لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل خلیج فارس گناوه – هتلی اقتصادی نزدیک مرکز خرید بندر
معرفی هتل خلیج فارس گناوه - هتلی اقتصادی نزدیک مرکز خرید بندر

معرفی هتل خلیج فارس گناوه – هتلی اقتصادی نزدیک مرکز خرید بندر

بندر گناوه یکی از چشم‌نوازترین شهرهای ساحلی ایران می‌باشد که در استان بوشهر قرار دارد. سالیانه گردشگران بسیاری با هدف خرید، این مقصد گردشگری را برمی‌گزینند. بندر گناوه با داشتن بازارهایی پرزرق و برق و ارزان توانسته عنوان «دبی ایران» را از آن خود کند. باتوجه به طبیعت زیبا و خاص این بندر و وجود صدف‌های دریایی در سواحل آن، گناوه با نام «معدن مروارید» نیز شناخته می‌شود. هتل ستاره خلیج فارس گناوه پیشنهاد ما به آن دسته از افرادی است که این شهر را برای سفر انتخاب کرده‌اند.
هتل خلیج فارس از بهترین هتل های گناوه با قیمت مناسب است که دارای موقعیت مکانی عالی، امکانات کامل، پرسنل مجرب و محیطی امن و دنج می‌باشد. در این مقاله به معرفی بیشتر این هتل دوست داشتنی میپردازیم تا در صورتی که تمایل داشته باشید به گناوه سفر کنید، یکی از بهترین هتل های این شهر را بشناسید.

رزرو هتل خلیج فارس گناوه

هتل ستاره خلیج فارس گناوه از هتل‌های اقتصادی بندر گناوه به شمار می‌آید که در استان بوشهر قرار دارد. هتل با هزینه اقامتی اندک توانسته امکانات رفاهی مطلوبی را به میهمانان خود عرضه کند. حدود بیش از یک دهه است که از تاسیس این هتل می‌گذرد.
در سال ۱۳۹۵ با بازسازی هتل امکانات خوبی به آن افزوده شد. امروزه هتل خلیج فارس گناوه با برخورداری از ۲۴ واحد اقامتی در سه طبقه، توانسته طیف وسیعی از گزینه‌های اقامتی را به گردشگران عرضه کند. هتل با خدمات متنوع و البته پرسنل متعهد خود، اقامتی آسوده را برای میهمانانش رقم زده‌است.

امکانات هتل خلیج فارس گناوه

لابی هتل خلیج فارس گناوهچنانچه دوست دارید بدانید که هتل خلیج فارس گناوه متشکل از چه امکاناتی است باید گفت که این هتل مجموعه‌ای کامل از امکانات رفاهی مناسب را در خود جای داده است که شامل صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، فکس، پرینتر، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، فضای سبز و تاکسی سرویس می‌شود.
این‌ها تنها بخش کوچکی از امکانات فراوان هتل ستاره خلیج فارس بندر گناوه به شمار می‌آیند. علاوه بر امکانات ذکرشده، این هتل دارای پارکینگ جادار و مناسبی است که ظرفیت ۵۰ خودرو را دارد. پارکینگ این امکان را برای فراهم کرده تا آن‌ها خودروی خودشان را به صورت رایگان در طول اقامت در این مکان پارک نمایند. اینگونه خیالشان از بابت امنیت خودروی خود آسوده خواهد بود.

اتاق های هتل خلیج فارس گناوه

اتاق سخ تخته هتل خلیج فارس گناوهبهتر است به داخل واحدهای اقامتی هتل ستاره خلیج فارس بندر گناوه سری بزنیم. اینگونه می‌توانیم ببینم در هر اتاق چه امکاناتی قرار داده شده است. در ابتدای ورود به واحد اقامتی خود، معماری و تزئینات جذاب اتاق‌ها نظر شما را به خود جلب می‌کند. چنانچه آنقدر خوش‌شانس باشید، می‌توانید از اتاقی با پنجره‌ای رو به دریا بهره‌مند شوید. در غیر اینصورت نگران نباشید! داخل اتاق‌ها آن‌قدر خوب‌ است که کمبود هیچ منظره‌ای را احساس نخواهید کرد.
بد نیست بدانید تمامی واحدهای اقامتی هتل خلیج فارس گناوه از اسباب و لوازمی همچون میز آرایش، اسپیلت، یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و غیره برخوردار هستند و به سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب مجهز گشته‌اند.
اینترنت در تمام اتاق‌ها در دسترس میهمانان می‌باشد و به صورت کاملا رایگان به آن‌ها ارائه می‌شود. واحدهای اقامتی هتل خلیج فارس گناوه پلان‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته دارد. میهمانان با توجه به تعداد نفرات و بودجه‌ای که دارند، می‌توانند واحد موردنظرشان را از میان گزینه‌های اقامتی مختلف این هتل انتخاب کنند.

صبحانه هتل خلیج فارس گناوه

خوب است بدانید میهمانان هتل خلیج فارس گناوه هر روز صبح این امکان را دارند تا به سالن صبحانه‌خوری هتل مراجعه نمایند. در سالن می‌توانند صبحانه لذیذ خود را از بوفه رستوران هتل انتخاب و صرف کنند. صبحانه هتل عبارت است از کره، چای، آبمیوه، مربا، نان فرانسوی، پنیر، شیر، نان ایرانی و تخم مرغ آبپز که به صورت رایگان به تمامی میهمانان عزیز هتل عرضه می‌شود.
رستوران هتل خلیج فارس گناوه
رستوران هتل با دارا بودن منویی بلند و متنوع از غذاهای لذیذ و مقوی قادر است سفارشات شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده کرده و به دست شما برساند.

آدرس هتل خلیج فارس گناوه

فضای باز هتل خلیج فارس گناوههتل در بندر گناوه، خیابان خلیج فارس (خیابان ساحلی) واقع شده‌است.

فاصله هتل خلیج فارس گناوه تا جاهای دیدنی

نمای ساختمان هتل خلیج فارس گناوه
فاصله تا مرکز خرید حدود ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا دریای خلیج فارس تقریبا ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا امام زاده سلیمان حدود ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا اسکله تقریبا ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا ترمینال مسافربری حدود ۳.۳ کیلومتر
جمع‌بندی
بندر گناوه همانند شهرهای دیگر حاشیه خلیج‌فارس و جنوب ایران از آب‌و‌هوایی گرم و مرطوب برخوردار است. به همین خاطر بهترین زمان سفر به این شهر از نیمه پاییز شروع می‌شود و تا اوایل فرودین ادامه دارد. متوسط دمای بندر گناوه را می‌توان حدود ۲۵ درجه سانتی‌گراد تخمین زد. در فصل تابستان دمای بندر به ۵۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد که ممکن است طاقت‌فرسا باشد. در فصول پاییز و زمستان، دشت‌های اطراف با رویش گل‌های رنگارنگ، چهره منحصربه‌فردی به خود می‌گیرند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
اقامتگاه های برتر و قیمت مناسب در شهر استکهلم
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر