لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> راهنمای خرید از بانکوک
راهنمای خرید از بانکوک

راهنمای خرید از بانکوک

گردش در تمام قسمتهای شهر بانکوک برای سرک کشیدن در بازارها و مراکز خرید آن کار سخت و ترسناکی به نظر می رسد. تصور گردش در شهر آن هم با ماشین و عبور از تقاطع های شلوغ ترسناک است. بهترین راه برای حل مشکل ترافیک استفاده از راه هوایی یا همان قطارهای هوایی BTS است. مراکز خرید زیادی وجود دارند پس چطور بهترین مقصد را انتخاب کنیم؟ در اینجاست که ما وارد می شویم. در ادامه راهنمای خرید در خیابان سوخومویت آورده شده است. با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین همراه باشید.

موچیت (Mochit)

اگر دوست دارید لباس ارزان بخرید و از دیدن جمعیت خریدکنندگان لذت ببرید نخست در ایستگاه موچیت توقفی داشته باشید و در بازارهای Chatuchak Weekend و JJ Green Night گردش کنید. در این ایستگاه پول زیادی خرج نمی شود زیرا اجناس ارزان هستند. این بازارها تنها در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه باز هستند. فروشندگان بازار JJ Green Night معمولا بساط خود را بعد از ساعت 5:30 بعدازظهر به بعد پهن می کنند.

آری (Ari )
خرید از تایلند

منطقهLa Villa در چندقدمی ایستگاه آری قرار دارد. اگر از خروجی شماره چهار ایستگاه خارج شوید با جمعیت فروشندگان دستفروش در فضای سبز La Villa روبرو می شوید. در این بازار لباسهای زنانه، کفش و لوازم جانبی بسیاری بفروش می رسد.

یادبود پیروزی (Victory Monument)
خرید از تایلند
در فاصله پنج دقیقه ای از ایستگاه Victory Monument مجتمع King Power و مرکز خرید Century قرار دارد. اگر قصد خرید لباسهای برند را دارید در مجتمع King Power برندهای مختلفی وجود دارد. و مرکز خرید Century بازار سرپوشیده ای مملو از لباسها و غذاهای ارزان قیمت است. پیشنهاد می کنیم اول سری به مجتمع King Power بزنید و سپس به مرکز خرید Century بروید تا به کیف پولتان هم استراحتی بدهید.
بیشتر بخوانید:
سیام (Siam)
خرید از تایلند

مراکز خرید سه گانه , Siam Center Siam Paragon و Siam Discoveryغوغایی در بانکوک به پا کرده اند. فروشگاهها و بوتیکهای منحصربفرد این مرکز در کنار ورودی های باشکوهشان برای جلب توجه خریداران و اغوای آنها برای ورود به داخل مرکز خرید کافی هستند. تعدادی مغازه های کوچک هم در اطراف این مگامالها از جمله Siam Square One وجود دارند.

چیت لوم (Chit Lom)
خرید از تایلند

ایستگاه چیت لوم یکی از بهترین ایستگاههای موجود در میان لیست ماست و دلیل آن هم بخشی بخاطر وجود تعداد انبوهی مغازه در این ایستگاه است. چندین مال در پیاده روی خیابان سوخومویت وجود دارد که از آن جمله می توان مالهای Palladium World Shopping Mall, Central World, The Platinum Fashion Mall و Amarin Plaza را نام برد. در مرکز خرید Central World شاهد دکور و طراحی های فوق العاده جالب در هشت طبقه مملو از مغازه و بوتیکها هستیم. در طبقه اول لباسهای زنانه و وسایل بهداشتی به فروش می رسند و در دیگر طبقات همه چیز از وسایل الکترونیک گرفته تا عینک پیدا می شود.

خرید از تایلند
آسوک (Asok)
خرید از تایلند

در Terminal 21 صرفنظر از نیاز شما همه چیز پیدا می شود. مغازه های حالت عمده فروشی موقت درسرتاسر خیابان به چشم میخورند که لباسهای برند را می فروشند. خلاصه هیچ کس از این مرکز خرید ناامید برنمی گردد.

فروم فونگ (Phrom Phong )
خرید از تایلند

کسانی که دوست دارند جیبشان خالی شود باید از مرکز خرید Emporium Bangkok دیدن کنند. در ورودی مرکز خرید برند دیور توجه شما را جلب خواهد کرد و بدنبال آن فروشگاههایی از دیگر برندها با نورهای جلب توجه کننده و دکورهای جالب قرار دارند. این مرکز برای گشت و گذار در هنگام آفها مکان مناسبی است.

باغ گیاه شناسی نانگ نوچ پاتایا
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر