لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترین هتل های چابهار
بهترین هتل های چابهار رو به دریا

بهترین هتل های چابهار

بهترین هتل های چابهار را در مسافرت به چابهار، شهر همیشه بهار خوب است بشناسید. چابهار از جمله بهترین مقاصد گردشگری در جنوب ایران به شمار می‌آید. این شهر به شما لذت قدم زدن در سواحل دریای عمان را هدیه می‌دهد. چنانچه به گردشگری در هوای گرم و آفتاب درخشان علاقه‌مندید و می خواهید شب را در یک بافت شهری بگذرانید، به چابهار بروید.

روزهای آفتابی، در لب ساحل می‌توانید حمام آفتاب بگیرید یا در آب‌های آبی دریا شنا کنید. سفر به چابهار و دیدن زیبایی‌های بی پایان آن را در برنامه‌تان بگنجانید. در این بین خوب است، یکی از بهترین هتل های چابهار را انتخاب کنید تا اقامتی بی دغدغه داشته باشید. در ادامه به معرفی هتل های چابهار خواهیم پرداخت.

هتل های رو به دریا چابهار – هتل ساحلی چابهار

1. هتل لیپار، هتل پنج ستاره چابهار

هتل لیپار چابهار - هتل 5 ستاره چابهار

هتل پنج ستاره لیپار از هتل های رو به دریا در منطقه آزاد چابهار واقع شده است. هتل در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را شروع کرد. ساختمان زیبا و باشکوه این هتل متشکل از ۱۰۷ باب اتاق و سوئیت مدرن  در ۳ طبقه است. تمامی واحدها مجهز به امکانات رفاهی مناسب هستند.

موقعیت مکانی که این هتل دارد باعث دسترسی آسان آن به مراکز خرید شهر نظیر مرکز خرید فردوس، صالحیار، تیس و همچنین ساحل زیبا و بکر دریای عمان شده است. هتل لیپار چابهار دارای امکانات و خدمات کامل بوده که با پرسنلی مجرب در فضایی بسیار دلنشین و خاص، اقامتی خوش و آرام را برای میهمانان می‌سازد.

خوب است بدانید، اتاق‌های دو تخته و سه تخته طبقه همکف دو یا سه تخت سینگل دارند و تنها مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی هستند.

هتل لیپار تنوع اتاق‌های خوبی دارد که براساس سلیقه مسافرین می‌توانند اتاق با نمای رو به باغ و دریا را رزرو کنند. تمامی اتاق‌های این هتل پنج ستاره براساس استاندارد جهان ساخته شده‌اند. هتل لیپار در چابهار پارکینگی در محوطه هتل دارد که ظرفیت آن ۱۵ الی ۲۰ خودرو می‌باشد. مسافران برای تردد با ماشین در هر ساعاتی از شبانه‌ روز محدودیتی ندارند.

هتل لیپار چابهار - هتل 5 ستاره چابهار

خوب است بدانید که جهت سهولت در جابجایی افراد کم‌توان جسمی و حرکتی در هتل رمپ و آسانسور وجود دارد. چنانچه در دسته افردی هستید که آراستگی ظاهر در زمان سفر برایتان پراهمیت است، خبر خوشی برایتان داریم.  سالن‌های آرایش زنانه و مردانه در هتل لیپار آماده ارائه خدمات هستند.

خلیج گواتر سیستان و بلوچستان
ادامه مطلب

در هتل سالن بدنسازی و بیلیارد نیز وجود دارند. تنها با گذراندن لحظاتی در سالن ماساژ هتل لیپار چابهار به آرامش می‌رسید. یکی از کارهایی که خوب است در سفر انجام داد، احترام به جامعه محلی آنجا می‌باشد. برای اطلاع بیشتر از معرفی جزئیات این هتل پیشنهاد می‌کنم مقاله “معرفی هتل لیپار چابهار – بهترین هتل شهر زیبای چابهار” را بخوانید.

مسافران می‌توانند با پوشیدن لباس‌های محلی، طراحی روی پوست با حنا و گرفتن عکس‌های یادگاری زیبا خاطره‌ای زیبا در ذهن خود و مردم بسازند. برای تهیه لباس‌های سنتی، سوغاتی و سایر صنایع دستی این شهر می‌توانید به غرفه فروشگاهی هتل لیپار مراجعه کنید. پیشنهاد می کنم مقاله “مقایسه هتل لیپار و هتل فردوس چابهار” را بخوانید.

2. هتل ونوس چابهار، هتل ساحلی چابهار

هتل ونوس چابهار- هتل رو به دریا چابهار

هتل ونوس یکی از هتل‌های سه ستاره در شهر چابهار است. در سال ۱۳۹۵ هتل ونوس از هتل های چابهار افتتاح شد. این هتل سه ستاره با ۲۷ واحد اقامتی می‌تواند یک الی سه تخته را جا دهد. از جمله امکاناتی که هتل ونوس دارد، عبارتند از استخر روباز، خودپرداز، اینترنت پرسرعت، صبحانه رایگان، لابی، نمازخانه و ورزش‌های آبی.

در رستوران‌های هتل ونوس چابهار می‌توانید انواع غذا‌های ایرانی را سفارش دهید. در زمان فراغتتان نیز به کافی‌شاپ هتل سر بزنید و از دسر‌های متنوع و نوشیدنی‌های تازه آن لذت ببرید. جهت برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های خود امکان استفاده از سالن‌های این هتل وجود دارد.

هتل ونوس چابهار- هتل رو به دریا چابهار

در زمان اقامتتان در این شهر این امکان برای بازدید از جاذبه‌هایی نظیر غلام رسول، قلعه تیس، تالاب لیپار، قدمگاه خضر، جنگل حرا، ساحل صخره‌ای، رودخانه باهو کلات، گل‌فشان چابهار، اسکله ماهیگیری، مقبره امامزاده غار‌های سه‌گانه وجود دارد.

لابی هتل ساحلی ونوس چابهار دارای ظرفیت ۱۰۰ نفر است. هتل خدمات مختلفی را برای مسافران در نظر گرفته و محلی مناسب برای استراحت مهمانان می‌باشد. در لابی هتل امکاناتی شامل نمازخانه، سیستم تهیه مطبوع، اتاق چمدان، صندوق‌امانات، میز، مبل، تلویزیون، دستگاه واکس کفش، اینترنت وای فای رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی و کپسول آتش نشانی جهت رعایت حال مهمانان فراهم می‌باشد.

در عین حال پذیرش ۲۴ ساعته در لابی هتل، در کنار پرسنل با تجربه و انواع خدمات را در زمینه‌های اتو، لاندری، خدمات برای معلولین، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، خشکشویی، فتوکپی، فکس، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط هواپیما، خدمات بیدار باش، خدمات تاکسی سرویس و ترانسفر رفت با هزینه در هر ساعتی از شبانه روز به مهمانان ارائه می‌دهند.

پرسنل فعال هتل ونوس چابهار مسلط به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی می‌باشند. مهمانان ایرانی و خارجی در صورت روبه‌رو شدن با هر نوع مشکل و یا چالشی می‌توانند با بخش پذیرش هتل ونوس چابهار هماهنگ کنند. در ادامه کادر هتل راهنمایی‌های لازم را به میهمانان می‌دهند.

خلیج گواتر چابهار
ادامه مطلب

3. هتل لاله چابهار، هتل با نمای دریا

هتل لاله چابهار - هتلی چهار ستاره

در نزدیکی ساحل دریای عمان، ساختمان بزرگ و سفید هتل لاله چابهار را مشاهده خواهید کرد. گروه هتل‌های لاله دارای شش هتل در مناطق مختلف ایران است. هتل لاله چابهار از هتل های رو به دریا توسط این گروه در سال ۱۳۸۶ افتتاح شد.

باتوجه به این که یکی از اهداف مالکان هتل ارائه خدمات عالی است، هتل طی مدت فعالیتش چندبار مورد بازسازی و نوسازی واقع شد. آخرین بازسازی نیز در سال ۱۳۹۷ صورت گرفت.

هتل 4 ستاره لاله چابهار - هتلی رو به دریا

هتل لاله چابهار با داشتن دسترسی آسان به مرکز شهر علاوه‌بر نزدیکی به ساحل و چشم‌انداز دریای عمان در قاب پنجره‌ها، به اقامتگاهی مناسب برای گذراندن تعطیلات تبدیل شده است. اگر قصد اقامت در این هتل را دارید برای اطلاع از امکانات کامل هتل پیشنهاد می‌کنم مقاله “معرفی هتل لاله چابهار – هتلی 4 ستاره در شهر بندری چابهار” را بخوانید.

4. هتل گراناز چابهار، هتل ساحلی رو به دریا

هتل گراناز ، هتل ساحلی رو به دریا چابهار

هتل آپارتمان گراناز از هتل های با نمای دریا در سال ۱۴۰۱ افتتاح شد. از مزایای اقامت در این هتل از هتل های چابهار دسترسی آسانش به ساحل و اسکله شهید بهشتی است.

هتل گراناز چابهار، هتل ساحلی رو به دریا

تمامی واحد‌ها دو اتاق خواب دارند. امکانات رفاهی نظیر آشپزخانه مجهز و ماشین لباسشویی دارای چیدمان مدرنی می‌باشند. هتل آپارتمان گراناز در کنار پرسنل مجرب و امکانات رفاهی کاملش، تلاش می‌کند تا اقامتی دلچسب را در چابهار به میهمانان هدیه کند.

هتل های ارزان چابهار:

1. هتل فردوس چابهار

هتل فردوس چابهار

هتل بین‌المللی فردوس چابهار در خیابان تجارت واقع شده است. هتل در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. ساختمان این هتل چهار ستاره دارای طراحی مدرنی در ۲ طبقه بنا است. هتل متشکل از ۷۹ باب اتاق بوده که مجهز به امکانات رفاهی کامل می‌باشد.

از مزایای این مجموعه شامل دسترسی آسان به دانشگاه آزاد اسلامی، مراکز خرید چابهار و ساحل دریای عمان است. پرسنل هتل فردوس چابهار برای جاودانه ساختن لحظات سفرتان در مدت اقامت در این هتل تلاش می‌کنند.

2. هتل شاهان چابهار

هتل شاهان چابهار - هتل های رو به دریا چابهار

هتل شاهان چابهار هتلی چهار ستاره در خیابان مولوی واقع شده است. هتل در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ افتتاح شد. این هتل با ۹۷ باب واحد اقامتی امکانات رفاهی مجهزی دارد. موقعیت مکانی بسیار خوب، به دسترسی بسیار آسان میهمانان به ساحل دریا کمک کرده است. پرسنل مجرب این هتل وظیفه خود را در امر میزبانی از شما به بهترین شکل انجام می‌دهند. شک نکنید که لحظات خوشی را در مدت اقامتتان در این هتل خواهید داشت.

غذاهای محلی سیستان و بلوچستان
ادامه مطلب

3. هتل آذین چابهار

هتل آذین چابهار - هتل های ارزان چابهار

هتل آذین چابهار هتلی سه ستاره در بلوار قدس واقع شده است. هتل در سال ۱۳۹۶ افتتاح گردید. این هتل با ۲۲ باب اتاق دارای امکانات رفاهی مناسبی است. همچنین هتل از دسترسی بسیار خوبی به ساحل خلیج نیلگون فارس و اسکله شهید بهشتی برخوردار می‌باشد. هتل آذین توانسته با داشتن پرسنلی مجرب و امکانات رفاهی کامل اقامتی خوش را برای میهمانانش رقم بزند.

4. هتل آپارتمان شوهاز چابهار

بهترین هتل های چابهار رو به دریا

در سال ۱۳۹۷ هتل آپارتمان شوهاز چابهار افتتاح شد. از جمله مزایای این هتل دسترسی آسان به ساحل چشم‌نواز دریای عمان و بازار سنتی بلوکان است. هتل آپارتمان شوهاز چابهار دارای ۳ طبقه بوده و با ۳۰ باب اتاق و سوئیت در کنار پرسنلی مجرب و ماهر از شما میهمانان میزبانی می‌کند.

5. هتل سپیده چابهار

بهترین هتل های چابهار

هتل سپیده از هتل های چابهار در خیابان فردوسی واقع شده است. این هتل که در سال ۱۳۷۶ افتتاح شد، در سال ۱۳۹۰ جهت بهبود سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. ساختمان هتل دو ستاره دارد و در ۲ طبقه متشکل از ۵۰ باب اتاق با امکانات مناسب است.

موقعیت مکانی مجموعه به دسترسی آسان آن به ساحل زیبای دریای عمان منجر شده است. هتل سپیده چابهار با دارا بودن پرسنلی مجرب و امکانات رفاهی کامل، اقامتی دلپذیر را برای میهمانان می‌سازد.

جمع‌بندی

سواحل بسیار زیبا، دیدنی‌های تاریخی و طبیعت منحصربه‌فرد در چابهاروجود دارد. تمامی این زیبایی‌ها بدون شک افراد را برای رهسپارشدن به این شهر، مشتاق خواهد کرد. بعد از قطعی شدن تصمیمتان برای سفر به چابهار، احتمالا یکی از چالش اصلی‌، انتخاب بهترین هتل چابهار است. ما در این مقال به معرفی بهترین هتل های چابهار پرداختیم.

سوالات متداول

ارزانترین هتل چابهار کدام است؟

هتل فردوس چابهار، هتل شاهان چابهار، هتل آذین چابهار، هتل آپارتمان شوهاز چابهار، هتل سپیده چابهار از هتل های ارزان هستند. که برای اطلاع از قیمت و رزرو این هتل آپارتمان ها می توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

بهترین هتل های رو به دریا چابهار کدامند؟

هتل لیپار، هتل ونوس چابهار، هتل لاله چابهار، هتل گراناز چابهار از بهترین هتل های رو به دریا چابهار هستند. اگر قصد اقامت در این هتل ها را دارید برای رزرو هتل می توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر