لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> پرطرفدارترین هتل های کیش
پرطرفدارترین هتل های کیش

پرطرفدارترین هتل های کیش

یکی از عوامل تأثیرگذار در سفری خاطره‌انگیز به کیش، انتخاب اقامتگاهی مناسب و تمام‌عیار است. اگر عازم این جزیره رؤیایی هستید و می‌خواهید پرطرفدارترین هتل های کیش را بشناسید تا پایان این نوشته با ما باشید. ما می‌خواهیم در ادامه برخی از هتل های کیش که بین مسافران محبوب است را نام ببریم و از سیر تا پیاز آن‌ها را با هم بررسی کنیم.

 1-هتل ترنج کیش

نمای هتل ترنج کیش از بالا

هتل 5 ستاره و مجلل ترنج اولین هتل دریایی کشور واقع در منطقه‌ای بکر در شمال غربی جزیره کیش است. این مجموعه دو فاز دارد که فاز نخست آن در سال 1394 بر روی آب‌های نیلگون خلیج‌فارس آغاز به کار کرد و فاز دوم آن ساختمانی ساحلی و در دست احداث است.

اتاق های هتل ترنج

اتاق های هتل ترنج کیش

هتل ترنج از پرطرفدارترین هتل های کیش در مکانی فوق‌العاده با چشم‌اندازی رو به دریاست. این هتل از 100 سوئیت کوچک و بزرگ 40، 60 و 120 متری در کنار هم تشکیل شده که با یک اسکله چوبی به هم متصل شده‌اند.

امکانات هتل ترنج

جکوزی هتل ترنج کیش

هتل ترنج یکی از بهترین هتل های کیش با امکانات رایگان و غیررایگان قابل‌قبولی برای پذیرایی از مهمانان است. ترانسفر فرودگاهی، اینترنت، پارکینگ روباز، سالن بدنسازی، سالن‌های همایش و کنفرانس و مجموعه آبی تنها برخی از امکانات این هتل خاص است.

رستوران های هتل ترنج

رستوران هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش چند رستوران و کافه برای گردشگران تدارک دیده تا هر کس بسته به ذائقه و سلیقه خود مهمان آن‌ها شود. رستوران ساحلی، لمکده سنتی، رستوران تاج ترنج، کافه گلف و کافی‌شاپ ساحلی از جمله رستوران‌های این مجموعه هستند.

آدرس و شماره تلفن هتل ترنج

هتل ترنج کیش در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور قرار گرفته است. این مجموعه از شیک‌ترین هتل های کیش برای ماه عسل به شمار می‌رود که برای رزرو آن می‌توانید با شماره 05191005105 تماس بگیرید.

تله کابین کیش کجاست؟ ساعت کاری + آدرس
ادامه مطلب

2- هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

وقتی صحبت از پرطرفدارترین هتل های کیش به میان می‌آید، نام هتل داریوش همچون نگینی میان سایر هتل ها می‌درخشد. داریوش هتلی معروف و مجلل در جزیره کیش است که شهرتش را مدیون معماری چشم‌نواز و امکانات فوق‌العاده‌اش است.

این هتل لوکس با الهام از معماری ایران باستان و المان‌های تخت‌جمشید در سال 1382 ساخته شده و اقامتی لاکچری و راحت را به مهمانان خود هدیه می‌دهد. از طرفی موقعیت جغرافیایی خوب این هتل سبب شده که دسترسی به جاهای دیدنی کیش هم برای مهمانان به راحتی امکان‌پذیر باشد.

اتاق های هتل داریوش

هتل داریوش کیش از نمای بالا

هتل باشکوه داریوش 184 اتاق، سوئیت‌های مدرن و لاکچری و کاباناهای مجلل دارد. سوئیت‌های آتوسا، رویال لوکس، استدیو لوکس، اتاق‌های رو به دریا و چند کابانا در محوطه برخی از واحدهای اقامتی این مجموعه است.

امکانات هتل داریوش

بیلیارد هتل داریوش کیش

هتل داریوش از بهترین هتل های استخردار کیش با امکانات تمام‌وکمال است که نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. برخی از امکانات این مجموعه عبارت است از:

  • بوفه متنوع صبحانه
  • اینترنت پرسرعت
  • امکانات تفریحی و ورزشی
  • مجموعه آبی
  • آتلیه عکاسی
  • پارکینگ و…

رستوران های هتل داریوش

رستوران هتل داریوش کیش

هتل 5 ستاره داریوش چند رستوران و کافه با طراحی منحصربه‌فرد و فضایی شیک دارد. رستوران پاسارگاد، آپادانا، کافه لانج و کافی‌شاپ‌های استخر و لابی از رستوران‌های لوکس این مجموعه مجلل است.

آدرس و شماره تلفن هتل داریوش

این مجموعه اقامتی در میدان داریوش جزیره کیش واقع شده است. برای رزرو هتل داریوش با شماره تلفن 05191005105 تماس بگیرید.

3- هتل میراژ کیش

اتاق های هتل میراژ کیش

هتل مجلل میراژ یکی دیگر از پرطرفدارترین هتل های کیش در مجاورت دریای تماشایی خلیج‌فارس است. این هتل 5 ستاره در سال 1397 تأسیس شده و با تجهیزات و امکانات کافی توانسته نظر گردشگران را به خود جلب کند.

منوی صبحانه هتل داریوش کیش؛ صبحانه‌ای لذیذ در هتلی مجلل
ادامه مطلب

اتاق های هتل میراژ

اتاق های هتل میراژ کیش

ساختمان مدرن و شیک هتل میراژ کیش در 8 طبقه بنا شده و 177 واحد اقامتی دارد. تنوع واحدها در این مجموعه بالاست و برای هر سلیقه پیشنهادی خاص ارائه می‌دهد. اتاق‌های استاندارد، دبل، توئین، سه‌نفره و سوئیت‌های دوبلکس، رویال، پرزیدنتال برخی از انواع واحدهای اقامتی هتل میراژ است.

امکانات هتل میراژ

لابی هتل میراژ کیش

هتل مدرن میراژ امکانات تفریحی و رفاهی خوبی در جهت اقامتی راحت و فراموش‌نشدنی برای مهمانان فراهم کرده است. ترانسفر رایگان، سالن‌های همایش، خدمات گردشگری، مجموعه آبی، سالن بیلیارد و… برخی از امکانات این هتل لوکس است.

رستوران های هتل میراژ

رستوران هتل میراژ کیش

میراژ نیز همچون بسیاری از لوکس ترین هتل های کیش چند رستوران را در دل خود جای داده است. رستوران مرکزی، رستوران شیک ماهونی، کافه آمریکایی میراژ و کافی لابی با غذاهای متنوع و خوشمزه خود مکانی ایدئال برای صرف غذا در این مجموعه هستند.

آدرس و شمار تلفن هتل میراژ

هتل میراژ یکی از محبوب‌ترین هتل های کیش با ناهار و شام است که در بلوار دریا قرار دارد. برای رزرو این هتل همه چی تمام می‌توانید با شماره 05191005105 تماس بگیرید.

4- هتل شایان کیش

نمای بیرونی هتل شایان کیش

تا بحث پرطرفدارترین هتل های کیش داغ است، بد نیست سری هم به هتل باسابقه شایان بزنیم که از سال 1354 تا کنون درهایش به روی مهمانان باز است. این هتل خوش‌آوازه و لوکس به‌لطف تجهیزات خوب، امکانات کافی، پرسنل مهمان‌نواز و چشم‌انداز زیبایی که دارد، اولویت بسیاری از مسافران برای اقامت در کیش به شمار می‌رود.

اتاق های هتل شایان کیش

اتاق های هتل شایان کیش

هتل شایان کیش در 6 طبقه ساخته شده و 192 واحد اقامتی دارد. اتاق‌های دو تخته، سه تخته، دوبلکس، سوئیت‌های ساحلی با ظرفیت‌های متفاوت و چند ویلای ساحلی برخی از واحدهای اقامتی این مجموعه شیک به حساب می‌آیند.

امکانات هتل شایان

استخر هتل شایان کیش

هتل شایان از معروف‌ترین هتل های ساحلی کیش با امکانات ریز و درشت است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به مجموعه آبی، سالن‌های کنفرانس، سالن بدنسازی، امکانات تفریحی، پارکینگ، غرفه و فروشگاه اشاره کرد.

معرفی هتل خوب در کیش
ادامه مطلب

رستوران های هتل شایان

رستوران هتل شایان کیش

رستوران شمبلیر، رستوران فضای باز، رستوران فست‌فود، چایخانه سنتی و کافی‌شاپ از جمله کافه و رستوران‌های هتل شیک شایان است. این رستوران‌های مدرن با ارائه انواع غذاها برای ذائقه‌های مختلف پیشنهادات متنوعی در چنته دارند.

آدرس و شماره تلفن هتل شایان

هتل شایان در میدان ساحل و جنب اسکله قدیم قرار دارد. برای رزرو این هتل معروف با شماره 05191005105 تماس بگیرید.

5- هتل کوروش کیش

نمای بیرونی هتل کوروش کیش

کوروش هتلی نسبتاً نوساز و مجلل در کیش است که از سال 1398 فعالیش را آغاز کرده است. این هتل 5 ستاره دسترسی خوبی به بازار و مراکز خرید کیش دارد وبه‌واسطه فضای شیک و امکانات قابل‌قبولش در جلب‌نظر مهمانان موفق عمل کرده است.

اتاق های هتل کوروش

فضای داخل اتاق های هتل کوروش کیش

مجموعه اقامتی 16 طبقه کوروش از پرطرفدارترین هتل های کیش با 198 واحد اقامتی است. در این هتل انواع اتاق‌های دو تخته، سه‌تخته و سوئیت‌های لاکچری با چیدمانی شیک به چشم می‌خورد.

امکانات هتل کوروش

باشگاه هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش امکانات مناسبی برای پذیرایی از مهمانان دارد. سالن بدنسازی، خدمات گردشگری، مجموعه آبی، اینترنت و… از امکانات این مجموعه مدرن است.

رستوران های هتل کوروش

رستوران هتل کوروش کیش

رستوران اردشیر، کافی‌شاپ هتل کوروش و رستوران فست‌فود از رستوران‌های مجموعه اقامتی کوروش هستند. چه طرفدار غذای ایرانی باشید و چه فست‌فود، رستوران‌های هتل 5 ستاره کوروش در خدمت شماست.

آدرس و شماره تلفن هتل کوروش

هتل مدرن کوروش از پرطرفدارترین هتل های کیش در میدان پردیس است. برای رزرو این هتل با شماره 05191005105 تماس بگیرید.

جمع‌بندی

در این نوشته از ایران هتل آنلاین ما به معرفی پرطرفدارترین هتل های کیش پرداختیم. اگر شما هم تجربه‌ای از اقامت در این هتل ها دارید، لطفاً نظرات خود را درباره آن‌ها با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر