لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> انواع سفر >> اگر به حیوانات آلرژی داشته باشید در سفر بعدیتان چه باید بکنید؟
اگر  به حیوانات آلرژی داشته باشید در سفر بعدیتان چه باید بکنید؟

اگر به حیوانات آلرژی داشته باشید در سفر بعدیتان چه باید بکنید؟

به نظر می رسد این روزها کمتر پروازی پیدا می شود که حداقل یک سگ در آن وجود نداشته باشد. مسافران حیواناتشان را به دلایل مختلف با خود همراه می کنند برخی از آنان حیوانات خدماتی هستند، برخی دیگر حیواناتی هستند که از آن ها حمایت عاطفی دریافت می کنند یا این که این حیوان با آن ها زندگی می کند. بهرحال بعد از رزرو هتل به دلایل مختلف مسافران این هزینه را پرداخت می کنند تا دوستان دوست داشتنی خزدار خود را حمل کنند و همراه خود نگه دارند.

راس فاینشتاین، سخنگوی هواپیمایی آمریکایی، می گوید که در سال های 2016 و 2017، در مقایسه با سال های پیش، تعداد آمریکایی هایی که جا به جایی یا خدمات پشتیبانی حیوانات را درخواست کرده اند بیش از 40 درصد افزایش یافته است..

طبق بیانات شبکه ملی معلولین آمریکا، “خدمات حیوانات” با “حمایت عاطفی حیوانات” متفاوت است. زیرا حمایت عاطفی آنان یعنی این که ” متخصصانی به طور جداگانه برای انجام کار و یا وظایفی به نفع یک فرد با معلولیت آموزش داده شده اند”. اما بسیاری از خطوط هوایی، “خدمات حیوانات” و همچنین “خدمات حمایتی حیوانات” را به شرط مجوزگرفتن از متخصص حرفه ای بهداشت، ارائه می کنند.

پس تکلیف افرادی که حساسیت یا ترس از سگ دارند چه می شود؟
برای مثال سارا اهل اوهایو فردی است که بسیار به سفر می رود و به شدت به سگ ها حساسیت دارد.
او گفت: “من با نزدیک شدن حیوانات خانگی به من، که باعث علائم آلرژیک می شوند، مشکل دارم.” این آلرژی تا حدودی قابل تحمل است، اما سارا می گوید در سفرهای اخیرش تعداد بیشتری از سگ ها را در مسافرت خود دیده است..
او گفت: “اخیرا من در کنار یک مسافر و سگ سر خودش نشسته بودم.” “زمانی که صاحبش از راهرو عبور می کرد آن را با قلاده بسته بود، سپس نشست و برای دو ساعت پرواز سگش را در دامان خود نشانده بود. گاه گاه که سگش خود را تکان می داد به نظر می رسید صاحبش موذب است.

سگ مهربانی بود و بازوی سارا را لیس زد که باعث عصبانیت او شد. این در حالی بود که بعضی از مسافران از خلبانان قدردانی می کردند، سارا عصبی شد. تجربه او باعث شد فکر کند که بهتر است شرکت های هواپیمایی راهکار های متفاوتی برای کنترل شرایط ارائه کنند.
آلرژی به حیوانات

او گفت: “شاید بهتر باشد قبل از اجازه دادن به مسافر برای حمل حیوان خانگی و نشستن در صندلیشان بپرسند که آیا مسافر کناری در کنار حیوانات راحت است یا خیر .” “به این ترتیب، همه مسافران احساس امنیت و راحتی می کنند. مشابه این قانون که بادام زمینی به عنوان میان وعده در پرواز برای افرادی که آلرژی دارند حذف شده است. “
خطوط هوایی به مسافران با آلرژی شدید می گویند تا قبل از پرواز با آنها تماس بگیرند تا نزدیک کسانی که با خود حیوان خانگی شان را حمل می کنند نشانده نشوند. فاینشتاین، سخنگوی شرکت هواپیمایی آمریکایی، گفت: اگر مسافر آلرژی داشته باشد، خطوط هوایی “مسافرانی که آلرژی دارند را در دورترین محل ممکن از مسافرانی که حیوانات را با خود حمل می کنند قرار می دهد”.”.
او همچنین گفت : “در این صورت برای مثال یک مسافر درقسمت جلوی هواپیما و دیگری در عقب هواپیما نشانده می شود.”

یا اگر این روش راهکار خوبی نبود، شرکت هواپیمایی اجازه دهد تا مسافر با حیوان خانگی سوار هواپیما شود و بلیط مسافری که آلرژی دارد مجددا برای او گرفته شود. وی گفت: “اگر این راهکار برای مشتری آلرژی دار غیرقابل قبول باشد، ما تلاش خواهیم کرد تا بلیط مسافر با آلرژی را در پرواز بعدی هواپیمایی آمریکایی دوباره بگیریم..”
آلرژی به حیوانات

مورگان جانستون، سخنگوی JetBlue، گفت که شرکت هواپیمایی او سیاست مشابهی دارد. گفت: “مانند هر فردی با هر آلرژی دیگری، مسافران با آلرژی های حیوانات بهتر است در مورد نگرانی های خود با هر یک از کارکنان پرواز صحبت کند و موضوع را با او در میان بگذارد. ممکن است خدمه پرواز بتوانند مشتریان را در ناحیه ای از هواپیما دور از هر حیوانی بازنشانی کنند.
الیسا الیاسن، سخنگوی Southwest، گفت که شرکت هواپیمایی تا حداکثر شش حیوان خانگی در یک پرواز مجوز دارد رزرو شود، اما به ندرت به این تعداد حیوان در یک پرواز می رسیم. “
او گفت: “اگر حتی یک مشتری آلرژی داشته باشد، توصیه می کنیم آن را با نماینده خدمات مشتری در هنگام ورود به گیت بگوید تا کارمندانی که این پرواز را انجام می دهند، پاسخگوی نیاز های مسافر در طول پرواز باشند..”

اما ممکن است این راهکار ها کافی نباشند. در سال 2010، یک گروه از پزشکان کانادایی با نوشتن مقاله ای در نشریه انجمن پزشکی کانادایی، اعلام کردند که خطوط هوایی به دلیل نگرانی های مربوط به آلرژی باید همه ورود حیوانات خانگی به کابین را ممنوع کنند.
آلرژی به حیوانات

آنها نوشتند “مسافرت هوایی نباید به آسانی شامل خطرات بهداشتی و سلامتی باشد. اما در برخی از خطوط هوایی بزرگ، حداقل برای مسافران با آلرژی به حیوانات خانگی این خطرات وجود دارد. “. “حیوانات خانگی را می توان به راحتی و با خیال راحت در قسمت بار و محموله هواپیما جای داد، جایی که در واقع به آن تعلق دارند.خطوط هوایی باید نیازهای مسافران خود را در اولویت قرار بدهند و یا با تصویب قانون، مجبور به انجام این کار شوند..”

اما افرادی که با حیوانات خانگی سفر می کنند، نظرشان چیزی جز این موضع است. برخی از خطوط هوایی، از جمله شرکت هواپیمایی “جنوب غربی”، اجازه نمی دهند حیوانات خانگی را در قسمت بار نگه دارند به این دلیل ای که این خطر وجود دارد که حیوان مجروح شود یا اگر در زیر نگهداری شوند، بمیرند. علاوه بر این، افرادی که با “خدمات حیوانات” سفر می کنند در طول پرواز به آن ها نیاز پیدا می کنند. .

راسل هارتشتاین، یک رفتارشناس و مربی سگ، می گوید که سگ ها قبل از اینکه بتوانند پرواز کنند، باید به درستی آموزش ببینند..
او گفت: “اگر یک سگ ترسو باشد و مقاومت خوبی برای مواجه شده با ترس پرواز نداشته باشد، برای انجام پرواز مناسب نیست.
اما برای سارا، مسافر اوهایو که در کنار یک سگ در یک پرواز نشسته، کافی نیست. او گفت که حتی اگر سگ مودب باشد و رفتار خوبی باشد، ترجیح می دهد که در طول پرواز یک همسایه متفاوت داشته باشد..
او گفت: ” سگش کنجکاو بود و به من تکیه داده بود که مرا بسیار عصبانی کرد.” “با این حال، برای من بسیار ناراحت کننده بود. من تا آنجا که ممکن بود طوری به سمت راهرو تکیه داده بودم که دورترین فاصله را از آن سگ داشته باشم .

5 نکته برای آسان تر کردن سفر برای افراد با آلرژی غذایی
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر