لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> تاریخچه ی رابطه سلطنتی پرنس هری و مگان ماركل
تاریخچه ی رابطه سلطنتی پرنس هری و مگان ماركل

تاریخچه ی رابطه سلطنتی پرنس هری و مگان ماركل

داستان عاشقی زوج معروف
در روز شنبه گذشته پرنس هری و مگان ماركل در كلیسای سِینت جورج واقع در قلعه ویندسور ازدواج کردند، و به مناسبت عروسی این زوج، در اینجا به چگونگی آغاز داستان عشق این دو نگاهی می اندازیم.
چگونه با یكدیگر آشنا شدند
هری و ماركل، اوایل ماه جولای 2016، در ملاقاتی تصادفی با یكدیگر آشنا شدند. هری در اولین مصاحبه تلویزیونی با شبكه BBC‌ پس از اعلام مراسم نامزدی، از راز آشنایی خود با ماركل پرده برداری كرد: “در حقیقت ما توسط یك دوست مشترك به یكدیگر معرفی شدیم” (برخی از رسانه ها مدعی شده اند كه دوست هری، وایولت وان وستنهولز همان فردی است كه آنها را به یكدیگر معرفی نموده است، اما عده ای دیگر حدس می زنند كه آن فرد، همان طراحی معروف مد و لباس،‌ میشا نونوو بوده است).

** تنها چیزی كه پرسیدم این بود كه، آیا او خوش رفتار است؟ چرا كه اگر او فردی با شخصیت نمی بود، به نظر نمی رسید كه بودن با وی خیلی منطقی باشد.

ماركل می گوید كه علی رغم شهرت جهانی پرنس هری، وی پیش از ملاقات با هری، تصور و پیش بینی خاصی در مورد او نداشته است. ماركل در مصاحبه با BBC‌ توضیح می دهد كه: چون من اهل ایالات متحده هستم،‌ با همان فهم و درك از خانواده سلطنتی بزرگ نشده ام. من چیز زیادی در مورد او نمی دانستم، بنابراین تنها چیزی كه (از دوست مشتركمان) زمانیكه می خواست ما را با یكدیگر روبه رو كند، پرسیدم، این بود كه خب، آیا او انسان با ادبی است؟ چون اگر وی اینچنین نمی بود، به نظر نمی رسید كه مناسب باشد.”
این دو به سرعت به یكدیگر علاقه مند شدند. ماركل گفت: ما برای صرف یك نوشیدنی با یكدیگر دیدار كردیم و سپس به سرعت به این موضوع فكر كردم كه، خب فردا چكار خواهیم كرد؟ ما بایستی دوباره همدیگر را ملاقات كنیم”.

در مراسم رسمی درخواست عكس در باغهای كینگستون پالاس، پس از اعلام خبر نامزدی این زوج، از هری سوال شد كه چه زمانی به این موضوع پی برد كه ماركل همان كسی است كه وی می خواهد. وی به سرعت پاسخ داد كه: “اولین لحظه ای كه همدیگر را ملاقات كردیم.”
از این لحظه همه چی با سرعت پیش رفت. این زوج،‌ برای بار دوم یكدیگر را ملاقات كردند و فقط 3 یا 4 هفته بعد، پرنس هری، ماركل را برای سفری به افریقا دعوت كرد تا او را همراهی كند. وی در حال توضیح سرعت ایجاد عشقش با ماركل، گفت: “من توانستم ماركل را راضی كنم تا برای سفر به افریقا به من ملحق شود و آنگاه شبی را زیر ستارگان آسمان در كنار همدیگر گذراندیم. ما تنها بودیم، و این همان چیز پراهمیتی بود كه شانس شناخت بیشتر یكدیگر را برایمان به وجود آورد”.

اسرار پشت پرده، رسانه ای می گردند
پس از گذشت 4 ماه از قرارهای مخفیانه، سرانجام در 31 اكتبر سال 2016، خبر قرار ملاقات پرنس هری با بازیگر معروف امریكایی، رسانه ای گردید. یكی از منابع خبری به ساندی اكسپرس اطلاع داد كه “اخیراً هری بسیار خوشحال تر از گذشته به نظر می رسد” و “شیفته” ماركل شده است. همان روز، ماركل در صفحه اینستاگرام خود، عكسی جالب از دو موز كه یكدیگر را در آغوش گرفته اند، منتشر كرد كه حاكی از ورود عشق جدید به زندگی شخصی اش بود.
ماركل بعدها در مورد این دوران گفت: “5 یا 6 ماه تقریباً مخفیانه و خصوصی اما بسیار دلپذیر داشتیم كه در عین حال شگفت انگیز بود.”
مگان با خانواده سلطنتی دیدار می كند
** بسیار بیشتر از آنچه می خواستم، دارم و من خوش شانس ترین دختر جهان هستم.
در نوامبر سال 2016، مجله ونكوور سان به منظور تبلیغ كلكسیون ماركل برای فروشگاه ریتماس، مصاحبه ای را با او منتشر كرد. در این مصاحبه، وی درباره همكاری اش با ریتماس، كارهای خیرخواهانه اش با ورلد ویژن و برنامه هایش برای تعطیلات سخن گفت. اگرچه از هری سخنی به میان نیامد، اما با خوشحالی گفت: پس، بسیار بیشتر از آنچه می خواستم، دارم و من خوش شانس ترین دختر جهانم!”

در همان برهه زمانی، روزنامه پیپل گزارشی در خصوص اینكه هری، این بازیگر را قبلاً به پدر خود، پرنس چارلز، معرفی كرده است، منتشر نمود.
عروسی سلطنتی

هری در دفاع از نامزدش، بیانیه ای منتشر می كند
هری رابطه اش با ماركل را در یك بیانیه عمومی در 8 نوامبر سال 2016، تأیید نمود. وی همچنین در این بیانیه، از رسانه های عمومی خواست تا “موج توهین و آزار” را كه متوجه دوستش شده است، متوقف كنند.
طبق گفته هری، وی برای متوقف كردن انتشار داستان های غیرواقعی درباره ماركل و روابطشان در رسانه ها، در حال پیگیری از مجاری قانونی است.
پرنس هری در ارتباط با امنیت خانم ماركل نگران بوده و از اینكه نمی تواند از وی محافظت كند، به شدت ناراحت است. اینكه تنها پس از چند ماه از شروع رابطه، خانم ماركل در معرض چنین طوفانی قرار گیرد، درست نیست. او می داند كه مفسران خواهند گفت كه “این هزینه ای است كه ماركل می بایست پرداخت نماید” و اینكه “اینها، جزئی از بازیست”. او به شدت مخالف است. به نظر او، این یك بازی نیست، بلكه زندگی او و ماركل است.

در حین مصاحبه با BBC، هری افشاء كرد كه هم او و هم ماركل به خاطر دخالت ها و بررسی های موشكافانه رسانه ها، مورد آزار قرار گرفته اند. “فكر می كنم هر دوی ما به خاطر عكس العمل رسانه ها، كاملاً شگفت زده شده ایم”.
عروسی سلطنتی

بسیاری فكر كرده اند كه به خاطر اینكه ماركل اكثراً به خاطر شغلش در معرض نگاه عموم قرار داشته، آمادگی چنین توجه مهاجمانه ای را داشته است، حال آنكه كمتر كسی می توانست او را برای مواجهه با چنین شرایط آماده كند. ماركل عنوان نمود كه: “فكر می كنم این موضوع كه چون من در صنعت فیلم و سرگرمی كار كرده ام، از قبل با این شرایط آشنا بوده ام، باعث بروز تصوری غلط در بین عموم شده است. اما من هرگز بخشی از فرهنگ تقطیع (شایعه پراكنی) نبوده ام. هرگز تا این حد بخشی از فرهنگ اشتراك گذاری در شبكه های اجتماعی نبوده ام و تا حدی زندگی آرامی داشته ام”.
پاسخش به BBC به نوعی برای توقف میزان توجهات بود: “من فكر می كنم كه ما در ابتدای رابطه مان با برخوردی سخت مواجه شدیم، به طوریكه من تصمیم گرفتم كه دیگر هیچ مطلبی را، چه مثبت و چه منفی، نخوانم. این مطالب دیگر برایمان بی معنی شده بود و به جای آنها، تمام انرژی خود را صرف پرورش دادن رابطه مان كردیم”.

در 18 نوامبر، او در صفحه شخصی اش در اینستاگرام سخنی از مهاتما گاندی منتشر كرد، به طوریكه بسیاری از مردم آن را به نوعی، پاسخی به اظهار نظر هری درباره رابطه شان قلمداد كردند.
عروسی سلطنتی

حتی پرنس ویلیام هم مجبور به ورود به این مسئله شد
در 27 نوامبر 2016، پرنس ویلیام، در ارتباط با شایعاتی پیرامون ناراحتی خود از تصمیم برادرش درباره اعلام عمومی رابطه اش، بیانیه ای منتشر نمود. در بخشی از بیانیه آمده است: “مقام والای كمبریج، كاملاً شرایط مربوط به حریم خصوصی را درك كرده و از نیاز پرنس هری برای پشتیبانی از اطرافیانش، حمایت می كند”.
هری و مگان به یكدیگر نزدیكتر می شوند

در اوایل دسامبر سال 2016، عكسی از ماركل در حالیكه گردنبندی از طلا با حروف M و H به گردن داشت،‌ در رسانه ها منتشر گردید. در همان ماه، عكس های دیگری از او و هری در حال انتخاب یك درخت كریسمس 6 فوتی و نیز در وست اِند لندن در حالیكه دست در دست هم، در حال رفتن به محل نمایش فیلم The Curious Incident of the Dog in the nighttime بودند، انتشار یافت. بنا به گفته مجله The Sun، این زوج در منطقه سوهو متحیر از تماشای چراغ های كریسمس در سراسر سیرك پیكادیلی، قدم زدند.
عروسی سلطنتی

ملكه پیشنهاد ازدواج را می پذیرد
طبق اخبار مجله Us Weekly، ملكه كاملاً از این رابطه حمایت كرده و منبعی دیگر نیز افشاء نمود كه ملكه “از اینكه هری را در یك رابطه عاشقانه می بیند”، خوشحال است.
ماركل درباره ملاقاتش با ملكه الیزابت در مصاحبه اش با BBC‌ سخن گفت: “امكان دیدار با ملكه به واسطه هری غیرقابل باور است، نه فقط به خاطر هری و نه به خاطر احترام اینكه وی ملكه بریتانیاست، بلكه به خاطر عشقی كه هری نسبت به ملكه به عنوان مادربزرگ خود دارد. او یك زن باورنكردنی است”.
پس از گذراندن كریسمس با خانواده هایشان، سال جدید را در لندن با یكدیگر سپری می كنند.
خبرهایی از خانواده مگان به گوش می رسد
برادر ناتنی مگان، توماس ماركل جی آر، به روزنامه Daily Mail می گوید كه پدرشان، از ابتدای آغاز رابطه ماركل با هری، از آن مطلع بوده است. توماس در مصاحبه اش بیان می كند كه “پدرش درباره هری كاملاً خوشحال بوده و شدیداً به دخترش افتخار می كند”.
مگان هم به پدرش و هم به مادرش بسیار نزدیك است و پس از اینكه مادرش فوق لیسانس خود را در امور اجتماعی در سال 2016 دریافت كرد، در مراسم فارغ التحصیلی او در دانشگاه كالیفرنیای جنوبی شركت نمود.

در زمان اعلام نامزدی، ماركل گفت كه پدرش چندین بار با هری صحبت كرده است، اما “هنوز نتوانسته با او دیدار داشته باشد”.
سفری رومانتیك به نروژ
پس از گذراندن تعطیلات سال نو در لندن، این زوج سفری به نروژ را آغاز می كنند. این اولین باری است كه زوج ناشناس، باهم به مسافرتی تفریحی می روند و طبقه گزارش Us Weekly، هری این گردش رومانتیك را برنامه ریزی نمود، بطوریكه بتوانند به منطقه نوثرن لایتس بروند. با دوست نزدیك هری، اینگ سولهیم، رزرو هتل خود را انجام دادند و در ترومز نروژ مقیم شدند. منبعی ناشناس به مجله The Sun گفته است كه “هری برای این سفر بسیار تلاش كرده و خواسته كه تا حد امكان آن را به رومانتیك ترین و خاص ترین سفر تبدیل نماید”.

مگان با كِیت و شارلوت ملاقات می كند
طبق گزارش مجله Us Weekly، در اوایل سال 2017، هری، ماركل را به خواهر ناتنی خود كِیت میدلتون و پرنسس شارلوت در آپارتمان 1A واقع در كینگستون پالاس، معرفی نمود. این مجله گفته است كه كِیت و ماركل، “به طرز باور نكردنی با هم روابط خوبی داشتند”.

ماركل درباره والامقام كِیت گفت: “او بسیار شگفت انگیز بود”. هری در ادامه گفت: “فوق العاده، همانطور كه می دانید ویلیام هم حامی فوق العاده خود را دارد”.
عروسی سلطنتی

حفظ یك رابطه طولانی مدت
اگرچه ماركل در حال نقش آفرینی در مجموعه فیلم های Suits‌ در سهر تورنتو كانادا بود، اما در اوایل ماه فوریه، او و هری دست در دست یكدیگر در حال خروج از سوهو هاوس در لندن غربی، دیده شده بودند. طبق گزارش مجله The Sun، شاهدان عینی گفته اند كه این دو برای دور ماندن از انظار عمومی، در گوشه دنج و آرامی از یك رستوران نشسته بودند. یكی از دوستانشان به این مجله گفته است كه انجام مراسم نامزدی این دو در فصل بهار قریب الوقوع می باشد: “شاید باور این موضوع كمی عجیب باشد، اما هری سر از پا نمی شناسد و بیشتر از این تحمل دوری یكدیگر را ندارند”.
پس از دوری دو ماهه از شبكه های اجتماعی، ماركل در روز 12 ماه فوریه پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر نمود: ” #بدون انرژی بد “.
در ماه مارس، با هم به بندر مونتگو در جامائیكا برای شركت در مراسم عروسی دوست دوران بچگی هری، تام “اسكیپی” اینسكیپ، مسافرت كردند. ماركل به عنوان میهمان هری و یكی از 14 ساقدوش در مراسم شركت نمود. منبعی دیگر بعدها افشاء نمود كه آن دو به شدت در طول جشن عروسی “شاد و خوشحال” بودند و به نظر عاشق همدیگر می رسیدند.

در ماه آوریل، هری به همراه ماركل برای گذراندن تعطیلات آخر هفته شرقی به سمت تورنتو پرواز كردند. عكس های آنها توسط E! Online منتشر گردید و در آنها مشخص شد كه ملكه جوان در حال ورود به ساختمان خود، یك كلاه بیس بال به سر داشته و كوله پشتی بزرگی را به دوش داشت.
عروسی سلطنتی

زندگی مگان در حال تغییر است
در ماه آوریل، ماركل خبر از احتمال بستن وب سایت سبك زندگی خود یعنی The Tig داد كه سه سال قبل آن را تأسیس نموده بود. ماركل در یك بیانیه كه هم در وب سایت و هم در صفحه اینستاگرامش منتشر شد، عنوان داشت:
“آنچه كه به صورت یك پروژه عشق شروع شد، تبدیل به یك مجموعه از الهام، پشتیبانی، نشاط و بیهودگی گردید. تو روزهای من را روشن تر كردی و این تجربه را با شادی فراوان پر نمودی. به جستجوی آن لحظات تیگ من ادامه بده، به خندیدن و ریسك كردن ادامه بده، و همان تغییری باش كه انتظار داری در این جهان ببینی”.
اگرچه شایعه شده بود كه ماركل پروژه عشق را فدای رابطه سلطنتی خود نمود، اما یك منبع ناشناس به مجله پیپل گفته كه دلیل واقعی این موضوع،‌ برنامه های فشرده اش در به تعادل رساندن كارهای خیرخواهانه با بارگزاری عكس های مدلینگ و لباس بوده است.
زوج جوان فعال تر می شوند
ماركل و هری اولین بار به عنوان یك زوج در آئودی پولو چالنج در آسكوت انگلستان، در مكانی عمومی ظاهر شدند. به دلیل اینكه هری در بازی ها شركت داشت، ماركل یك لباس نیروی دریایی شیك و كت سفیدی به تن داشته و از كنار جایگاه، پرنس خود را تشویق می كرد. بعدها عكسی از آنها در حالیكه در خارج از محدوده پولو پاركینگ در مسابقه چوگان شركت داشتند، منتشر شد.
ماركل در ماه مه برای شركت در عروسی پیپا میدلتون و البته‌ چند روز قبل تر از مراسم به لندن بازگشت. طبق گزارش E! Online بازیگر معروف، در فرودگاه هثرو لندن به زمین نشست و توسط نیروهای امنیتی به سرعت تا كینگستون پالاس مشایعت شد. با اینحال ماركل در مراسم شركت نكرد، اما گزارش شده است كه به قسمت پذیرایی رفت.
یك مسافرت بزرگ به مناسبت تولد

زوج جوان در آگوست سال 2017 – یك سال پس از اولین سفرشان به قاره افریقا- برای گردشی رومانتیك و به مناسبت تولد 36 سالگی ماركل به این قاره سفر كردند. در طول سفر سه هفته ای كه داشتند، ‌از بوتساوا دیدن كردند و سفرشان را با بازدید از آبشار حیرت انگیز ویكتوریا به پایان رساندند.
عروسی سلطنتی

مگان بی پرده در مورد رابطه خود با هری صحبت می كند
ماركل برای اولین بار در مجله ونیتی در اكتبر سال 2017 بی پرده سخن گفت. مطلبی كه بر روی جلد مجله قرار گرفت به این صورت بود: “ما یك زوج هستیم، ما عاشق همدیگر هستیم، مطمئن هستم كه مدت زمانی زیادی نمانده تا با هم در مورد خودمان و داستان هایی كه برای گفتن داریم، صحبت كنیم، اما امیدوارم چیزی كه عموم مردم به آن معتقد خواهند بود، این باشد كه آن زمان از آن ما و متعلق به ما است. این بخشی از آن چیزیست كه این رابطه را خاص و ویژه می نماید، این فقط متعلق به ما است. اما خوشحالیم. شخصاً به یك داستان عاشقانه عالی، علاقه مند هستم”.
ماركل در آن ماه پرنس هری را در یك مراسم رسمی سلطنتی در جشن افتتاحیه بازی های اینویكتوس برای اولین بار همراهی نمود. در طول مراسم بازی ها، دوربین رسانه ها، عكس هایی را از آن زوج در حالیكه در مراسم نیمه نهایی تنیس ویلچیر، دست در دست هم بودند و زمانی را همراه مادر ماركل،‌ دوریا راگلند، سپری می نمودند، تهیه كردند.
در این نقطه، هری مادر ماركل را چندین بار ملاقات نمود. هری در مصاحبه اش با BBC گفت: “مادرش فوق العاده است”.
زوج جوان، به عقد هم درآمدند
پس از ماه ها حدس و گمان، نهایتاً پرنس هری و مگان ماركل،‌ خبر نامزدی خود را در 27 نوامبر سال 2017 اعلام كردند. این زوج هیجان زده و خوشحال بوده و با عكس ها و مصاحبه های رسمی وارد فضای رسانه ای گردیدند.
مراسم نامزدی آنها
در ماه های منتهی به مراسم ازدواج این زوج، مگان نه تنها به عموم مردم بریتانیا معرفی گردید، بلكه به عنوان یك عضو از خانواده سلطنتی وارد زندگی جدیدی شد، به طوریكه با نامزد خود هری، در تمام زمانیكه برای مراسم عروسی آنها در طول سال برنامه ریزی می شد، در مراسم ها و رویدادهای رسمی هم حضور می یافت.

8 ایده فراموش ناشدنی برای یک مقصد جذاب عروسی
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حمید
حمید
1 ماه قبل

خداروشکرررر چه رابطه رویایی دارند لذت بردم ووسپاسگزارم

[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر