لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> بهترین هتل های رامسر
بهترین هتل های رامسر

بهترین هتل های رامسر

رامسر شهری است که نامش با برازندگی و زیبایی گره خورده است. شهری در دامان سواحل خزر که کوه های سر به فلک کشیده البرز و جنگل های زیبای شمال آن را احاطه کرده اند. همین زیبایی ها رامسر را به عروس و آن هم نه عروس شهرهای شمالی که عروس شهرهای ایران تبدیل کرده است.
اینکه بتوانید در یک چشم به هم زدن از ساحل دریا به قلب جنگل های البرز بزنید رامسر را به یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگران تبدیل کرده است. اگر قرار است رامسر را برای گذران تعطیلات خود انتخاب کنید و به دنبال رزرو هتل های رامسر هستید در ادامه بهترین هتل های رامسر را با یکدیگر مرور می کنیم.
اما اگر به دنبال اطلاعات دقیقتری از امکانات و قیمت هتل های رامسر هستید، حتما سری به ایران هتل آنلاین بزنید.

هتل بام سبز رامسر

کلبه ای صورتی رنگ در میان درختان

بدون شک هتل بام سبز رامسر یکی از منحصربفردترین هتل های شهر رامسر است. اگر نام تله کابین رامسر به گوشتان خورده باشد باید بدانید این تله کابین تنها راه دسترسی به هتل است. هتلی که در ارتفاع ۷۰۰ متری از سطح دریا و در میان جنگل های سرسبز بر بلندای قله ایلمیلی قرار دارد. با سوار شد بر تله کابین رامسر از ساحل خزر به بلندای قله می رسید.
هتلی با چشم انداز دریا و جنگل که اقامتگاه های جذابی هم دارد. اقامتگاه های این هتل یا به شکل کلبه اند یا سوئیت. کلبه ها در اطراف ساختمان اصلی هتل بام سبز رامسر پراکنده شده اند و مسیرهایی برای دستری به آن ها تعبیه شده است. برخی از سوئیت ها هم در داخل ساختمان اصلی هتل و برخی از سوئیت ها با فاصله از ساختمان اصلی در ساختمان دیگری قرار دارند.
در کنار آب و هوا خوب و چشم انداز زیبا هتل بام سبز رامسر امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی همچون چندین رستوران، فست فود و کافی شاپ، سالن بیلیارد، زیپ لاین و .. نیز دارد. برخی رستوران ها و کافه ها در ساختمان اصلی هتل بام سبز رامسر و برخی دیگر در ساختمان تله کابین قرار دارند.
در پایین ایستگاه تله کابین نیز یک مجتمع تفریحی بسیار مجهز با مراکز خرید مدرن، انواع تفریحات آبی، شهربازی، رستوران، بازارچه ساحلی، کارتینگ و .. وجود دارد که بسیار جذاب است. به خاطر داشته باشید که شما در طول اقامت در هتل بام سبز رامسر تنها یکبار هزینه تله کابین را پرداخت می کنید و باقی رفت و آمد شما با تله کابین رایگان خواهد بود.

قیمت هتل در تهران
ادامه مطلب

هتل پارسیان آزادی رامسر

هتل پارسیان آزادی رامسر

چشم انداز ساختمان هتل پارسیان آزادی رامسر

هتل پارسیان آزادی رامسر در میان انبوه درختان سرسبز در دامان رشته کوه البرز یکی از خاطره انگیزترین و بهترین هتل های شهر رامسر است. این هتل از دو بخش قدیم و جدید تشکیل شده است. ساختمان قدیم در سال 1312 و ساختمان جدید در سال 1342 افتتاح شده اند. هتل جدید به‌تازگی بازسازی شده است. این هتل دارای محوطه ای بسیار سرسبز و چشم نواز است که اغلب نظر مهمانان هتل را جلب می نماید.
هتل پارسیان آزادی رامسر دارای بیش از 150 واحد اقامتی لوکس است. چشم انداز واحدهای اقامتی این هتل رو به دریا، جنگل و یا فضای سبز هتل است. تنها رستوران هتل پارسیان آزادی رامسر در طبقه اول قرار گرفته است و کافی شاپ هتل نیز در طبقه همکف قرار دارد. از جمله امکانات رفاهی و تفریحی این هتل می توان به استخر روباز، ساحل اختصاصی، چشمه آبگرم معدنی و زمین ورزش اشاره کرد.
زمین بازی برای کودکان، سینمای اختصاصی، چای خانه و تالارهای کنفرانس و پذیرایی از دیگر امکانات این هتل است.

هتل کیمیا رامسر

هتل کیمیا رامسر

نمای بیرونی ساختمان هتل کیمیا رامسر

هتل کیمیا رامسر هم یکی از جذاب ترین هتل های شهر رامسر است. این هتل که در فاصله کوتاهی از پلاژ شهرداری قرار دارد در سال 1396 و با 36 واحد اقامتی آغاز به کار کرده است. چشم انداز اتاق های هتل کیمیا رامسر نیز رو به دریا و جنگل است. هتل کیمیا در فاصله کوتاهی از سواحل خزر قرار دارد و همین نکته از دلایل محبوبیت این هتل در بین مسافران است.
فضای سبز اطراف هتل نیز برای استفاده مهمانان با امکاناتی نظیر آلاچیق مناسب سازی شده است. هتل کیمیا دارای یک کافی شاپ تابستانه است که در محوطه فضای سبز هتل قرار دارد. یکی از رستوران های هتل کیمیا رامسر نیز در طبقه سوم قرار گرفته است.
رستوران رویال هتل کیمیا رامسر نیز در طبقه هفتم این هتل قرار دارد که چشم انداز باشکوهی از شهر رامسر و جنگل های سرسبز آن را به نمایش می گذارد. فاصله کوتاه تا مراکز خرید و فرودگاه نیز از دیگر دلایل محبوبیت این هتل سه ستاره است.

معرفی هتل پارسیان کیش
ادامه مطلب

هتل لیدو رامسر

هتل لیدو رامسر

چشم‌ انداز اتاق های رو به دریا هتل لیدو رامسر

هتل لیدو رامسر نیز با سه ستاره از سال 1398 آغاز به کار کرده است. این هتل 13 طبقه در فاصله بسیار کوتاهی از ساحل قرار دارد. همین نزدیکی به ساحل هم سبب شده تا این هتل در میان مهمانان بسیار محبوب باشد. این هتل دارای 80 واحد اقامتی متنوع است و چشم انداز واحد های اقامتی آن رو به دریا، جنگل و خیابان است.
رستوران هتل لیدو رامسر در طبقه سوم و کافی شاپ آن نیز در طبقه همکف قرار دارد. این هتل نیز در فاصله کوتاهی از دیدنی های شهر رامسر و مراکز خرید آن قرار گرفته است.

هتل آپارتمان ترنج متین رامسر

هتل آپارتمان ترنج متین رامسر

تابلوی ورودی هتل آپارتمان ترنج متین رامسر

بدون شک یکی از بهترین هتل های شهر رامسر، هتل آپارتمان ترنج متین رامسر است. این هتل آپارتمان که از سال 1396 آغاز به کار کرده دارای 25 واحد اقامتی است. آنچه هتل آپارتمان ترنج متین رامسر را محبوب کرده است فاصله نیم کیلومتری آن تا ساحل دریا است. این هتل آپارتمان دو ستاره همچنین در فاصله بسیار کوتاهی از شهربازی رامسر و مراکز خرید مدرن آن قرار دارد.
چشم انداز برخی واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان رو به دریا و جنگل است. کافی شاپ هتل نیز که در طبقه اول قرار دارد به صورت 24 ساعته مشغول خدمات رسانی است. این هتل آپارتمان یکی از محبوب ترین گزینه های برای اقامت در رامسر است. امکانات رفاهی مناسب، تنوع در واحدهای اقامتی، دکوراسیون داخلی جذاب، اجرای موسیقی زنده و نزدیکی به دریا از دلایل محبوبیت هتل آپارتمان ترنج متین رامسر در بین مهمانان است.

بهترین هتل های قم - دومین شهر زیارتی ایران به همراه عکس و آدرس
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر