لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> گروه هتل های بین المللی پارسیان
گروه هتل های بین المللی پارسیان

گروه هتل های بین المللی پارسیان

شرکت گروه هتل های پارسیان در سال 1374 با نام هتل های بنیاد به ثبت رسید. این شرکت در سال 1378 به شرکت هتل های بین المللی آزادی تغییرنام داد و در نهایت در سال 1380 به نام شرکت هتل های بین المللی پارسیان ثبت گردید.
شرکت هتل های پارسیان، 22 هتل در سطح کشور که شامل 6 هتل پنج ستاره، 13 هتل چهار ستاره و 2 هتل سه ستاره می باشد را در سطح کشوراداره می کند. از هتل های پنج ستاره گروه هتلهای پارسیان می توان به هتل پارسیان آزادی تهران یا همان هتل هایت تهران سابق که در منطقه خوش آب و هوای سعادت آباد قرار دارد، اشاره کرد.
دیگر هتل های پنج ستاره پارسیان بنام های: هتل استقلال تهران، هتل پارسیان کرمانشاه، هتل پارسیان خزر، هتل پارسیان کوثر اصفهان و هتل پارسیان صفائیه در سطح کشور پراکنده شده اند. این هتل ها در شهرهای مختلف کشور عزیزمان به احداث رسیده اند، از پایتختمعنوی ایران مشهد مقدس که هتل توریست توس مشهد در آن وجود دارد گرفته تا شهرهای مرکزی ایران مانند شیراز با هتل پارسیان شیراز و همچنین شمال ایران که هتل پارسیان رامسر را دارد.
13 هتل چهار ستاره که در دیگر شهرها متعلق به این گروه هتلی می باشد: هتل پارسیان انقلاب تهران ، هتل پارسیان اوین، هتل پارسیان کوثر تهران، هتل پارسیان عالی قاپو، هتل پارسیان آبادان، هتل پارسیان بوعلی، هتل پارسیان همدان، هتل پارسیان بم، هتل پارسیان یاسوج، هتل پارسیان شهر کرد، هتل پارسیان شیراز، هتل پارسیان رامسر است.
یکی از بهترین راه های رزرو هتل های پارسیان با بیشترین تخفیف، مراجعه به سایت ایران هتل آنلاین می باشد. با ایران هتل آنلاین می توانید هوشمندانه سفر کنید و با گارانتی بهترین نرخ اقدام به رزرو هتلهای پارسیان کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
مقایسه هتل پانوراما و هتل کوروش کیش
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر