لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> افتتاح هتل 4 ستاره لیلیوم در جزیره کیش
افتتاح هتل 4 ستاره  لیلیوم  در جزیره کیش

افتتاح هتل 4 ستاره لیلیوم در جزیره کیش

جزیره تماشایی و زیبای کیش، از نظر تنوع جاذبه های گردشگری در سطح بالایی قرار دارد. بسیاری از گردشگران، دستیابی به آرامش را هدف خود از سفر به کیش بیان می کنند. قدم زدن در کنار سواحل مرجانی این جزیره، آرامشی عمیق به هر فرد می دهد. کیش برای افرادی که به دنبال هیجان و ماجراجویی هستند، نیز مقصد جالبی است چراکه طیف وسیعی از تفریحات دریایی و سرگرم کننده در سواحل این جزیره ارائه می شود که روحیه هیجان پذیری افراد را تا حد زیادی اغنا می کنند. در تورهایی که توسط دفاتر مسافرتی گوناگون، برای این جزیره زیبا به فروش می رسند، هتل و بلیط هواپیما حرف اول را می زنند. انتخاب هتل های کیش، هم از نظر امکانات و هم از نظر دسترسی به نقاط دیگر جزیره از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مطلب قصد داریم تا شما با هتل 4 ستاره لیلیوم کیش بیشتر آشنا کنیم، پس در ادامه مطلب پیش رو همراه ما باشید.

دسترسی به هتل لیلیوم کیش

هتل زیبا و مجلل لیلیوم در میدان پردیس جزیره کیش قرار دارد و اگر از میدان پردیس وارد بلوار رودکی شوید، آن را مشاهده می کنید. این هتل از فرودگاه کیش، 6 کیلومتر فاصله دارد و فاصله آن تا اسکله تفریحی 1800 متر است. هتل یاد شده به مراکز تجاری و به ویژه مراکز خرید پردیس 1 و 2 و رویال مال بسیار نزدیک است؛ به گونه ای که پیاده، تنها چند دقیقه تا این مراکز خرید فاصله است.
هتل 4 ستاره لیلیوم

معرفی هتل مشیرالممالک یزد
ادامه مطلب

افتتاح هتل بین المللی لیلیوم

برای افتتاح هتل 4 ستاره لیلیوم، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد در جزیره کیش حضور داشتند. این هتل توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است. مساحت زمین آن 6000 متر مربع بوده و ساختمان هتل 8 طبقه است. این هتل در تاریخ بیست و دوم بهمن ماه سال 1397 افتتاح شده است.
هتل 4 ستاره لیلیوم

درباره هتل لیلیوم

این هتل بین المللی 8 طبقه دارد و دارای 154 اتاق و 500 تخت است. در داخل هتل کافی شاپ وجود دارد. سالن اجتماعاتی با گنجایش 150 نفر نیز برای رویدادهای مختلف در این هتل طراحی شده است. رستوران هتل، با سرو غذاهایی خوشمزه و پرسنلی کارآزموده، گنجایش 250 نفر را دارد.هتل لیلیوم توسط بخش خصوصی و با تلاش مرحوم حاج صمد سقزچی ساخته شده است. معماری این هتل کلاسیک بوده و مدرن ترین خدمات هتلداری در آن ارائه می شوند.
هتل 4 ستاره لیلیوم
هتل 4 ستاره لیلیوم
هتل 4 ستاره لیلیوم
ضلع شرقی هتل لیلیوم مشرف به دریا بوده و ضلع غربی آن مشرف به پارک شهر کیش است. این هتل هوشمند است و اینترنت آن در تمامی طبقات و اتاق ها به صورت سراسری و یکپارچه در دسترس می باشد. هتل لیلیوم برای تهویه هوا و خنک کردن از نسل جدید سیستم های تهویه VRF استفاده می کند. این هتل دارای رستوران اصلی و همچنین فست فود فروشی است. کافی شاپ هتل لیلیوم به صورت شبانه روزی باز است.
هتل 4 ستاره لیلیوم
در داخل اتاق ها صندوق امانات اختصاصی وجود دارد که در هنگام پذیرش، کلید آن در اختیار مسافران هتل قرار می گیرد. بهتر است در هنگام گشت و گذار در جزیره و یا موقع خرید، اشیاء با ارزش خود را در این صندوق امانات نگهداری کنید. سیستم های صوتی و تصویری اتاق های هتل نیز به صورت کاملاً پیشرفته هستند. خدمات لاندری نیز در صورت تمایل ارائه می شوند. در داخل هتل، آژانس هواپیمایی و دفتر گردشگری وجود دارد که برای خدماتی مانند رزرو بلیط و یا تورهای مختلف جزیره کیش، می توانید به آن ها مراجعه نمایید. لازم به ذکر است در داخل هتل یاد شده نیز پارکینگ سرپوشیده و روباز وجود دارد.
هتل 4 ستاره لیلیوم
چند گالری طلا، جواهر و ساعت در داخل هتل وجود دارد که اجناس زیبایی برای خرید در میان آن ها پیدا خواهید کرد. علاوه بر آن ها، فروشگاه نیز برای خرید سایر مایحتاج در هتل موجود است. از دیگر خدمات و امکانات هتل لیلیوم، می توان سالن همایش، آمفی تئاتر، سالن کنفرانس و یک سالن برای برگزاری ضیافت ها را نام برد. گیم نت نیز برای علاقه مندان در هتل موجود است.
هتل 4 ستاره لیلیوم

این هتل ترنسفر فرودگاهی نیز دارد و هنگام نشستن هواپیمای شما، ماشین مخصوص هتل به استقبالتان خواهد آمد. یک ویژگی دیگر این هتل بین المللی امکان اجاره ماشین است. در صورت تمایل و با اجاره ماشین در هتل به راحتی می توانید به گشت و گذار در جزیره بپردازید. در سفر به جزیره تماشایی کیش، لذت بردن از تفریحات گوناگون آن را در برنامه خود قرار دهید. برخی از این تفریحات شامل بانجی جامپینگ، بازدید از پارک آهوان، بازدید از اماکن تاریخی کیش مانند شهر زیرزمینی کاریز، سر زدن به آکواریوم کیش، پارک دلفین ها، تفریحات دریایی مانند جت اسکی و انجام پرواز تفریحی بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس هستند.

نتیجه گیری

ازجمله مهم ترین مسائل هنگام سفر رفتن انتخاب محل اسکان است. هتل چهار ستاره لیلیوم به عنوان یکی از بهترین هتل های جزیره زیبای کیش از امکانات و خدمات متنوعی برخوردار است و دسترسی آسانی به برخی از جاهای دیدنی جزیره و مراکز خرید آن دارد؛ از این رو می توان این هتل را گزینه مناسبی برای اقامت در کیش در نظر گرفت.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر