لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل قصر امارات ابوظبی (Emirates Palace Hotel Abu Dhabi)
هتل قصر امارات ابوظبی (Emirates Palace Hotel Abu Dhabi)

هتل قصر امارات ابوظبی (Emirates Palace Hotel Abu Dhabi)

ابوظبی شهری با هزاران سال فرهنگ و سنت منحصر به فرد عرب است که با زندگی پر جنب و جوش شهری همراه شده است. کاوش و گشت و گذار در میان بخش های سنتی ابوظبی، بازدید از بزرگترین مساجد دنیا، لذت بردن از طعم یک قهوه معطر در حین مشاهده مناظر حیرت انگیز، سافاری در بیابان، شیرجه زدن در دل دریا و هزاران تفریح دیگر را در سفر به ابوظبی تجربه خواهید کرد. کشور امارات به رغم کوچکی خود به جذب توریست های خارجی بسیار اهمیت می دهد و از همین رو شهرهایی مانند دبی و ابوظبی هتل های فوق مدرن و لوکس بیشماری دارند. هتل قصر امارات سالانه درآمد بالایی را برای ابوظبی و امارات به دست می آورد و به عنوان دومین منبع درآمد این شهر به شمار می رود. با ایران هتل آنلاین، مرجع بزرگ رزرو هتل در تهران و سایر شهرها همراه شوید تا این هتل را بیشتر به شما معرفی کنیم.

هتل 8 ستاره قصر امارات، که به وسیله خاندان آل نهیان و در سال 2005 ساخته شده است، هزینه ای بسیار بالا برای اقامت هر شب مهمانان خود دریافت می کند ولی اقامت در این هتل حسی شبیه اقامت در یک قصر مجلل را به مهمانان خود هدیه می دهد.
این کاخ ترکیب زیبایی از معماری باشکوه و طبیعت زیباست. در همان بدو ورود به هتل می توانید تجمل و خاص بودن آن را حس کنید. اتاق هایی همچون کاخ در قصر امارات وجود دارند. در لابی هتل، دستگاه خودپردازی قرار داده شده است که در جهان یکتاست. از این دستگاه برای فروش طلا استفاده می شود.
هتل قصر امارات ابوظبی
دسترسی به هتل قصر امارات ابوظبی
این هتل در قلب ابوظبی و نزدیک به جاذبه های اصلی گردشگری و مناطق مهم تجاری آن قرار گرفته است. هتل قصر امارات تنها 40 دقیقه با فرودگاه بین المللی ابوظبی و 90 دقیقه با فرودگاه دبی فاصله دارد. مکان های گردشگری پرطرفدار نزدیک هتل قصر امارات شامل مسجد بزرگ، مرکز نمایشگاه های ملی ابوظبی است که هر دو در فاصله 20 دقیقه ای تا آن قرار گرفته اند. مرکز خرید بزرگ مارینا و سایر مراکز خرید نیز پیاده قابل دسترسی هستند. آدرس آن جاده غرب کرنیش امارات متحده عربی است.
هتل قصر امارات ابوظبی
قصر امارات، تنها هتل 8 ستاره ی جهان است که در ابوظبی واقع شده است. این هتل در چند متری یک ساحل خصوصی قرار دارد و تنها با چند دقیقه پیاده روی می توان به دریا رسید. اطراف هتل را 85 هکتار باغ سرسبز احاطه کرده است و هتل از 14 گنبد با ارتفاع 80 متر تشکیل شده است. بلندترین گنبد آن بر روی ساختمان اصلی قرار گرفته است و آن را بزرگ ترین گنبد جهان هم معرفی می کنند. گنبدها به گونه ای رنگ آمیزی شده اند که طلوع و غروب زیبای خورشید در بیابان های ابوظبی را به تصویر می کشند. در ساخت گنبد بزرگ آن از طلا استفاده شده است. از نمایی دور، هتل شبیه یک مسجد به نظر می رسد.

دکورهای این هتل لوکس از شیشه و موزاییک های طلایی و نقره ای که نشان از تاریخ و فرهنگ عرب دارند، تشکیل شده است. در ساخت این هتل از آخرین تکنولوژی روز استفاده شده است و 14 رستوران با طیف وسیعی از غذاها و نوشیدنی ها بسیار گوارا و با کیفیت در حال خدمت رسانی به مهمانان هستند. به ویژه غذاهای دریایی آنها که هر روز از خلیج صید می شوند، بسیار پرطرفدار هستند. خاویار و شامپاین این هتل شهرت جهانی دارند.
هتل قصر امارات ابوظبی

تمامی اتاق های هتل و همچنین سوئیت های آن مبله هستند و انتخاب تخت ها و مبلمان هر اتاق به زیبایی و بسیار با سلیقه صورت گرفته است. اتاق ها دارای حمام های مرمری و بسیار شیک هستند. علاوه بر آنها تلویزیون های اچ ای با کانال های ماهواره، آی پد برای کنترل روشنایی اتاق و تماشای تلویزیون و غیره، اینترنت رایگان با سرعت بالا و سایر خدمات در آنها قابل دسترس است. منظره ای که از پنجره اتاق ها نصیب مهمانان می شود، چشم انداز زیبایی از خلیج فارس است. پیشخدمت های این هتل به صورت شبانه روزی آماده سرویس دهی به مهمانان هستند. برای هر اتاق 7 خدمتکار در نظر گرفته شده است.

در هتل امارات، 6 سوئیت اختصاصی و بسیار مجلل برای حاکمان امارات، دبی و ابوظبی و رجال مطرح آن موجود است. علاوه بر آن مهمانی های رسمی دولت در ابوظبی در این هتل برگزار می شوند. مشاهیر بسیاری در این هتل اقامت گزیده اند مانند رابرت دنیرو، بیل کلینتون، ویل اسمیت و التون جان.
هتل قصر امارات ابوظبی

در هتل امارات، دو استخر بزرگ برای شنای مهمانان وجود دارد. باشگاه تناسب اندام از دیگر بخش های آن است. اگر به ماساژ و درمان با آب گرم علاقه مند هستید، می توانید در این هتل از آنها بهره مند شوید و آرامشی عمیق را تجربه کنید. اسپای هتل امارات دارای یک حمام سنتی مراکشی با دو جکوزی، دو اتاق بخار، سنگ مرمر گرم و غار یخی است و از 10 صبح تا 11 شب خدمات ارائه می دهد. در این بخش مراقبت های سلامتی و زیبایی بر اساس نیازهای پوست و بدن مهمانان صورت می گیرد.
حتی برای کودکان شما نیز کلاب وجود دارد و در آن سرگرمی های بسیار جذاب و پرطرفداری یافت می شود که ساعت ها فرزندان شما را سرگرم می کنند. 8 دستگاه BMW و دو دستگاه خودرو رولز رویس وظیفه جابه جایی مسافران را از فرودگاه بر عهده دارند.
هتل قصر امارات ابوظبی
اگر اهل خرید هستید، از این هتل به آسانی می توانید به مراکز خرید دسترسی پیدا کنید. از ویژگی های منحصر به فرد هتل این است که در آن به بیشتر از 20 زبان زنده دنیا مکالمه می شود. در این هتل چیزی در حدود 2600 کارمند مشغول به کار هستند که از 50 ملیت متفاوت هستند و به گرمی از مهمانان خود پذیرایی می کنند.
البته این را به خاطر داشته باشید که هتل امارات از گران ترین هتلهای ابوظبی است که البته ارزش این همه هزینه کردن را دارد. خدماتی که این هتل ارائه می دهد رضایت سخت گیر ترین مهمانان را به خود جلب می کند و بسیار فراتر از هزینه ای است که به ازای هر شب اقامت در آن ارائه می دهد.
هتل قصر امارات ابوظبی
هر عروسی منحصر به فرد و خاص است ولی برگزاری مراسم عروسی در کاخ امارات آن را به شبی استثنایی تبدیل می کند. سالن های زیبای هتل، باغ های وسیع و مجلل و تراس های زیبای این هتل عروسی را بسیار جذاب و رویایی می کنند.

لوکس ترین هتل هایی که قرار است در 2020 افتتاح شوند
ادامه مطلب

3/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر