لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل پارسیان کیش
هتل پارسیان کیش

معرفی هتل پارسیان کیش

اگر برای سفر راهی کیش هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید که قصد داریم به معرفی هتل پارسیان کیش بپردازیم. هنگامیکه صحبت از مسافرت در ایران می‌شود، قطعا جزیره کیش یکی از گزینه‌های اول برای مقصد است. این جزیره حاشیه خلیج فارس که احتمالا آن‌قدر بزرگ نیست که می‌توانید در یک هفته تمامی آن را با پای پیاده دیدن کنید آن‌قدر جذابیت دارد که ازش سیر نخواهید شد.

جاذبه‌های گردشگری متعدد، اماکن تفریحی و مراکز تجاری جزیره کیش از جمله ویژگی‌های مهم آن بوده که باعث شده تا هر ساله گردشگران بسیاری رهسپار این جزیره شوند. در بازارها و مراکز تجاری کیش محصولات ساخت کشورهای دیگر با تنوع بالا و قیمت‌هایی ارزان‌تر در مقایسه با دیگر شهرهای کشورمان عرضه می‌شود. همین امر به محبوبیت مراکز خرید جزیره کیش و همچنین هتل های کیش بین هموطنانمان شده است.

درباره هتل پارسیان

دریاره هتل پارسیان کیش

اگر نگاهی به فهرست برترین گزینه‌های اقامتی مقرون‌به‌صرفه در جزیره بندازید، نام هتل پارسیان توجه‌تان را به خود جلب می‌کند. این هتل در ازای دریافت نرخی منصفانه، خدماتی باکیفیت بالا را به گردشگران و مسافران ارائه می‌دهد. هتل آپارتمان پارسیان کیش از موقعیت مکانی بسیار عالی برخوردار بوده که با واقع شدن در مجاورت دریا، امکاناتی رضایت‌بخش و خدماتی قابل‌قبول را ارائه می‌دهد.

این هتل توانسته در صنعت گردشگری نقش خودش را در فراهم ساختن مکانی مناسب برای افرادی که می‌خواهند با بودجه‌ اندک به جزیره تماشایی کیش سفر کنند و از زیبایی‌های بی‌شمارش بهره‌مند گردند، به‌خوبی ایفا کرده است. بیش از ۲۵ سال است که این هتل سه ستاره به میزبانی از گردشگران مشغول می‌باشد. هتل در طول این مدت توانسته خدماتی شایسته و درخور برای مهمانانش فراهم کند.

دو هتل بزرگ و فوق العاده در شهر لندن که باید بشناسید
ادامه مطلب

پیشنهاد می کنم مقاله مقایسه هتل گامبرون و هتل آپارتمان پارسیان کیش را مطالعه کنید.

امکانات هتل 3 ستاره پارسیان

مهم نیست با چه سطح انتظاری وارد هتل پارسیان جزیره می‌شوید و اتاقی برای خود رزرو می‌کنید. چراکه این هتل شما را ناامید نخواهید کرد. همانطور که می‌دانید این هتل دارای امکانات بسیار کامل و قابل‌قبولی جهت میزبانی از گردشگران است. از جمله این امکانات می‌توان به پارکینگ و نمازخانه، رستورانی باکیفیت در طبقه اول و کافی‌شاپی دنج و دوست‌داشتنی در طبقه همکف اشاره کرد.

در این هتل تمامی امکانات رفاهی جهت ارائه اقامتی لذت‌بخش به میهمانان عزیز مهیاست. همچنین سالن آرایش و زیبایی مجهزی برای مهمانان در محوطه هتل وجود دارد. میهمانان هیچ کمبودی را در طول اقامت در این هتل احساس نخواهند کرد. کپسول آتش‌نشانی، دستگاه فتوکپی و دورنگار، محوطه نگهداری از باروبنه، خودپرداز، سیستم اعلام حریق، فضای سبز، صندوق امانات  و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی از جمله امکاناتی است که در طول اقامت  آسودگی و رفاه مهمانان را در این هتل تضمین ساخته‌ است.

پذیرش هتل پارسیان به‌صورت 24 ساعته در تلاش هستند تا در جهت رفع نیازهای اقامتی مهمانان هتل قدم بردارند تا مهمانان هتل اقامتی بی‌دغدغه و آسوده داشته باشند. از خدمات دیگری که توسط پرسنل متعهد و مجرب هتل برای جلب رضایت میهمانان در هتل ارائه می‌شود عبارت است از خشک‌شویی، لباسشویی، باربری و خانه‌داری.

اتاق های هتل پارسیان

اتاق های هتل پارسیان

هتل متشکل از ۹۸ اتاق مبله با طرح‌های اقامتی متنوع است. این هتل در دو طبقه برای پذیرایی از مسافران جزیره دیدنی کیش خدمات کاملی ارائه می‌دهد. امکانات کامل هتل باعث می‌شود تا با اقامت در واحد اقامتی هیچ کمبودی را میهمانان برای گذراندن لحظاتی به‌یادماندنی نداشته باشند. از جمله امکاناتی که در تمامی اتاق‌های هتل پارسیان وجود دارد، عبارت است از تلویزیون، مبل راحتی، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی. خوب است بدانید که در فضای لابی هتل و همچنین تمامی اتاق‌ها دسترسی رایگان به اینترنت وای فای امکان‌پذیر است.

معرفی رستوران های هتل بین المللی کیش
ادامه مطلب

موقعیت مکانی هتل پارسیان کیش

hotel parsian kish 3 min jpg

از جمله جذاب‌ترین تفریحاتی که در طول سفربه جزیره می‌توانید  داشته باشید، ویترین گردی و گشت‌وگذار در مراکز خرید و اماکن تجاری ااست. هتل پارسیان ، به خاطر واقع شدن در نزدیکی باشکوه‌ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید جزیره، برای گردشگران امکان دسترسی سریع و کم‌هزینه به این اماکن را فراهم کرده است.

فاصله هتل پارسیان کیش تا دریا چقدر است؟

فاصله هتل پارسیان تا دریا 2 دقیقه است.

آدرس و شماره تلفن هتل پارسیان کیش

آدرس: کیش-ميدان ساحل – -جنب بازار زيتون

تلفن پشتیبانی: 02191005105

رستوران هتل پارسیان کیش

رستوران هتل پارسیان کیش

رستوران هتل پارسیان دارای ظرفیتی معادل با ۱۰۰ نفر بوده و در محیطی پاکیزه تمامی نیازهای خورد و خوراک مهمانان هتل را رفع می‌کند. تمامی غذاهای مقوی و لذیذ را می‌توانید در وعده‌های متعدد صبحانه، ناهار و شام برای گردشگران صرف کنید. کافی‌شاپ هتل آپارتمان پارسیان کیش هم علاوه بر رستوران، ارائه‌دهنده انواع آبمیوه‌های طبیعی و میان وعده‌های خوشمزه است. این مجموعه گزینه‌ای ایده آل جهت چشیدن نوشیدنی‌هایی تازه و خوشمزه می‌باشد.

نظرات هتل پارسیان کیش

نظرات هتل پارسیان کیش

بدون شک آنچه برای اقامت در هتل‌ها یکی از اصل‌های مهم به شمار می‌آید، نظرات میهمانان پیشین هتل است. برای آنکه بتوانید در رابطه با هتل آپارتمان پارسیان کیش اطلاعات بدست آورید و نظرات مسافران را بخوانید، می‌توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید. در بخش نظرات سایت ایران هتل آنلاین می‌‌توانید، نظرات میهمانان را مطالعه کنید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل پارسیان کیش

اماکن دیدنی نزدیک به هتل پارسیان کیش

فاصله هتل تا گذر هنرمندان تقریبا ۵۰۰ متراست.

فاصله هتل تا اسکله تفریحی تقریبا ۱٫۱ کیلومتراست.

هتلهای یزد با قیمت مناسب
ادامه مطلب

فاصله هتل تا پارک هنگام تقریبا ۱٫۱ کیلومتر است.

فاصله هتل تا بازار دامون دریای تقریبا ۱٫۵ کیلومتر است.

فاصله هتل تا سینما لبخند تقریبا ۳٫۲ کیلومتر است.

فاصله هتل تا پارک مرجان تقریبا ۳٫۸ کیلومتر است.

سوالات متداول

فاصله هتل پارسیان کیش تا دریا چقدر است؟

فاصله هتل پارسیان تا دریا 2 دقیقه است.

منوی رستوران هتل پارسیان کیش شامل چه غذاهایی است؟

منوی  رستوران شامل ارزان اکنومی، چلو کباب، خوراک استیک، غذای دریایی، پیش غذا، سالاد  و نوشیدنی می‌شود.

جمع‌بندی

این که بهترین زمان برای سفر به کیش چه موقع می‌باشد، بیشتر به اهداف شما از سفر وابسته است. چنانچه قصد دارید که سفری ارزان‌تر داشته باشید، حتما فصل تابستان و ماه‌های گرم سال را انتخاب کنید. از جهتی این ماه‌ها برای آفتاب گرفتن در سواحل کیش و برنزه شدن نیز گرم‌تر است. هر چند فاکتورهای متعددی در سفر به کیش تاثیرگذار است اما اگر می‌خواهید، راحتی و آسایش هم چاشنی سفرتان باشد،‌حتما به محل اقامت توجه نمایید. ما در این مقاله هتل پارسیان کیش را معرفی کردیم که در سفر به جزیره می‌توانید برای اقامت رزرو کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر