لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> بازار اطلس، جهیزیه از کجا بخریم؟
مرکز خرید اطلس مشهد

بازار اطلس، جهیزیه از کجا بخریم؟

مشهد در سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی داشته و مراکز خرید مدرن و شیکی برای عرضه انواع کالا به آن اضافه شده است. یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید این شهر، بازار اطلس مشهد است که عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید جهیزیه را از آن خود کرده است.

اگر در هتل های مشهد اقامت دارید یا ساکن شهر هستید و می‌خواهید انواع لوازم منزل لوکس و برند را تهیه کنید، اطلس را از یاد نبرید. در این بازار هرچه بخواهید پیدا می‌شود. تا پایان با ما باشید تا با این مجموعه و امکانات آن بیشتر آشنا شوید.

آدرس بازار اطلس

atlas mall 6

بازار اطلس علاوه بر اینکه یک مرکز خرید است به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری مشهد نیز به شمار می‌رود. اطلس یک مرکز خرید چندمنظوره در قسمت جنوب شرقی شهر است. این بازار بزرگ در همسایگی میدان حافظ و بزرگراه کلانتری قرار گرفته است. نزدیکی پاساژ اطلس مشهد با حرم مطهر امام رضا سبب شهرت بیشتر این بازار شده است.

  • آدرس: خراسان رضوی، مشهد، بزرگراه کلانتری، ضلع جنوبی میدان حافظ.
  • شماره تماس: 33001-051.

چگونه به بازار اطلس مشهد برویم؟

چگونه به بازار اطلس مشهد برویم؟

برای رسیدن به بازار اطلس مشهد شما می‌توانید از ماشین شخصی یا وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید. البته اگر خریدتان زیاد است یا کودکی به همراه دارید، پیشنهاد ما به شما ماشین شخصی است تا سوار و پیاده‌شدن و شلوغی باعث دردسرتان نشود.

دسترسی با ماشین شخصی

برای رفتن به پاساژ اطلس مشهد با ماشین شخصی از حرم شما باید ابتدا در خیابان امام رضا برانید تا به میدان بسیج برسید. سپس از خروجی دوم به‌سمت میدان 15 خرداد بروید و از خروجی سوم خود را به بلوار جمهوری اسلامی برسانید.

پس از رسیدن به بلوار جمهوری، مسیر خود را ادامه دهید تا بلوار کوشش جلویتان سبز شود. از بلوار کوشش به‌سوی میدان حافظ بروید و از خروجی دوم در مسیر کوشش 39 حرکت کنید. در این مسیر که بروید، بازار بزرگ اطلس را روبه‌رویتان خواهید دید.

دسترسی با وسایل حمل‌ و نقل عمومی

چنانچه برایتان مقدور نیست که با ماشین شخصی به این بازار بروید، مترو، اتوبوس و تاکسی انتخاب‌های خوبی برایتان هستند. در صورت استفاده از مترو باید در ایستگاه بسیج یا ایستگاه 17 شهریور واقع در چهارراه نخریسی پیاده شوید.

ارزانترین هتل 5 ستاره مشهد
ادامه مطلب

پس از پیاده‌شدن در هر یک از این ایستگاه‌ها، شما حدود 2 تا 3 کیلومتر تا بازار اطلس فاصله دارید. این مسیر را می‌توانید با تاکسی یا اتوبوس طی کنید.

گزینه دیگر برای رسیدن به این مجموعه تجاری و تفریحی، اتوبوس است که شما را در نزدیکی پاساژ اطلس پیاده می‌کند. به این منظور با استفاده از BRT به ایستگاه بسیج بروید و در میدان بسیج سوار اتوبوس خط 1∙71 شوید.

پس از سوارشدن در پایانه انقلاب اسلامی – صبا در کوشش 39 از اتوبوس پیاده شوید. در آخر مسیر کوتاهی تا بازار باقی می‌ماند که با کمی پیاده‌روی می‌توانید آن را طی کنید.

اگر حوصله توقف‌های مکرر اتوبوس و مترو را ندارید و می‌خواهید سریع‌تر و راحت‌تر به بازار برسید، تاکسی گزینه خوبی برایتان است. تاکسی‌های شهری یا اینترنتی در گوشه‌وکنار شهر وجود دارند که به‌راحتی و بی‌دردسر شما را به بازار اطلس می‌رسانند.

معرفی بازار اطلس

معرفی بازار اطلس

بازار اطلس مشهد با 114هزار مترمربع و 11 طبقه یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید مشهد است. این پاساژ را می‌توان بزرگ‌ترین مرکز خرید جهیزیه در کشور دانست که در آن هرچه بخواهید از ظروف چینی و کریستال تا لوازم برقی پیدا می‌شود.

بازار اطلس نمای زیبایی دارد که از بخش‌های عمودی تشکیل شده است. این مجتمع در شب به نورپردازی‌های زیبا مزین می‌شود که زیبایی آن را بیشتر می‌کند.

مدیریت این مجموعه، اطلس را مرجعی کامل برای خرید انواع جهیزیه معرفی کرده است که با مراجعه به آن از پرسه در سایر مغازه‌های سطح شهر بی‌نیاز می‌شوید. البته در این مرکز خرید به‌غیر از جهیزیه و لوازم منزل فروشگاه‌های دیگری نیز وجود دارد.

پاساژ اطلس مشهد سه طبقه پارکینگ و بیش از 1200 واحد جای پارک دارد که با آسانسور، رمپ و پله امکان دسترسی به آن وجود دارد. از 11 طبقه این مجتمع، 5 طبقه از آن به عرضه لوازم خانگی تعلق دارد که در ادامه آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

طبقات مختلف پاساژ الماس

طبقات مختلف پاساژ الماس

یکی از مزایای پاساژگردی در بازار الماس این است که هر طبقه از آن به کالاهای مخصوص اختصاص یافته است؛ بنابراین شما اگر از قبل بدانید در هر طبقه چه خبر است، راحت‌تر می‌توانید نیازهای خود را برطرف کنید.

جاهای دیدنی مشهد نزدیک حرم، تفریح در کنار زیارت
ادامه مطلب

این مجموعه حدود هزار و دویست واحد تجاری دارد که در طبقات مختلف پراکنده شده‌اند. در کنار واحدهای تجاری، خدمات رفاهی و تفریحی نیز در طبقات مختلف بازار اطلس مشهد به چشم می‌خورد. با ما باشید تا گشتی در طبقات مختلف این پاساژ بزنیم. اگر هم قصد خرید از بازارهای ارزان مشهد را دارید در این بین می‌توانید مغازه هایی با قیمت ارزان تر از بقیه پیدا کنید.

  • طبقه A: این طبقه مخصوص عرضه انواع ظروف مانند چینی، کریستال، لوازم دکوری و ظروف بلور است.
  • طبقه B: در این طبقه شما می‌توانید انواع لوازم خانگی لوکس و برند را تهیه کنید. اگر به‌دنبال برندهای اصل و باکیفیت هستید، سری به طبقه B بزنید.
  • طبقه C: طبقه سوم به فروش انواع لوازم صوتی و تصویری اختصاص دارد. در این طبقه نمایندگی‌های برندهای مختلف را می‌بینید و می‌توانید محصول دلخواه خود را پیدا کنید.
  • طبقه D: در این طبقه دسته‌بندی کالا وجود ندارد؛ بلکه انواع لوازم منزل، دکوری، فرش و موکت و… در طبقه چهارم پیدا می‌شود.
  • طبقه E: در این طبقه شما می‌توانید انواع محصول دیجیتال، پوشاک، سوغات مشهد، خشکبار و لوازم آرایشی و بهداشتی را تهیه کنید.

 امکانات بازار اطلس

بازار اطلس مشهد تنها یک مرکز تجاری نیست. در این مجموعه امکانات مناسب و تفریحات متنوعی وجود دارد که برخی از آن‌ها را در زیر آورده‌ایم.

فودکورت بازار اطلس

فودکورت بازار اطلس

این روزها در هر مرکز خرید بزرگ و لوکسی بخشی مجزا به نام فودکورت دیده می‌شود. بازار اطلس مشهد نیز از این قضیه مستثنی نیست و بزرگ‌ترین فودکورت شرق کشور را در دل خود جای داده است.

این فودکورت متشکل از 16 رستوران و کافه است که غذاهای ایرانی، بین‌المللی و فست‌فود ارائه می‌دهند. این مجموعه بزرگ منوهای خاص با تنوع غذایی بالا دارد که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند.

فودکورت بازار اطلس به‌قدری بزرگ است که حتی وقتی شلوغ شود، باز هم جایی برای نشستن در آن پیدا می‌کنید. در این مجموعه شما حق انتخاب گسترده‌ای دارید و می‌توانید غذاهایی با قیمت و کیفیت مناسب سفارش دهید.

گران ترین هتل های مشهد
ادامه مطلب

پردیس سینمایی اطلس

پردیس سینمایی اطلس

یکی دیگر از امکانات سرگرم‌کننده بازار اطلس مشهد، پردیس سینمایی آن است. پردیس سینمایی اطلس شامل 11 سالن برای نمایش فیلم است. در این سینما از به‌روزترین تکنولوژی ساخت سینما استفاده شده است و کیفیت صدا و تصویر شما را متعجب خواهد کرد.

در این مجموعه سینمایی، امکان تماشای فیلم سه‌بعدی نیز وجود دارد. برای تهیه بلیط سینما کافی است حضوری به گیشه مراجعه کنید یا به‌صورت آنلاین بلیط را خریداری کنید.

سایر امکانات بازار اطلس مشهد

کافی شاپ بازار اطلس

امکانات و خدمات رفاهی بازار اطلس مشهد تنها به موارد بالا ختم نمی‌شود. در این مجموعه امکانات متعدد دیگری نیز وجود دارد که عبارت است از:

  • سالن اجتماعات
  • سرزمین بازی کودکان
  • نمایندگی شرکت‌های بیمه
  • شعبه بانک انصار
  • سرویس بهداشتی
  • اطلاعات و نگهبانی
  • سیستم اطفای حریق
  • نمازخانه
  • واحدهای اداری
  • آسانسور و پله‌برقی
  • پارکینگ سرپوشیده طبقاتی.

ساعت کاری بازار اطلس مشهد

ساعت کاری بازار اطلس مشهد

ساعت کاری مجتمع الماس همه‌روزه از ساعت 9:30 صبح تا 10 شب است. البته بهتر است بدانید که برخی از واحدهای تجاری بازار اطلس مشهد بین ساعت 14 تا 16 فعالیت ندارند. همچنین کافه نیز عصرها باز می‌شود، اما فودکورت برای ارائه نهار، شام و میان‌وعده باز است.

برای اطلاع از ساعت کاری مجموعه در روزهای تعطیل به صفحه اینستاگرام اطلس مراجعه کنید یا با شماره 33001-051 تماس بگیرید. توجه داشته باشید که بازدید از این مرکز خرید رایگان است و نیاز به پرداخت ورودی ندارد.

خرید انواع لوازم خانگی در بازار اطلس

در این نوشته از ایران هتل ما به معرفی بازار اطلس مشهد پرداختیم. اطلس مرکز خریدی 11طبقه در مشهد است که در آن بیش از 1200 واحد تجاری وجود دارد. این مجموعه بزرگ‌ترین مرکز خرید جهیزیه و لوازم منزل با امکانات تفریحی و رفاهی مناسب است.

بزرگ‌ترین فودکورت شرق کشور، سینما پردیس اطلس، سرزمین بازی کودکان، نمازخانه، سرویس بهداشتی و… ازجمله امکانات این بازار است. همچنین پارکینگی سرپوشیده با ظرفیت بالا در این مجموعه فعال است که خیالتان را بابت جای پارک راحت می‌کند.

آیا شما تجربه خرید از این مجتمع را داشته‌اید؟ نظر شما درباره کیفیت، تنوع و قیمت محصولات در این بازار چیست؟ خوشحال خواهیم شد تجربیات شما را در بخش نظرات بخوانیم.

4.7/5 - (23 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر