لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> در این کلبه مجلل، در میان اقامتگاه ببرها از خواب بیدار شوید
در این کلبه مجلل، در میان اقامتگاه ببرها از خواب بیدار شوید

در این کلبه مجلل، در میان اقامتگاه ببرها از خواب بیدار شوید

تنها یک قاب شیشه است که شما را از ببرها جدا می کند.
در هتلی کلبه ای در بریتانیا، مهمانان می توانند از نزدیک و شخصا در کنار برخی از وحشی ترین اعضای خانواده سلطنتی حیوانات از خواب بیدار شوند.

در هتلPort Lympne در اشتفورد،کنت، سوئیتی مجلل در قلب اقامتگاه ببرها وجود دارد که تنها یک پنجره شیشه ای مهمانان را از حیوانات گربه سان جدا می کند. این هتل که در فصل تابستان افتتاح شد ، ثابت کرده است که مکانی عالی برای بازدیدکنندگان است که حتی برخی از قبل این مکان را برای فصل پاییز سال بعد رزرو کرده اند.

کریس کلی، یکی از مدیران Port Lympne اذعان کرد که” این مکان با استقبال فوق العاده ای روبرو شده است و بازخورد مهمانان غیر قابل باور است”.
هتل های خاص
دو سوئیت دو خوابه برای اقامت چهار مهمان در نظر گرفته شده است، و یک پنجره بزرگ از یک طرف چشم انداز زیبایی از ببرها را برای بازدیدکنندگان عرضه می کند و از طرف دیگر منظره کانال انگلیسی را. همچنین یک بالکن خصوصی (جدا از ببرها) وجود دارد تا افراد از دیدن منظره غروب آفتاب بر فراز دریا لذت ببرند. علاوه بر این ها، افراد می توانند این هتل را به طور خصوصی رزرو کنند، و به تماشای 700 گونه حیوان کمیاب و در معرض خطری مانند گله کرگدن های سیاه بنشینند.
هتل های خاص

افراد می توانند در برخی از بخش های این هتل تجسس کنند در حالی که دسترسی آن به روی عموم مردم بسته است و همچنین می توانند از مزیت دسترسی نامحدود به پارک وحش Howletts که دارای یک گله فیل آفریقایی است برخوردار شوند.
سود این کار به تلاش ها برای حفاظت حیوانات این منطقه تعلق میگیرد. نرخ ها در خارج از فصل مسافرت از 500 دلار در هر .شب شروع می شود

هتل های عجیب و غریب جهان
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر