لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی بهترین هتل های مازندران – هتل های ساحلی و جنگلی شمال
معرفی بهترین هتل های مازندران – هتل های ساحلی و جنگلی شمال

معرفی بهترین هتل های مازندران – هتل های ساحلی و جنگلی شمال

مازندران از زیباترین استان‌های ایران است که در گوشه‌گوشه آن می‌توانید زیباترین اقامتگاه‌ها، خوشمزه‌ترین غذاها، بکرترین منظره‌ها و مجهزترین امکانات را تجربه کنید. هتل‌ها و اقامتگاه زیاد درون شهری و بین شهری در طول زمان در مازندران توسعه یافته‌اند و هرکس می‌تواند متناسب با بودجه و سلیقه خود در میان هتل های رامسر، چالوس و … بهترین اتاق را برای خود رزرو کند. بهترین هتل های مازندران از نظر شما چه مشخصاتی دارند؟

این بیشتر بستگی دارد که بخواهید به کدام جز از طبیعت نزدیک‌تر باشید چرا که به هر طرف که نگاه کنید بالاخره با طی مسافتی کوتاه راهی به دریا و جنگل پیدا خواهید کرد. هیچ فرقی نمی‌کند که علاقه‌مندی شما به هتل های ساحلی مثل هتل ساحلی میزبان بابلسر بیشتر باشد یا به هتل های جنگلی! در این صفحه هم بهترین هتل های ساحلی مازندران و هم بهترین هتل های رو به جنگل معرفی می‌شوند و شما می‌توانید اتاق خود را در میان این هتل‌ها بیابید و برای رزرو اقدام کنید.

بهترین هتل های شمال رو به دریا

هتل پنج‌ستاره پارسیان آزادی خزر (هایت) چالوس

از بهترین هتل های مازندران هتل پارسیان آزادی چالوس است. هتل پارسیان خزر چالوس در سال 1354 افتتاح شده و نام قبلی آن هتل هایت بوده است. پس از انقلاب و با پیوستن این هتل به مجموعه هتل های پارسیان، نام هتل نیز تغییر یافت.
این هتل پنج‌ستاره که 174 واحد اقامتی آن در دو بال شرقی و غربی ساختمان جای گرفته‌اند، تماشای چشم‌انداز دریا و جنگل را امکان‌پذیر کرده است. شما در هنگام رزرو این هتل می‌توانید به انتخاب خود، اتاق رو به دریا و یا اتاق رو به جنگل را رزرو کنید. شاید همین عامل را بتوان بزرگ‌ترین مزیت برای اقامت در هتلی که میان جنگل و دریا قرار گرفته است در نظر گرفت.
سایر امتیازات جذاب این هتل که می‌تواند حتی مدت اقامت شما را طولانی‌تر کند و سفر خاطره‌انگیزتری را رقم بزند، دسترسی آسان به چالوس و نمک‌آبرود، ساحل و پلاژ اختصاصی همراه با تفریحات کامل آبی شامل قایق موتوری، چتر پاراسل، جت اسکی، پیست دوچرخه‌سواری ساحلی، 3 رستوران با ظرفیت بیش از 200 نفر، کافی‌شاپ، مجموعه ورزشی شامل استخر روباز (قابل‌استفاده در تابستان)، سونا و جکوزی، مسیر پیاده‌روی، پارک کودکان، گیم‌نت و تالارهای چندمنظوره هستند.
آدرس هتل پارسیان آزادی چالوس: مازندران، چالوس مقابل تله‌کابین نمک‌آبرود هتل پارسيان آزادی خزر

هتل چهارستاره نارنجستان نور؛ هتلی در چند قدمی دریا

سوئیت دو تخته دبل هتل نارنجستان نور
هتل نارنجستان نور سال 1377 افتتاح شد. این هتل 5 طبقه دارای 119 باب اتاق است. هتل نارنجستان محمودآباد دارای سالن همایش با امکانات پیشرفته است که آماده برگزاری انواع سمینارها باکیفیت مطلوب است. رستوران گردان، امکانات ورزشی و تفریحی از دیگر خدمات هتل چهارستاره نارنجستان نور است. شایان‌ذکر است این هتل عضو گروه هتل‌های آریا است.
هتل نارنجستان در فاصله بین شهرهای محمودآباد و نور واقع است و به این دو شهر ساحلی دسترسی آسانی دارد. هتل نارنجستان شمال در نزدیکی دریای خزر قرار دارد و مهمانان گرامی می‌توانند با سپری‌کردن اوقات خود در محوطه زیبا و ساحل اختصاصی این هتل، اقامتی آرامش‌بخش را تجربه کنند.
آدرس هتل نارنجستان نور: مازندران، نور كيلومتر 7 جاده محمودآباد، ايزدشهر

هتل سه ستاره کیمیا رامسر

هتل کیمیا رامسر در سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل دارای 7 طبقه و 36 واحد اقامتی است که واحدها در طبقات دوم تا پنجم قرار گرفته‌اند. هتل کیمیا با قرارگیری در موقعیت مکانی مناسب، موجب دسترسی آسان گردشگران به ساحل دریای خزر و موزه مردم‌شناسی رامسر می‌شود.
آدرس هل کیمیا رامسر: مازندران، رامسر جاده ساحلی، بلوار شهید باهنر، بعد از پلاژ شهرداری

هتل‌ آپارتمان سه ستاره کوثر رامسر

سوئیت دو تخته دبل هتل آپارتمان کوثر رامسر
هتل‌آپارتمان کوثر رامسر از هتل‌های باسابقه در سال 1378 است که فعالیت خود را در صنعت هتلداری رامسر آغاز کرد. این هتل دارای سه طبقه و جمعاً 113 باب اتاق و سوئیت است. هتل کوثر رامسر جهت بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مهمانان گرامی، در سال 1382 به‌طورکلی بازسازی شد.
هتل‌آپارتمان کوثر در نزدیکی دریای خزر واقع است و مهمانان گرامی می‌توانند اوقات فراغت خود را در محوطه و ساحل اختصاصی این مجموعه سپری نمایند. شایان‌ذکر است هتل کوثر عضو گروه هتل‌های کوثر نیز است.
آدرس هتل‌آپارتمان کوثر رامسر: مازندران، رامسر سه‌راه سادات شهر

هتل‌ آپارتمان دوریکا عباس‌آباد

اتاق دبل هتل آپارتمان دوریکا عباس آباد
هتل‌آپارتمان دوریکا عباس‌آباد در یک ساختمان پنج طبقه سال 1397 افتتاح شد. هتل دوریکا مجموعاً 38 باب سوئیت دارد که در طبقات اول تا پنجم ساختمان پراکنده شده‌اند. با رزرو یک اتاق در این هتل در مجاورت دریای خزر، اقامت در اتاق‌هایی با امکانات اقامتی معقول، طراحی جذاب و نشاط‌آور در کنار منظره‌ای از دریا یا جنگل که در برخی از اتاق‌ها وجود دارد خاطره‌ای خوش از سفر به شمال برای خود رقم خواهید زد.
هتل دوریکا در ساحل زیبای نشتارود و در منطقه توریستی عباس‌آباد و متل قو واقع شده است؛ بنابراین این هتل دسترسی آسان به شهرهای سلمان شهر، نمک‌آبرود، جنگل‌های کلاردشت، دو هزار و سه هزار، دالی خانی، جواهر ده و رامسر دارد. هتل ساحلی دوریکا عباس‌آباد، هتلی بکر و بی‌نظیر در سواحل عباس‌آباد است؛ به‌این‌ترتیب درصورتی‌که اتاق خود را در هتل دوریکا رزرو کنید، فاصله شما از این هتل تا ساحل تنها 10 متر است. از حیث چشم‌انداز نیز با اقامت در واحدهای رو به دریای آن دید مستقیم به سمت دریا خواهید داشت. فاصله هتل دوریکا تا جنگل هم بسیار کوتاه است و حدود 100 متر تا جنگل فاصله دارد.
آدرس هتل‌آپارتمان دوریکا عباس‌آباد: مازندران، عباس‌آباد کیلومتر 5 جاده عباس‌آباد به نشتار، مقابل جنگل خشک داران، جنب تالار دوریکا

هتل سه ستاره آریان نور

اتاق دو تخته توئین هتل آریان نور
هتل آریان نور در زمینی به مساحت 5000 مترمربع و زیربنای 8500 مترمربع در سال 1378 افتتاح شد. این هتل دارای 30 واحد اقامتی است که در 5 طبقه واقع شده‌اند. هتل سه ستاره آریان نور با قرارگرفتن در بین جنگل و دریا، گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.
هتل‌آپارتمان آریان نور یکی از بهترین هتل‌آپارتمان‌های سه ستاره در شهر نور مازندران است. این هتل در فاصله کمی از ساحل و جنگل قرار داشته و به لحاظ دسترسی به هر دو موقعیت مناسبی دارد. هتل‌آپارتمان آریان در مساحتی به ابعاد 5000 مترمربع در سال 1378 افتتاح شد و واحدهای اقامتی آن نیز به‌صورت 30 واحد با متراژهای مختلف در پنج طبقه است.
از امکانات این هتل می‌توان به پذیرش مهمان در واحدهای اقامتی تا ظرفیت 6 نفر، سرو صبحانه، فضای سبز، رستوران باکیفیت با منو متنوع، تفریحاتی مانند میز بیلیارد و میز هاکی و چشم‌انداز رو به دریا اشاره کرد.
آدرس هتل آریان نور: مازندران، نور بلوار امام رضا

هتل دوستاره نارین چالوس

سوئیت دبل هتل نارین چالوس
هتل نارین چالوس در سال 1394 پس از انجام بازسازی به بهره‌برداری رسید. این هتل در 2 طبقه بنا شده است و دارای 20 باب اتاق است. لازم به ذکر است هتل نارین فاقد آسانسور است. هتل نارین در فاصله 16 کیلومتری از شهر چالوس و 7 کیلومتری از نمک‌آبرود واقع شده است.
از مزایای اقامت در هتل دوستاره نارین چالوس که جزو بهترین هتل های مازندران با قیمت مناسب است، قرارگرفتن در نوار ساحلی و دسترسی آسان به دریای خزر است. اقامت در کنار ساحل دریای خزر و تماشا امواج دریا از اتاق هتل تجربه‌ای به‌یادماندنی در هتل نارین چالوس است.
این هتل در مسیر جاده چالوس به سمت شهر تنکابن و در نزدیک‌ترین فاصله به دریا قرار دارد. تمامی واحدهای اقامتی هتل نارین چالوس رو به دریا هستند و شامل اتاق‌هایی به‌صورت یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته‌اند. در این هتل اتاق‌ها به دو صورت رویال و معمولی در نظر گرفته شده که واحدهای رویال امکانات متنوع‌تری دارند.
آدرس هتل نارین چالوس: مازندران، چالوس به سمت نمک‌آبرود، هچیرود

هتل سه ستاره صحرا نوشهر

از بهترین هتل‌های مازندران برای در اختیار داشتن چشم‌انداز دریا، هتل صحرا نوشهر است. هتل صحرا نوشهر از واحدهای اقامتی باسابقه این شهر است که سال 1352 در ساحل دریای خزر به بهره‌برداری رسید. هتل صحرا دارای 38 باب اتاق است که این اتاق‌ها در دو ساختمان مجزا در طبقه همکف و طبقه اول واقع شده‌اند. میهمانان ارجمند توجه نمایند هتل صحرا در بخش ورودی به اتاق‌ها دارای تعدادی پله است.
هتل صحرا حدفاصل جاده نور به نوشهر واقع شده است و دسترسی به این دو شهر را امکان‌پذیر می‌سازد. میهمانان محترم می‌توانند به‌آسانی از ساحل سنگی هتل صحرا و تماشای دریاچه خزر لذت ببرند. از جاذبه‌های تفریحی نوشهر می‌توان به دریاچه خضر نبی اشاره کرد که دسترسی به این دریاچه از هتل صحرا با پیمودن مسافت 69 کیلومتر میسر می‌شود، همچنین تا جاذبه‌های طبیعی دیگر نظیر سد آویدر و پارک جنگلی سی‌سنگان نیز فاصله‌ای حداکثر 33 کیلومتر بایستی طی شود.
آدرس هتل صحرا نوشهر: مازندران، نوشهر حدفاصل جاده نور به نوشهر، 8 کیلومتری نوشهر، مقابل دانشگاه آزاد اسلامی نوشهر

هتل ساحلی میزبان بابلسر

سوئیت دبل هتل ساحلی میزبان بابلسر
مجتمع گردشگری میزبان بابلسر در سال 1401 در زمینی به مساحت 3000 متر‌مربع واقع در پارکینگ نهم شهرستان بابلسر (مجتمع رفاهی شیلات سابق)، باهدف ایجاد دسترسی به تفریحات آبی و ساحل زیبای دریای خزر به بهره‌برداری رسید و دارای 23 باب اتاق است. این مجموعه شامل بخش‌های تجاری، تفریحی، اقامتی و ورزشی است.
مجموعه هتل و رستوران‌های میزبان بابلسر متعلق به شرکت فرا گردش گستر در کیلومتر 3 کمربندی بابلسر با مساحت بیش از 7 هزار مترمربع، واقع شده و با نمای قله شکوهمند دماوند، شالیزارهای شمال و آبی خزر میزبان شما عزیزان است.
آدرس هتل ساحلی میزبان بابلسر: مازندران، بابلسر بلوار شیر علیزاده، ورودی شیلات، پارکینگ نهم

هتل سه ستاره لیدو رامسر

سوئیت دبل هتل لیدو رامسر رو به دریا
هتل لیدو رامسر در سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در 13 طبقه بنا شده ‌است و دارای 80 باب اتاق و سوئیت است. هتل لیدو در فاصله 900 متری از دریا در خیابان شهید باهنر قرار گرفته است. از هتل لیدو می‌توان به موزه مردم‌شناسی رامسر دسترسی آسانی به‌صورت پیاده داشت.
آدرس هتل لیدو رامسر: مازندران، رامسر بلوار شهید باهنر، نبش ساحل ۱۱

بهترین هتل های جنگلی شمال

هتل پنج ‌ستاره ونوس پلاس چالوس

اتاق دبل هتل ونوس پلاس چالوس
از دیگر زیباترین و بهترین هتل های مازندران هتل لوکس ونوس پلاس چالوس است. هتل ونوس پلاس چالوس در تابستان سال 1396 با 150 واحد اقامتی در 16 طبقه فعالیت خود را آغاز کرد. هتل ونوس پلاس با ارائه امکاناتی نظیر فضای سبز جذاب و سرسبز، سالن بدنسازی، بیلیارد، تنیس‌روی‌میز، دارت، پارکینگ، آسانسور، لابی، رستوران با سرو انواع غذای ایرانی و فرنگی همراه با موسیقی زنده، کافی‌شاپ در محیطی دنج، روم سرویس و… آماده پذیرایی از مسافران خطه شمال است.
هتل ونوس پلاس در فاصله 100 متری از شهرک توریستی نمک‌آبرود قرار دارد و نمای زیبایی را از طبیعت سرسبز مازندران به مهمانان گرامی هدیه می‌دهد. موقعیت مکانی ویژه هتل ونوس پلاس نمک‌آبرود و دسترسی آسان به تله‌کابین نمک‌آبرود نیز مزیت دیگر اقامت در این هتل است.
آدرس هتل ونوس پلاس چالوس: مازندران، چالوس شهرک توریستی نمک‌آبرود، مقابل رستوران آبشار

هتل چهارستاره بام سبز رامسر، هتلی مجهز در قلب جنگل‌های شمال

سوئیت هتل بام سبز رامسر
اگر در شمال به دنبال هتلی در دل طبیعت هستید، هتل بام سبز رامسر یک انتخاب بی‌نقص است. چرا که هم می‌توانید کلبه‌های جنگلی و هم سوئیت‌های وی آی پی را برای اقامت خود انتخاب کنید. هتل بام سبز رامسر 700 متر از سطح دریای خزر ارتفاع دارد. این هتل در سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده است. ساختمان اصلی هتل 2 طبقه مثبت و چهارطبقه منفی دارد.
ایستگاه تله‌کابین رامسر نیز در ساختمان اصلی جای دارد. واحدهای اقامتی هتل بام سبز شامل کلبه جنگلی و سوئیت‌های VIP است. کلبه‌های جنگلی بافاصله از ساختمان اصلی هتل بام سبز در مسیر تله‌کابین قرار دارند. سوئیت‌های VIP در طبقات منفی ساختمان اصلی با نمای زیبای کوهستان از بهترین انتخاب ها برای استراحت و کسب آرامش است.
در کلبه های جنگلی برای سهولت در تردد، ماشین‌هایی جهت استفاده مهمانان آماده شده است. در ساختمانی دیگر سوئیت‌های ماه عسل با فاصله از هتل ایجاد شده‌اند و رفت و آمد به این سوئیت‌ها فقط از طریق مسیر پلکانی امکان‌پذیر است.
آدرس هتل چهارستاره بام سبز رامسر: مازندران، رامسر، كيلومتر 5 غرب رامسر، مجتمع تفریحی رفاهی شهر سبز

هتل چهارستاره سالار دره ساری

محوطه هتل سالار دره ساری
هتل سالار دره ساری در سال 1352 فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1388 به‌طورکلی بازسازی شد. این هتل در 12 کیلومتری شهر ساری قرار دارد و با بهره‌مندی از طبیعت زیبای مازندران، لحظات رؤیایی را برای دوستداران طبیعت فراهم کرده است.
مجموعه هتل سالار دره 56 باب اتاق و سوئیت دارد که آماده سرویس‌دهی به مسافران است. هتل چهارستاره سالار دره ساری دارای امکانات رفاهی و ورزشی، تالار عروسی و سالن جهت برگزاری جلسات و کنفرانس است که از این ‌حیث مورد توجه قرار دارد.
مجموعه هتل چهارستاره سالاردره در 12 کیلومتری جنوب ساری و در جاده ساری به سمنان در نزدیکی رودخانه سالاردره قرار دارد. از مزایای هتل سالاردره می‌توان به جنگل‌های زیبا و بی‌نظیر مازندران نام برد که آرامش به خصوصی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد.
آدرس هتل سالاردره ساری: مازندران، ساری کیلومتر 12 جاده ساری به سمنان – روبروی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران

هتل چهارستاره کاخ امیران چالوس

ویو اتاق های هتل کاخ امیران چالوس
هتل کاخ امیران چالوس در سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرد. ساختمان این هتل در دو طبقه همکف و اول بنا شده‌ است و مجموعاً دارای 65 باب اتاق و سوئیت جهت پذیرایی از مهمانان گرامی است. از لحاظ موقعیت مکانی، هتل کاخ امیران در ابتدای کمربندی چالوس به رامسر و در نزدیکی کاخ مادر واقع شده ‌است.
دسترسی به کاخ چایخوران، بام چالوس و ساحل رادیو دریا با پیمودن حداکثر مسافت 8 کیلومتر امکان پذیر است. هتل کاخ امیران چالوس تا تله کابین نمک‌آبرود حدود 14 کیلومتر فاصله دارد.
آدرس هتل کاخ امیران چالوس: مازندران، چالوس ابتدای کمربندی چالوس به رامسر، جاده زوات، خیابان کاخ مادر 500 متر بعد از کاخ مادر

هتل چهارستاره پارسیان آزادی رامسر

اتاق دو تخته دبل هتل پارسیان آزادی رامسر
هتل پارسیان آزادی رامسر (هتل بزرگ رامسر) متشکل از دو بخش مجزا است. ساختمان قدیمی هتل دارای دو طبقه است که در سال 1312 ساخته شده‌است؛ هتل جدید نیز با سه طبقه در سال 1342 به بهره‌برداری رسید. هتل بزرگ رامسر دارای مجموعا 165 باب اتاق است که بعضی اتاق‌های هتل جدید بازسازی شده‌اند.
هتل پارسیان آزادی رامسر که یکی از بهترین هتل های مازندران در شهر زیبای رامسر است، در زمینی به مساحت 500 مترمربع بنا شده و مهمانان می‌توانند از محوطه زیبای هتل استفاده کنند. تنوع اتاق‌های هتل آزادی رامسر و نمای چشم‌نواز از طبیعت سرسبز، همواره رضایت خاطر مهمانان را به دنبال داشته‌است.
این هتل جز گروه هتل‌های پارسیان است و با نام هتل پارسیان رامسر نیز شناخته می‌شود. هتل چهارستاره پارسیان آزادی رامسر دارای امکاناتی از جمله سالن همایش، استخر روباز و زمین بازی است که با ارائه خدمات مناسب، سعی در جلب نظر گردشگران دارد.
این هتل در شهر رامسر و در مجاورت خیابان شهید رجایی قرار دارد. از مزایای این هتل دسترسی آسان به جاذبه‌های دیدنی و طبیعی شهر و دیگر مناطق شهر از هتل است. این هتل مجموعه‌ای از سلیقه‌های آلمانی، ایتالیایی و انگلیسی را در خود گرد آورده ‌است.
آدرس هتل پارسیان آزادی رامسر: مازندران، رامسر، خيابان رجايی

مجتمع اقامتی هالیدی پارک رامسر

اتاق دو تخته دبل هتل هالیدی پارک رامسر
مجتمع اقامتی هالیدی پارک رامسر در سال 1397 فعالیت خود را شروع کرد. این مجتمع مشتمل بر 5 طبقه می باشد که در هر طبقه دو واحد اقامتی قرار گرفته است. از لحاظ موقعیت مکانی، مجتمع هالیدی در منطقه ای سرسبز و خوش آب و هوا در جاده اربکله واقع شده است و فاصله آن تا رامسر حدود 15 کیلومتر می باشد.
از جاذبه های گردشگری در اطراف مجتمع هالیدی پارک می توان به قلعه مارکوه و سد میجران اشاره کرد که بازدید از این مناطق با پیمودن حداکثر مسافت 7 کیلومتر امکان پذیر است. مجتمع هالیدی رامسر با برخورداری از امکانات رفاهی و تفریحی و چشم اندازی بسیار زیبا از جنگل، تجربه ای لذت بخش از اقامت را برای مهمانان گرامی رقم خواهد زد.
آدرس مجتمع اقامتی هالیدی پارک رامسر: مازندران، رامسر استان مازندران، 15 کیلومتری جنوب رامسر، بالای جاده اربکله، مجتمع هالیدی پارک
جمع بندی
بهترین هتل های مازندران از قبیل بهترین هتل های ساحلی مازندران و بهترین هتل های رو به دریا شمال در این صفحه به شما معرفی شدند. امکانات و قیمت این هتل‌ها با یکدیگر متفاوت است و شما با هر بودجه‌ای می‌توانید ترتیب سفر خود را به شمال ایران بدهید و از اقامت خود لذت ببرید. فراموش نکنید که درصورتی‌که فکر می‌کنید جای هتلی در این لیست خالی است، در قسمت نظرات نام هتل و تجارب خود را از اقامت در این هتل با ما مطرح کنید تا این لیست تکمیل‌تر شده و بتواند به افراد بیشتری کمک کند.

 

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
هتل چوبی رجینا طالقان
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر