لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> 5 رويداد مهم در لندن كه دوست داريد در آنها مشاركت داشته باشيد
5 رويداد مهم در لندن كه دوست داريد در آنها مشاركت داشته باشيد

5 رويداد مهم در لندن كه دوست داريد در آنها مشاركت داشته باشيد

یكی از بزرگترین – و البته جالب ترین – شهرهای جهان، لندن است كه تعداد باورنكردنی از رویدادهای مختلف در زمان های گوناگونی از سال در این شهر برگزار می گردد. در طی ماه های سردتر سال، شهر لندن، با در بر داشتن انواع فعالیت های حیرت انگیز تفریحی كه هم برای گردشگران و هم افراد بومی مناسب و جذاب می باشند، به یک سرزمین عجایب زمستانی سحرآمیز تبدیل می گردد.

در این مطلب قصد داریم تا 5 رویداد برتر این شهر كه در ماه های نوامبر و دسامبر برگزار می گردند را به شما معرفی نماییم.

همچنین شما مخاطبان عزیز می توانید در همین ماه های پیش رو با رزرو هتل های تهران، به پایتخت كشور سفر كنید و در پیست های اسکی این شهر مانند آبعلی و دیزین به تفریح و خوش گذرانی بپردازید.

كریسمس در منطقه كیو گاردنز (باغ های گیاه شناسی پادشاهی)

مراسم كریسمس در كیو گاردنز، که هفتمین سالگرد برگزاری خود را پشت سر می گذارد، قطعاً جزء یكی از سحرانگیزترین رویدادهای این فصل به شمار می رود. این باغ های بسیار تماشایی در كیو همه ساله در فصل زمستان شاهد گردهمائی هایی است كه چراغانی هایی فوق العاده، درختان مارپیچ درخشان (ویژه كریسمس) و طرح های تصویری لیزری در مسیری به طول یك مایل جزء زیبایی های آن به شمار می رود.

با رزرو هتل های کرمانشاه در فصل بهار، سری به باغ گل های کرمانشاه که دومین باغ گل ایران بوده و بسیار تماشایی است، بزنید و از دیدن این زیبایی ها نهایت لذت را ببرید.
همچنین مراكز خرید شاد و خوراكی ها و نوشیدنی های خوشمزه برای بزرگسالان وجود دارند، حال آنكه كودكان هم می توانند از شانس ملاقات با بابانوئل و پری های او پیش از بازگشت او به قطب شمال جهت آماده سازی مراسم روز بزرگ، بهره مند گردند. مسیر جدیدی هم نسبت به سال های قبل ایجاد گردیده است، بنابراین بازدید كنندگان قدیمی،‌ می توانند انتظار دیدن شگفتانه های متعددی را داشته باشند. برخی از موارد دلخواه و آشنا هم دوباره قدم در این باغ ها خواهند گذاشت، از جمله آواز هولی بوشز، تونل نورها، فایر گاردن و بخش آخر پالم هاوس پوند.

در حد فاصل بین بیستم نوامبر 2019 تا پنجم ژانویه 2020، می توانید از بخش تماشایی گیاه شناسی با تِم و طرح كریسمس بازدید به عمل آورید. ساعات مراجعه بین 17 تا 22 می باشند و تنها با رزرو قبلی می توان به این مكان قدم گذاشت.

وینتر فارست (جنگل زمستانی)

و باز هم وینتر فارست در منطقه برودگِیت سركل – و البته بزرگتر و بهتر نسبت به قبل. در حد فاصل بین ششم نوامبر تا بیستم دسامبر، وینتر فارست (جنگل زمستانی) از بازدید كنندگان و علاقه مندان دعوت می كند تا زمانی را در كلبه های چوبی سپری كرده و از سحر و جادوی موجود در میان 300 درخت پوشیده از برف و چراغانی شده لذت ببرند.
همچنین چندین رویداد فصلی همراه با اجرای زنده موسیقی در طول ماه های سردتر در وینتر فارست وجود خواهند داشت. منتظر روبه رو شدن با غذاهای خیابانی در رستوران ها و كافه هایی مانند بار دورو، نیوك، باتراسكاچ و فارمر جی. باشید. سالن سینما و تئاتر اِوری مَن برودگِیت، فیلم های فروزن 2 و آئروناتز را به نمایش خواهد گذاشت. از موسیقی گروه هایی مانند چِیسینگ دیر و برودگیت ایكس اسپین آپ و همچنین مجموعه سریال كوئیز نایتز لذت ببرید. علاقه مندان به این فستیوال می توانند از انواع فعالیت های تفریحی شامل كارگاه آرامش بخش گل و گیاه و یك كارگاه دیگر به نام بید فِیروِل توو استرس این 2020 بهره مند شوند.

میهمانی افتتاحیه وینتر فارست در روز چهارشنبه ششم نوامبر ساعت 17:30 برگزار شد؛ این رویداد تماشایی برای بازدید كنندگان برودگِیت و همچنین میهمانان ویژه قابل دسترس است.

جشنواره 888 پوكرز لایو لندن
888 پوكرز لایو لاندن فستیوال قدم در یكی از شگفت انگیزترین شهرهای جهان گذاشت. این فستیوال شانسی برای بازی و سرگرمی و همچنین دیدار با مشهورترین افراد فعال در حوزه بازی هایی مانند پوكر از جمله ویویان سالیبا، آنا ماركز، كارا اسكات، مارتین جاكوبسون، كریس مورمن، سوفیا لاوگرن و داریا فشنكو می باشد.

هیچ چیز، پر زرق و برق تر و باشكوه تر از این بازی برای با كیفیت تر كردن سطح سرگرمی این ماه های سال نیست. اما این جشنواره یكی از بزرگ ترین رویدادهای موجود در تقویم پوكر را نیز شامل می شود. این رویداد در آسپرز واقع در لندن و در فاصله بین بیست و یكم نوامبر تا دوم دسامبر 2019 انجام پذیرفت.

سیرك 1903
از نظر سنتی یك موضوع بسیار سرگرم كننده در مورد سیرك وجود دارد. و سیرك امریكایی قرن بیستمی به نام سیرك 1903 دوباره قدم در شهر لندن و سالن جشنواره های سلطنتی در منطقه مركزی ساوث بانك نهاده است.
چند رویداد جالب در طول سال جاری از جمله چرخ مرگ برزیلی برگزار می شود. منتظر دیدن مردان قوی هیكل، بندبازها، نوازندگان، برنامه پرتاب چاقو، راه رفتن روی طناب و بچه فیل های عجیب و غریب و همچنین برنامه وار هاوس باشید كه چندین بار برنده جوایز گوناگونی بوده است. با اینكه كارهای واقعاً خطرناك و ترسناكی انجام می گیرند، اما این برنامه برای تمام اعضای خانواده قابل تماشا كردن است.

روزنامه ها و مجلات این رویداد را با این نام می خوانند: “بزرگترین شومن در یك رویداد مهیج با وار هاوس روبه رو می گردد”. قیمت بلیط بزرگسالان حدود 50/19 تا 150 پوند به ازای هر نفر می باشد. حتماً بلیط های خودتان را به دلیل محدودیت صندلی تهیه كنید، این رویداد جذاب فقط به مدت سه هفته برگزار می گردد!

باكس پارك ومبلی
اگر تا به حال باكس پارك را در شوردیچ و كرویدون دیده باشید، خواهید دانست كه تجربه حضور در این مكان می تواند چقدر فوق العاده و لذت بخش باشد.
اكنون در صورتی كه سفری به لندن داشته باشید، گزینه سومی هم برای شما در دسترس است – مركز خرید مفهومی و جدید التاسیس، موقعیتی جدید را در ومبلی به وجود خواهد آورد. این بزرگترین مركز باكس پارك است كه تا به حال افتتاح گردیده – و در یك آخر هفته كامل و سرشار از سرگرمی در هشتم و نهم دسامبر 2019 بازگشایی شد. هنگام حضور در این مكان منتظر یك شب فوق العاده باشید.

رستوران های این مكان شامل آگلی دامپلینگ، نانی بیلز، كات پلاس گریند و اسموكی بویز می باشند. سالن اصلی با ظرفیت حدود 2000 نفر، میزبان رویدادها می باشد؛‌ مركز بازی، پلی باكس دارای میزهای پینگ پونگ، استخر، شافلبورد و همچنین فوتبال دستی.

یك فصل كامل از سرگرمی ها
با وجود چندین رویداد فوق العاده در حال وقوع در ماه های نوامبر و دسامبر در شهر لندن، هیچ دلیل وجود ندارد تا از یكی از نمادین ترین شهرهای جهان بازدید نكرده و در آنچه در این شهر به وقوع می پیوند حضور نداشته باشید.

رمانتیک ترین مقاصد ماه عسل اروپا در سال 2019
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر