لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> رتبه بندی بهترین جشنواره های یوگا در سال 2018
رتبه بندی بهترین جشنواره های یوگا در سال 2018

رتبه بندی بهترین جشنواره های یوگا در سال 2018

چه شما خود را یک طرفدار پر و پا قرص یوگا بنامید، چه اینکه هنوز به دنبال کشف این هستید که چه چیزی برای شما مفید است، همراهی با اجتماع همفکرتان در زندگی، می تواند یک تجربه ی فوق العاده تحول آمیز باشد. جای تعجب نیست که سفرهای سلامتی گرا نسبت به ریختن کوکتل در استخر (با احترام به هر یک از آنها) جذاب تر است.
برای کسانی که به دنبال اختصاص یک آخر هفته یا حتی یک روز برای ارتقا سلامتیشان هستند، سال 2019 سالی برای انجام این کار است. جشنواره های مختلف یوگا در سراسر جهان در حال برگزاری هستند و یوگا را به روش های منحصر به فرد خود جشن می گیرند.

اگر ویژگی هایی مانند مکان خوش منظره، موسیقی های شاد، غذاهای خوشمزه و سالم یا روش های قدیمی یوگا برایتان مطرح باشد بهر حال می توانید جشنواره ایده آلتان را پیدا کنید.
برای ارائه ی بهترین راهنمایی ها و پیشنهادات به شما، در این مقاله لیست بهترین جشنواره های یوگا را رتبه بندی کرده ایم تا بتوانید بهترین آن را انتخاب کنید.همچنین میتوانید از سایت ایران هتل آنلاین برای رزرو بهترین هتل های کیش برای مدیتیشن د رکنار سواخل آبی خلیج فارس مانند هتل ترنج کیش استفاده کنید.

1. Sat Nam Fest
مکان: درخت جوشوا، کالیفرنیا
تاریخ: 11-15 آوریل 2018
چرا باید بروید: در این جا افراد مبتدی و مجرب می توانند روش های باستانی کوندالینی را تمرین کنند.
قیمت: برای یک روزه از 79 دلار و از 439 دلار برای پنج روز کامل شروع می شود.
ترکیبی از تنفس، مانترا، یوگای آسانا، مراقبه و آرامش، همه اجزای یک تمرین باستانی برای ایجاد آگاهی و بالا بردن انرژی کوندالینی شما هستند. این جشنواره به دلیل داشتن جو قدرتمند و فداکاری در پرورش عشق به خود، شناخته شده است.
جشنواره روح بالی
2. جشنواره روح بالی
مکان: اوبود، بالی
تاریخ: 2-8 آوریل 2018
چرا باید بروید: بالی مکانی آیده آل برای خلوت کردن در یک محیط زیبا است.
قیمت: روزانه از 149 دلار، 395 دلار برای گذراندن تعطیلات آخر هفته و بلیط کامل جشنواره ی اصلی از قیمت 650 دلار شروع می شود.
برای کسانی که می خواهند فرهنگ پررونق یوگا در بالی را تجربه کنند، مطمئناً خیلی بیشتر از اینها از این مکان سرسبز سلامتی دریافت می کنند. این فستیوال به Ubud نزدیک است، علاوه بر این زمانی که در این جشنواره حضور دارید نیز می توانید از طریق گذر کردن از جاده ی زیبایی که از مزارع برنج گذر می کند در جشنواره موسیقی Bhatki شرکت کنید.
در عین حال که هدف این جشنواره تمرین یوگای سنتی با موسیقی محلی و استفاده از روش های شفابخش است، این جشنواره مردم را از سراسر جهان جذب می کند، بنابراین تبادل دانش بی حد و مرز خواهد بود.

مهم ترین مراکز اسکی یوتا، آمریکا
ادامه مطلب

3. OM Yoga Show London
مکان: لندن، انگلیس
تاریخ: 19-21 اکتبر 2018
چرا باید بروید: شروعی خوب و جامع در زمینه یوگا با مشاوره و راهنمایی های حرفه ای(حتی می توانید آن را به یک عادت و امر خانوادگی تبدیل کنید و کودکان زیر 16 سال را به صورت رایگان بیاورید!)
قیمت: هزینه ی ورودی 1 روزه ی بزرگسالان 12 پوند و 3 روز 26 پوند است (کارگاه های آموزشی رایگان هستند، کارگاه های بیشتر شامل هزینه ی اضافی خواهند شد)
در طی 15 سال گذشته، نمایش OM Yoga در لندن تجربه ی یوگا را کامل کرده است. این جشنواره که در کاخ تاریخی الکساندرا میزبانی می شود، بزرگترین گردهمایی یوگا در اروپا است و به عنوان یکی از بزرگترین گردهمایی در سراسر جهان شناخته می شود!

در طول یک آخر هفته، کارگاه های آموزشی یوگا از پایه تا حرفه ای وجود دارد که بیشتر یک چالش برای آنها ایجاد می کند.
Om Yoga Show” بهترین متعلقات یوگا در انگلستان را از معلمان گرفته تا مارک های لباس های مخصوص یوگا، تمرین های یوگا، محصولات نوآورانه یوگا و غذای سالم گرد هم آورده است. این مکان برای کشف مارک های جدید و برقراری ارتباط با افراد همفکر فوق العاده است. توصیه می کنم که از فرصت ایجاد ارتباط های جدید استفاده کنید. اگر در صنعت یوگا فعالیت می کنید، کارت ویزیتتان را با خود بیاورید، بنابراین مردم شما را به یاد خواهند آورد. همچنین، لباس های یوگا بیاورید – کلاسهای زیادی در مورد یوگا در طول روز وجود دارد. در آخر، گرسنه شوید، زیرا غذاهای مقوی زیادی برای امتحان کردن وجود دارد. ” – سارا، یوگاگزی

” به محض ایجاد نام تجاری PIYOGA، چالش شخصی من این بود که آن را بین المللی کنم. نمایشگاه OM Yoga مکان مناسبی برای انجام این کار بود! یوگیس و صاحبان استودیو از سراسر جهان گرد هم آمدند تا در یکی از بزرگترین نمایشگاه های یوگا در کل جهان شرکت کنند. بهترین قسمت گردهمایی این بود که آنها عاشق برند ما شدند!
با نگاه به گردهمایی سال 2018، قطعاً حضور در نمایشگاه OM Yoga را توصیه می کنم. کلاس ها کوتاه، شیرین و ساختار یافته بودند تا مختصری از انواع مختلف یوگا را ارائه دهند. OM Yoga Show یک مکان مورد علاقه برای همه طرفداران یوگا است. ” – لاریسا، PIYOGA
جشنواره یوگا تلورید
4. جشنواره یوگا تلورید
مکان برگزاری: تلورید، کلرادو
تاریخ: 19-22 ژوئیه 2018
چرا باید بروید: تماشای نمای زیبایی از ارتفاع زیاد دره ها در طی کارگاه های دلپذیر
قیمت: 3 روزه با قیمت 355 دلار و 4 روزه با قیمت 435 دلار
در هوای تازه ی کوهستان، مطمئناً روز به روز احساس فاصله بیشتری از زندگی روزمره تان می کنید. تلورید به شما امکان می دهد تا دوباره با طبیعت و خودتان ارتباط برقرار کنید. علاوه بر اینکه مکانی فوق العاده برای اسکی است، تلوراید با بهترین مربیان یوگا در طول جشنواره کار میکند.
Wanderlust
5. Wanderlust
مکان: اواهو، هاوایی
تاریخ: 1-4 مارس 2018
چرا باید بروید: انجام تمرین های یوگا به صورت روزانه و کنسرت های شبانه، Wanderlust بخشی عرفانی و بخشی فیزیکی است.
قیمت: از 115 دلار برای یک روز و حداکثر 540 دلار برای 4 روز شروع می شود
زمانی که پایان لوکس به جشنواره های یوگا افزوده می شود، مطمئناً Wanderlust تنها جشنواره ی یوگایی است که باید انتخاب کنید. جشنواره های Wanderlust در سراسر کانادا و ایالات متحده آمریکا رواج دارد اما پیش بینی شده است جشنواره امسال در اواهو برگزار شود.

راهنمای پزشکان اصفهان
ادامه مطلب

6. جشن یوگا در شمال غربی Northwest Yoga Feast
مکان: ساگل، آیداهو
تاریخ: 20-22 ژوئیه 2018
چرا باید بروید: میلتان به یوگا و شکمتان را در یک جا تغذیه کنید.
قیمت: 325 دلار

فراتر از کارگاه های آموزشی، مراسم و اجراهای یوگا، این جشنواره به گزینه ی آشپزی خود افتخار می کند. وعده های غذایی ارگانیک، گیاهی اش برجسته است و می تواند مدت ها بعد از ترک جشنواره به شما در ایجاد الگوهای غذایی سالم کمک کند.

7. عاشق یوگا فست کیپ کاد Love Yoga Fest Cape Cod
مکان: Falmouth، ماساچوست
تاریخ: 21-23 سپتامبر 2018
چرا باید بروید: تمرین یوگا را با علاقه تان به اقیانوس ادغام کنید
قیمت: 265 دلار برای آخر هفته
LYF حال و هوای خوب در کنار اقیانوس بودن را هدر نمی دهد. ما در حال صحبت کردن در مورد ترکیب یوگای کنار ساحل و یوگای SUP هستیم. علاوه بر این گشت و گذار در شهر ساحلی Falmouth با پیاده روی بسیار جذاب است و یک راه فرار از روز مره گی هاست.

8- جشنواره ی سر زنده ی یوگای پرتغال
مکان: Monchique، پرتغال
تاریخ: 26 ژوئن – 1 ژوئیه 2018
چرا باید بروید: اگر می خواهید بخشی از یک برنامه سختگیرانه باشید که برای تغذیه روحتان باشد
قیمت: بلیط اولیه 198 یورو و بلیت معمولی 230 یورو است
این جشنواره در روستایی است که در تپه های جنگلی قرار دارد. از یوگا صورت گرفته تا رقصیدن، شما درگیر سبک های مختلف یوگا خواهید شد و حتی می توانید از مزیت نزدیکیش با چشمه های طبیعی بهره ببرید.
جشنواره یوگا بنف
9. جشنواره یوگا بنف
مکان: بانف، آلبرتا
تاریخ: 1-3 ژوئن 2018
چرا باید بروید: روح پرماجرایتان را در کوه های راکی کانادا تغذیه کنید.
قیمت: یکشنبه (138 دلار کانادا)، شنبه (148 دلار کانادا)، جمعه (85 دلار کانادا)، آخر هفته کلیه (CAD 228 دلار)
آیا می خواهید قبل از شرکت در یوگا آکرو، تجربه ی قایقرانی را داشته باشید؟ مشکلی نیست. این جشنواره اصلی کانادایی هاست. علاوه بر این می توانید مسیرهای پیاده روی را در نزدیکی خود پیاده کرده و سپس مکانی را پیدا کنید تا منظره ی دیوانه واری در مقابلتان قرار بگیرد. اگرچه این جشنواره هنوز جوان است، اما بانف دارای سابقه طولانی در شفابخشی است.

چگونه برای کوهنوردی یک کوله پشتی آماده کنیم
ادامه مطلب

10. جشنواره یوگا Val d’Isère
مکان: Rhône – Alpes، فرانسه
تاریخ: 27-29 آوریل 2018
چرا باید بروید: اگر به دنبال یک تجربه یوگا پویاتر و فعال تر هستید
قیمت: کنفرانس رایگان است، 195 یورو برای کلاس آخر هفته یا پرداخت هزینه برای هر جلسه یوگا (حدود 20 یورو)
مکان اینجا مسئله ی اصلی است! شما می توانید بر اساس آنچه برای شما مفید است، از میان انواع دوره های مختلف با موضوع های مختلف انتخاب کنید. آموزه های مربوط به تنفس، ذهن آگاهی را درک کنید … در عین حال، می توانید از کوه های باشکوه در اطرافتان برای پیاده روی و استفاده از منظره های دیدنی استفاده کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر