لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> کیش شهر جنگ های شبانه و شاد
کیش شهر جنگ های شبانه و شاد

کیش شهر جنگ های شبانه و شاد

جزیره ی زیبای کیش، با جاذبه های طبیعی و تفریحی خود، مکانی است که در آن برنامه ها و امکانات متنوع و جذابی برای گردشگران و میهمانان تدارک دیده شده است. برنامه هایی که در آن ها به تمام سلیقه ها و نیازهای گردشگران توجه شده است. در جزیره ی کیش شما می توانید به هر آن چه که علاقمندید بپردازید، می توانید از تفریحات آرام و نشاط آوری مانند شنا در ساحل زیبا و نیلگون کیش لذت ببرید، یا می توانید تفریحات پرهیجان و ماجراجویانه ای مانند: تورسافاری یا بانجی جامپینگ را دنبال کنید، شاید هم بازدید از دلفیناریوم و جاهای دیدنی کیش را ترجیح می دهید؟ یا به دنبال آرامشی هستید، که در شهرهای شلوغ تبدیل به یک افسانه شده است؟ یا شاید جز آن دسته از افرادی هستید که می خواهند از تمام لحظات خود استفاده کنند، و این سفر را با برنامه های متنوع و شاد پرکنند؟ با اطمینان می توان گفت که کیش جایی است که حتی شب های شما را با خاطره های دل انگیز پرخواهد کرد. در واقع کیش شهر شب زنده داران است و درشب های آن هم شور و نشاط و زندگی موج می زند.
یکی از تفریحات شبانه و پرطرفدار کیش جنگ های شبانه آن است، جنگ های شبانه خستگی یک روز پرهیجان یا سکون و آرامش یک روز بی دغدغه را با شادی و نشاط در می آمیزند، تا شما شب را با خاطرات شیرینی به روشنی زیبای صبح بسپارید. شما هم اگر اهل شادی و تفریح هستید با ما همراه شوید تا بهترین جنگ های شبانه ی کیش را به شما معرفی کنیم. آغاز یک سفر لذت بخش و هیجان انگیز، تنها با شناخت جاذبه های این جزیره ی رویایی ممکن است، با شناخت و آگاهی درباره ی این جاذبه ها و تفریحات است که می توان به علاقمندی ها و اولویت های خود پی برد و سفر خود را پربار ودلپذیر کرد. ایران هتل آنلاین با امکان رزرو آنلاین هتل های ایران در این سفر همراه شماست. رزرو هتل در کیش به شما این امکان را خواهد داد که با آسودگی خاطر و هوشمندانه سفر کنید.

جنگ های شبانه در جزیره کیش
جنگ شبانه به اجرای زنده کمدی تئاتر همراه موسیقی گفته می شود. جنگ های شبانه با حضور کمدین ها و شومن ها اجرا می شود و فضای مناسب وشادی را برای خانواده ها فراهم می کند. جنگ های شبانه نمایش آیتم های شاد است که با اجرای استند آپ های کمدی، اجرای موسیقی، مسابقه، نمایش آیروبیک و… همراه می باشد. جنگ های شبانه سال ها پیش از آن که اجرای چنین برنامه های طنز و شادی در سراسر ایران معمول و قابل اجرا شود، در کیش برپا می شد. شاید این گفته اغراق نباشد که بسیاری از هنرمندان عرصه طنز که کمدی های استنداپ اجرا می کردند، کارشان را از کیش شروع کردند. در جنگ های شبانه کیش شما می توانید هم از اجرای موسیقی و دیدن حرکات آکروباتیک لذت ببرید، وهم با برنامه های کمدی اوج شادی و خنده را تجربه کنید. یکی از قسمت های معروف جنگ های شبانه کمدی استندآپ یا کمدی ایستاده است. در این نوع از اجرا کمدین به طور مستقیم با میهمانان و مخاطبان صحبت می کند و با بداهه گویی و داستان سرایی مخاطبان را به وجد می آورد. در بیشتر جنگ های شبانه کیش کمدی استندآپ اجرا می شود و معمولا اجرای این جنگ ها را مجریان و هنرمندان معروف کشور به عهده می گیرند، همچنین اغلب اوقات افراد مشهور و چهره های محبوب تلویزیون و سینما نیزدر این جنگ ها حضور پیدا می کنند، و به فضا و برنامه های جنگ جذابیت بیشتری می بخشند.

جزیره ی کیش دارای جنگ های متعددی است، این جنگ ها معمولا در هتل ها برگزار می شوند و بسیار پرطرفدار و جذاب هستند.از بهترین جنگ های شبانه ی هتل ها، می توان به جنگ های شبانه ی هتل ارم، هتل شایان و مارینا پارک و پارسیان اشاره کرد.

1683368901 115 کیش شهر جنگ های شبانه و شاد

بهترین جنگ های شبانه کیش

جنگ شبانه ستارگان کیش یکی از محبوب ترین جنگ های شبانه که به طور مداوم در کیش برگزار می شود، جنگ ستارگان کیش است. جنگ ستارگان رنگارنگ از لحاظ برنامه ریزی و اجرا بسیار حرفه ای است، این جنگ به تهیه کنندگی آقای اکبر اقبالی و سرمایه گزاری شرکت رنگارنگ کیش اجرا می شود. آقای اکبر اقبالی علاوه بر تهیه کنندگی نقش اصلی این جنگ را نیز بر عهده دارد، و در اجرای برنامه بسیار ماهر و توانمند است. برنامه ستارگان کیش از قسمت های مختلفی نظیراستندآپ کمدی، بخش حرکات آکروباتیک، تئاتر کمدی، بلک لایت شو، بیت باکس، مسابقه و نمایش اکبراقبالی تشکیل شده است. آقای اکبراقبالی در تمامی این قسمت ها حضور دارد و با هنرمندی به اجرای نمایش می پردازد. هنرمندان شناخته شده و محبوبی چون نیما ساحلی، علیرضا مقدسی، حسین حیدری و محسن ضیایی نیز در کنار اکبراقبالی هنرنمایی کرده و به این برنامه جذابیت بیشتری بخشیده اند. گنجایش بیشتر سالن های جنگ شبانه ستارگان در حدود 250 تا 400 نفر است، و همین موضوع باعث افزایش هیجان مخاطبان می شود. سانس اجرای برنامه از ساعت 23:55 تا 3 بامداد است.
مکان برگزاری جنگ ستارگان کیش: جنب بازار ونوس، کشتی مجلل ایرانی است. این برنامه شاد و مفرح یکی از پر مخاطب ترین برنامه ها در کیش انتخاب شده است، و قیمت بلیط آن با توجه به تنوع و کیفیت برنامه ها نسبتا ارزان می باشد. قیمت بلیط جنگ شبانه ستارگان کیش در حدود 78 هزار تومان است. و شما می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین آن را تهیه کنید. این جنگ به علت داشتن موزیک و ماهیت طنز در شب های وفات و محرم وصفر اجرا نمی شود.
جنگ شبانه ایرانیا کیش
جنگ شبانه ایرانیا کیش یکی از باسابقه ترین جنگ های شبانه کیش است که سال هاست برای ساکنان و میهمانان کیش برنامه اجرا می کند. حمید خندان یکی از چهرهای شناخته شده ی این جنگ است. در این شو شبانه برنامه های مفرحی مانند: تئاتر، کمدی، موسیقی، استنداپ کمدی، لیزرشو، موسیقی محلی و قومی، موسیقی پاپ، مسابقه های خانوادگی و…برگزار می شود. این جنگ هر شب درآمفی تئاتر هتل شایان کیش اجرا می شود، و ساعت اجرای آن از ساعت 23 تا 2 بامداد است، و قیمت بلیط ایرانیا کیش 55000 هزار تومان است، که می توانید آن را به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری نمایید.
بیست شو کیش
جنگ شبانه بیست شو کیش: این جنگ که قبلا به نام شوک شو معروف بود، با هنرمندی امیرعبدالله و فرهاد باقری اجرا می شود. این جنگ شبانه ی بیست شو هر شب از ساعت 24 تا 3 بامداد در هتل ققنوس کیش برگزار می شود. احسان استجابی، هاشم زهدی،دی جی تیا، ساسان بخشی، حسین میرطباطبایی و رضا رهام از دیگر هنرمندانی هستند، که در این جنگ شبانه، شبی شاد و مفرح برایتان خواهند ساخت. در بیست شو می توانید از تماشای آیتم هایی مانند: تئاترکمدی، ایروبیک حرفه ای، موسیقی محلی و قومی و موسیقی پاپ، استند آپ کمدی و… لذت ببرید. اجرای موسیقی بوسیله ی ایمان سیاه پوش از برنامه های جدید این جنگ است. ساعت اجرای این جنگ از ساعت 21 الی 24 است، و قیمت بلیط آن در حدود 50000 تومان می باشد، که می توانید آن را اینترنتی خریداری کنید.
دینامیت شو کیش
جنگ شبانه دینامیت شو: دینامیت شو یکی از جنگ های شبانه ی کیش است که طرفداران زیادی دارد. این جنگ چند سال پیش بوسیله ی آقای میلاد صالح پور(معروف به آقای گلابی) تاسیس شد. آقای صالح پور با تجربه ای که در زمینه ی اجرای کمدی و طنز داشت، تصمیم به برگزار کردن این شو گرفت، این جنگ قبلا در قصر هیجان کیش برگزار می شد، اما از آن جایی که این جنگ یک برنامه ی بسیار پرطرفدار بود، دینامیت شو از قصر هیجان کیش به سالن آمفی تئاتر 420 نفری مجموعه ی پارس سافاری کیش منتقل شد. سالن مجهز و مدرن پارس سافاری کیش با امکاناتی مانند نورپردازی حرفه ای و سیستم صوتی مدرن، نه تنها هیجان و لذت دیدن یک برنامه ی شاد و مفرح را بیشترخواهد کرد، بلکه کیفیت بالای سایر امکانات نیز باعث راحتی میهمانان در مدت اجرای برنامه می شود. این جنگ هر شب با یک سورپرایز جدید منتظر شماست، تا یک شب شاد و هیجان انگیز را برایتان بوجود آورد. آیتم هایی که در جنگ شبانه ی دینامیت شو مشاهده خواهید کرد، شامل استندآپ کمدی، تقلید صدا، واندرلند شو، سولونوازی وآیتم پرهیجان دینامیت پاور است. همچنین اجرای هنرمندان محبوب وبرتر ایران بر جذابیت و رضایت این برنامه افزوده است. قیمت بلیط دینامیت شو 57000 تومان می باشد. و زمان اجرای آن از ساعت 23:50 تا 3 بامداد است. برای خرید بلیط می توانید ازامکان رزرو خرید اینترنتی و آنلاین این جنگ استفاده کنید. برای رسیدن به محل اجرا نیز گزینه ای به نام درخواست ترانسفر در سایت دینامیت شو موجود است، که می توانید از آن استفاده کنید.
جنگ شبانه خندون شوکیش

جنگ شبانه خندون شوکیش: مهدی قناعتی یکی ازکمدین های استندآپ کشور برگزار کننده ی این جنگ است. در این جنگ مفرح و مدرن علاوه بر استندآپ های کمدی و نمایش های طنز، شاهد اجرای برنامه هایی نظیر رقص پارکورکاران، بیت باکس، رقص رباتیک، پرفورمنس و چندین آیتم متنوع دیگر خواهید بود. جنگ شاد خندون شو هر شب از ساعت 21:30 تا 24 در سالن آمفی تئاترهتل شایان کیش برگزار می شود. قیمت بلیط این جنگ شاد شبانه 60000 تومان می باشد. این جنگ گاهی برای برنامه های خود تخفیفات ویژه هم در نظر می گیرد، که برای اطلاع از آن ها و خرید اینترنتی می توانید به سایت جنگ شبانه خندون شو مراجعه کنید.
تا چند ماه قبل جنگ های شبانه ی محبوب دیگری مانند پازل شو نیز در کیش فعالیت داشتند، اما در حال حاضر این جنگ به فعالیت خود در کیش خاتمه داده است. بنابراین جنگ شبانه ی پازل شو که در هتل ارم برگزار می شد، اکنون با هنرنمایی اکبر اقبالی در هتل ارم برگزار می شود. این جنگ نیز مانند جنگ ستارگان شامل قسمت های مختلفی چون استندآپ، حرکات آکروباتیک و مسابقه و… است.

جزیره ی زیبای کیش با جاذبه های گردشی و اقلیم بی نظیر خود همیشه مورد توجه گردشگران بوده است. این جزیره با داشتن ساحل زیبا، مراکز خرید و تفریحی انتخاب مناسبی در همه ی فصول است. حتی در زمستان نیز به علت داشتن آب و هوای گرم و مرطوب ، گردشگران با میل و رغبت آن را برای سفر برمی گزینند.
:در پایان به چند جاذبه ی گردشگری این جزیره اشاره ی کوتاهی می کنیم.
مرکز خرید تجاری کیش
مرکز خرید تجاری کیش: این مرکزبا 479 غرفه یکی از بزرگترین مراکز خرید کیش است، طراحی و نورپردازی آن خیره کننده وزیباست. مرکز تجاری کیش دارای مغازه های متنوع و زیادی است، در این مرکز خرید با هر سلیقه و بودجه ای می توان خرید کرد. وجود یک رستوران گردان و چند کافی شاپ بر جذابیت آن افزوده است.
شهرباستانی حریره
شهرباستانی حریره: این شهر یک شهر باستانی است ودر ساحل شمالی کیش قرار دارد، آثاربقایای به جا مانده از آن با وسعتی بیش از3 کیلومتر مربع بازگو کننده ی این مطلب است، که روزگاری شهری بزرگ و آباد در این منطقه قرار داشته است. قدمت دقیق این شهر مشخص نیست، اما به گفته باستان شناسان تاریخ آن به دوره ی ساسانیان و اوایل دوره ی اسلامی برمی گردد.
 مجموعه دلفیناریم جزیره کیش

مجموعه دلفیناریم جزیره کیش: مجموعه ی تفریحی پارک دلفین ها با مساحتی در حدود 100 هکتار در جنوب شرقی کیش قرار دارد. مجموعه ی دلفیناریم کیش اولین دلفیناریم ایران است، این مجموعه شامل یک فضای سبزبا گونه های مختلف گیاهی و جانوری است، درختانی مانند درختان نخل، لور، اکالیپتوس، مورد، کهور، جونیا پروس، کاکتوس در آن به چشم می خورند. این فضای سبز با توجه به اقلیم خاص جزیره و مرجانی بودن جزیره در نوع خود بی نظیر است. دلفیناریم مجموعه ای است که در آن 21 پستاندار دریایی نگهداری می شوند. پستاندارانی مانند دلفین، شیر دریایی و پنگوئن از آن جمله هستند. نمایش دلفین ها یکی از دلایل محبوبیت این پارک است. بخش پرندگان نیز با داشتن 57 گونه پرنده از سراسر جهان یکی از منحصربه فرد ترین مراکز نگهداری جانور در ایران به شمار می رود.

معرفی هتل پارسیان کیش
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر