لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> موج گرما در هند| با افزایش دمای هوا به 48 درجه سانتی گراد، چهار نفر در واگنی قطار که تهویه مطبوع نداشت جان باختند
موج گرما در هند

موج گرما در هند| با افزایش دمای هوا به 48 درجه سانتی گراد، چهار نفر در واگنی قطار که تهویه مطبوع نداشت جان باختند

با افزایش دمای هوا به 50 درجه، چهار نفر در قطار بسیار شلوغی که تهویه مطبوع نداشت، جان خود را از دست دادند. قربانیان این حادثه بین 69 تا 81 سال سن داشتند و زائرین هندویی بودند که بعد از زیارت شهر مقدس واراناسی در شمال هند، به ایالت جنوبی کرالا بازمی گشتند. گزارش شده که در ماه گذشته، چندین نفر به خاطر موج گرمایی که هند را فراگرفته است، جان خود را از دست داده اند. آخرین آمار مرگ و میر مربوط به سه شنبه است که دمای هوا به 48 درجه رسید. اگر از گرمای هوا فراری هستید، در تابستان به هتل بزرگ مراغه سری بزنید و از هوای خنک لذت ببرید.
مانجو کومار، مسئول راه آهن، می گوید که این چهار زائر با هم سفر می کردند و در واگنشان غش کرده اند. دکترها در ایستگاه جانیس بالای سر این چهار آمدند ولی آنها مرده بودند. جنازه این قربانیان برای کالبدشکافی فرستاده شده است.
گزارش شده که پنجمین مسافر با شرایط وخیم به بیمارستان اعزام شده است.
بسیاری از مردم فقیر هند، وسعشان به واگن با تهویه مطبوع نمی رسد، واگن هایی که با این هوای گرم کشنده، گرانتر هستند.
موج گرمای اخیر باعث تعطیلی اجباری مدارس و دانشگاهها شده است و به مردم توصیه می شود که در طول روز در خانه بمانند.
مقامات در گرمترین ایالت ها که دمای هوا به رکورد 50.6 درجه سانتی گراد در اوایل این ماه رسیده است، مشغول آبپاشی خیابانها برای کاهش دما هستند.
بعد از درگیری های مرگبار بر سر آب زیادی برداشتن از تانکرها، پلیس موظف شده تا از تانکرهای آب در ایالت مدهایا پرادش محافظت کند.
به دلیل اینکه کمبود آب و آفناب زدگی باعث خسارت هایی شده است، بخش اورژانس بیمارستان ها به کولرها، تهویه مطبوع و داروهای بیشتری مجهز شده اند.
موج گرما بخشی از روند افزایش دما در هندوستان است. از زمان ثبت رکورد ملی درجه هوا از سال 1901، سال گذشته، ششمین سال گرم در این لیست بوده است و از سال 2004 به این سمت یازدهمین سال گرم بوده است.
بالاترین دمای ثبت شده در هندوستان، 51 درجه بوده است که در سال 2016 در فالودی راجستان به ثبت رسیده است.
امتیاز دهید (چپ بیشترین)
8 جشنواره معروف در هند
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر