لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> 17 مورد از عجیب ترین کار هایی که می توانید در لندن انجام دهید
17 مورد از عجیب ترین کار هایی که می توانید در لندن انجام دهید

17 مورد از عجیب ترین کار هایی که می توانید در لندن انجام دهید

با داشتن تاریخی دو هزار ساله و فرهنگی غنی، لندن یکی از جذاب ترین شهر های دنیا برای گردشگران به حساب می آید. از معابد و گالری های تاکسیدرمی گرفته، تا موزه ها و فروشگاه های عجیب و غریب! در ادامه ی مطلب می توانید با 17 مورد از این جاذبه های دیدنی آشنا شوید! اما قبل از آن پیشنهاد ویژه ای برای شما داریم! شما می توانید همین حالا با بازدید از وبسایت ایران هتل آنلاین، برای رزرو هتل در تهران و یا رزرو هتل در اصفهان و یا هر شهر دیگری که بخواهید، از تخفیفات ویژه ی آن استفاده کنید!
1- در کنار خیابان The Line از آثار هنری دیدن کنید.

خیابان The Line از پارک المپیک ملکه الیزابت در شرق لندن شروع می شود و تا گرین ویچ ادامه پیدا می کند و یکی از دیدنی ترین پارک های جهان به شمار می آید. پیاده روی در این خیابان هم یکی از بهترین روش ها برای تحرک و ورزش در شهر می باشد. شما در کنار این خیابان می توانید کانال های آبی این شهر و آثار هنری هنرمندانی مانند Damien Hirst و Antony Gormley را از نزدیک تماشا کنید. شما در مدت زمان دو و نیم ساعت می توانید تمام مسیر این خیابان را طی کنید و از مناظر اطراف خود لذت ببرید.
2- در یکی از دستشویی های قدیمی دوران ویکتوریا قهوه بنوشید!
دستشویی های قدیمی دوران ویکتوریا
نام این کافه The Attendant می باشد و در سراسر شهر چندین شعبه ی مختلف دارد، اما ما در اینجا فقط به یکی از این شعب با نام Fitzrovia اشاره خواهیم کرد. در دوران ملکه ویکتوریا، فضای این کافه یک دستشویی عمومی بوده است و امروزه نیز هم چنان می توانید اجزای قدیمی آن را که حالا بخشی از دکوراسیون این کافه به حساب می آید و پاکیزه شده اند را از نزدیک ببینید. راه پله ی ورودی این کافه نیز بسیار دیدنی می باشد و یکی دیگر از دلایلی است که بسیاری از مردم مشتاق به بازدید از آن می باشند.
3- از شیر تاریخی Soho دیدن کنید.
اگر در زمان بازدید از شهر حواستان را جمع نکنید، به راحتی شیر آبی که بیماری کلورئا را درمان کرد را از دست خواهید داد! این بیماری که از آب به انسان منتقل می شود جان بسیاری از مردم انگلستان را از آن ها گرفت، اما در سال 1854 میلادی یک پزشک محلی به نام جان اسنو متوجه شد که این شیر آب است که باعث و بانی این کشتار ها شده است. تا قبل از آن مردم بر این باور بودند که بیماری کلورئا از هوا در میان مردم رد و بدل می شده است.
4- از یک فروشگاه چای سیصد ساله دیدن کنید.
 فروشگاه چای
هیچ کس همانند بریتانیایی ها از نوشیدن چای لذت نمی برد! این طور نیست؟ این نوشیدنی گرم و دل نشین تقریباً برای مردم انگلستان یک نوع سوخت به حساب می آید! فروشگاه و کافه ی The Twinings که در خیابان Strand قرار دارد، از زمان افتتاح خود در سال 1706 میلادی تا به امروز دستخوش تغییرات فراوانی شده است. فردی با همین نام یکی از اولین بازرگانانی بوده است که به انگلستان چای می آورده است و از سال 1837 هم تأمین کننده ی اصلی چای خانواده ی سلطنتی بوده است.
5- از یک معبد یونانی که به میتراس تعلق دارد بازدید کنید.
پیدایش شهر لندن به بیش از دو هزار سال پیش باز می گردد و قبل از حمله ی یونان به این کشور ساخت آن به پایان رسیده است. آن ها بعد از تسخیر این شهر آن را از نظر امنیتی بسیار قدرتمند تر ساختند و بسیاری از عقاید باستانی خود را هم به همراه آوردند. این معبد به یکی از خدایان آن ها به نام میتراس تعلق دارد و در سال 1954 کشف شده است و امروز یکی از ساختمان های اصلی شبکه ی خبری Bloomberg به حساب می آید. ظاهر این معبد به همان شکلی که در زمان کشف داشته، بازسازی شده است و تور های بازدید بسیار جذابی برای بازدید از آن موجود هستند.
6- از گالری سازه های نئونی دیدن کنید.
گالری سازه های نئونی
این فروشگاه و گالری دیدنی در شرق شهر لندن واقع شده است و نام آن God’s Own Junkyard می باشد و گنجینه ای عظیمی از تابلو هایی که با چراغ های نئونی تزئین شده اند را در خود جای داده است. قدم زدن در میان قفسه های پر تعداد این گالری تجربه ای بسیار خاص و جذاب می باشد و برای به اشتراک گذاشتن عکس در اینستاگرام هم بسیار مناسب می باشد. این گالری کافه ای با نام The Rolling Scones را هم در خود جای داده است. بازدید از این گالری کاملاً رایگان است و تنها در تعطیلات آخر هفته ممکن است.
7- به یک راه آهن زیر دریایی بروید!
این مسیر راه آهن در سراسر شهر لندن کشیده شده است و متعلق به موزه ی Postal در این شهر می باشد. در زمان های گذشته برای جا به جایی و رساندن نامه در زمانی که بیش از یک پست موجود بوده از آن استفاده می شده است. بازدید از این مسیر های تو در تو شما را از انبار مهندسان تا تونل های اصلی می برد و شما را با تجربه ای خاص و به یاد ماندنی آشنا می کند.
8- بر روی رودخانه ی Thames کایاک سواری کنید.
کایاک سواری
شاید آب این رودخانه آن قدر ها هم پاکیزه به نظر نرسد و افتادن درون آب تجربه ی دل نشینی به شمار نیاید، اما کایاک سواری یکی از سرگرم کننده ترین و مفرح ترین روش ها برای نزدیک شدن به رودخانه ی مشهور اصلی لندن می باشد. گروه Kayaking London هرروز گروه های کوچکی را با همین روش برای بازدید از ساختمان پارلمان ها و ونیز کوچکی که در خیابان Paddington واقع شده است به همراه می برد.
9- از “جامعه ی آخرین سه شنبه” دیدن کنید.
جامعه ی آخرین سه شنبه
آیا این یک فروشگاه است؟ یا یک گالری؟ جواب این سؤال هردوی این گزینه هاست! اگر که بخواهید، در این مکان شما می توانید با روش های مختلف تاکسیدرمی نیز آشنا شوید. این فروشگاه با نام Viktor Wynd’s Shop Of Horros هم شناخته می شود و پر از اشیای عجیب و غریب است!
10 – در فروشگاه Hoxton Street Monster Supplies خرید کنید.
در این مغازه ی فروش محصولات ترسناک تمامی روز های سال بخشی از جشن هالوویین به حساب می آیند و مدیریت آن نیز بر عهده ی سازمان خیریه ی Ministry Of Stories می باشد که تلاش می کند کودکان را به نویسندگی مشتاق سازد! این محل برای خرید هدایا و سوغاتی های خاص و نامعمول ایده آل است و تماشای تمام محصولات موجود در آن نیز تجربه ای فراموش نشدنی است.
11- از چندی از بهترین آثار هنری خیابانی دیدن کنید.
 آثار هنری خیابانی
بخش های شرقی شهر لندن پر از آثار جذاب خیابانی می باشد که در چند دهه ی اخیر تکمیل شده اند. با اینکه بسیاری از این آثار پس از گذر زمان کوتاهی پاک می شوند و یا تغییرات زیادی می کنند، آثاری که در خیابان های Shoreditch و Hackney هستند همیشه ماندگارند و پر از رنگ ها و احساساتی متفاوتند. اگر که مطمئن نیستید که از کجا برای بازدید از این آثار باید شروع کنید، یک تور بازدید از آثار خیابانی را رزرو کنید.
12 – از قدیمی ترین زندان انگلستان دیدن کنید.
 قدیمی ترین زندان انگلستان
موزه و زندان The Clink در بخش جنوبی رودخانه ی لندن واقع شده است و تاریخچه ی بسیار طولانی دارد و از قرن 12 تا 18 میلادی فعالیت داشته است. شما می توانید در این موزه از اجرا های تئاتر کوچکی که شما را با زندانیان مشهوری که قبلاً در این زندان بوده اند آشنا می کنند هم دیدن کنید.
13- در حوضچه های روباز Hampstead Heath شنا کنید.
 Hampstead Heath
لندن پر از استخر ها و حوضچه های روبازی است که برای آبتنی در تمامی فصول سال مناسب می باشند. چندی از بهترین های این استخر ها را می توانید درHampstead Heath پیدا کنید که در تمامی روز های سال پذیرای علاقه مندان به شنا هستند. تماشای طبیعت زیبای لندن در کنار یک شنای روزانه نه تنها یک تفریح بسیار سالم به شمار می آید، بلکه برای آشنایی بیشتر و بازگشت به طبیعت هم به شدت توصیه می شود. ساعات شروع و پایان کار این استخر ها بسته به فصل تغییر می کند، پس حتماً قبل از بازدید وبسایت آن ها را چک کنید، اما معمولاً اکثر حوضچه ها از ساعت 7 صبح باز هستند.
14- از قدیمی ترین اتاق عمل بازمانده در اروپا دیدن کنید.
 قدیمی ترین اتاق عمل
موزه ی تئاتر جراحی در جنوب شهر لندن قرار گرفته است. در این جا شما می توانید عمل های جراحی که قبل از کشف بی حسی انجام می شده است را از نزدیک ببینید و با دارو های باستانی که در آن زمان استفاده می شده است آشنا شوید. بازدید از این موزه تجربه ی بسیار آموزنده ای است و باعث می شود که قدر پزشکی مدرن را بیشتر بدانید. در آخر هر هفته هم شما می توانید یک عمل جراحی نمایشی را از نزدیک مشاهده کنید.
15- شب را در باغ وحش لندن بگذرانید.
بازدید کنندگان از باغ وحش شهر لندن این انتخاب را دارند که بعد از بسته شدن درب های ورودی این پارک، شب را در متل های جدید حاضر در همین محل بگذرانند. مهمانان می توانند در این مدت از امتیاز تور های شبانه، نوشیدنی های مختلف، شام و تجربیات اختصاصی دیگری نیز استفاده کنند.
16- از موزه ی Leighton House دیدن کنید.
Leighton House
خود را از دست شلوغی ها و ازدحام های همیشگی موزه های معمولی شهر راحت کنید و از موزه هایی غیر معمول تر بازدید کنید. شهر لندن پر از موزه هایی عجیب و شگفت انگیز است و Leighton House هم یکی از همین موزه های خاص به شمار می رود. این موزه در گذشته محل زندگی کنت Fredric Leighton بوده است و دکوراسیون داخلی آن به سبک تلفیقی شرقی و Art Nouveau چیده شده است و درون آن پر از اشیای قدیمی مربوط به دوران ملکه ویکتوریا می باشد.
17- از هفت گورستان تاریخی و شگفت انگیز شهر دیدن کنید.
 گورستان تاریخی
“هفت شگفت انگیز” تنها نام یک فیلم وسترن قدیمی مربوط به دهه ی 60 نیست! به مجموعه ی 7 مورد از باستانی ترین قبرستان های ویکتوریایی شهر لندن نیز همین نام اختصاص داده شده است. نام این 7 گورستان Kensal Green، West Norwood، Highgate، Abney Park، Nunhead، Brompton و Tower Hamlets می باشد. این قبرستان ها در اوایل قرن 19 میلادی ساخته شده اند و امروزه به اماکنی پر از جاذبه های دیدنی طبیعی تبدیل شده اند. پس یکی از آن ها را انتخاب کنید و به گردش در آن بپردازید و از قبر افراد مشهوری که در آن دفن شده اند دیدن کنید. به طور مثال، قبرستان Highgate محل دفن Karl Marx فیلسوف مشهور آلمانی می باشد.
10 مکان برتر گردشگری در رومانی
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر