لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> رستوران های بجنورد
رستوران های بجنورد

رستوران های بجنورد

شهرستان بجنورد مرکز استان خراسان شمالی است، که در جهت شمال شرق استان قرار دارد. بجنورد دارای جاذبه های گردشگری بی شماری می باشد. از جمله مواردی که نظر گردشگران را پس از بازدید از جاذبه های شهر به سوی خود فرا می خواند رستوران های منحصر به فرد سنتی و مدرن شهر است که دارای فهرست متنوعی از غذاها می باشند. رستوران فست فود اسپاخو، رستوران امیر خانلو و پسران، رستوران اکبر جوجه، سفره خانه سنتی امیر نشین و رستوران مهان از جمله مهمترین و پر طرفدارترین رستوران های بجنورد به شمار می آیند. با سفر به این شهر و رزرو هتل های بجنورد، همچون هتل داریوش بجنورد که از نامدار ترین هتل های ایران است، خاطراتی بی نظیر را در این شهر رویایی تجربه نمایید.

معرفی مهم ترین رستوران های بجنورد

کیفیت بالا و تنوع غذایی رستوران های بجنورد منجر شده تا رستوران های این شهر در کانون توجه گردشگران واقع شوند. سرو غذاهای سنتی و محلی منطقه نیز از دیگر امتیازاتِ پر مخاطب بودن برخی از این رستوران ها به شمار می آید. به طوری که امروزه رفتن به رستوران های بجنورد یکی از برنامه های گردشگران ِ این شهر به شمار می آید. در این جا به معرفی مهمترین رستوران های بجنورد می پردازیم :
رستوران فست فود اسپاخو

رستوران فست فود اسپاخو
رستوران فست فود اسپاخو بجنورد در خیابان امام خمینی شرقی، مابین چهار راه باسکول و میدان کارگر، مقابل کوچه ی بهار قرار دارد. این رستوران یکی از معروف ترین فست فود های شهرستان بجنورد می باشد. و طرفداران بیشماری دارد. سرویس دهی این رستوران در وعده های غذایی ناهار و شام صورت می گیرد. سبک آشپزی در آن به صورت فست فود، پیتزا و ایتالیایی می باشد. رستوران دارای پارکینگ خیابانی رایگان بوده و میز و صندلی در آن تعبیه شده است. همچنین امکان رزرو در این رستوران وجود دارد.
رستوران امیر خانولو و پسران
رستوران امیر خانولو و پسران
رستوران سنتی امیر خانلو در بلوار امام رضا (ع) و نرسیده به میدان امام رضا (ع) در شهرستان بجنورد قرار دارد. طراحی سنتی و دلباز این رستوران در لحظه ی اول توجه مراجعه کنندگان را به خود معطوف می دارد. فهرست غذایی رستوران سنتی امیر خانلو همانند سایر رستوران های سنتی ایرانی می باشد. هزینه ی هر وعده ی غذایی در رستوران امیر خانلو و پسران بالاتر از 30 هزار تومان است. غذاهای خوش عطر و بو با طعم بسیار لذیذ رستوران مذکور، از ویژگی های خاص آن است که منجر به پر مخاطب شدن آن گردیده است. کشک بادمجان، دیزی، شیشلیک، ماهیچه و …. از غذاهای این رستوران به شمار می آیند. رستوران امیر خانلو و پسران در طول هفته شلوغ و پر تردد است و غذاهای آن حدود ساعت 3 بعد از ظهر به اتمام می رسد. جهت نشستن در رستوران، تخت، میز و صندلی تعبیه شده است.
رستوران اکبر جوجه بجنورد
رستوران اکبر جوجه بجنورد
رستوران اکبر جوجه در بلوار امام رضا شهرستان بجنورد واقع شده است. دراین رستوران جوجه کباب یکی از اصلی ترین غذا هاست که با طبخی منحصر به فرد عرضه می گردد. طعم و مزه ی خاص غذاهای رستوران اکبر جوجه، از جمله امتیازاتی است که گردشگران بسیاری را به سوی خود فرا می خواند. قیمت مناسب غذاهای این رستوران ( هر پرس کمتر از 30 هزار تومان) نیز از دیگر ویژگی هایی است که سبب گشته تا افراد بسیاری بتوانند برای صرف غذا به آنجا مراجعه نمایند.
سفره خانه سنتی امیر نشین
سفره خانه سنتی امیر نشین
سفره خانه ی سنتی امیر نشین در کیلومتر 5 جاده ی بجنورد – مشهد قرار دارد. این رستوران دارای محیطی خانوادگی و آرام می باشد. دیزاین خاص و منحصر به فرد این رستوران، همراه با ظروف بسیار شیک و زیبای آن، منجر شده تا مخاطبان بسیاری به آنجا برای صرف غذا مراجعه نمایند. سرو انواع غذاهای سنتی ایرانی و انواع آش ها و سرویس خاص چای در این رستوران یکی از دلایل پر تردد بودن آن می باشد.
رستوران سنتی مهان
رستوران سنتی مهان
رستوران مهان در ابتدای جاده ی بابا امان و در ورودی شهر بجنورد واقع شده است. در این رستوران انواع غذاها و پیش غذا ها سرو می گردد. فهرست غذاهای رستوران مهان شامل چلو شیشلیک مخصوص شاندیز، چلو ماهیچه، چلو گوشت، چلو گوشت گردن، برگ، چلو کباب لقمه، چلو جوجه کباب بدون استخوان، سوپ و …. می باشد. قابل ذکر است که رستوران مذکور دارای فضاهای باز و بسته است.

شهرهای دیدنی استان خراسان شمالی
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر