لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل فلامینگو با هتل ویدا کیش
مقایسه هتل فلامینگو با هتل ویدا کیش

مقایسه هتل فلامینگو با هتل ویدا کیش

در این مقاله مقایسه هتل فلامینگو با هتل ویدا کیش را می‌خوانید. جزیره کیش مرواریدی درخشان ایران است. امروزه این جزیره زیبا و آفتابی از قطب‌های اصلی گردشگری ایران بوده و هر ساله از توریست‌های زیادی میزبانی می‌کند. توریست‌ها می‌توانند برای اقامت هتل فلامینگو کیش یا هتل ویدا را انتخاب کنند.

این دو هتل از هتل های کیش را که در ادامه معرفی می‌کنیم، از هتل های بسیار عالی جزیره هستند. ارائه خدمات کامل و داشتن امکانات موردنیاز این دو هتل را تبدیل به انتخاب اول مسافران کرده است.

رزرو هتل فلامینگو یا هتل ویدا کیش کدام بهتر است؟

رزرو هتل فلامینگو یا هتل ویدا کیش

هتل فلامینگو از جمله بهترین هتل های چهار‌ستاره جزیره کیش بوده که در قلب جزیره و در سمت غربی بلوار دریا قرار دارد. هتل دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی بواسطه نزدیکی به بازارهای مروارید، زیتون، مرکز تجاری، ونوس، بیست و مریم است. همچنین دسترسی راحت به ساحل و اسکله تفریحی با امکانات متنوع دارد.

هتل ویدا هم یکی از بهترین و مدرن‌ترین هتل های ۵ ستاره کیش محسوب می شود. این هتل که بر پایه معماری روز دنیا ساخته شده دارای بهترین خدمات و امکانات رفاهی است. از جمله ویژگی‌های هتل ویدا نزدیکی به ساحل دریا و مراکز خرید است. پیشنهاد می کنم مقاله “مقایسه هتل فلامینگو و هتل پارمیدا کیش” را مطالعه کنید.

مقایسه قیمت هتل فلامینگو کیش با هتل ویدا

مقایسه قیمت هتل فلامینگو کیش با هتل ویدا

قیمت این دو هتل ثابت نبوده و بسته به شرایط، از هر نظر متغیر است. برای اطلاع از قیمت این هتل ها می توانید به بخش رزرو هتل ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

مقایسه هتل ویدا و هتل آرامیس پلاس کیش
ادامه مطلب

امکانات هتل فلامینگو بهتر است یا هتل ویدا کیش؟

امکانات هتل ویدا

امکانات هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش متشکل از ۱۴۴ واحد اقامتی با تمامی امکانات رفاهی است. این واحدها دارای چیدمانی بسیار شیک هستند. همچنین برخورداری از تخت‌ها و تشک‌های استاندارد، به آسایش و راحتی مسافران کمک می‌کند.

همان‌طور که پیشتر بیان داشتیم، واحدهای هتل ویدا کیش دارای امکانات کاملی هستند که از جمله این امکانات شامل چای‌ساز، دراور، کمد لباس، یخچال، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، رخت‌آویز، میز تحریر و مبلمان در برخی از واحدها، تلفن، روم سرویس و مینی‌بار با هزینه می‌شود. داخل اتاق‌ها سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق و اعلام حریق نیز وجود دارد.

استخر هتل ویدا کیش

در رابطه با امکانات بهداشتی اتاق‌ها می‌توان به حمام و وسایل بهداشتی و سرویس بهداشتی فرنگی هم اشاره کرد. جهت استفاده از سرویس بهداشتی ایرانی حتما به لابی هتل مراجعه نمایید. از امکانات دیگر هتل ویدا کیش شامل صندوق امانات و اینترنت رایگان در اتاق‌ها و لابی می‌شود.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل عبارت است از سالن بدنسازی، خدمات ماساژ،  پارک کودک، سالن بیلیارد، استخر هتل ویدا کیش. استخر هتل ویدا کیش شامل سونا، جکوزی، حمام سنتی و اسپا است.

امکانات رفاهی هتل فلامینگو کیش

نظرات هتل فلامینگو کیش

محوطه بیرونی هتل دارای تزئینی با آلاچیق و آب‌نما و گل‌هایی گوناگون است تا فضایی دلپذیر برای مسافران ایجاد گردد. چنانچه با ماشین خود به این جزیره زیبا سفر می‌کنید، این امکان را دارید تا از پارکینگ امن هتل فلامینگو بهره‌مند شوید.

از جمله مزایایی که هتل فلامینگو کیش دارد، تور شهرگردی در جزیره می‌باشد. البته اگر علاقه‌مندید از جاذبه‌های دیدنی بیشتری در کیش دیدن نمایید، می‌توانید در تور کیش با هزینه‌ای نه‌چندان زیاد شرکت کنید.

چنانچه برای سفر‌ کاری عازم کیش هستید، هتل فلامینگو از امکاناتی چون فتوکپی، دورنگار و همچنین سالن‌های برگزاری همایش و کنفرانس، برخوردار است. هتل فلامینگو دارای امکانات لازم برای معلولین هم است تا اقامت راحت و آسوده داشته باشد. برای رفاه حداکثری مسافران، هتل فلامینگو امکان بهره‌مندی از خدماتی نظیر لباس‌شویی، نگهداری از چمدان‌ها، خشک‌شویی، اینترنت پرسرعت و استقبال فرودگاهی را نیز برای مسافران فراهم کرده است.

آغاز همکاری شبکه ایران هتل آنلاین با هتل پنج ستاره ویدا کیش
ادامه مطلب

مقایسه کافی شاپ و رستوران هتل فلامینگو کیش با هتل ویدا

منو رستوران هتل فلامینگو کیش

Flamingo Hotel kish 5 jpg

جهت سرویس‌دهی مناسب به‌تمامی مهمانان، دو رستوران در هتل فلامینگو به نام‌های دلفین و فلامینگو فعالیت می‌کنند. رستوران فلامینگو دارای ظرفیتی معادل با ۱۸۰ نفر بوده و در تمامی طول روز انواع متنوع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را به مهمانان هتل ارائه می‌دهد.

رستوران دلفین در سال ۱۳۹۹ بازسازی و افتتاح شده است. این رستوران ظرفیتی معادل با ۱۷۵ نفر را دارد. آماده‌سازی انواع و اقسام غذاهای لذیذ و مقوی برای مراسم و رویدادهایی ویژه، این رستوران را تبدیل به میزبانی درخور کرده است.

افزون بر این دو رستوران، کافی شاپ و فست فودی نیز به اسم پریگو در محوطه هتل فلامینگو واقع شده است. برخورداری از فضایی بسیار دل‌نشین و باصفا و فراهم کردن خدماتی باکیفیت، به جلب رضایت مهمانان کمک کرده است.

هتل فلامینگو کیش

قیمت غذا در هتل فلامینگو کیش

قیمت غذا در هتل فلامینگو باتوجه به تعداد ستاره‌های هتل بالا است. البته این قیمت بالا باتوجه به کیفیت بسیار خوب غذاها می‌باشد.

رستوران هتل ویدا

رستوران هتل ویدا کیش

رستوران هتل ویدا کیش تقریبا دارای ۳۰۰ نفر ظرفیت بوده و با انواع غذاهای خوشمزه ایرانی، فرنگی، دریایی، گیاهی و فست‌فود در فضایی دلنشین و شیک میزبان میهمانان است. انواع کیک، نوشیدنی و دسر و میان‌وعده را نیز می‌توانید در کافی‌شاپ هتل ویدا سفارش داده و میل کنید.

صبحانه هتل ویدا کیش

صبحانه هتل ویدا کیش

برای شروع روز و داشتن انرژی کافی حتما صبحانه‌های متنوع و تازه هتل ویدا را میل کنید.

فاصله هتل فلامینگو کیش یا هتل ویدا تا دریا ، کدام نزدیک تر است؟

  • فاصله هتل فلامینگو با ساحل کیش ۶۰۰ متر است.
  • هتل ویدا کم تر از 900 متر تا دریا فاصله دارد.

فاصله هتل فلامینگو کیش و هتل ویدا تا مراکز خرید، کدام نزدیک تر است؟

فاصله هتل فلامینگو کیش تا مراکز خرید

هتل فلامینگو

  • فاصله تا بازار مریم جزیره کیش ۳ کیلومتر
  • فاصله تا بازار پانیذ ۱ کیلومتر
  • فاصله تا بازار پردیس یک و دو ، ۲ کیلومتر
  • فاصله تا بازار مرجان جزیره کیش ۵ کیلومتر
  • فاصله تا بازار ونوس جزیره کیش ۱ کیلومتر
  • فاصله تا بازار مروارید جزیره کیش ۱ کیلومتر
معرفی هتل شایان کیش – هتل ساحلی 5 ستاره در بهترین نقطه جزیره
ادامه مطلب

هتل ویدا

  • فاصله تا بازار ونوس ۱ کیلومتر و ۴۹۸ متر
  • فاصله تا بازار زيتون کیلومتر و ۵۳۴ متر
  • فاصله تا بازار پردیس ۱ کیلومتر و ۶۹۵ متر

نظرات هتل فلامینگو و هتل ویدا کیش

نظرات هتل فلامینگو کیش

ما سعی کردیم به مقایسه هتل فلامینگو با هتل ویدا کیش بپردازیم. از آنجایی که نظرات درباره هتل فلامینگو و هتل ویدا متنوع است، پیشنهاد می‌دهیم به قسمت نظرات سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

آدرس و شماره تلفن هتل فلامینگو کیش

آدرس: كيش، میدان امیر کبیر، بلوار دریا

تلفن پشتیبانی: 05191005105

آدرس و شماره تلفن هتل ویدا کیش

آدرس و شماره تلفن هتل ویدا کیش

آدرس: جزیره کیش ، بلوار موج ، هتل پنج ستاره ویدا

تلفن پشتیبانی: 05191005105

سوالات متداول

فاصله هتل فلامینگو کیش و هتل ویدا کیش تا مراکز خرید چقدر است؟

فاصله هتل فلامینگو تا بازار مریم جزیره کیش ۳ کیلومتر، فاصله تا بازار پانیذ ۱ کیلومتر، فاصله تا بازار پردیس یک و دو ، ۲ کیلومتر، فاصله تا بازار مرجان جزیره کیش ۵ کیلومتر، فاصله تا بازار ونوس جزیره کیش ۱ کیلومتر، فاصله تا بازار مروارید جزیره کیش ۱ کیلومتر است. فاصله هتل ویدا تا بازار ونوس ۱ کیلومتر و ۴۹۸ متر، فاصله تا بازار زيتون کیلومتر و ۵۳۴ متر، فاصله تا بازار پردیس ۱ کیلومتر و ۶۹۵ متر

فاصله هتل فلامینگو کیش و هتل ویدا تا دریا چقدر است؟

فاصله هتل فلامینگو با ساحل کیش ۶۰۰ متر است. هتل ویدا کم تر از 900 متر تا دریا فاصله دارد.

جمع‌بندی

مقایسه هتل فلامینگو با هتل ویدا کیش را در این مقاله خواندید. همانطور که می‌دانید امکانات هتل ها در جزیره کیش براساس تعداد ستاره‌های هتل و رده قیمتی آن‌ها متنوع هستند. با این حال اگر می‌خواهید سفری راحت و خاطره‌انگیز داشته باشید، برای اقامت، پیشنهاد ما این دو هتل است.

4/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر