لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل مشیرالممالک یزد
هتل مشیرالممالک یزد

معرفی هتل مشیرالممالک یزد

این بنایی تاریخی به مدرن‌ترین امکانات رفاهی مجهز شده و بازسازی آن با حفظ کامل از ارزش‌های فرهنگی و تاریخی صورت پذیرفته است. در این راه هویت و اصالت هتل مشیرالممالک یزد بدون آن که هیچ آسیب و خدشه‌ای به اجزای معماری بنا وارد شود حفظ شده است. بدون شک انجام این کار، آنچنان آسان نبوده است.

نتیجه نهایی که این چالش بزرگ یعنی پروژه احیای هتل باغ مشیرالممالک یزد داشته به شکلی بی‌نقص  انجام شده است. مرمت هتل باغ مشیرالممالک یزد به صورتی بوده که به میهمانانش تجربه سفر در زمان و اقامت در بنایی در دوره قاجار اما نوساز و با امکاناتی پیشرفته را فراهم کرده است. در سفر به یزد این هتل، یکی از برترین هتل های یزد و گزینه‌ای مناسب برای اقامت شما خواهد بود.

امکانات رفاهی هتل مشیرالممالک یزد

امکانات رفاهی هتل مشیرالممالک یزد

آنچه توجه هر گردشگری را در هنگام ورود به هتل باغ مشیرالممالک یزد جلب می‌کند، امکانات رفاهی مجهز و کامل در مکانی با دکوری سنتی است. به عبارتی معماری داخلی این هتل نشان می‌دهد که چنانچه المان‌های مدرن و سنتی به روشی صحیح و اصولی در کنار هم باشند، زیبایی چشم‌نوازی را رقم می‌زنند.

هتل با هدف تامین رفاه کامل مهمانانش، امکانات و خدماتی نظیر شاتل فرودگاهی، خودپرداز، اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، خشک‌شویی و لباسشویی را فراهم کرده است.

پیش می‌آید که در طول اقامت به پول نقد نیاز پیدا کنید. خوب است بدانید وجود دستگاه خودپرداز در هتل مشیرالممالک یزد، بدون نیاز به ترک محوطه هتل، امکان دریافت پول را برای میهمانان فراهم کرده است. همچنین چنانچه برای سفر‌ کاری میهمان این شهر تاریخی و قدیمی شده‌اید، باید بدانید اقامتگاه از امکاناتی نظیر فتوکپی، دورنگار و آتلیه برخوردار است.

معرفی هتل شایان کیش – هتل ساحلی 5 ستاره در بهترین نقطه جزیره
ادامه مطلب

باتوجه به اینکه انجام فعالیت‌های ورزشی و کالری سوزی برای اکثر مسافران اهمیت دارد، در محوطه هتل باغ مشیرالممالک باشگاه بدن‌سازی مجهزی قرار دارد. این مجموعه نیاز ورزشکاران را به پیدا کردن مرکز تناسب‌اندامی مناسب رفع کرده است.

شایان ذکر است که مهمانان هتل می‌توانند به بخش تور دسک هتل مشیرالممالک یزد مراجعه نمایند. در این بخش باید درخواستتان را برای تور گردشگری و بازدید از جاذبه های دیدنی یزد تاریخی اعلام کنید. برخورداری از اینترنت در اتاق و لابی هتل برای گردشگران امکان داشتن دسترسی همیشگی به فضای مجازی را فراهم کرده است.

همچنین پارکینگ هتل ظرفیتی معادل با ۵۰ خودرو را داشته و به مهمانان هتل و گردشگرانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند ارائه می‌شود. خوب است بدانید هتل باغ مشیرالممالک یزد از سالن اجتماعاتی مجهز و امکاناتی همچون دورنگار، فتوکپی و وسایل سمعی و بصری برخوردار است. میهمانان می‌توانند همایش‌ها و کنفرانس‌های کاری و اداری‌شان را در فضایی سنتی و باصفا انجام دهند.

حتما بخوانید: مقایسه هتل داد و هتل باغ مشیر الممالک یزد

واحدهای اقامتی هتل

اتاق های هتل مشیرالممالک یزد

در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم که اقامت در این هتل با سفر در زمان معادل است. پیاده‌روی در فضایی دل‌انگیز با درختانی بلند و کهن، نهرهایی جاری و فواره‌هایی خروشان، در باغ سرسبزی که بنای هتل در آن قرار دارد، بی‌نهایت تجربه خوبی است.

هرچند قدمت تاریخی که این مکان دارد بسیار بالاست، با این حال تمامی امکانات رفاهی مدرن را برای داشتن اقامتی به‌یادماندنی دارد. در طراحی که در واحدهای اقامتی هتل باغ مشیرالممالک یزد وجود دارد، یک اصل رعایت شده است. در این هتل تمامی سلیقه‌های میهمانان محترم شمرده می‌شود.

راهنمای سفر نوروزی به یزد
ادامه مطلب

این واحدها طراحی و چیدمانی که دارند، تمامی نیازهای و انتظارات مهمانان را برآورده کرده و فضایی دل‌باز و باصفا را به آن‌ها هدیه می‌دهد. تمامی واحدهای اقامتی هتل به امکاناتی نظیر مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون، کمد لباس، چای‌ساز و حمام به همراه لوازم بهداشتی مجهز شده است.

آن دسته از مسافرانی که علاقه‌مندند در هتل هایی لوکس و چند ستاره اقامت کنند، هیچ کمبودی را در طول اقامت در واحدهای دلربا و نورگیر این هتل نخواهند داشت.

تاریخچه هتل مشیرالممالک یزد

hotel moshirolmamalek 5 jpg

همان‌طور که قبل‌تر هم گفتیم، هتل باغ مشیرالممالک یزد مربوط به دوران قاجار است و در بافت کهن یزد قرار دارد. به عبارتی قدمت تاریخی که این مکان دارد، به اواخر دوره قاجار برمی‌گردد. در آن زمان میرزا فتح‌الله مشیرالممالک، سازنده این بنا بود. او زمام امور دارایی (مستوفی) را به دست داشت.

میرزا فتح‌الله مشیرالممالک در آبادانی یزد سهم قابل‌توجهی داشت و در مناطق کویری یزد قنات‌های متعددی را احداث نمود. پس از آنکه باغ مشیرالممالک یزد احداث شد، با هدف نگهداری مالیات‌های غیر نقدی به مهمانسرایی خصوصی و انباری مبدل گشت. هرچند در سال ۱۳۷۹ این مکان را شرکتی خصوصی خریداری کرد و به هتلی بسیار زیبا و تاریخی با تلاش سازمان میراث فرهنگی یزد تبدیل شد.

آدرس و شماره تلفن هتل مشیرالممالک یزد

آدرس و شماره تلفن هتل مشیرالممالک یزد

آدرس: یزد، خیابان انقلاب، بلوار مشیرالممالک

تلفن: پشتیبانی: 05191005105

نظرات هتل باغ مشیرالممالک یزد

نظرات مربوط به هتل را می‌توانید در قسمت نظرات میهمانان سایت ایران هتل آنلاین مطالعه نمایید.

رستوران مشیرالممالک یزد

رستوران مشیرالممالک یزد

قیمت غذاهای رستوران مشیرالممالک یزد

جهت فراهم نمودن غذاهایی متنوع و خوشمزه برای تمامی ذائقه‌های مختلف، در محوطه هتل باغ مشیرالممالک یزد دو رستوران مجزا و باکیفیت وجود دارد:

سفر به شمال کشور و انتخاب هتل در شهر رامسر در سایت ایران هتل آنلاین
ادامه مطلب

رستوران باغ در محیطی زیبا و میان درختانی سربه‌فلک‌کشیده محصور شده است. این رستوران، در محوطه سرسبز بیرونی هتل از مهمانان میزبانی می‌کند. بدون شک صرف غذایی خوشمزه با تماشای چشم‌اندازی خاص از نهرها و فواره‌ها، در کنار زیبایی آواز پرندگان لذتی است که با اقامت در این هتل تجربه می‌کنید.

جتما بخوانید: مقایسه هتل صفائیه و هتل باغ مشیرالممالک یزد

رستوران نقاشی هتل هم به علاقه‌مندان معماری سنتی ایرانی و کسانی که علاقه‌مندند غذای لذیذ خود را در محیطی با نقاشی‌ و پنجره‌های مشبک رنگی میل کنند، پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران ارائه‌دهنده انواع مختلفی از غذاهای سنتی ایرانی همراه با سالادهایی خوشمزه و نوشیدنی‌هایی دل‌چسب است.

سوالات متداول

قیمت غذاهای رستوران مشیرالممالک یزد چقدر است؟

جهت فراهم نمودن غذاهایی متنوع و خوشمزه برای تمامی ذائقه‌های مختلف، در محوطه هتل باغ مشیرالممالک یزد دو رستوران مجزا و باکیفیت وجود دارد.

جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل مشیرالممالک کدامند؟

از جمله مزایای موقعیت مکانی این هتل عبارت است از دسترسی آسان به مراکز و اماکن گردشگری از جمله بازار خان یزد، موزه خانه لاری‌ها، موزه تاریخ و فرهنگ زرتشتیان مارکار، میدان امیر چخماق، میدان مارکار، دخمه زرتشتیان، نمایشگاه بین المللی یزد، گلستان قدیم یزد، زندان اسکندر.

جمع‌بندی

این هتل سنتی ۴ ستاره در قسمت بافت کهن یزد، میان مناظری دل‌فریب و چشم‌اندازهایی کویری واقع شده و همچون زمردی می‌درخشد. هتل باغ مشیرالممالک یزد که در فهرست آثار ملی کشورمان به ثبت رسیده است. هتل توانسته افتخارات گوناگونی همچون جایزه جشنواره صنعت گردشگری مادرید و جایزه کیفیت و اعتبار اروپا را کسب نماید. هتل در فهرست برترین هتل‌ های یزد جایگاهی اختصاصی را بدست آورده است.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر