لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> مصریان که برای گردشگران مزاحمت ایجاد کنند، جریمه خواهند شد
مصریان که برای گردشگران مزاحمت ایجاد کنند، جریمه خواهند شد

مصریان که برای گردشگران مزاحمت ایجاد کنند، جریمه خواهند شد

هفته گذشته، پارلمان کشور مصر قانونی را تصویب کرد که هدف آن محافظت از صنعت گردشگری است که بخش مهمی از اقتصاد کشور به شمار می رود.

به موجب این قانون، مردم محلی که برای گردشگران مزاحمت ایجاد کنند، ممکن است مجبور به پرداخت جریمه شوند. هدف این قانون جدید مصری ها، که به تایید پارلمان آن کشور نیز رسیده است، محافظت از بخش گردشگری و رزرو هتل کشور مصراست. بیشتر توجه این قانون به دستفروش هایی است که برای فروش خدمات مختلف از جمله شتر سواری، یا فروش زیورآلات ارزان قیمت و تکه های پوست حیوانات به دنبال گردشگران راه می افتند و برای آنها مزاحمت ایجاد می کنند.

ممکن است جریمه تعیین شده برای این افراد به 462 نیز یورو برسد. هدف این قانون، محافظت از صنعت گردشگری است که 12% اقتصاد کشور را تامین می کند، و در حال حاضر به دلیل رقابت قابل توجه دستفروش ها در عرضه خدمات شان به گردشگران در معرض خطر قرار دارد. ” قانون محافظت از عتیقه ها”، عنوانی است که توسط جراید محلی به این قانون داده شده و افرادی را که برای درخواست پول و یا ارائه و فروش خدمات به گردشگران نزدیک می شوند، جریمه خواهد کرد.

قانون جدید باعث بروز برخی نگرانی ها در بین ساکنینی شده که با ارائه چنین خدماتی در حال مبارزه با فقری هستند که با آن زندگی می کنند. یک راهنمای گردشگری خاطر نشان کرد کسانی که ” برای بدست آوردن غذا و تامین غذای افراد خانواده شان از چنین راه هایی استفاده می کنند” بیشترین صدمه را از اعمال این قانون خواهند دید.
بیشتر بخوانید:
گردشگری-مصر

اسکار صالح یکی از افرادی است که در نزدیکی هرم گیزا، خدمات شتر سواری ارائه می دهد. او وجود هرگونه مزاحمتی برای گردشگران را تکذیب می کند. او می گوید” به موزه های مصر بروید، از اهرام دید کنید، خواهید دید که کسی برای شما مزاحمتی ایجاد نخواهد کرد.”

جشن آب بازی تایلند
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر