موسیقی، سرشار از انرژی، به صورت غیر رسمی و پر از افراد محلی با هر سنی و سطح جسمانی است که در هر شرایطی اوقات مفرح و شادی را برای افراد فراهم می کند.

11) ظهر، طلا برای هیچ

هوشمندانه سفر کنید چرا که روز یکشنبه، هنگامی که اکثر شهر تعطیل هستند، روز بسیار خوبی برای اکتشافات تفریحی موزه ها است. موزئو دل اوروی بوگوتا ( که در روزهای یکشنبه رایگان است و در روزهای دیگر 4000 پزوس کلمبیایی) به خاطر مجموعه عظیم، ماسک های درخشان، مجسمه ها، مجسمه ها و جواهرات که قدمت آن ها به زمان ما قبل تاریخ اسپانیایی برمی گردد، معروف است. بعد از دیدن این اشیاء پر زرق و برق، به سمت جنوب و به کاررا ۷ برای چندین فعالیت از جمله بازی ها، اجراهای خیابانی، موسیقی زنده، غرفه های غذا و چیزهای دیگر بروید. این شهر یکی از شهرهای محبوب برای سرگرمی های مقرون به صرفه در بعد از ظهرهای روز یکشنبه است.
12) 3 بعد از ظهر، طبیعت در شهر
Nature in the city

اگر بالا رفتن از کوه مونسراته کار شما نیست، یک ورزش ملایم تر را با قدم زدن در جاده های کوهستانی و باغ هایی که زمانی خانه سیمون بولیوار آزادی خواه بوده است را انتخاب کنید. اتاق های کوینتا دو بولیوار با اسباب و اثاثیه ساده ( در روزهای یکشنبه برای عموم آزاد و در زمان های دیگر 3000 پزوس کلمبیایی ) توسط مسیرهایی که از میان انواع گوناگون گیاهان و مجسمه ها می گذرد احاطه شده اند. بولیوار به مدت ۱۰ سالی که صاحب این خانه بود در آن زندگی نکرد، اما شما می توانید ببینید که چرا او زمان هایی که در کمپین های استقلال نبوده به اینجا آمده است: باغ های شاداب بطور شگفت آوری از سر و صدا شهری رها هستند و دارای هوای تازه و حداقل آلودگی شهر می باشد.

ده جاذبه ی گردشگری برتر کشور اکوادور
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر