لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> آداب و رسوم >> بزرگترين گردهمائی خيابانی در سنگاپور
بزرگترين گردهمائی خيابانی در سنگاپور

بزرگترين گردهمائی خيابانی در سنگاپور

نور، دوربین، كمی نور بیشتر … و حركت! چینگای كه یك اثر از یك شخصیت خیالی چندملیتی سنگاپوری است، بزرگترین اجرای خیابانی و گردهمائی متحرك در قاره آسیا می باشد. این كارناوال كه در خلال جشن های سال جدید چینی برگزار می گردد، از همان سال 1973 طرفداران بی شماری جذب خود نمود. با رشد و افزایش شهرت آن، رویدادهای مكمل متعددی نیز در عمل پدیدار شده و در نتیجه راه های بیشتری برای لذت بردن از مراسم بزرگ چینگای فراهم آمده اند. در اینجا مطالبی در خصوص چگونگی شركت در این جشن های رنگارنگ و خارق العاده ارائه می گردند. با آشنایی با چنین مراسم های جذابی، می توانید با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر كنید.

راهپیمائی چینگای
راهپیمائی خیره كننده چینگای در سنگاپور كه در اصل به عنوان بخشی از جشن های شروع سال جدید قمری برگزار می گردیده است، تكامل و توسعه یافته و در حال حاضر بیشتر به عنوان نمایشی از میراث و فرهنگ چندقومیتی شناخته می شود. نمایش های پرجنب و جوشی از جمعیت تماشایی، رقص و پایكوبی های فرهنگی، لباس های سنتی، نمایش هنرهای رزمی تخصصی، راه رفتن با استفاده از چوب های بلند، رقص شیرها، حركت های نمایشی هوایی و بسیاری دیگر از سرگرمی ها، این فستیوال را تبدیل به نمایشی نموده است كه حتماً بایستی از آن دیدن نمود.

این فستیوال هر ساله با یك تِم و طرح جدید پا به عرصه وجود می گذارد و اقتباس های مدرن، این سنت ریشه دار و مورد احترام را به نمایشی با فناوری بالا تبدیل می نمایند. مهم نیست طرح مورد استفاده چه باشد، همیشه پایان عظیم آن به همراه نورهای خوش رنگ كم سو، آتش بازی و رنگ های زیبای روشن كننده آسمان، لذتی كامل را برای مردم فراهم می آورد. شما هرگز نمی دانید كه واقعاً انتظار دیدن چه صحنه هایی را داشته باشید، فقط باید مطمئن باشید كه این مراسم پر زرق و برق، باطراوت و پر جنب و جوش و فوق العاده سرگرم كننده خواهد بود. این تجربه در شروع سال جدید قمری در سنگاپور طی دو شب برگزار می گردد و در نتیجه بلیط ها به سرعت به فروش می روند، بنابراین از قبل بلیط های خود را رزرو نمایید.راهپیمائی چینگای همه ساله در دومین تعطیلی آخر هفته سال جدید قمری برگزار می شود.
Chingay Parade
Chingay Parade

كارناوال چینگای

زیر سایه پرنده پر زرق و برق سنگاپوری (چرخ و فلك معروف سنگاپور)، چینگای یك سرزمین عجایب و پر از جمعیت است كه متشكل از آثار هنری و فعالیت ها و بازی های خانوادگی مانند بازی جالب جنگا و چهارچرخه سواری می باشد. اجرا كنندگان نمایش ها در این كارناوال در داخل این فستیوال در حركت بوده و این امكان را برای شركت كنندگان فراهم می آورند كه بتوانند همگی از نزدیك لباس های جالب آنها را تماشا كرده و نیازی به گفتن نیست كه بتوانند عكس های اینستاگرامی زیبایی نیز تهیه نمایند. ورود به این كارناوال سه روزه رایگان است، اما با هدف بازدید از مسابقات فرمول یك در روز آخر، این كارناوال تبدیل به یك زمین بازی ماجراجویانه عظیم شده و با وجود برگزاری این مسابقات، كامل نیز گردیده است.
Chingay Parade

چینگای در دل كشور
برای اینكه همانند یك فرد بومی از چینگای لذت ببرید، به سوی یكی از مكان های برگزاری این كارناوال در قلب كشور بروید، جائی كه مراسم به خیابان های محله های مختلف سنگاپور كشیده می شود. سال های قبل شاهد جشن های شبانه در جاده اوركارد بوده ایم، جشنی كه در آن راهپیمائی كنندگان سفر خود را با عبور از میان محله ها و نیز اجرا كنندگان نمایش های فرهنگی دنبال می كنند. این جشن شبیه به یك مراسم بسیار بزرگ محله ای همراه با جمعیتی بی شمار می باشد!

برج N سئول
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر