لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> حمل و نقل >> لوکس ترین فرودگاه های جهان
لوکس ترین فرودگاه های جهان

لوکس ترین فرودگاه های جهان

صد ها سال می گذرد و پرواز با هواپیما هنوز هم سریع ترین روش در سیستم حمل و نقل می باشد. پس از مخترعان بزرگی که پرواز انسان را رقم زدند، هیچ کشف بزرگ و جایگزینی برای این پرواز صورت نگرفته است و بهترین شیوه مسافرت پس از گذشت سال ها، همچنان سفر با هواپیما می باشد. میلیون ها انسان در طول روز یا هفته از طریق هوا سفر می کنند، هزاران پرواز شخصی با جت ها، هواپیما ها و هلیکوپتر ها صورت می گیرد. هر نوع وسیله ی پروازی برای فرود و پرواز به فرودگاهی امن نیاز دارد و هر کشور در این کره ی خاکی حداقل یک فرودگاه دارا می باشد. برخی از این فرودگاه ها نهایت امکانات لوکس را برای مسافران فراهم نموده اند و برخی بسیار ساده و معمولی می باشند. در برخی از فرودگاه ها ترافیک شدیدی وجود دارد و می بایستی فضای بیشتری را برای مردم ایجاد کنند تا با ظاهر بزرگ تر و بهتر، با ایجاد حس راحتی و آرام بخشی پذیرای میلیون ها مسافر باشند. قبل از سفر رزرو آنلاین هتل را فراموش نکنید، و در ادامه با لوکس ترین فرودگاه های جهان که بهترین خدمات را برای گردشگران فراهم نموده اند، آشنا شوید:

فرودگاه چانگی سنگاپور (Singapore Changi Airport)
فرودگاه چانگی سنگاپور اصلی ترین فرودگاه در سنگاپور می باشد که در نزدیکی مرکز تجاری قرار دارد. این فرودگاه ظرفیت تردد سالانه بیش از 50 میلیون مسافر را داشته و یکی از برترین فرودگاه های جهان محسوب می شود. ساخت این پروژه ی عظیم چندین میلیارد دلار هزینه در بر داشت و در سال 1981 میلیون ها مسافر را توانست جابجا نماید. با ورود به فرودگاه چانگی سنگاپور، گویی به یک میدان بزرگ تفریحی و گردشگری وارد شده اید و می توانید با وجود بهترین خدمات لوکس، لحظاتی مملو از آرامش را تجربه کنید. چندین سال پیاپی این فرودگاه در میان برترین فرودگاه های جهان همچنان می درخشد و می توانید با انتخاب پرواز از این فرودگاه، از خدمات رستوران ها، کافه ها و فروشگاه های لوکس بهره مند شده و تجربه ای لذت بخش را به دست آورید.

زمان پرواز چه اتفاقی برای بدن شما می افتد
ادامه مطلب

فرودگاه بین المللی هانه دا توکیو (Tokyo Haneda Airport)
فرودگاه بین المللی هانه دا توکیو یکی از فرودگاه های پر رفت و آمد جهان می باشد که در ژاپن، شهر توکیو واقع شده است و با وجود امکانات رفاهی بسیار زیاد از لوکس ترین فرودگاه های جهان می باشد. فرودگاه بین المللی هانه دا توکیو، فرودگاه اصلی شهر توکیو بوده و میلیون ها مسافر را جابجا می کند. این فرودگاه بین المللی در فاصله ی 30 دقیقه ای از شهر توکیو قرار دارد و به راحتی قابل دسترس بوده و مرکز اصلی ورود و خروج توریست ها محسوب می شود. فرودگاه با امکانات گسترده مانند مراکز بزرگ خرید، رستوران ها، کافه ها، استراحت گاه ها و مراکز تفریحی مخصوص کودکان از گردشگران پذیرایی می کند. در فرودگاه بین المللی هانه دا توکیو نیز می توانید سفر لاکچری و متفاوت را تجربه کنید.

فرودگاه اینچئون سئول (Incheon International Airport)
فرودگاه اینچئون سئول یکی دیگر از لوکس ترین و مهم ترین فرودگاه های جهان می باشد که در شهر سئول، کره جنوبی واقع شده است. این فرودگاه با امکانات مجهز و لاکچری خدمات خوبی در خدمت گردشگران قرار می دهد و مسافران بدون پرداخت مالیات می توانند در اینجا خرید کنند. مراکز خرید، امکانات تفریحی، رستوران ها، کافه ها و همچنین موزه ی فرهنگی و هنری کره در خدمت توریست ها بوده و می توانید هنگام حضور در فرودگاه با فرهنگ، سنت ها، موسیقی، آشپزی و … مردم کره آشنا شوید و لحظات خوشی را در مدت انتظار پرواز در این فرودگاه لوکس سپری نمایید.

چرا خلبان ها و مسافران و همچنین خود خلبان ها با یکدیگر، غذاهای متفاوتی می خورند
ادامه مطلب

فرودگاه بین المللی مونیخ (Munich Airport)
فرودگاه بین المللی مونیخ در کشور پیشرفته و مدرن آلمان، در شهر مونیخ واقع شده است و یکی از لوکس ترین فرودگاه های جهان می باشد که میلیون ها مسافر در اروپا را جابجا می کند. فرودگاه بین المللی مونیخ پس از فرودگاه معروف فرانکفورت، دومین فرودگاه پر رفت و آمد آلمان می باشد و دارای امکانات و خدمات رفاهی متعددی برای توریست ها است. با انتخاب این فرودگاه می توانید از نزدیک شاهد عظمت معماری و نمای شیشه ای معروف در جهان باشید. رستوران ها، کافه ها، مراکز خرید، هتل و پارک تفریحی و بسیاری از خدمات لوکس دیگر در انتظار توریست ها می باشند، و در این فرودگاه می توانید لحظات متفاوتی در بهترین فرودگاه اروپا را تجربه کنید.

فرودگاه بین المللی چوبو سنترال ژاپن (Central Japan International Airport)
فرودگاه بین المللی سنترال ژاپن یکی دیگر از لوکس ترین فرودگاه های جهان می باشد که سالانه میلیون ها توریست را جابجا کرده و با خدمات لوکس و امکانات رفاهی متعدد از گردشگران پذیرایی می کند. دسترسی به این فرودگاه راحت بوده و مسافران می توانند در مدت انتظار در میان رستوران ها، کافه ها، مراکز تفریحی و مراکز خرید لحظات خوشی را سپری کنند. در طبقه ی دوم می توانید چشم انداز های زیبایی از شهر و همچنین پرواز دیگر هواپیما ها را تماشا کنید، در رستوران های معروف طعم غذا های سنتی و یا بین المللی را چشیده و با سبک آشپزی ژاپنی آشنا شوید.

فرودگاه بین المللی حَمَد (Qatar’s Hamad International airport)
فرودگاه بین المللی حَمَد در سال 2014 در قطر افتتاح گردید و عنوان بهترین فرودگاه خاورمیانه و جهان را کسب کرد. این فرودگاه بی نهایت شیک و مدرن بوده و به راحتی از سیستم امنیتی عبور خواهید کرد. با افتتاح این فرودگاه شهر دوحه به یکی از شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین شهر های دنیا تبدیل شده و سالانه میلیون ها مسافر در این فرودگاه بین المللی رفت و آمد دارند.فرودگاه بین المللی حَمَد دارای سالن های زیبا و لوکس بوده و محیطی آرام و تمیز دارد. مکان های ورودی و خروجی با درخشش بر زیبایی آن افزوده است. هنگام پخش اذان مسلمانان برای برپایی نماز گرد هم می آیند و سکوتی لذت بخش در محیط فرودگاه حاکم می شود. در سال 2022 این فرودگاه میزبان مسافرانی از سراسر جهان خواهد بود که راهی تماشای جام جهانی فوتبال می باشند.
معماری فوق العاده زیبا و شگفت انگیزی در این سازه بکار رفته است و فرودگاه در زمینی که قبلا بخشی از دریا بوده است قرار دارد، سقف زیبا و موج دار آن نشان دهنده ی منطقه ی ساحلی بوده و مسجد کنار فرودگاه مانند قطره آبی به رنگ آبی بوده و نماد با شکوه این کشور می باشد. با حضور در سالن پذیرش لحظات متفاوت و جالبی را تجربه خواهید کرد و نما های زیبایی مانند سقف شیشه ای و لوستر های شیک و اعیانی را مشاهده خواهید نمود. این فرودگاه معروف جهان به قدری زیبا است که با تماشای اثر های هنری، حضور هر چند کوتاه مدت خود را فراموش نخواهید کرد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر