لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> مرکز خرید پالادیوم تهران
مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم تهران

هرکدام از مراکز خرید تهران در نوع خود وسیع و منحصر به فرد هستند. یکی از معروف‌ترین مجتمع‌های شهر مرکز خرید پالادیوم در شمال تهران بوده که امکانات متنوعی نیز دارد. ده‌ها نفر همه روزه به این پاساژ می‌روند و سرگرم گشت و گذار و خرید می‌شوند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی مرکز خرید پالادیوم بپردازیم و درباره آن بیشتر توضیح دهیم. فراموش نکنید که اگر میهمان پایتخت هستید و در هتل های تهران اقامت دارید، برای خرید می‌توانید پالادیوم را انتخاب کنید.

مرکز خرید پالادیوم کجاست؟

مرکز خرید پالادیوم کجاست؟

در منطقه زعفرانیه شمال تهران، مرکز خرید پالادیوم قرار گرفته که علاوه‌بر داشتن فضایی لوکس دارای ده‌ها فروشگاه و امکانات رفاهی است. این مرکز خرید تقریبا از ۱۰ هزار مترمربع مساحت برخوردار بوده و حدود ۱۵۰ واحد تجاری در آن قرار دارد. همچنین با داشتن تعدادی رستوران، کافی شاپ و فوت کورت خدمات ضروری افراد را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

ضلع جنوبی مرکز خرید پالادیوم متشکل از ۱۳ طبقه بوده و در ضلع شمالی خود از ۱۱ طبقه برخوردار است. همچنین از طبقه همکف ۶ طبقه وجود دارد که منجر شده تا معماری آن بسیار منحصربه‌فرد و باشکوه باشد. در طبقات بالاتر مرکز خرید پالادیوم دفاتر اداری بسیاری نظیر بیمه، شرکت هواپیمایی و غیره قرار دارد که به افراد خدمات ارائه می‌دهد.

پالادیوم یعنی چه؟

احتمالا علاقه‌مندید که بدانید پالادیوم چه معنایی دارد؟ پالادیوم در واقع نام نوعی فلز گرانبها بوده که در عین سفید و نقره‌ای بودن، بسیار کمیاب هم است. همچنین این فلز یکی از گران قیمت‌ترین فلزات دنیا شناخته می‌شود که تحت هر شرایط اقلیمی مقاومت بالایی دارد. در ساخت این مجتمع این فلز بکار گرفته شده که به ارزش آن اضافه کرده است.

معماری مرکز خرید پالادیوم در تهران

معماری مرکز خرید پالادیوم در تهران

معمار مرکز خرید پالادیوم مهندس معروفی به نام پدرام امن زاده است که به عنوان یکی از برجسته‌ترین معماران ایران شناخته می‌شود. آقای حسن رفتاری مالک این مجتمع بوده که پالادیوم را با هدف ایجاد مرکزی برای تفریح و خرید مردم تاسیس نمود.

در طراحی که مرکز خرید پالادیوم دارد، از طرح‌های هندسی کمک گرفته شده تا با زیبایی هرچه بیشتری برروی پس زمینه قهوه‌ای کار شود. در عین حال در طراحی آن قوس‌هایی دایره‌ای شکل مشاهده می‌کنید که به پاساژ جلوه‌ای خاص بخشیده است. همچنین روی نمای مرکز خرید، شیشه کار شده است تا بتوانید کوه‌های شمیرانات را داخل آن به خوبی ببینید. تمامی این خلاقیت‌ها در طراحی پاساژ پالادیوم باعث شده تا افراد زیادی به این مرکز سر بزنند.

قیمت ها در مرکز خرید پالادیوم

فضای داخلی پاساژ پالادیوم

در رابطه با قیمت اجناس در این پاساژ باید گفت که باتوجه به لوکس بودن کالاها قیمت‌ها آنچنان ارزان نمی‌باشد. شما باتوجه به جنسی که خریداری می‌کنید، به خاطر کیفیت بالا و برند بودن آن قیمت تقریبا بالایی نیز پرداخت می‌کنید. البته این قیمت بالا ارزشش را دارد.

از جمله برندهایی که در مرکز خرید پالادیوم تهران فعالیت دارند عبارتنداز جین وست، منگو، نایک، ال سی وایکیکی، رونا، سلنا، دیزل و جنیفر.

معرفی واحدهای تجاری و فروشگاه های پاساژ پالادیوم تهران

طبقات مختلف مرکز خرید پالادیوم

یکی از بزرگترین مراکز خرید در تهران پالادیوم با بیش از ۱۶۰ واحد تجاری و فروشگاه بوده که به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. جذابیت این پاساژ به خاطر تنوع بالای کالاها و محصولات معتبر آن است. کالاهای بسیار متنوعی را در داخل فروشگاه‌های پالادیوم، مشاهده خواهید کرد.

از لباس‌های طراحی شده توسط برندهای مشهور جهانی گرفته تا محصولات محلی یا دست‌ساز ایرانی. البته اجناسی که در این فروشگاه عرضه می‌شود، همیشه محصولات مرغوب و باکیفیتی هستند. پالادیوم با داشتن فروشگاه‌های متعدد و گوناگون، توانسته بطورکلی نیازهای مختلف خریداران را پوشش دهد.

چنانچه به دنبال پوشاک با طراحی‌ها و برندهای معتبر می‌باشید، می‌توانید در مرکز خرید پالادیوم آخرین مدل‌ها را پیدا کنید. از جهتی، چنانچه به دنبال وسایل ورزشی یا لوازم آرایشی می‌باشید، در بازار فروشگاه‌های مخصوص به این دسته‌بندی‌ها نیز حضور دارند. همچنین، عطر و زیورآلات با انواع طراحی‌ها و سبک‌ها از جمله محصولات دیگری هستند که در این مراکز تجاری یافت می‌شوند.

وسعت انتخاب‌های موجود در پالادیوم، این مرکز را به یک مقصد برتر برای خرید در شهر تبدیل کرده است. فرقی ندارد که شما به دنبال کفش و لباس با برند مشهور هستید یا لوازم جانبی گوشی و محصولات الکترونیکی؛ چرا که در اینجا گزینه‌های مناسب و باکیفیتی پیدا خواهید کرد. مرکز خرید پالادیوم با پرسنل متخصص و مجربش، تجربه یک خرید و پاساژگردی لذت‌بخش را برای شما رقم می‌زند.

پروژه ایران مال، تعبیر رویای خریدی لذت بخش و اقامتی دلپذیر در تهران
ادامه مطلب

در نهایت، پاساژ پالادیوم با تنوع محصولات، داشتن محیطی دل‌پذیر و تجربه خرید لذت‌بخش، یکی از جاهای دیدنی تهران به شمار می‌آید. در اینجا خریداران با هر سلیقه‌ای، در یک محیط پویا و پرانرژی محصولات متنوع و باکیفیت را خریداری می‌کنند. به همین خاطر، پالادیوم به عنوان مقصدی برتر برای خرید کالاهای مورد نیاز، برای تمامی بازدیدکنندگان همواره جذابیت زیادی دارد.

برندهای باکیفیت مرکز خرید پالادیوم

راهنمای طبقات پاساژ پالادیوم

اگر در دسته افرادی هستید که از برندهای معتبر لباس‌ها و وسایلتان را خریداری می‌کنید، به آسانی در پالادیوم می‌توانید آنچه را که می‌خواهید پیدا کنید. این بازار به شما این فرصت را می‌دهد تا از محصولات و برندهای پرطرفدار که در آن عرضه می‌شوند، بهره‌مند گردید. برندهای معروفی نظیر آدیداس، نایک، پوما، ریباک، جین وست و غیره در مرکز خرید پالادیوم در انتظار شما هستند.

برای نمونه، چنانچه به خرید پوشاک و وسایل ورزشی علاقه‌مندید، می‌توانید محصولات برندهای بزرگی نظیر ریباک، نایک و آدیداس را خریداری کنید. همچنین می‌توانید از لباس‌ها و کفش‌های برندهای منگو، جنیفر، تی تی، پوما، سوپردرای، گابور، جیوکس، رنو، اسکچرز، آلدو و غیره هم در این مرکز خرید خریداری نمایید. برای انتخاب عینک و ساعت نیز فروشگاه‌هایی نظیر لومیر، نقره پرنسس و رامی حضوری فعال دارند.

در کنار تمامی این‌ها، در بازار تجاری پالادیوم جدیدترین لوازم الکترونیکی و لوازم برقی منزل به فروش می‌رسد. در این مرکز فروشگاهی برندهای مشهوری نظیر اپل و سامسونگ نمایندگی دارند و به خاطر تنوع بالا در میان خریداران محصولات آن‌ها، از محبوبیت بالایی برخوردارند.

پالادیوم، همگانی‌ترین مرکز خرید است. این مرکز با انواع و اقسام محصولات برند در تهران، در کنار تمامی انتخاب‌های گسترده‌اش، همواره از جذابیت و محبوبیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. برای علاقه‌مندان برند، برای خرید محصولات باکیفیت و اصیل ما این مرکز خرید را پیشنهاد می‌دهیم.

اجناس پاساژ پالادیوم

جواهرات پرطرفدار مرکز خرید پالادیوم تهران بسیار شهرت دارند؛ از این رو بعضی از مشتریان تنها جهت خرید جواهر به آنجا می‌روند. از اقلام باکیفیت دیگر این پاساژ باید به مانتو، لوازم دکوراسیون، کیف و کفش، لوازم آرایشی، عطر، شال و روسری، دست‌‍‌سازهای هنری و غیره اشاره کرد.

امکانات مرکز خرید پالادیوم

فودکورت مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم تنها مکانی برای خرید نیست. این مکان با ارائه امکانات متنوع جایی عالی است برای تفریح. در ادامه بخش‌های مختلف آن را معرفی می‌کنیم.

سلامتی و آرامش در داروخانه پالادیوم

برای علاقه‌مندان به سلامتی و بهداشت، پالادیوم مرکزی را جهت خرید داروها و محصولات بهداشتی از برندهای معتبر داخلی و خارجی فراهم نموده است. داروخانه‌ی این مجتمع تجاری، تنوعی از داروهای داخلی و خارجی، داروهای ترکیبی، محصولات آرایشی و بهداشتی از برندهای معتبر، لوازم بهداشتی و دارویی مخصوص کودک، مکمل‌های غذایی و مکمل‌های ورزشی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

برای خرید انواع داروها و محصولات بهداشتی باکیفیت، به داروخانه پالادیوم جهت تامین نیازهای سلامتی‌تان مراجعه کنید. این داروخانه ارائه‌‌دهنده محصولات از برندهای معتبر بوده و به مشتریان امکان دسترسی به محصولات معتبر را می‌دهد.

در داروخانه پالادیوم، این امکان را دارید تا به انواع محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت برتر، داروهای داخلی و خارجی و لوازم بهداشتی دارویی مخصوص کودک به راحتی دسترسی داشته باشید. همچنین، طرفداران مکمل‌های غذایی و ورزشی نیز می‌توانند از بین انواع مکمل‌های موجود انتخاب‌های خود را در اینجا انجام دهند.

گالری‌های طلا و جواهر اختصاصی پالادیوم

گالری‌های طلا و جواهر اختصاصی پالادیوم

زیورآلات طلا و جواهر در پالادیوم، برای خریداران باسلیقه از جمله جذاب‌ترین انتخاب‌ها محسوب می‌شود. چنانچه به دنبال زیورآلات منحصربه‌فردی هستید که در هیچ جای دیگری پیدا نمی‌کنید به پالادیوم اعتماد کنید. همچنین بهترین مقصد برای شما، اگر ایده‌هایی برای ساخت زیورآلات سفارشی دارید، گالری‌های طلا و جواهر در پالادیوم است.

در این گالری‌ها، انتخاب زیورآلاتی که به سلیقه‌ی شما بخورد با تنوع بالایی از طرح‌ها و انواع سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، امری آسان است. از جمله معروف‌ترین گالری‌های طلا و جواهر در این مرکز می‌توان به گوهربین، دریس، جواهری امیدوار، جواهری ملکان، جواهری گلستان، سنجاق و فیروز اشاره کرد. هر یک از آن‌ها برای طرفداران زیبایی محصولاتی خاص و باکیفیت را ارائه می‌دهند.

دنیایی از زیورآلات شگفت‌انگیز و طرح‌های منحصربه‌فرد را در گالری‌های طلا و جواهر پالادیوم خواهید داشت. این گالری‌ها طراحی‌های خلاقانه دارند که خواسته‌های خاص شما برآورده می‌کند. به علاوه، چنانچه ایده‌های نو برای طراحی زیورآلات خود می‌خواهید، تیم متخصص و مجرب هر یک از این گالری‌ها آماده همکاری است. طراحان می‌توانند طرح‌های اختصاصی شما را به واقعیت تبدیل کنند.

از این رو بازدید از گالری‌های طلا و جواهر در پالادیوم، تجربه‌ای خاص و لذت‌بخش از خرید زیورآلات باکیفیت را به شما هدیه می‌دهد. این مراکز، با گزینه‌های وسیع و خدمات حرفه‌ای که دارند، از جمله بهترین مقاصد خرید طلا و جواهر در تهران به شمار می‌آیند.

بوک لند پاساژ پالادیوم

برای طرفداران کتاب، پالادیوم، محیطی برای خرید کتاب‌های متنوع دارد. فروشگاه بوک لند، ارائه‌دهنده بهترین محصولات فرهنگی، کتاب و لوازم‌التحریر است. بوک لند به عنوان یک جاذبه‌ی فرهنگی مهم در پالادیوم شناخته می‌شود.

پارک های تهران | بهترین پارک‌های پایتخت را بشناسید
ادامه مطلب

این فروشگاه، تمامی سلیقه‌ها و علایق را با گزینه‌های گسترده از کتاب‌ها و انواع موضوعات، در برمی‌گیرد. از معارف ادبی و تاریخی بگیر تا علوم ریاضی، علوم انسانی و فناوری اطلاعات. هر آنچه که بخواهید در اینجا پیدا می‌کنید. حتی اگر نمی‌خواهید کتاب خریداری کنید، در این مرکز فرهنگی تماشای کتاب‌ها و محصولات فرهنگی می‌تواند تجربه‌ای ویژه و دل‌نشین باشد.

با گردش در این محیط و مشاهده محصولات ارزشمند، به دنیایی از دانش و اطلاعات جدید دست خواهید یافت. می‌توانید لحظاتی در جذابیت کتاب‌ها و غنای فرهنگی غرق شوید.

واحدهای خدمات اداری و مسکونی

مرکز خرید پالادیوم در طبقات بالایی خود علاوه بر فضاهای تجاری، انواع واحدهای اداری و دفاتر را به مشتریانش ارائه می‌دهد. بسیاری از این دفاتر اداری به آژانس‌های گردشگری، شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر بیمه اختصاص دارند. جهت راحتی و خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان این دفاتر در این مرکز تجاری قرار دارند.

مشتریان در این طبقات بالایی، از خدمات اداری متنوعی برخوردار خواهند شد که در بالا بردن راحتی و رفاه آن‌ها نقش دارد. آژانس‌های گردشگری این امکان را دارند تا برای مشتریان مسافرت‌ها و تورهای مسافرتی را فراهم کنند. شرکت‌های هواپیمایی انواع بلیط هواپیما چارتر را با قیمت و شرایط مناسب ارائه خواهند داد. همینطور، دفاتر بیمه نیز به مشتریان خدمات متنوعی ارائه خواهند داد که در تامین موارد مختلف بیمه به آنان کمک خواهد کرد.

در طبقات بالایی مرکز خرید پالادیوم واحدهای اداری و دفاتر در دسته تجهیزات کامل این مرکز خرید قرار دارند. این واحدها برای مشتریان خدمات و تسهیلات مختلف را فراهم می‌کنند. ارائه‌ دادن این خدمات اداری به صورت نزدیک به مشتریان، از دیگر نقاط مثبت است؛ چراکه کمک می‌کند تا پالادیوم به عنوان یک مرکز خرید، تجربه‌ی خرید راحت را برای تمامی بازدیدکنندگان خود فراهم کند.

کتابخانه پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم ارائه‌دهنده امکانات تفریحی و فرهنگی بوده و به همین خاطر به یک مجموعه کامل تبدیل شده است. این مرکز با داشتن کتابخانه‌ای مدرن و مجهز انواع کتاب‌ها را با موضوعات مختلف برای همه سلیقه‌ها و سنین، به افراد عرضه می‌کند. در فضای آرام و دل‌نشینی که این کتابخانه دارد، افراد این امکان را دارند تا کتاب‌ها و مجلات محبوب خود را مطالعه کنند.

همینطور، پالادیوم برگزار کننده رویدادهای فرهنگی مرتبط با کتاب‌خوانی است. در اینجا از حضور هنرمندان و نویسندگان مهمی بهره‌مند خواهید شد. برگزاری این رویدادها با دعوت افرادی است که به فرهنگ و ادبیات علاقه‌مندند و می‌خواهند برای تبادل افکار و تجربیات فضایی گرم و صمیمی ایجاد شود.

استقبال بسیاری از مردم و دوستداران فرهنگ همراه این جشن‌ها و نشست‌های فرهنگی است. پالادیوم با ترکیب امکانات تفریحی و فرهنگی، توانسته به یک نقطه تلاقی میان خرید و فرهنگ و کتاب‌خوانی تبدیل شود. این مجموعه یک بستر مناسب و کامل است: ترکیب لذت‌های مختلف باعث شده تا هر بازدید به یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد تبدیل گردد.

بزرگترین مرکز خرید خوراکی در پالادیوم

خرید انواع شیرینی در پاساژ پالادیوم

پالادیوم، علاوه بر ارائه‌ی محصولات گوناگون، جهت صرف خوراکی‌های لذیذ هم یک جایگاه برتر دارد. چنانچه می‌خواهید شیرینی، شکلات، خشکبار و قهوه‌های معتبر و باکیفیت را خریداری کنید، این مرکز خرید پیشنهاد می‌شود. انواع خوراکی‌های محبوب در پالادیوم، از بهترین برندها به فروش می‌رسد. این خوراکی‌ها می‌تواند خریداران را با سلیقه‌های مختلف راضی کند.

همینطور، فودکورت‌های متنوع و جذاب پالادیوم مکانی فوق‌العاده برای شماست؛ چنانچه از خرید خوراکی‌های آماده لذت نمی‌برید. می‌توانید لذت عصرانه، شام یا ناهاری خوشمزه و لذیذ را در آنجا تجربه کنید. در محیط دل‌پذیر و گسترده فودکورت‌های پالادیوم، انواع غذاهای موردعلاقه‌تان را انتخاب نموده و به همراه خانواده و دوستانتان لحظاتی شیرین را بگذرانید.

مرکز خرید پالادیوم با ارائه بهترین تجربه خرید و خوردن خوراکی‌ها، به شما لذتی فراموش‌نشدنی از محصولات باکیفیت و لذیذ را ارائه می‌دهد. از انواع متنوع خوراکی‌های تازه گرفته تا غذاهای دست‌ساز و لذیذ، در این مرکز همه چیز جهت خرید پویا و پرانرژی آمادست.

فروشگاه پرینت‌های سه بعدی

در مرکز خرید پالادیوم فروشگاهی با نام DOOB وجود دارد. این فروشگاه در ابعاد و اندازه‌های مختلف می‌تواند از افراد، حیوانات و اشیاهای موجود، پرینت سه بعدی تهیه کرده و به زیبایی هر چه تمام‌تر آن‌ها را سورپرایز کند. شما با رفتن به این فروشگاه این امکان را دارید تا یک پرینت سه بعدی از خود یا اعضای خانواده‌تان تهیه کنید. اینگونه هدیه‌ای متفاوت را برای دوستان خود خریداری خواهید کرد.

اسباب‌بازی‌های باکیفیت ماتی لوس

پله برقی طبقات مختلف مرکز خرید پالادیوم

پالادیوم با تمام ویژگی‌های بی‌نظیرش، افرادی را که به دنبال دنیای پرانرژی و جذاب اسباب‌بازی‌های هستند راضی نگهداشته است. این مرکز خرید را به والدینی با فرزندان کوچک، افرادی که قصد خرید هدیه را دارند و همچنین طرفداران بازی‌های فکری و رومیزی، پیشنهاد می‌دهیم. در این مرکز یکی از بزرگ‌ترین اسباب‌بازی‌فروشی‌های خاورمیانه، وجود دارد.

اسباب‌بازی‌فروشی ماتی لوس که نماینده فروش ۲۰۰ برند معروف و محبوب در پالادیوم است را معرفی می‌کنیم. این اسباب بازی‌فروشی با هزار مترمربع مساحت تقریبی، تنوع و گستردگی زیادی از محصولات را دارد. برندهای معروفی همچون لگو، کایولا، رونزبرگر و وی تک از جمله محصولاتی‌اند که به راحتی می‌توانید در این مکان پیدا کنید. شایان ذکر است این اسباب‌بازی‌های خاص و منحربه‌فرد در کنار کیفیت بالا، با قیمت‌هایی متناسب عرضه می‌گردند.

راهنمای سفر به تهران
ادامه مطلب

هرچند برخی از اسباب‌بازی‌های موجود در ماتی لوس دارای قیمت‌های بالایی هستند، با این حال بازدید از این فروشگاه بزرگ یک تجربه خوشایند محسوب می‌شود. مشاهده این اسباب‌بازی‌های جذاب و خلاقانه برای مدتی شما را از دنیای پر دغدغه بزرگسالی جدا می‌کند.

چه چیزی بهتر از دنیای پرانرژی کودکانه؟ چنانچه به هر دلیلی نمی‌خواهید خرید کنید، از دیدن این وسایل شگفت‌انگیز در فروشگاه لذت می‌برید و لحظاتی شیرین را در تجربه می‌کنید.

خانه بازی کیدزلند پالادیوم

خانه بازی در مرکز خرید پالادیوم، در ساختمان شماره دو و در طبقه هشتم قرار دارد. خانه بازی برای والدینی که جهت خرید به مجتمع می‌آیند، این امکان را فراهم کرده تا بدون ‌دغدغه از خرید خود لذت ببرند. خانه بازی پالادیوم با ارائه امکانات متنوع و جذاب، برای سرگرمی و تفریح بچه‌ها فضایی مناسب ایجاد کرده است.

پالاپت برای حیوانات خانگی

علاقه‌مندان به حیوانات خانگی در مرکز خرید پالادیوم، می‌توانند از امکانات و خدمات پالاپت مرتبط با حیوانات خانگی‌ بهره‌مند گردند. پالاپت یک مجموعه‌ در این مجتمع تجاری است که ارائه‌دهنده بیش از ۱۴ نوع خدمات مرتبط با حیوانات است. این مرکز متشکل از تیمی مجرب از دامپزشکان بوده که آماده پذیرش و مراقبت از حیوانات خانگی است.

علاقه‌مندان به خرید و گشت‌وگذار با حضور پالاپت در پالادیوم این امکان را دارند تا حیوان خانگی خود را با خیالی آسوده به این مجموعه بسپارند. به پالاپت اعتماد کنید و به خرید خود پرداخته و با خیالی آسوده و شاد، برای حیوان خانگی‌تان از مراقبت‌های حرفه‌ای و محبت‌آمیز این مرکز بهره‌مند گردید. چنانچه با هواپیما قصد برگشت دارید، می‌توانید از پالاپت بخواهید قبل از پرواز حیوان خانگی شما را چک آپ کند.

پالاپت، با مراقبت‌ها و خدمات حرفه‌ای که در زمینه حیوانات خانگی ارائه می‌دهد توانسته به خوبی رضایت قلبی مراجعه‌کنندگان را جلب نماید. پالادیوم با تمامی این تضمین‌ها و خدمات بی‌نظیر پالاپت، به بهترین مقصد برای دوستداران حیوان خانگی و خرید تبدیل شده است.

رستوران در مرکز خرید پالادیوم

رستوران پاساژ پالادیوم

رستوران‌ها و فودکورت‌های متعددی در مرکز خرید پالادیوم قرار دارد که یکی در طبقه همکف بوده و دیگری در طبقه سوم است. در مجموعه غذایی طبق همکف، بیشتر سرو دسر، شیرینی، کیک و غیره را داریم. اما رستوران طبقه سوم منو متنوعی از انواع غذاهای ترکی، ایتالیایی و سنتی را عرضه می‌کند. همچنین فضایی عالی برای استراحت و تجدید قوا را با میز و صندلی برای مردم فراهم کرده است.

باشگاه‌های ورزشی پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم در تهران مجموعه ورزشی نیز دارد که در طبقه ششم و ضلع جنوبی واقع شده است. این مجموعه تقریبا دارای ۲۰۰۰ متر مربع مساحت بوده و مجهز به جدیدترین تجهیزات است. همچنین همه روزه با داشتن کلاس‌های متعددی همچون یوگا، کشتی، بدنسازی، تای چی، زومبا، تی آر ایکس و غیره میزبان ورزشکاران زیادی است.

از امکانات دیگر مجموعه ورزشی پالادیوم باید به خدمات ماساژ و استخر اشاره کنیم که با بهترین قیمت می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند گردید.

هایپر مارکت پالادیوم

هایپر مارکت پالادیوم

چنانچه قصد دارید تا تمام مایحتاج خانه را همه، یک جا خریداری کنید، مناسب‌ترین گزینه هایپر مارکت مرکز خرید پالادیوم است. انواع کالای خوراکی نظیر سبزیجات، لبنیات، فراورده‌های دامی و غیره را در این فروشگاه بزرگ می‌توانید پیدا و خریداری کنید.

امکانات دیگر مرکز تجاری پالادیوم

  • داروخانه
  • خشکشویی
  • کارواش
  • خانه کودک
  • کتابخانه
  • فروشگاه پرینت‌های سه بعدی
  • کافه نان
  • گالری موسیقی
  • آژانس هواپیمایی

مسیر پالادیوم


چنانچه برای خرید و گردش به پالادیوم می‌روید، لازم است تا در ابتدا خود را به خیابان ولیعصر رسانده و سپس از پارک وی به سمت زعفرانیه حرکت کنید. در ادامه از خیابان مقدس اردبیلی عبور نمایید و در کوچه عروضی به پارکینگ می‌رسید. اگر می‌خواهید با مترو به پالادیوم برسید، تنها باید به ایستگاه تجریش رفته و باقی مسیر را با تاکسی طی کنید.

ساعات کاری مجتمع تجاری پالادیوم

همه روزه مرکز خرید پالادیوم از ساعات ۱۰ الی ۲۲ به روی عموم باز است. همینطور کافه‌ها و هاپیرمارکت آن نیز تا ساعت ۲۳ به افراد سرویس‌ می‌دهند.

جمع‌بندی

مرکز خرید پالادیوم در تهران از جمله  پاساژهای مجلل پایتخت است که با ارائه اجناس باکیفیت و فضای لوکسش طرفداران بسیاری دارد. همچنین خریداران این امکان را دارند تا پس از خرید در یکی از رستوران‌های این مرکز سفارش غذا دهند. ما در این مقاله به معرفی مرکز خرید پالادیوم پرداختیم و سعی کردیم توضیحات جامعی را خدمتتان ارائه دهیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر