لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> 13 خانه ی اجاره ای و منحصر به فرد
13 خانه ی اجاره ای و  منحصر به فرد

13 خانه ی اجاره ای و منحصر به فرد

Air BNB(وب سایتی است که امکان اجاره مکان‌های اقامتی و رزرو هتل را به صورت آنلاین به افراد می دهد) و تنها برای یافتن ویلاهای لوکس نیست، بلکه امکان اجاره خانه های منحصر به فرد و گران قیمت را نیز برای شما فراهم می کند، مکان هایی که برای اجاره آنها از هیچ طریق دیگری نمی توانید اقدام کنید. اتاق های کسل کننده هتل ها را فراموش کنید و هوشمندانه سفر کنید. در یکی از این مکان های عجیب و غریب اقامت کنید چون اقامت در یک خانه قرون وسطایی و یا یک آسیاب بادی، داستان هیجان انگیزتری برای تعریف به دیگران است. در اینجا به معرفی منحصر به فرد ترین خانه های اجاره ای سراسر دنیا در ایر بی ان بی می پردازیم، از یک خانه درختی دور افتاده گرفته تا خانه ای به شکل صدف های دریایی و یک هواپیمای واقعی.

ایراستریم رویایی مالیبو ( مالیبو، کالیفرنیا، ایالات متحده)
در این خانه زیبا می توانید از شلوغی شهر فرار کنید، این مکان دارای یک بالکن خصوصی است که با کوه های سانتا مونیکا احاطه شده است و دارای پنل های شیشه ای است که رو به یک سکوی بزرگ و با منظره اقیانوس آرام باز می شود و همچنین دارای یک آشپزخانه کوچک و یک تختخواب بزرگ نیز هست.
خانه گنبدی کریستالی آمتیست( ابود، بالی، اندونزی)
هتل های خاص

این خانه دو طبقه ای گنبدی شکل، با زمین های برنج احاطه شده است و از آنجایی که با چوب بامبو و دیگر مواد طبیعی ساخته شده، مکان مناسبی برای افراد دوستدار محیط زیست می باشد. این مکان دارای یک تختخواب بزرگ است که در طبقه اول قرار دارد. شما همچنین به آسانی تنها با چند دقیقه فاصله به یک رستوران گیاه خواری دسترسی خواهید داشت.

خانه های درختی دنج (آتلانتا، جورجیا، ایالات متحده)
هتل های خاص

این مکان در میان درختان واقع شده و تنها چند دقیقه از مرکز شهر آتلانتا فاصله دارد. این خانه درختی یک محیط صمیمی را برای شما فراهم می کند که در آن می توانید با صدای طبیعت به خواب روید. هر کدام از این خانه های درختی با استفاده از یک پل طنابی از هم جدا شده اند و دارای تختخواب هایی هستند که با ملحفه هایی از جنس پنبه مصری مزین شده اند و همچنین این تختخواب ها دارای چرخ هایی می باشند که می توانید آنها را تا بیرون از خانه به راحتی بچرخانید.

خانه صدف دریایی معروف ( آپتوس، کالیفرنیا، ایالات متحده)
هتل های خاص

در این خانه که به شکل صدف دریایی است همانند یک پری دریایی زندگی کنید. این مکان دارای یک استخر خصوصی، دو تختخواب بزرگ، یک آشپزخانه کوچک و همچنین یک بالکن رو به استخر می باشد. این مکان یک محیط آرام و دور از شلوغی گردشگران در کانکون، تنها چند دقیقه از نزدیک ترین ساحل فاصله دارد.

استراحتگاه قرون وسطایی اجاره ای ( فلوسلیر، فرانسه)
هتل های خاص

این استراحتگاه برای افرادی که شیفته تاریخ هستند، عالی به نظر می رسد و شما با اقامت در این کاخ پنج اتاقه که قدمت آن به قرن یازده میلادی بر می گردد، حسی مانند یک اشراف زاده را خواهید داشت. شما و نه مهمان دیگر می توانید به دیگران بگوید که در یک برج قرون وسطایی واقعی اقامت داشتید، جایی که می توانید در اتاق غذاخوری قرون وسطایی غذا بخورید و در کنار شومینه بنشینید و یا در باغ رنگارنگ آن قدم بزنید.

خوابیدن در یک هواپیما ( سنت مایکل، فرانسه)
هتل های خاص

این هواپیمای تغییر یافته با دارا بودن اتاق هایی با گنجایش چهار مهمان و با یک تختخواب دو نفره و دو تخت تک نفره قطعا مانند اتاق های کسل کننده یک هتل نیست. از این مکان اجاره ای منحصر به فرد لذت ببرید، این استراحتگاه دارای موقعیت بسیار عالی است که تنها دو دقیقه از دریا و سواحل اطراف اش فاصله دارد. در تابستان، همچنین یک استخر شنا و سرسره های آبی در این مکان وجود دارد.

اتاق گنبدی شکل در دره مقدس ( پیساک،کوسکو، پرو)
هتل های خاص

این مکان با واقع شدن در پایین کوه پاچاتوسان، آیده آل برای زوج ها و یا مسافرانی است که به تنهایی سفر می کنند. این خانه دارای تختخواب های دو نفره، ملحفه های از پر قو و یک آشپزخانه کوچک است. قابل توجه ترین بخش این مکان، منظره زیبا و بکر و دست نخورده ای است که این خانه را احاطه کرده است. گنجینه های پنهان فرهنگ آندین را کشف کنید و خود را در زیبایی طبیعی این منطقه غرق کنید.

هیگو زیر زمینی ( ایداهو، ایالات متحده)
هتل های خاص

با بودن در این استراحتگاه عجیب و غریب، شما می توانید از یک ماجراجویی ارباب حلقه ای برخوردار شوید. این مکان در کنار رودخانه زیبای جورج در آیداهو واقع شده است. از طریق درب دایره ای شکل سمبلیک آن وارد خانه شوید و با یک شب اقامت، گوشه و کنار زیبا و جزئیات متنوع این خانه هابیتی را کشف کنید. مکانی برای پیاده روی در اطراف تپه با منظره ای حیرت انگیز از دریاچه چلان وجود دارد.

آسیاب بادی نزدیک به آمستردام( آبکوود، هلند)
خانه های عجیب

این مکان از آنچه که تصور می کنید دنج و صمیمانه تر است، یک شب فراموش نشدنی را در این آسیاب بادی تاریخی سپری کنید. این آسیاب بادی که تنها چند مایل با آمستردام فاصله دارد، دارای سه اتاق و یک آشپزخانه و بخشی برای زندگی کردن و همچنین یک باغ با نمای زیبا می باشد. یک دوچرخه اجاره کنید و در طبیعت آرام روستایی اطراف آن گردش کنید.

انترشیپ استودیو (تائوس، نیویورک، ایالات متحده)
خانه های عجیب

این مکان برای کسانی که به دنبال زندگی هستند، مناسب است. این خانه منحصر به فرد با استفاده از جریان آب، الکتریستیه مورد نیاز خود را تامین می کند و در طول سال در 72 درجه ثابت باقی می ماند. این مکان امکانات مدرنی مانند وای فای و نت فلیکس در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید در وان عمیق و لوکس آن استراحت کنید و یا اینکه برای تماشای ستارگان و سپری کردن لحظات فراموش نشدنی از این خانه بیرون روید.

استراحتگاه B&B به شکل سگ (کاتن وود، آیداهو، ایالات متحده)
خانه های عجیب

دوستداران سگ ها از اقامت شبانه در این ساختمان بیگل (نوعی سگ کوچک شکاری) شکل غول پیکر لذت خواهند برد، جایی که شما امکانات راحتی از قبیل یک کلکسیون از کتاب ها، بازی ها و پازل هایی با مضمون سگ پیدا خواهید کرد و همچنین صرف یک صبحانه در این ساختمان به شکل سگ. این مکان در منطقه روستایی آیداهو واقع شده و شما می توانید بر روی تراس طبقه دوم این ساختمان بنشینید و از منظره گسترده مزرعه ها و کوه ها لذت ببرید.

کابین گنبدی قارچی شکل( ایزا موجرس، کانکون، مکزیک)
خانه های عجیب

این خانه از محبوب ترین خانه های اجاره ای در ایر بی ان بی است. این استراحتگاه قارچی شکل یکی از رویایی ترین مکان ها برای شیفتگان طبیعت است که فضایی عاشقانه و دنج برای شما فراهم می کند و شما در این مکان می توانید وقت خود را با پیاده روی و تماشای ستارگان سپری کنید. این خانه با درختان بلند، صدای پرنده مرغ شهدخوار و صدای رودخانه در پایین آن احاطه شده است. این کابین روستایی دارای یک تختخواب بزرگ، تلویزیون صفحه تخت و آشپزخانه است.

خانه مکعبی در مرکز روتردام (روتردام، هلند)
خانه های عجیب
این خانه مکعبی شکل که در مرکز شهر روتردام شلوغ هلند واقع شده، تنها چند دقیقه پیاده روی تا ایستگاه قطار و برخی از بزرگترین مکان های شهر فاصله دارد. این خانه منحصر به فرد دارای سه طبقه است و دارای امکانات مدرنی از جمله تلوزیون و دستگاه قهوه ساز و همچنین دو اتاق با گنجایش چهار میهمان می باشد. غرق در منظره های وسیع روتردارم که این مکان از طبقه بالا به شما ارائه می دهد، شوید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
جدیدترین هتل های برتر و لوکس در سال 2019
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر