لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> نکات ضروری سفر برای اولین بار به سافاری ها در کنیا
نکات ضروری سفر برای اولین بار به سافاری ها در کنیا

نکات ضروری سفر برای اولین بار به سافاری ها در کنیا

سافاری یکی از تجربه های مسافرتی است که تقریباً همه نوع مسافر را وسوسه می کند – از این گذشته، چه کسی نمی خواهد در حالی که به دیدن برخی از حیوانات شگفت انگیز در طبیعت می پردازد، مناظر طبیعی زیبا را کشف کند؟ وقتی به فرصت تجربیات فرهنگی، دیدنی های حیات وحش و ماجراجویی های فراموش نشدنی فکر می کنید، جای تعجب نیست که سافاری در لیست “کارهایی که باید انجام داد” همه ی افراد رتبه بسیار بالایی داشته باشد! با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین همراه باشید.

یقیناً یکی از بهترین مکان ها برای رفتن به سافاری، کنیا است. اگر مسافری هستید که کشته مرده ی تجربه کردن بهترین زندگی در حیات وحش هستید، بهترین ها را تجربه خواهید کرد و از بهترین جو لذت خواهید برد، کنیا تقریباً بهترین مکان برای داشتن بهترین ماجراجویی Safari است! امروز، ما تعدادی از نکات و ترفندهای مورد علاقه مان را برای کاوش در سافاری کنیا برای شما گرد هم آورده ایم.
زمان سفر را تعیین کنید

در حالی که کنیا مقصدی برای 4 فصل است، الگوی آب و هوایی کشور ماه به ماه متفاوت است، به این معنی که قبل از شروع به سفر سافاری، باید تصمیم بگیرید که دقیقاً چه زمانی می خواهید بازدید کنید. باید بدانید که کنیا در کنار دو فصل بارانی یک فصل خشک را تجربه می کند.
بیشتر بخوانید:

فصل خشک از نیمه دسامبر تا مارس ادامه دارد. در این مدت دمای هوا بالا خواهد رفت و باران کم می بارد. این فصل برای دیدن حیوانات وحشی بسیار عالی است، زیرا حیوانات در اطراف آب موجود در منطقه جمع می شوند، اما فصل عالی نیز است – انتظار می رود در این فصل هزینه بیشتری را برای سفر بپردازید و شلوغی را پیش بینی کنید.
فصل”بارانهای طولانی” از مارس تا ماه مه رخ می دهد. این فصل فصل خلوتی کنیا است و مسافران نرخ تخفیف بیشتر و جمعیت کمتری را پیدا می کنند (البته به خاطر داشته باشید که بسیاری از خانه ها و امکانات رفاهی در این فصل تعطیل می شود).
فصل”باران کوتاه” از اکتبر تا دسامبر رخ می دهد. این دوره از سال معمولاً به اندازه ی فصل باران های طولانی پر باران نیست و درجه حرارت شروع به افزایش می کند.
سافاری ها در کنیا
لیدرتان بهترین زمان برای ردیابی حیوانات را می داند!
تصمیم بگیرید که چه می خواهید ببینید؟
بخشی از تعیین اینکه در چه موقعی از سال می خواهید به کنیا سفر کنید، شامل تصمیم گیری در مورد انجام کارهایی می شود که می خواهید به محض ورود به آنجا انجام دهید! همه چیز از انواع حیواناتی که مشاهده خواهید کرد تا فعالیت های موجود و حتی هزینه سفرتان به آنچه که پس از رسیدن به کنیا برنامه ریخته اید انجام دهید بستگی دارد.
اگر دیدن (پنج مورد از حیواناتی که چشمگیر ترین آنها را در سافاری مشاهده می کنید – فیل ها، گاومیشها، پلنگ ها، شیرها و کرگدن ها) برای شما مهم است، پس رفتن به سافاری در فصل خشک ایده ی خوبی است. هنگامی که آب کمیاب است، مانند این مدت، حیوانات بیشتری در گروه های بزرگ یافت می شوند.
کنیا همچنین یکی از خانه های بزرگ حیوانات مهاجر است – هر ساله، از ماه ژوئیه تا اکتبر، میلیون ها حیوان از پارک ملی سرنژتی در تانزانیا به ماسا مارا ذخیره گاه ملی در کنیا مهاجرت می کنند. اگر دیدن این پدیده ی طبیعی باورنکردنی در صدر لیست علاقه مندی هایتان قرار دارد، باید با دقت بیشتری زمان بازدیدتان را تنظیم کنید.
آیا شما عاشق پرندگان هستید؟ پس خوش شانس هستید – کنیا محل زندگی صدها گونه پرنده شگفت انگیز است، و بهترین زمان برای دیدن آنها در واقع فصل های مرطوب است – نه تنها شما قادر خواهید بود گونه های بی شماری را ببینید، بلکه با شلوغی کمتری نیز مواجه خواهید شد.
اپراتورهای تور تحقیقاتی
وقتی به هر جای دیگری سفر می کنید، می خواهید مطمئن شوید که در دستان تور خوبی هستید، درست است؟ مهم است که در هنگام گشت و گذار در یک کشور جدید یک اپراتور با تجربه بیابید، علی الخصوص اینکه در هنگام گشت و گذار در یک کشور جدید، احساس امنیت داشته باشید – دانش راهنمایان محلی بدان معنی است که آنها تمام بهترین نکات و ترفندها ی لازم را می شناسند تا به شما در داشتن بهترین تجربه ی سافاری کمک کنند ممکن است تورهای گروهی راهی عالی برای بهره‌مندی بیشتر از سافاری باشد – از امنیت در حمل و نقل در فرودگاه و اسکان از پیش برنامه ریزی شده تا دانستن اینکه در کجا بهترین غذاها را پیدا کنید تا لذت ملاقات مسافران همفکر در طول سفر، سفر در تور گروهی، به ویژه هنگامی که شما در حال گشت و گذار در کنیا هستید، همیشه ایده خوبی است.
سافاری ها در کنیا
کنیا پناهگاه پرندگان است!
از قبل خوب آماده باشید
برای سفر به کنیا به چه ویزایی نیاز دارید؟ قبل از ترک واکسیناسیون به چه واکسنی نیاز دارید؟ چگونه می توانید از فرودگاه به محل اقامت خود برسید؟ هوا چطور است؟
قبل از عزیمت به کنیا باید پاسخ همه این سؤالات را از بالای سر خود بدانید! جوابها به شخص دیگر بستگی دارد و بسته به جایی که از آن سفر می کنید متفاوت است، اما همیشه ایده خوبی است که از قبل چیزهای خود را به خوبی بشناسید. یکی دیگر از مزایای سفر با یک گروه تور این است که شما مسئولیت این برنامه ریزی را برای هرچه راحت تر داشته باشید – همیشه شخصی را در اختیار دارید تا به سؤالات شما پاسخ دهد و اطمینان حاصل کند که سفر شما بدون هیچ مشکلی انجام می شود.

مکان های آرام و دنج در اروپای شرقی
ادامه مطلب

ممکن است کرگدن های نادر را روی سافاری خود نبینید، اما باز هم شگفت انگیز خواهد بود!
انتظارات خود را مدیریت کنید
سافاری شما در کنیا به دلیل طبیعت باورنکردنی، افراد شگفت انگیز که با آنها سفر خواهید کرد و همچنین فرصت دیدن حیوانات در طبیعت – نه به دلیل یک موفقیت خاص، مانند دیدن هر یک از اعضای Big Five، شگفت انگیز است. هر سافاری متفاوت است! روی چیزهای خارج از کنترل خود، مانند آب و هوا، شلوغی و حیوانات خاص، کمتر تمرکز کنید و در عوض، برداشته شدن از زندگی روزمره و کشف کشور جدید چقدر شگفت انگیز است. به ما اعتماد کنید: اگر در همان لحظه بمانید از سفر خود بسیار لذت خواهید برد!

اگرچه سفر با سافاری در کنیا به نظر می رسد یک کار گسترده است، اما با برنامه ریزی اندک و اپراتور تور مناسب می توان این روند را ساده، آسان و حتی سرگرم کننده انجام داد. با رعایت نکات ما می توانید مسیری طولانی را طی کنید تا اطمینان حاصل کنید که بهترین تجربه ممکن را دارید، اما به یاد داشته باشید همیشه هنگام مسافرت به توصیه های راهنماهای خود گوش فرا دهید – آنها متخصصان هستند!

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر