لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل ارغوان و هتل مدینه الرضا مشهد
سوئیت دبل هتل ارغوان مشهد با تم قرمز

مقایسه هتل ارغوان و هتل مدینه الرضا مشهد

قصد داریم در این مقاله به مقایسه هتل ارغوان و هتل مدینه الرضا مشهد بپردازیم. مشهد شهری در شمال شرقی ایران است و پایتخت استان خراسان رضوی محسوب می‌شود. این شهر به دلیل داشتن حرم مطهر امام رضا (ع) یکی از مهم‌ترین مقصدهای زیارتی شیعیان در ایران است. در مشهد جاذبه‌های دیدنی بسیاری مانند بناهای تاریخی، موزه‌ها، پارک‌ها و فضاهای خرید موجود است.

هتل ارغوان و هتل مدینه الرضا از جدیدترین هتل های مشهد هستند که توانستند طی سالیان فعالیتشان سرویس‌دهی عالی را ارائه دهند و رضایت میهمانانشان را جلب کنند. در ادامه بیشتر با این دو هتل آشنا خواهید شد.

درباره هتل مدینه الرضا

سوئیت دبل هتل مدینه الرضا مشهد
عکس از: google map

می‌دانید چرا هتل مدینه الرضا مشهد به گزینه اقامتی اصلی برای بسیاری از زائران تبدیل گشته است؟ این هتل نزدیک‌ترین هتل ۵ ستاره مشهد به حرم مطهر امام رضا (از ورودی خیابان شیرازی) می‌باشد. هتل مدینه الرضا مشهد برگزیده و خوش‌نام است و به‌تازگی در مشهد مقدس احداث شده.

استخر هتل مدینه الرضا مشهد
عکس از: google map

هتل در فاصله چند قدمی (۸۰ متری) بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) قرار گرفته و دارای امکاناتی از قبیل: استخر، سونا، پارکینگ، اتاق بازی کودکان، فروشگاه، کتابخانه و رستورانی با گنجایش ۴۰۰ نفر است. اینگونه توانسته تمامی اسباب آسایش و فراغت را در محیط دلگشا و وسیع خود جای دهد.

رستوران هتل مدینه الرضا مشهد
عکس از: google map

واحدهای اقامتی هتل مدینه الرضا

اتاق سه تخته هتل مدینه الرضا مشهد
عکس از: google map

هتل لوکس و شگفت‌انگیز مدینه الرضا مشهد در دسته افتخارات شهر مشهد در امر میزبانی و هتلداری محسوب می‌شود؛ هتل مدینه الرضا مشهد دارای ۱۸ طبقه است که با ۲۸۸ واحد اقامتی گوناگون خود به استقبال زائران و گردشگران می‌رود. اینگونه این اقامتگاه توانسته لحظاتی سرشار از آرامش و آسودگی را برای آن‌ها رقم زند.

هتل کتیبه همدان، در انتظار پیشرفت
ادامه مطلب

تنها کافیست یکی از طرح‌های اقامتی متنوع این هتل را برای خود رزرو نمایید تا در مدت ‌زمان کوتاه در مشهد، از امکانات مطلوب این اتاق‌ها برخوردار شوید و رفاه و راحتی خودتان را تضمین کنید. از جمله بارزترین تجهیزاتی که واحدهای اقامتی هتل مدینه الرضا مشهد دارند می‌توان به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، یخچال، تلویزیون، کمد لباس، حمام و لوازم بهداشتی اشاره کرد. این در حالی است که وسیله‌های بکاررفته داخل این واحدها نیز بسیار جذاب و خاص بوده‌اند و فضای یکدست و باصفایی را بوجود آورده‌اند.

درباره هتل ارغوان مشهد

فضای داخلی هتل ارغوان مشهد
عکس از: google map

هتل ارغوان مشهد از جمله هتل‌های تازه تاسیس در شهر مقدس مشهد به شمار می‌آید. این هتل خاص از سال ۱۴۰۱ به‌طور رسمی آغاز به فعالیت کرده است. از جمله اصلی‌ترین مزایای این هتل را می‌توان دسترسی آسان به حرم مطهر امام رضا برشمرد.

همینطور تعدادی مرکز خرید در اطراف حرم قرار دارند که برای مسافرانی که به خرید علاقمند هستند، یکی از انتخاب‌های عالی در میان هتل‌های مشهد خواهد بود. واضح است که مشهد جزو مشهورترین شهرهای گردشگری کشور به شمار می‌آید و هر ساله از مسافران بسیاری استقبال می‌کند. مسافرانی که عازم شهر مشهد می‌شوند، جهت گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی و تاریخی آن به اتومبیل نیازمندند.

در این صورت میهمانان این امکان را دارند تا با مراجعه به لابی این هتل از ترانسفر گشت با هزینه مجزا استفاده نمایند. همچنین جهت دسترسی به فرودگاه ترانسفر رفت‌وبرگشت فراهم گشته است. البته لازم است جهت بهره‌مندی از این خدمات هزینه مربوطه را پرداخت نمایید.

امکانات عمومی هتل ارغوان

سالن کنفرانس هتل ارغوان مشهد
عکس از: google map

هتل ارغوان دارای پرسنل مجرب و کارآزموده می‌باشد که با افتخار آماده میزبانی از مسافران داخلی و خارجی هستند. در لابی این هتل امکان ارائه خدمات به ۵۵ نفر وجود دارد. از امکانات ارائه‌شده در لابی این هتل باید به فتوکپی، آتلیه، پرینتر، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، تاکسی‌سرویس، آسانسور، نمازخانه، دستگاه واکس کفش اشاره کرد.

معرفی هتل میزبان بابلسر - هتلی 5 ستاره در دل شالیزار
ادامه مطلب

قسمت پذیرش بطور ۲۴ ساعته فعال بوده و جهت استفاده از اتاق چمدان این امکان را دارید تا در هر ساعتی به قسمت پذیرش در لابی مراجعه کنید. برای تبدیل ارز هیچ نگرانی نداشته باشید! صرافی برای تبدیل ارز برای راحتی مسافران خارجی در لابی دایر شده است. مسافران داخلی نیز می‌توانند از دستگاه خودپرداز استفاده کرده تا در صورت لزوم پول نقد تهیه کنند. همچنین پارکینگ این مجموعه دارای ظرفیت خوبی است و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند.

اینترنت وای فای در لابی ارائه می‌گردد. با این حال در اتاق‌ها امکان دسترسی به این اینترنت وجود ندارد. در انتهای لابی و طبقات نیز این امکان را دارید تا از سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی بهره‌مند شوید. مطابق با قوانین رایج در این هتل و رعایت استانداردهای هتلداری اجازه بردن حیوانات خانگی به میهمانان داده نمی‌شود. از این رو بهتر است مسافرانی که حیوانات خانگی دارند، در هنگام رزرو هتل ارغوان مشهد به این نکته توجه داشته باشند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

سوئیت دبل هتل ارغوان مشهد با تم آبی
عکس از: google map

هتل ارغوان مشهد متشکل از ۱۳ طبقه و ۱۰۷ اتاق و سوئیت اقامتی می‌باشد. انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل شامل اتاق دوتخته دبل استاندارد، اتاق دوتخته توئین استاندارد، اتاق دوتخته دبل دلوکس، سوئیت یک‌خوابه سه‌نفره، سوئیت دوخوابه سه‌نفره، سوئيت سه‌خوابه پنج‌نفره و سوئيت سه‌خوابه پنج‌نفره مشرف به حرم می‌باشد. برای زائران امام رضا سوئیت آخر از جمله بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

سوئیت دبل هتل ارغوان مشهد با تم سبز
عکس از: google map

امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های این هتل شامل مبلمان، آباژور، چای‌ساز، رخت‌آویز، کمد لباس، تلویزیون و تلفن، میزتحریر، روم سرویس، یخچال، آب رایگان، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مینی بار با هزینه، حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی و لوازم بهداشتی می‌باشد. همچنین همه اتاق‌ها دارای بالکن هستند و از همین رو این امکان را دارید تا چشم‌انداز بی‌نظیری از حرم و محوطه هتل را تماشا نمایید.

معرفی هتل لیپار چابهار - بهترین هتل شهر زیبای چابهار
ادامه مطلب

جمع‌بندی

در این مقاله به مقایسه هتل ارغوان و هتل مدینه الرضا مشهد پرداختیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات جامع و کاملی در اختیارتان قرار گرفته باشد. مشهد هتل‌های خوب کم ندارد. اگر عازم این شهر مقدس هستید، می‌توانید برای اقامت یکی از این دو هتل را انتخاب نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر