لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> افتتاح هتل شناور سوئد در سال 2018
افتتاح هتل شناور سوئد در سال 2018

افتتاح هتل شناور سوئد در سال 2018

پروژه بزرگ دیگری توسط معمارانی که هتل درختی معروف سوئد را طراحی کردند در حال احداث است: هتل قطبی. در این هتل، این امکان برای شما فراهم شده است که بتوانید شبی را به صورت شناور بر روی رودخانه Lule سوئد و با تجربه یک آب درمانی گران قیمت و لاکچری سپری کنید.
هتل شناور در آب
تمام ساختمان این هتل آبگرم که در حقیقت بر روی رودخانه شناور خواهد بود با الهام از زمانی که چوب برها از رودخانه برای حمل الوار استفاده میکنند، طراحی شده است. اما هیچ جای نگرانی برای متحرک بودن آن وجود ندارد. این ساختمان ها ساکن هستند و در ماه های گرم سال از طریق طناب و یا در زمستان از طریق یخ زدن در همان مکان باقی می ماند.

جذابیت اصلی این مکان، استخر بیرونی آن است که دمای آن در دمای ملایم 39 درجه فارنهایتی (4 درجه سلسیوس) در طول سال حفظ شده است. این مکان مجهز به سالن آب درمانی، چهار اتاق سونا، یک حمام آب گرم، دوش های بیرونی و همچنین دو اتاق پرو لباس می باشد.

فضای دایره وار درونی ساختمان ها به نحوی طراحی شده تا بسته به فصل سال فرصت مناسبی برای آفتاب گرفتن و یا حمام یخ گرفتن مهمان ها و همچنین ایجاد نمای حیرت انگیزی از آسمان شب برای تماشای درخشش شفق قطبی در ماه های زمستان فراهم کند.
هتل شناور در آب
هتل شناور در آب

سالن های آب گرم، شامل شش اتاق معلق با پنجره های رو به آسمان هستند که به منظور تماشای نورهای آسمانی زمستان طراحی شده اند. نه تنها نمای بصری ساختمان چشم نواز است بلکه کل ساختمان به نحوی طراحی شده که بالاترین سطح استاندارد های محیطی را نیز شامل می شود. در ساخت این هتل از مواد محلی و موجود در آن منطقه و با حداقل تاثیر مخرب بر روی محیط زیست استفاده شده است.
هنوز تاریخ رسمی افتتاح این هتل اعلام نشده است، اما انتظار می رود که در اوایل سال 2018، هتل پذیرای اولین مهمان خود باشد. همچنین رزرواسیون آن تا شش ماه قبل از روز بازگشایی امکان پذیر خواهد بود.

5 مورد از پرطرفدارترین هتل های در شرف تاسیس جهان
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر