لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> 6 کار منحصر به فردی که باید در ابوظبی انجام داد
6 کار منحصر به فردی که باید در ابوظبی انجام داد

6 کار منحصر به فردی که باید در ابوظبی انجام داد

ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی و ثروتمندترین شهر آن است. جایی است پر از جزیره های ساخت بشر، آسمان خراش های نقره ای، مراکز خرید بزرگ و کاخ های با شکوه، ابوظبی شهری مدرن، بین المللی و جز مکان های توریستی محبوب است. اینجا به شش مورد کاری که باید در ابوظبی انجام داد اشاره می کنیم :

سوار سریعترین رولر کوستر ( قطار وحشت ) دنیا شوید

اگر دنبال تجربه هیجان هستید، این گزینه را قطعا در لیست اولویت هایتان قرار دهید. دنیای فراری اولین پارک تفریحی دنیا و مکانی برای تجربه دو نمونه از بزرگترین و بهترین رولر کوسترها است. تا همین اواخر دنیای فراری بزرگترین پارک تفریحی سرپوشیده دنیا نیز بود. در Formula Rossa، سریعترین رولر کوستر دنیا، شما با سرعت باورنکردنی 240 کیلومتر در ساعت در عرض چهار و نه صدم ثانیه هیجانی وصف نشدنی را تجربه خواهید کرد.رولر کوستر Flynig Aces، با سرعت بالای 120 کیلومتر در ساعت شما را به بلندترین حلقه وارونه دنیا خواهد برد. اینجا می توانید سوار یک فراری واقعی نیز بشوید. با ایران هتل آنلاین همراه باشید.

در کج ترین ساختمان های دنیا بمانید
دیدنی های ابوظبی

ساختمان نمادین دروازه پایتخت کج ترین برج ساخت بشر در دنیا است و در کتاب گینس ثبت شده است. برج به نسبت 18 درجه به سمت غرب زاویه دارد و 4 برابر برج پیزا در ایتالیا کج تر است. برخلاف برج پیزا، این ساختمان به طور ویژه به این شکل کج طراحی شده است. شما می توانید با اقامت در هتل مجلل Hyatt در این ساختمان باور نکردنی یعنی دروازه پایتخت بمانید و از بلندترین حمام چشمه ی آبگرم در ابوظبی لذت ببرید.

در مسجد با شکوه شیخ زاید شگفت زده می شوید
دیدنی های ابوظبی

مسجد شیخ زاید یکی از بزرگترین و زیباترین مساجد در دنیا است و جز نقاط دیدنی و پر بازدید در ابوظبی است. با ورود به این بنا به رنگ سفید ناب و درخشان، 82 گنبد آن همچنین ردیف ستون های طلایی و سنگ های بزرگ مرمر منبت کاری شده در سرتاسر حیاط بزرگش بسیار جلب توجه می کنند. این شاهکار معماری دارای بزرگترین لوسترهای دنیا است که هر کدام 15 متر طول و 10 متر قطر دارند. همچنین این مسجد بزرگترین فرش دستباف جهان با مساحت 5627 متر مربع را دارد که توسط بیش از 1200 کارگر متخصص بافته شده است.

ازتنها گنبد مشبک دنیا که شبیه لوور پاریس است بازدید کنید
دیدنی های ابوظبی
دیدنی های ابوظبی
موزه لوور ابوظبی تنها موزه دنیا است که نام لوور را به مانند موزه اصلی لوور پاریس دارد. این موزه در ماه نوامبر 2017 جهت نمایش گشایش یافت. مساحت موزه تقریبا 64000 مترمربع است و مجموعه ای از آثار هنری معاصر و پیش از تاریخ از سراسر دنیا را دارد. گنبد بسیار بزرگ موزه با شبکه های پر زرق وبرق یک اثر هنری است. مجموعه کنونی شامل آثاری از لئوناردو داوینچی، پابلو پیکاسو، هنری ماتیس و وینست ون گوگ است.
بیشتر بخوانید:
به سیاحت بیابان اکتشافی بروید
دیدنی های ابوظبی
دیدنی های ابوظبی
دیدنی های ابوظبی
وقتی را کنار بگذارید و به تپه های ماسه ای در کویر سافاری ابوظبی بروید و یکی از جاذبه های عربی باشکوه را با کل خانواده تجربه کنید. این گردش با زیر و رو کردن شن ها در بیابان با بالا و پایین کردن سرعت ماشین و در نوردیدن تپه های ماسه ای آغاز می شود. همچنین تفریحات دیگری مانند شن سواری و موتور سواری هنگام غروب آفتاب نیز وجود دارند. سپس شما به یک خیمه بیابانی سنتی می روید یعنی به جایی که هنرمندان طراحی نقش با حنا و محل های استراحت همراه با قلیان در انتظار شما هستند. غروب با یک شام سلف سرویس مجلل عربی و سرگرمی هایی با اجرای زنده زیر آسمان درخشان شب پایان می گیرد.
از شهر تاریخی العین ابوظبی یا شهر باغ ها در طول سفرتان بازدید کنید
دیدنی های ابوظبی

العین ما بین بیابان و کوه هایی قرار دارد که چشمه هایی را به واحه وسیع آن سرازیر می کنند. واحه یکی از قدیمی ترین اقامتگاه های دائمی دنیا است. با قدمت بیش از4000 سال، جزو میراث جهانی یونسکو است. در این محل می توانید قصر قدیمی بنیان گذار امارات متحده عربی یعنی شیخ زاید بن سلطان آل نهیان را ببینید. همچنین می توانید قلعه های قدیمی بسیار زیبا، بازار شتر در امارات متحده عربی و چشمه های آبگرم Green Mubazzarah در دامنه کوه جبل هفیت یعنی بلندترین کوه ابوظبی را ببینید. سرعت زندگی در اینجا عادی و زندگی بیشتر به شکل سنتی است و نمونه ای از امارات متحده عربی پیش از رونق نفت است.

مسجد البدیه در امارت فجیره، مسجدی کوچک و زیبا
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر